Деловодна информация
00753Община Свищов
12-00-1897 21/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
21/08/2019 (дд/мм/гггг)
00753-2019-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свищов 000133965
ул. Цанко Церковски №2
Свищов BG321 5250 България
Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП +359 63168111
op@svishtov.bg +359 63160504

Интернет адрес/и

www.svishtov.bg

http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=252


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=252
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти и нехранителни стоки за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на Община Свищов за 2020 година” по обособени позиции.
15000000      
Доставки

Доставка на хранителни продукти и нехранителни стоки за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на Община Свищов - Домашен социален патронаж – гр. Свищов, ДСХ „Мария Луиза” – гр. Свищов, ЦНСТПЛД /Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция/ – 1 и 2 – с. Овча могила, община Свищов и Дневен център за деца с увреждания – гр. Свищов. Доставките ще се извършват ежедневно – до 7:00 ч., след подаване на заявка (по телефон, факс, ел. поща или куриер) за необходимите количества продукти от упълномощени лица от посочените институции, в рамките на установеното работно време на съответния обект.
Подробните видове продукти, прогнозни количества и изисквания за изпълнение на обществената поръчка са съгласно Техническата спецификация част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
516000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
3

:  3

II.2) Описание 1

„Доставка на хранителни продукти” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15100000      
15200000      
15300000      
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

ДСП, ДЦДУ, ДСХ „Мария Луиза” – гр. Свищов; ЦНСТПЛД – 1 и 2 – общ. Свищов, с. Овча могила

Прогнозни количества за период от 12 месеца:
Мляко прясно 2% - 7800 л.; Мляко кисело 2% - 14500 кг.; Мляко прясно по БДС 2% - 250 л.; Мляко кисело по БДС 2% - 200 кг.; Сирене – 3200 кг.; Сирене по БДС – 50 кг.; Кашкавал – 550 кг.; Кашкавал по БДС – 100 кг.; Извара – 20 кг.; Крема сирене – 100 бр.; Плодово мляко 2% - 3200 кг.; Плодово мляко по БДС 2% - 80 кг.; Краве масло по БДС 82% - 50 кг.; Майонеза по БДС – 5 кг.; Месо свинско трупно – 100 кг.; Месо свинско без кост – 3820 кг.; Месо телешко трупно – 20 кг.; Карантия свинска – 1000 кг.; Карантия телешка – 800 кг.; Свинско кебапче 50 гр. – 2800 оп.; Свинско кърначе – 1150 кг.; Кайма смес-свинско и телешко месо – 4000 кг.; Кайма смес по БДС – 100 кг.; Сурова наденица – 2200 кг.; Колбаси малотрайни – 2000 кг.; Колбаси малотрайни БДС – 20 кг.; Колбаси трайни БДС – 50 кг.; Пилета БДС – 1800 кг.; Пилешки дреболии – 1950 кг.; Риба скумрия – 1600 кг.; Бяла риба - филе хек – 750 кг.; Наденица варена – 1550 кг.; Пилешка пържола от бутче – 2460 кг.; Пилешка пържола /филе/ - 550 кг.; Пилешки бутчета – 2300 кг.; Пилешки кренвирши – 500 кг.; Агнешко месо – 100 кг.; Агнешки дреболии – 1100 кг.; Свинско кюфте - 60 гр. – 3600 оп. и др.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
480000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Предоставяне на топъл обяд” – Договор № BG05FMOP001-3.002-0110-С01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

II.2) Описание 1

„Доставка на нехранителни стоки” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39224300      
33760000      
24455000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

ДСП, ДЦДУ, ДСХ „Мария Луиза” – гр. Свищов; ЦНСТПЛД – 1 и 2 – общ. Свищов, с. Овча могила

Прогнозни количества за период от 12 месеца:
Гъби дунапрен с канал – 2870 бр.; Тел кухненска – 2350 бр.; Четка за метене – 152 бр.; Метла обикновена – 52 бр.; Дръжка метална за метли и бърсалки – 312 бр.; Бърсалка за под /конци/ - 440 бр.; Тоалетна хартия – 550 оп.; Лопатка за смет – 35 бр.; Четка за пране твърд косъм – 7 бр.; Четка за тоалетна с поставка – 50 бр.; Кухненски ролки /салфетки/ - 2590 оп.; Пластмасови чаши – 222 оп.; Попиватателни кърпи – 176 оп.; Бърсалка тип моп – 57 бр.; Поставка за хартиена ролка за стена – 10 бр.; Машинка за течен сапун – 8 бр.; Фолио опаковъчно – 15 бр.; Ръкавици домакински – 1600 чифта и др.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
11000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Предоставяне на топъл обяд”– Договор № BG05FMOP001-3.002-0110-С01 по ОП „Развитие на човешките ресурси”

II.2) Описание 1

„Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39831000      
39513200      
39525600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

ДСП, ДЦДУ, ДСХ „Мария Луиза” – гр. Свищов; ЦНСТПЛД – 1 и 2 – общ. Свищов, с. Овча могила

Прогнозни количества за период от 12 месеца:
Салфетки – 70 оп.; Кофа пластмаса - 32 бр.; Кофа с цедка – 52 бр.; Кофа пластмаса – 5 бр.; Дезинф. препарат течен гел – 360 бр.; Веро – 5156 бр.; Дезодорант за тоалетна чиния – 185 бр.; Прах за пране 2 кг. – 150 бр.; Прах за пране 0,500 кг. – 50 бр.; Прах за пране 1 кг. – 200 бр.; Препарат за почистване на фаянс – 1006 бр.; Препарат за почистване на печка – 230 бр.; Препарат за поч. на мебел - 26 бр.; Препарат за поч. на прозорци – 362 бр.; Препарат за поч. на килими – 100 бр.; Препарат за поч. на терракот – 312 бр.; Препарат за почистване – 20 бр.; Сапун тоалетен – 100 бр.; Сапун течен – 30 бр. и др.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Предоставяне на топъл обяд”– Договор № BG05FMOP001-3.002-0110-С01 по ОП „Развитие на човешките ресурси”

На основание чл.12, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки, Обособена позиция №3 е предназначена и запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Минимално изискване за обособена позиция №1
1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, следва да се разбира: доставка на мляко и млечни продукти - минимум 5 000 кг; месо и местни продукти - минимум 3 000 кг; риба и рибни продукти - минимум 1000 кг; животински и растителни масла и мазнини - минимум 1000 кг; плодове и зеленчуци- минимум 15 000 кг.
Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП
2. Участникът да има внедрена следните системи:
2.1. БДС EN ISO 9001:2008 (БДС EN ISO 9001:2015) или еквивалент за внедрена система за управление на качеството, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват: хранителни продукти/ стоки.
2.2. БДС EN ISO 22000:2018 или еквивалент за внедрена Система за управление на безопасността на хранителни продукти.
Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Минимални изисквания за обособена позиция №3
1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, следва да се разбира: доставка на перилни и почистващи препарати минимум 2000 литра. Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
2. Участникът да има внедрена следната система:
БДС EN ISO 9001:2008 (БДС EN ISO 9001:2015) или еквивалент, за внедрена система за управление на качеството, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват: перилни и почистващи препарати и материали.
Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.


Минимално изискване за обособена позиция №1
1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, следва да се разбира: доставка на мляко и млечни продукти - минимум 5 000 кг; месо и местни продукти - минимум 3 000 кг; риба и рибни продукти - минимум 1000 кг; животински и растителни масла и мазнини - минимум 1000 кг; плодове и зеленчуци- минимум 15 000 кг.
Документи, с който се доказва
Списък по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите – по образец №5, заедно с документи, които доказват извършената доставка - копия заверени с гриф „Вярно с оригинала”.
2. Участникът да има внедрени следните системи:
2.1. БДС EN ISO 9001:2008 (БДС EN ISO 9001:2015) или еквивалент за внедрена система за управление на качеството, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват: хранителни продукти/ стоки.
2.2. БДС EN ISO 22000:2018 или еквивалент за внедрена Система за управление на безопасността на хранителни продукти.
Документи, с който се доказва
Копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Минимални изисквания за обособена позиция №3
1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, следва да се разбира: доставка на перилни и почистващи препарати минимум 2000 литра.
Документи, с който се доказва
Списък по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите – по образец №5, заедно с документи, които доказват извършената доставка - копия заверени с гриф „Вярно с оригинала”.
2. Участникът да има внедрена следната система:
БДС EN ISO 9001:2008 (БДС EN ISO 9001:2015) или еквивалент, за внедрена система за управление на качеството, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват: перилни и почистващи препарати и материали.
Документи, с който се доказва
Копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за съответната обособена позиция, която се представя в една от сл. форми: Банкова гаранция; Парична сума; Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Съгл. чл.111, ал.2 от ЗОП, когато поръчката се възлага на спец. предприятия или кооп. на хора с увреждания гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 на сто от от стойността на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала №1 на административната сграда на Община Свищов, ул. "Цанко Церковски" №2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Ценовите предложения на участниците в обществената поръчка следва да бъдат съобразени и да не надвишават прогнозната стойност на съответната обособена позиция от обществената поръчка посочена по-горе.
Ако Ценово предложение надвишава прогнозна стойност на съответната обособена позиция, участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка.
Участник може да подаде оферта само за една, за няколко или за всички обособени позиции. Всяка обособена позиция е предмет на отделен договор за възлагане на обществена поръчка.
2. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице:
- основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП;
- основанията по чл. 107 ЗОП;
- обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;
- за когото не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП) и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато участникът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП;
- за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (ЗПКОНПИ);
- който, след покана от страна на Възложителя и в определения в нея срок, откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с по-кратък срок на валидност;
- чието Ценово предложение надвишава прогнозната стойност на обществената поръчка, определена от Възложителя за настоящата обществена поръчка, и/или по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ за настоящата поръчка елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея);
- в случаите, предвидени в методиката за оценка на офертите - Критерий за възлагане на поръчката по чл. 70 от ЗОП.
- са свързани лица по смисъла на &1, т.13 и т.14 от допълнителните разпоредби на Закона за публично предлагане на ценни книжа.
Отсъствието на посочените обстоятелства при подаване на офертата, участникът декларира в ЕЕДОП, а участникът, избран за изпълнител преди сключване на договора представя доказателства по чл. 58 ЗОП. Възложителят няма право да изисква документи, до които има достъп по служебен път или чрез публичен регистър, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва