Деловодна информация
01026
15-14-79 21/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
01026-2019-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Искър 000413942
гр. Искър,Община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38
Искър BG314 5868 България
Теменужка Василева; Бистра Минковска +359 0879010314
iskar@atlantis.bg +359 065162196

Интернет адрес/и

http://iskarbg.nit.bg

https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-58.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-58.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: „Реконструкция на ул. „Христо Смирненски“ – от ОТ14 до ОТ36 - гр. Искър“, община Искър”.
71521000      
Услуги

„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: „Реконструкция на ул. „Христо Смирненски“ – от ОТ14 до ОТ36 - гр. Искър“, община Искър”.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Мястото за изпълнение на поръчката е в гр. Искър, Община Искър.

„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: „Реконструкция на ул. „Христо Смирненски“ – от ОТ14 до ОТ36 - гр. Искър“, община Искър”.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да притежава валиден Лиценз за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (параграф 128 от Преходни и заключителни разпоредби на ЗИДЗУТ) или валидно Удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т.1 от ЗУТ, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на чл. 166, ал. 2 и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочи в Част IV, раздел А от ЕЕДОП вида, номера и дата на валидност на документа, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата - копие на валиден Лиценз за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството или валидно Удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК) или еквивалентен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 4, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за строежи четвърта категория или еквивалентна за участник - чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.

ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 5), с посочване на застрахователната полица (номер, дата, издател, застраховано лице), застрахователна сума, застрахована професионална дейност, срок на валидност на застраховката, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:
• Ръководител екип – строителен инженер, притежаващ минимум 5 години професионален опит и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
• Експерт „Координатор по безопасност и здраве” - лице, участвало в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
Под услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката, следва да се разбира услуга/услуги по смисъла на чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, извършени на дейност/услуга като Консултант/Строителен надзор при изготвяне на оценка на съответствие на инвестиционен проект и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР за обекти втора категория, съгласно чл.137, ал.1, т.2 от ЗУТ.


ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи информация за лицата от ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти/обекти, сходни с предмета на поръчката)
Информацията за лицата от екипа се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска по всяко време след отварянето на офертите да представят документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Искър,Община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38

На отварянето имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Налице е хипотезата на чл. 178, ал. 3 от ЗОП, поради което се определя срок за получаване на оферти – 10 дни, считано от изпращане на обявлението за обществена поръчка за публикуване в Регистъра на обществените поръчки.Община Искър ще обяви обществена поръчка с предмет: „Основен ремонт/Реконструкция и ремонт на улична мрежа в община Искър“, включващи две обособени позици: Обособена позиция № 1: Текущ ремонт на улици в община Искър и Обособена позиция № 2: Реконструкция на ул. «Христо Смирненски» от ОТ 14 до ОТ 36 гр. Искър, за която е налице хипотезата на чл. 74, ал. 4 ЗОП, поради което се определя срок за получаване на оферти – 15 дни, считано от изпращане на обявлението за обществена поръчка за публикуване в Регистъра на обществените поръчки. Обособената позиция ще се финансира от собствени бюджетни средства на Община Искър, в т.ч. 16 573,33 лева от банков кредит.По отношение на Обособена позиция № 2 се обявава и настоящата Обществена поръчка с предмет: „Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: „Реконструкция на ул. „Христо Смирненски“ – от ОТ14 до ОТ36 - гр. Искър“, община Искър”. В предвид горното е необходимо спешно възлагане на настоящата обществена поръчка, поради което е невъзможно спазването на срока по чл. 178, ал. 2 от ЗОП. Възложителя определя срок за получаване на оферти - 10 дни от датата на изпращане на обявлението за обществена поръчка за публикуване. Възложителят мотивира прилагането на чл. 178, ал. 3 от ЗОП, а именно: Община Искър има сключен договор № Д-ОА-110/27.07.2018 г. с предмет: „Изпълнение на строително – монтажни работи по проект: „Реконструкция на улична мрежа в община Искър“, финасиран по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.На 05.02.2018 г. община Искър е сключила с ДФЗ втори Договор с рег. № 15/07/2/0/00489 от 05.02.2018 г. с предмет: „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа“.Във връзка с намеренията на Община Искър, разчетите на финансови средства не бяха достатъчни за изпълнението на цялостен ремонт на уличната мрежа в общината и това доведе до необходимостта от поемане на дългосрочен общински дълг. В изпълнение на Решение № 605 на Общински съвет – Искър по протокол № 37 от 20.07.2018г., писмено Искане за предоставяне на кредит от Кредитополучателя на Общински съвет гр. Искър и отпуснат дългосрочен общински дълг на Община Искър от „СОСИЕТЕ ЖЕНЕРАЛ ЕКСПРЕСБАНК” АД гр. ПЛЕВЕН и е сключен анекс към него със срок за усвояване на кредита до 29.09.2019 г.Във връзка с отпуснатият общински дълг Община Искър е сключила договор № Д-ОА-189/08.11.2018 г. за строително-монтажни работи и дейности на уличната мрежа с предмет: „Основен ремонт и реконструкция на улична мрежа – Община Искър“.Навременният избор на изпълнител по настоящата обществена поръчка ще доведе до оптимизирано разпределение на видовете строително-монтажни работи във времеви аспект, успоредно със строително-монтажни работи по горецитираните договори, както и своевременно осъщестяване на строителния надзор на тези обекти. Възложителят ще осигури максимално разумно съкращаване на периода от крайния срок за подаване на офертите до издаване на решението за избор на изпълнител, което е и другата реална възможност за осигуряване на условия за навременно стартиране на изпълнението на поръчката и мотивира съкращаване на срока за получаване на оферти, каквато възможност ЗОП е допуснал.
Разяснения по условията на процедурата се искат от възложителя и предоставят при условията на чл. 180 от ЗОП.
Гаранцията за изпълнение на договора не се изисква от Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва