Деловодна информация
00025
3494 20/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00025-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Куклен 115631816
ул. Ал. Стамболийски 43
Куклен BG421 4101 България
Христо Божинов - зам.-кмет +359 31152120
hr.bozhinov@gmail.com +359 31152165

Интернет адрес/и

www.kuklen.org

http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20190820PiKI824768


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20190820PiKI824768
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за Детска градина „Приятели”– гр. Куклен и за Домашен социален патронаж – гр. Куклен по обособени позиции”
15800000      
Доставки

Предмет на процедурата е определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет:„Доставка на хранителни продукти за Детска градина „Приятели”– гр. Куклен и за Домашен социален патронаж – гр. Куклен по обособени позиции”.
Обществената поръчка е разпределена на следните обособени позиции:
Обособена позиция № 1 – Доставка на месо, месни продукти и риба;
Обособена позиция № 2 – Доставка на мляко и млечни продукти;
Обособена позиция № 3 – Доставка на свежи плодове и зеленчуци;
Обособена позиция № 4 – Доставка на пакетирани, консервирани храни и други хранителни продукти.
Обособена позиция № 5 – Доставка на хляб;
Обхватът на обществената поръчка е подробно описан в одобрената документация за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
168766.85      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на месо, месни продукти и риба 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Детска градина „Приятели”, гр. Куклен, ул. „Славянска” №5 и ул. „Демокрация” № 15 и ДСП – гр. Куклен, ул. „Еделвайс” №1 .

Доставка на месо, месни продукти и риба за ДГ"Приятели" и Домашен социален патронаж, гр.Куклен, съгласно техническата спецификация на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
47711.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на мляко и млечни продукти 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Детска градина „Приятели”, гр. Куклен, ул. „Славянска” №5 и ул. „Демокрация” № 15 и ДСП – гр. Куклен, ул. „Еделвайс” №1 .

Доставка на мляко и млечни продукти за ДГ"Приятели" и Домашен социален патронаж, гр.Куклен, съгласно техническата спецификация на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40194.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на свежи плодове и зеленчуци 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Детска градина „Приятели”, гр. Куклен, ул. „Славянска” №5 и ул. „Демокрация” № 15 и ДСП – гр. Куклен, ул. „Еделвайс” №1

Доставка на свежи плодове и зеленчуци за ДГ"Приятели" и Домашен социален патронаж, гр.Куклен, съгласно техническата спецификация на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
32174.88      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на пакетирани, консервирани храни и други хранителни продукти 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Детска градина „Приятели”, гр. Куклен, ул. „Славянска” №5 и ул. „Демокрация” № 15 и ДСП – гр. Куклен, ул. „Еделвайс” №1 .

Доставка на пакетирани, консервирани храни и други хранителни продукти за ДГ"Приятели" и Домашен социален патронаж, гр.Куклен, съгласно техническата спецификация на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
39789.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на хляб 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15811100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Детска градина „Приятели”, гр. Куклен, ул. „Славянска” №5 и ул. „Демокрация” № 15 и ДСП – гр. Куклен, ул. „Еделвайс” №1 .

Доставка на хляб за ДГ"Приятели" и Домашен социален патронаж, гр.Куклен, съгласно техническата спецификация на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8896.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма поставени такива изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма поставени такива критерии

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет* и обем**, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. На основание чл. 67, ал. 5 във връзка с чл. 64, ал. 1, т. 2 и чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б” ЗОП, е необходимо участникът да представи списък на доставките, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство**** за извършената доставка. Като „доставка с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка“ се приема минимум 1 (една), изпълнена*** доставка на хранителни продукти – подобна на изискванията на възложителя в настоящата поръчка.
* Под сходни дейности на предмета на настоящата поръчка се разбират дейности, с предмет аналогичен на обособената позиция, за която кандидатът участва.
** Под идентичен или сходен обем за съответната обособена позиция следва да се разбира извършването на една или няколко от посочените доставки на обща стойност не по-малка от прогнозната стойност на обособената позиция, за която кандидата участва.
***„Изпълнена” е тази доставка, чието изпълнение е приключило до датата на подаване на офертата, в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането ?.
**** Доказателството за извършена доставка се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя/ползвателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Описаните удостоверения се прилагат към офертата в заверено от участника копие и в тях следва да се съдържа подпис на издателя.


Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да е извършил минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти, сходна с предмета на настоящата обществена поръчка, както е посочено по-горе, в рамките на 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на администрацията на Община Куклен, гр.Куклен, ул.”Александър Стамболийски” № 43, Зала № 1 на трети етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Преди отваряне на офертите упълномощените лица представят на комисията писмено пълномощно от законния/те представител/и на участника
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


месец 08.2020 год.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:
а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Куклен: IBAN: BG72 CECB 9790 33G0 6636 00, BIC: CECBBGSF, ЦКБ АД КЛ. АСЕНОВГРАД – БЪЛГАРИЯ.
В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, следва да е посочен номерът на решението за определяне на изпълнител на поръчката, за която се внася гаранцията;
б) оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност поне 30 (тридесет) дни по–дълъг от крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка;
в) застраховка (застрахователна полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност поне 30 (тридесет) дни по–дълъг от крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка.
Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката следва да покрива отговорността на изпълнителя и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор.
Паричната сума или банковата гаранция могат да се предоставят от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Документът за гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва