Деловодна информация
00859
1871 12/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
12/08/2019 (дд/мм/гггг)
00859-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университет по архитектура, строителство и геодезия 000670616
бул. Христо Смирненски № 1
София BG411 1046 България
доц. д-р инж. Ирина Костова +359 29635245
irkostova@abv.bg +359 28656863

Интернет адрес/и

http://www.uacg.bg

https://uacg.nit.bg/op/laborpilotelivery.html%20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://uacg.nit.bg/op/laborpilotelivery.html%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

публичен възложител по чл.5, ал.2,т.14 от ЗОП

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на лабораторно и пилотно оборудване към съществ.лаборатории към кат.«Водоснаб,канализация и пречиств.на води»при Хидрот.факул. и кат."Строит.мат. и изолации
38000000      
Доставки

Предметът на поръчката включва „Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на лабораторно и пилотно оборудване към съществуващите лаборатории към катедра «Водоснабдяване, канализация и пречистване на води» при Хидротехнически факултет и катедра «Строителни материали и изолации» при Строителен факултет на УАСГ, за изграждането и развитието на Център за компетентност „Чисти технологии за устойчива околна среда – води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“ по проект BG05M2OP001-1.002-0019, финансиран по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж” по обособени позиции, като апаратурата е описана подробно по вид, брой и технически параметри в техническа спецификация. Изпълнението на обществената поръчка се осъществява на следните етапи:1. доставката на апаратурата;2.Извършване на монтаж и пускане в експлоатация от квалиф.персонал на изпълнителя и демонстр. на заявените параметри на апаратурата. 3.Обучение на служители на възложителя;4. Гаран.поддръжка и сервиз в гаран.срок.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
533273      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за микровълново разлагане на проби 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38430000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

блок А на УАСГ, находяща се в град София, на бул. Христо Смирненски № 1

Предметът вкл. доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на микровълнова система за разлагане на проби:
1. Автоматизирана система за бързо разлагане на органични и неорганични проби.
2. Магнитен източник с мощност по-голяма от 900 W и система за защита от отразена енергия.
3. Измерване на температурата в реално време чрез инфрачервен безконтактен сензор.
4. Работна температура на съдовете по-малка или равно на 250оС и работно налягане по-голямо или равно на 35 bar.
5. Ротор с комплект с най-малко 8 броя резистентни към минерални киселини съдове с обем не по-малък от 60 mL.
6. Инсталиране на оборудването, тестване на работата.
7. Специализирано обучение на минимум двама служители за работа с оборудването и поддръжка.
8. Продължителност на обучението: не по-малка от 3 дни.
9. Гаранционен срок за апарата и съдовете за разлагане: не по-кратък от 12 месеца от датата на въвеждане в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА технически преимущества    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
21317      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
140

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
по проект BG05M2OP001-1.002-0019, финансиран по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж”

II.2) Описание 1

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на калориметрична система за определяне на топлина на изгаряне 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38418000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

блок А на УАСГ, находащ се в град София, на бул. Христо Смирненски № 1

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на калориметрична система за определяне на топлина на изгаряне
1. Устойчив на халогени съд за разлагане и охлаждаждащ термостат.
2. Температурно-контролирана водна риза.
3. Редуцир-вентил за кислород.
4. Максимален обхват на измерване на енергия не по-малко от 40 000 J.
5. Адиабатен/изопериболен/динамичен режими.
6. Налягане на кислорода: макс. 40 bar.
7. Автоматична идентификация на калориметричната бомба.
8. Автоматично запалване и определяне енергията на запалване за всеки опит.
9. Автоматизирано пълнене и продухване с кислород; освобождаване на газовете; пълнене и оттичане на охлаждащата вода.
10. Включени контролни стандарти, всички необходими консумативи, аксесоари, кабели, връзки и други за инсталиране и начална работа с калориметричната система.
11. Инсталиране на оборудването, тестване на работата.
12. Специализирано обучение на минимум двама служители за работа с оборудването и поддръжка.
13. Продължителност на обучението: не по-малка от 3 дни.
14. Гаранционен срок за апарата и съдовете за разлагане: не по-кратък от 12 месеца от датата на въвеждане в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА технически преимущества    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
82626      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
140

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
по проект BG05M2OP001-1.002-0019, финансиран по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж”

II.2) Описание 1

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на ултразвуков разходомер DN 100 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38424000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

блок А на УАСГ, находящ се в град София, на бул. Христо Смирненски № 1

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на ултразвуков разходомер DN 100 (2 броя)
1. Елемент водомерно корито за шахта DN 100
2. Принцип на измерване- измерване на водно ниво и изчисляване на водно количество по зададена Q-H характеристика.
3. Работна температура
• на електрониката: от -10 °С до +40 °С;
• на водата: до +30°С.
4. Електроника – стандарт на защита IP67.
5. Обхват на измерване
• Водно ниво 0-80 см, при точност ± 0.5%.
• Дебит 0,5 до 4 l/s, при точност ± 5%;
6. Налични данни- ниво, дебит, моментен разход.
7. Data logger – програмируеми интервали за отчет - 1 мин, 10 мин, час, ден.
8. Захранване 220 V.
9. Възможност за дистанционно предаване на данни.
10. Дължина на кабелите мин 5 m.
11. Инсталиране на оборудването, тестване на работата.
12. Специализирано обучение на минимум двама служители за работа с оборудването и поддръжка;
13. Продължителност на обучението: не по-малка от 2 дни.
14. Гаранционен срок: не по-кратък от 12 месеца от датата на въвеждане в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА технически преимущества    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
12700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
140

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
по проект BG05M2OP001-1.002-0019, финансиран по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж”

II.2) Описание 1

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на уреди за подготовка, съхранение и третиране на пробни образци от строителни материали4 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38430000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

блок Б на УАСГ, находящ се в град София на бул. Христо Смирненски № 1

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на уреди за подготовка, съхранение и третиране на пробни образци от строителни материали, както следва:
1) Лабораторна челюстна трошачка – 1 брой
2) Комплект апаратура за определяне на максимална плътност и на оптимална - влажност на зърнести смеси при определени условия на уплътняване (Автоматичен CBR-Proctor чук за уплътняване на проби) – 1 брой
3) Вакуумен лабораторен смесител с периодично действие и вместимост 8-10 литра – 1 брой
4) Автоклав за циментови състави – 1 брой
5) Камера (баня) за третиране на образци за изследване на алкална реакция – 1 брой
6) Водна баня с охладител, темп. +5°C до +70°C ±0.5°C – 1 брой
7) Влажна камера с вместимост 750 L, режим 20°C ± 1°C и относителна влажност над 95% - 1 брой
8) Хладилна камера за циклично „замразяване и размразяване“ (хладилен шкаф)с обем 250 L, режим -30 до +30°C (±2°C) – 1 брой
Подробно описание на техническите параметри се съдържа в техническата спецификация, съставляваща неразделна част от документацията за участие
Критериите по-долу
 
ДА технически преимущества    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
175690      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
140

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
по проект BG05M2OP001-1.002-0019, финансиран по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж”

II.2) Описание 1

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на уреди за определяне на физични, механични и термични свойства на строителни материали и продукти 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38430000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

блок Б на УАСГ, находящ се в град София на бул. Христо Смирненски № 1

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на уреди за определяне на физични, механични и термични свойства на строителни материали и продукти
1) Комплект автоматична преса и аксесоари за изпитване на натиск (2000 кN), индиректен опън и огъване (с приставки за плочи, греди и бордюри), серво управляем Power Pack със серво вентил за 4 рамки, със система за измерване и записване на деформациите при огъване. Комплектът се състои от следните 4 основни компонента: А) Основна натискова преса; Б) Допълнителна рамка за огъване;В) Управляващ блок;Г) Екстензометрична апаратура за измерване и записване на деформациите при огъване;
2) Система за измерване на надлъжни деформации (1 брой) – дигитален деформометър, записващо устройство, форми за подготовка на образци и калибрационен прът
3) Апаратура за определяне на модула на еластичност и на коефициента на Поасон – 1 брой
4) Автоматичен електронен уред за определяне на времето на свързване на свързващи вещества и разтвори – 1 брой.
5) Калориметър за определяне на екзотермията при хидратация на свързващи вещества – 1 брой
6) Муфелна пещ– 1 брой
7) Уред за определяне на съдържанието на въздух в строителни разтвори
8) Уред за определяне на съдържанието на въздух в бетонни смеси
9) Машина за определяне на изтриваемост на изделия от бетон с широко колело съгласно EN 1338, 1339, 1340, 1341, 1342 и аксесоари
10) Влагомер за моментно измерване на влага
Критериите по-долу
 
ДА технически преимущества    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
173440      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
140

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
по проект BG05M2OP001-1.002-0019, финансиран по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж”

II.2) Описание 1

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на портативен флуорисцентен анализатор 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38580000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

блок Б на УАСГ, находящ се в град София на бул. Христо Смирненски № 1

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на портативен флуорисцентен анализатор – 1 брой:
1. Преносим XRF спектрометър, подходящ за измерване на замърсявания върху бетонни и метални строителни елементи, както и на строителни почви и скални материали.
2. Обхват: определяне на елементи от атомен номер 12 до 92 (от Mg до U).
3. Едновременен анализ на най-малко 30 елемента.
4. Аналитичен метод: енергийно дисперсионен (EDX).
5. Източник – рентгенова тръба.
6. Интегрирана система за смяна на 5 или повече филтъра за оптимизация на анализа.
7. Измерване във въздушна среда на Магнезий (Мg), Алуминий (Аl), Силиций (Si), Фосфор (Р) и Сяра (S), без необходимост от инертен газ или вакуум.
8. Високоскоростен силициев дрифт детектор (SDD) с термоелектрическо охлаждане или еквивалент.
9. Разрешаваща способност: ?155еV (стойност по-малка или равна на 155еV).
10. CE маркировка, удостоверяваща, че уредът съответства на европейските изисквания за безопасност.
11. Прахо и влагозащитен корпус.
12. Портативен потребителски интерфейс: цветен, чувствителен на допир дисплей.
13. PC базиран софтуер за генериране на отчети, визуализация и обработка на спектрите, калибриране с използване на стандарти.
14. Вградени калибровки: метали и сплави, благородни метали, геологически проби, проби от околната среда, пластмаси и метод на фундаменталните параметри.
15. Библиотека ROHS и библиотека за минерали.
16. Минимум 2 батерии, позволяващи 8 часа работа.
17. Вграден USB порт.
18. Тегло с батерия: не по-голямо от 2.0 кг.
19. Зарядно за напрежение 220V.
20. Специализиран куфар за транспорт и съхранение.
21. Тестване на работата на анализатора.
22. Специализирано обучение на най-малко двама служители за работа, съхранение и поддръжка на анализатора.
23. Продължителност на обучението: не по-малка от един ден.
24. Гаранционен срок: не по-кратък от 12 месеца от датата на въвеждане в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА технически преимущества    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
67500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
140

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
по проект BG05M2OP001-1.002-0019, финансиран по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж”

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да има реализиран минимален оборот, в сферата попадаща в обхвата на поръчката (съобразно §2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си.
Участникът попълва поле 2а) от раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: Критерии за подбор на еЕЕДОП с посочване на информация за размера на оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си.
Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП - справка за оборота и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Участникът, определен за изпълнител, представя документите преди сключване на договор за обществена поръчка. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. На основание чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Изискването за оборот важи за всяка от обособените позиции.
За участник, който подава оферта за повече от една обособена позиция важат минималните изисквания за конкретната обособена позиция.


1.1. участникът да има за последните 3 финансово приключили години специфичен оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката не по-малък от прогнозната стойност за обособената позиция, за която участникът подава оферта. Като „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се отчита:
за Об.поз. № 1 - оборотът от продажба на АПАРАТУРА за микровълново разлагане.
за Об.поз. № 2 - оборотът от продажба на АПАРАТУРА, влизаща в групата калориметри за лабораторни цели
за Об. поз. № 3 - оборотът от продажба на АПАРАТУРА, влизаща в групата на контролно-измервателните уреди.
за Об. поз. № 4 - оборотът от продажба на АПАРАТУРА, влизаща в групата на лабораторно оборудвабе за подготвка и изпитване на строителни материали
за Об.поз.№ 5 - оборотът от продажба на АПАРАТУРА, влизаща в групата на лабораторно оборудвабе за подготвка и изпитване на строителни материали.
за Об.поз.№ 6 - оборотът от продажба на АПАРАТУРА, влизаща в групата на уредите, които използват лъчение и са предназначени за немедицинска употреба.
За участник, който подава оферта за повече от една обособена позиция важат минималните изисквания за конкретната обособена позиция.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил общо за последните 3(три) приключили финансови години от датата на подаване на офертата поне 1 (една) дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с тази на предмета на поръчката за обособената позиция, за която участникът подава оферта.
Участникът попълва от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор еЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва с документа по чл. 64, ал.1, т. 2 ЗОП - Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка на апаратура. Участникът, определен за изпълнител, представя документите преди сключване на договор за обществена поръчка.
За участник, който подава оферта за повече от една обособена позиция важат минималните изисквания за конкретната обособена позиция.
2.Участникът следва да разполага с квалифицирани специалисти (минимум един квалифициран сертифициран специалист) за инсталиране и поддържане на предлаганата от него АПАРАТУРА.
Участникът попълва информацията в раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор еЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва с документа по чл. 64, ал.1, т. 6 ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
На основание чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя документите преди сключване на договор за обществена поръчка.
Изискването важи за всички обособени позиции.


Участникът следва да е изпълнил общо за последните 3(три) приключили финансови години от датата на подаване на офертата поне 1 (една) дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с тази на предмета на поръчката за обособената позиция, за която участникът подава оферта..
Под дейност „идентична или сходна с предмета на поръчката” следва да се разбира:
ЗА ОП 1 - доставка на АПАРАТУРА за микровълново разлагане, в обем съответстващ на обема (броя артикули) на съответната обособена позиция.
ЗА ОП 2 - доставка на АПАРАТУРА, влизаща в групата на калориметри за лабораторни цели, в обем съответстващ на обема (броя артикули) на съответната обособена позиция.
ЗА ОП 3 - доставка на АПАРАТУРА, влизаща в групата на контролно-измервателните уреди, в обем съответстващ на обема (броя артикули) на съответната обособена позиция
ЗА ОП 4 - доставка на АПАРАТУРА, влизаща в групата на контролно-измервателните уреди, в обем съответстващ на обема (броя артикули) на съответната обособена позиция
ЗА ОП 5 - доставка на АПАРАТУРА, влизаща в групата на лабораторно оборудване за подготвка и изпитване на строителни материали, в обем съответстващ на обема (броя артикули) на съответната обособена позиция
ЗА ОП 6 - доставка на АПАРАТУРА, влизаща в групата на „Уреди, които използват лъчение и са предназначени за немедицинска употреба“, в обем съответстващ на обема (броя артикули) на съответната обособена позиция.
2.Участникът следва да разполага със квалифицирани специалисти (минимум един квалифициран сертифициран специалист) за инсталиране и поддържане на предлаганата от него АПАРАТУРА.
За участник, който подава оферта за повече от една обособена позиция важат минималните изисквания за конкретната обособена позиция.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
а) Банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
б) Парична сума, преведена по сметка на Лесотехнически университет;
в) Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя
Възложителят предвижда да извърши авансово плащане, което да бъде обезпечено с гаранция за авансово предоставените средства. Условията за освобождаване и задържане на гаранциите се предвидени в проекта на договор за обществена поръчка.
Условията и начина на плащане са предвидени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/09/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.София, бул. Христо Смирненски № 1, ректорат, ет. 1

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл. 54, ал.1 от ЗОП и чл.55, т.1, 3. 4 и 5 от ЗОП.
2. Освен на основанията, посочени по-горе, Възложителят отстранява от участие:
2.1) участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
2.2) участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
• предварително обявените условия на поръчката;
• правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 8 към чл. 115 ЗОП;
2.3) участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 ЗОП;
2.4) участници, които са свързани лица;
3.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лице с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по смисъла на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
4. Възложителят отстранява участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва