Деловодна информация
00496РДСП-Кърджали
09-РД07-0791 19/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00496-2019-0095 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане чрез директора на Регионална дирекция за социално подпомагане - Кърджали 1210150560054
ул. Деспот Слав 1
Кърджали BG425 6600 България
Цветомир Цветков Хаджиев +359 36161967
kardjali-rdsp@asp.government.bg +359 36162303

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2546&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2546&_pprocou_WAR_asp_delta=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на АСП в област Кърджали по две обособени позиции
45000000      
Строителство

Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане в област Кърджали-основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания за обект с две обособени позиции:
Обособена позиция № 1 - Обект Дирекция за социално подпомагане – Кирково;
Обособена позиция № 2 - Обект изнесено работно място с. Бенковски към Дирекция за социално подпомагане – Кирковово
Видът и обемът на строително-монтажните работи, предмет на обществената поръчка, са подробно посочени в приложената количествената сметка /Приложение 3/ – неразделна част от документацията по настоящата обществена поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6590.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Извършване на СМР в административни сгради, ползвани от структурите на АСП в област Кърджали – Обект Дирекция за социално подпомагане – Кирково 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Обект ДСП – Кирково, находяща се на адрес: с.Кирково, ул. „Димитър Благоев“ № 34

Извършване на СМР в административни сгради, ползвани от структурите на АСП в област Кърджали – Обект Дирекция за социално подпомагане – Кирково
Видът и обемът на строително-монтажните работи са подробно описани в пиложената количествена сметка, неразделна част от документацията на обществената поръчка
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4980      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на СМР в административни сгради, ползвани от структурите на АСП в област Кърджали – обект изнесено работно място с. Бенковски към Дирекция за социално подпомагане – Кирково 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Обект изнесено работно място с. Бенковски към Дирекция за социално подпомагане – Кирково, находяща се на адрес: с. Бенковски, ул. „Възраждане“ № 1

Извършване на СМР в административни сгради, ползвани от структурите на АСП в област Кърджали – обект изнесено работно място с. Бенковски към Дирекция за социално подпомагане – Кирково. Видът и обемът на строително-монтажните работи са подробно описани в приложената количествена сметка, неразделна част от документацията на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1610      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“, която обхваща категория строеж, съобразно предмета на поръчката по смисъла на чл. 171 от ЗУТ. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се доказва за всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участие на лицата при разпределение на дейностите, предвидено в договора за обединение. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. В случай, че участникът е чуждестранно лице, застраховката за професионална отговорност може да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ. За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел Б, т. 5.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да имат изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертите, не по-малко от 1 (една) дейност по строителство, идентична или сходна с предмета на тази обществена поръчка Забележка: За целите на тази обществена поръчка, като дейност - идентична или сходна с тази на обществената поръчка - следва да се разбират каквито и да е строително-монтажни работи и/или дейности за изграждане на достъпна среда за хората с увреждания, без значение от източника на финансирането им. За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В.
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на строителството идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
2.Участниците в процедурата следва да притежават внедрена система за управление на качеството - БДС EN ISO 9001:20хх или еквивалентен с обхват предмета на настоящата обществена поръчка. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.
Възложителят приема и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатите следва да са с предмет на настоящата обществена поръчка и да са издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.Сертификатът трябва е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г.
3.Участниците следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“, която обхваща категория строеж, съобразно предмета на поръчката по смисъла на чл. 171 от ЗУТ.В случай, че участникът е чуждестранно лице, застраховката за професионална отговорност може да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ. За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел Б, т. 5.
4. Участниците в процедурата следва да разполагат с минимален брой специалисти, заети пряко с изпълнение на поръчката, както следва:
Ръководен състав, включващ най-малко:
- Технически ръководител на обекта, който да отговаря на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващ минимум 3 години професионален опит като строителен инженер или строителен техник;
- Координатор по ЗБУТ – сертифициран специалист, притежаващ минимален професионален опит – 2 години на длъжност „Координатор по безопастност и здраве“, както и валидно удостоверение за Координатор по безопестност и здраве в строителството, съгласно Наредба №2/2004 на МРРБ;
- Лице за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти, притежаващ валиден сертификат за завършен курс за контрол на качеството, и притежаващо минимум 2 години професионален опит.
За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В.


1.Участниците трябва да имат изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертите, не по-малко от 1 (една) дейност по строителство, идентична или сходна с предмета на тази обществена поръчка Забележка: За целите на тази обществена поръчка, като дейност - идентична или сходна с тази на обществената поръчка - следва да се разбират каквито и да е строително-монтажни работи и/или дейности за изграждане на достъпна среда за хората с увреждания, без значение от източника на финансирането им. За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В.
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на строителството идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
2.Участниците в процедурата следва да притежават внедрена система за управление на качеството - БДС EN ISO 9001:20хх или еквивалентен с обхват предмета на настоящата обществена поръчка. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.
Възложителят приема и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатите следва да са с предмет на настоящата обществена поръчка и да са издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.Сертификатът трябва е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г.
3.Участниците следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“, която обхваща категория строеж, съобразно предмета на поръчката по смисъла на чл. 171 от ЗУТ.В случай, че участникът е чуждестранно лице, застраховката за професионална отговорност може да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ. За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел Б, т. 5.
4. Участниците в процедурата следва да разполагат с минимален брой специалисти, заети пряко с изпълнение на поръчката, както следва:
Ръководен състав, включващ най-малко:
- Технически ръководител на обекта, който да отговаря на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващ минимум 3 години професионален опит като строителен инженер или строителен техник;
- Координатор по ЗБУТ – сертифициран специалист, притежаващ минимален професионален опит – 2 години на длъжност „Координатор по безопастност и здраве“, както и валидно удостоверение за Координатор по безопестност и здраве в строителството, съгласно Наредба №2/2004 на МРРБ;
- Лице за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти, притежаващ валиден сертификат за завършен курс за контрол на качеството, и притежаващо минимум 2 години професионален опит.
За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общите условия за изпълнението предмета на поръчката са детайлно регламентирани в документацията на обществената поръчка, и по конкретно в приложение № 2 - техническа спецификация и в проекта на договор № 7.
ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 3 /три/ на сто (3 %) от стойността на договора без ДДС, под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора, като документът за гаранцията се представя при сключването на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/09/2019 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

Административна сграда на РДСП - Кърджали, ул. Деспот Слав 1, ет.4, стая 404

В съответствие с изискванията на чл. 54, ал.2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите на участниците не подлежат на отваряне в мястото на получаване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Други критерии за подбор, свързани с личното състояние на участниците:
Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.т. 1,2,3,4,5,6 и 7 и по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените обстоятелства по чл. 55, ал.1, т. 1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване, по предвидения в ЗОП ред.
1. Деклариране по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /част III, раздел Г на еЕЕДОП/.; 2.Деклариране по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /част III, раздел В на еЕЕДОП/.;3.Деклариране по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ) – декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /Част III, Раздел В на еЕЕДОП/.;4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата във връзка с изискванията на чл. 101, ал. 11 във връзка с чл. 107, т. 4 от ЗОП ( в Част III, Раздел „Г”)

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Участниците могат да обжалват решението за откриване на процедурата по реда на Раздел I от Глава двадесет и седма от ЗОП в срока по чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП при съобразяване на чл.100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва