Деловодна информация
00024
OE-308 20/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00024-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Елин Пелин 000776242
Пл. Независимост 1
Елин Пелин BG412 2100 България
Радослав Орловски +359 72560200
kmet.elinpelin@gmail.com +359 72560208

Интернет адрес/и

http://www.elinpelin.org/home.html

http://www.elinpelin.org/section-13-content.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.elinpelin.org/section-13-content.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Подобряване на общинска образователна инфраструктура – СУ Васил Левски, гр.Елин Пелин“.
45214220      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е изпълнение на строително-монтажни работи за подобряване общинсаката образувателна инфраструктура в гр. Елин Пелин, чрез осъществяване на ремонт на СУ Васил Левски, гр. Елин Пелин.
Съществуващо положение:
Имотът, в който е разположено СОУ „Васил Левски“ - УПИ VIII за училище, кв. 89, по плана на гр. Елин Пелин е с площ по скица- ВИЗА № 1158/27.09.2016г 9485м2. В него е разположена основната сграда, която има сложен многоъгълен контур.
Сградата на училището е построена през 1969 година и представлява монолитна конструкция на три етажа, използвана като учебен корпус. Всички крила на сградата са с приземен етаж, който се използва за учебни занятия, за кухненски и практико- приложни цели. Покривът е четирискатен, с дървена покривна конструкция. Физкултурният салон е отделна едноетажна постройка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
931944.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

град Елин Пелин, община Елин Пелин, област София област, Република България – СУ „Васил Левски“

Демонтажни работи: Премахване на етернитени плоскости, Изкъртване на съществуваща настилка на сутерена, Демонтаж на дървена ламперия по коридорите на училището, Демонтаж на входни врати по западната фасада, Разбиване, демонтиране и извозване на депо на съществуващата асфалтова настилка в южната част на двора, Премахване на тревни площи, Демонтаж на бордюри, Демонтаж на съществуваща ограда на парцела в металната си част над бетоновия фундамент, Предвидените ремонтни работи са: Зидане с керамични тухли 15 см, Изграждане на нов евакуационен противопожарен изход ,Изграждане на стълба с директен достъп, Изравнителна циментова замазка, Полагане на подава настилка от гранитогрес, Измазване на нови стени с гипсова мазилка,Боядисване на нови стени с варов латекс, Изграждане на окачени тавани от гипсокартон, Шпакловане и боядисване на СТБ греди под окачения таван, Подмяна на електрическа инсталация, Монтаж на нови алуминиеви врати с прекъснат термомост и оборудвани с антипаник брави, Реконструиране на външните стълбища към входовете на сградата и облицоване с нови гранитни плочи, Асфалтиране на мястото на съществуващата настилка в южната част на двора, Монтаж на нови бордюри, Обособяване на ново игрище с размери 15 м / 28 м с акрилно покритие върху асфалтова основа, Обособяване на ново игрище с размери 20 м / 38 м с нова изкуствена настилка с акрилно покритие върху асфалтова основа и висока метална ограда H = 4 м по периметъра на игрището, Монтиране на нова метална ограда по целия периметър на имота, Ремонт на бетонов цокъл на оградата в обрушените участъци и измазване с минерална мазилка, Монтаж на две нови метални врати за пешеходен достъп, Монтаж на метална врата за автомобилен достъп, Затревяване и залесяване в определени участъци, в които има необходимост от рекултивация, Подкастряне на висока дървесна растителност, Обособяване в югозападната част на двора на кът за сядане, Изграждане на осветление на открити спортни терени, Монтаж на осветителна инсталация, Монтаж на силови инсталации, Монтаж на разпределителна система и ел. Табло, Строежът по проект е трета категория, съгласно чл. 137 от ЗУТ.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
931944.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
210

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обществена поръчка, ще се финансира съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP001-7.002-0037-C01/03.05.2019г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът, трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи Първа група – Трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (ПРВВЦПРС) или за по-висока категория строежи от същата група, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай, че участникът ползва подизпълнител/и и някои от подизпълнителите му ще извършва отделни части или видове СМР, то този подизпълнител също трябва да бъде вписан в ЦПРС или аналогичен регистър за дейността, която ще изпълнява. Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението, които са пряко ангажирани с изпълнение на строителните дейности съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Участникът попълва раздел А: „Годност “ в Част IV: „Критерии за подбор “ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на поставеното изискване, преди сключване на договор за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител, следва да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или еквивалент само в случай, че няма до него достъп по служебен път или чрез публичен регистър, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с поставените минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, само посредством попълване на изискуемата информацията в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение, всеки подизпълнител и/или всеки един от членовете в обединението, извършващ строително- монтажни работи трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на обекти от първа група, трета категория.
За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя копие на валидна полица за застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.


Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2, т. 3 (строежи трета категория) от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаването на офертата си участникът декларира съответствие с първото от поставените минималните изисквания, само посредством попълване на изискуемата информация в Част IV „Критерии за подбор“ Раздел В „Технически и професионални способности“, поле първо на представяния от него Единен европейски документ за обществени поръчки. За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя Списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен от удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. . Участникът доказва съответствието си с поставените в т. 3.3.2 минимални изисквания, като декларира в съответното поле в еЕЕДОП, Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“ “Технически лица или органи за контрол на качеството”, където прави описание на експертите, които ще участват в изпълнение на строително-монтажните работи, като под формата на списък, се декларира информация, която съдържа - трите имена на експертите, които ще участват в изпълнение на строително-монтажните работи, завършено образование, посочване на степен на образование, специалност и квалификация, както и опит на участника съобразно условията на процедурата, а за експертите Координатор по безопасност и здраве - посочване и на номер и дата на завършен курс на обучение, съгласно Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително монтажни работи или еквивалент при чуждестранни лица и Експерт - контрол на качеството - посочване и на номер на Удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. Доказване: При сключване на договора, Възложителят изисква представянето на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, с посочване на професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в ЕЕДОП обстоятелства, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата..
3. Участникът доказва съответствието си с поставените в т.3.3.3 и т.3.3.4 минимални изисквания, единствено попълвайки съответните полета в Част IV „Критерии за подбор Раздел Г „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, като в поле „Издадено от“ се посочва информация за номера на документа, стандарта, за който е издаден, обхват, срок на валидност и издател. В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва успешно да е изпълнил строителство с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката. Под строителство „идентично“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР или ремонт на архитектурни интериорни и/или екстериорни строителни работи, работи по електрически инсталации и системи които са изпълнени при ново строителство и/или модернизация и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда/и. Посочените видове работи, могат да са изпълнени заедно по един договор или поотделно по различни договори за строителство. Възложителят не определя изискване за обем. 2. Участникът трябва да разполага минимум със следните технически лица, които ще отговарят за изпълнение на поръчката: Ръководител екип, не по-малко от един експерт, за когото е налице: - Образование и професионална квалификация: образователно квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“, професионална квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект“; Специфичен опит: да е изпълнявал функциите на експерт „Ръководител екип“ или „Заместник ръководител екип“ в поне един завършен обект за СМР или ремонт на архитектурни интериорни и/или екстериорни строителни работи, работи по електрически инсталации и системи които са изпълнени при ново строителство и/или модернизация и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда/и; Професионелан опит: Минимум 5 години. Технически ръководител, не по-малко от един експерт, за когото е налице: Образование и професионална квалификация: образователно квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“, професионална квалификация - "строителен инженер", "инженер" или "архитект“ или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба; Специфичен опит: да е изпълнявал функциите на експерт „Технически ръководител“ в поне един завършен обект за СМР или ремонт на архитектурни интериорни и/или екстериорни строителни работи, работи по електрически инсталации и системи които са изпълнени при ново строителство и/или модернизация и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда/и Професионален опит: Минимум 3 години. Контрол по качеството:, не по-малко от един експерт, за когото е налице: - да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент издаден от съответната сертифицираща структура.Специфичен опит: да е изпълнявал функциите на експерт „Контрол по качеството“ в поне един завършен обект за СМР или ремонт на архитектурни интериорни и/или екстериорни строителни работи, работи по електрически инсталации и системи които са изпълнени при ново строителство и/или модернизация и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда/и Професионален опит: Минимум 2 години. Координатор по безопасност и здраве:, не по-малко от един експерт, за когото е налице: да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „координатор по ЗБУТ“ или еквивалентна.Специфичен опит: да е изпълнявал функциите на експерт „Координатор по безопасност и здраве“ в поне един завършен обект за СМР или ремонт на архитектурни интериорни и/или екстериорни строителни работи, работи по електрически инсталации и системи които са изпълнени при ново строителство и/или модернизация и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда/и Професионален опит: Минимум 2 години. !!! Продължава в Раздел VI.3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/09/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

Офертите ще бъдат отворени на 12.09.2019 г. в 16:30 ч. в административната сграда на Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост № 1, ет.2, заседателна зала.

На публичното заседание по отваряне на постъпилите оферти за участие в процедурата могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на срествата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

!!! Продължава от Раздел III.1.3. Не се допуска едно лице да съвместява две или повече позиции в Ръководния екип, отговорен за изпълнение на строителството.
3. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2015 – система
за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
4.Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 - т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. В случай че участникът е обединение от физически и/или юридически лица основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 - т.5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители или ще използва ресурсите на трети лица, основанията се прилагат и за тях. При подаване на оферта участникът декларира липсата на осн. за отстраняване и съотв. с критериите за подбор, чрез представяне на ЕЕДОП. В ЕЕДОП се предоставя съответната инфо., изисквана от Възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят инфо. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката те трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, по отношение на критериите, свързани с икономическото и/или финансово състояние и/или техническите способности и/или професионалната компетентност, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет. Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да подаде самостоятелно оферта.При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност на лицата – участници в обединението, за задълженията по договора за обществена поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва