Деловодна информация
00267Община Пловдив
19РОП-62(1) 06/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
06/08/2019 (дд/мм/гггг)
00267-2019-0067 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов № 1
Пловдив BG421 4000 България
Вероника Шеханова-ст. юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 32656780
todor_todorov@abv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg/

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190801XnHP8605782
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ДОСТАВКИ НА ХРАНИ ЗА ДЕЦА НА ВЪЗРАСТ ОТ 0 ДО 3 ГОДИНИ В КЗСУ “СВЕТА ПЕТКА“, ОБЩИНА ПЛОВДИВ“
15800000      
Доставки

Дейностите, предмет на поръчката включват периодични доставки, по предварителни заявки на възложителя, на различни видове храни, предназначени за деца и кърмачета на възраст от 0 до 3 години, в съответствие с техническите спецификации и образците техническо и ценово предложение,за нуждите на КЗСУ „Света Петка“, Община Пловдив.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
24800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15884000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Място на изпълнение ще бъде мястото на извършване на доставките, а именно ул. „Г. С. Раковски“ №13, КЗСУ „Света Петка“

Дейностите, предмет на поръчката включват периодични доставки, по предварителни заявки на възложителя, на различни видове храни, предназначени за деца и кърмачета на възраст от 0 до 3 години, в съответствие с техническите спецификации и образците техническо и ценово предложение,за нуждите на КЗСУ „Света Петка“, Община Пловдив. Приблизителните количества са както следва (продукт/м.ед./прогнозно количество за 1 година):1/Мляко за кърмачета/0.400кг./100
2/Преходно мляко/0.400кг./180
3/Мляко за малки деца/0.400кг./120
4/Плодово пюре/0,190кг./1200
5/Млечно-зеленчуково пюре/0,190кг./350
6/Месно-зеленчуково пюре/0,190кг./600
7/месно пюре/0,125кг./50
8/Разтворими млечни каши за деца/0,180кг./90
9/Разтворими безмлечни каши за деца/0,180кг./70
10/Сухари/0,125кг./200
11/Бебешки бисквити/0,240кг./210
12/Плодов бар за деца/0,023 кг./100
13/Солети0,060 кг./300
14/Кроасан /0,065 кг./300
15/Сироп арония/1 кг./100
16/Натурален сок 100%/1 л. /80
17/Безлактозно мляко/0,400кг./20
18/Хипоалергенно мляко за кърмачета с алергия към белтъка на млякото./0,400кг./20
19/Мляко за кърмачета с хабитуално повръщане./0,400кг./10
20/Лечебна храна за кърмачета и деца при диария с пробиотик./0,300кг./90
Посочените количества за продуктите са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намаля в зависимост от конкретно възникналите нужди. В този смисъл възложителят има право, в срока на действие на договора, да не заяви в пълен обем дадено прогнозно количество стока, както и да заявява доставки на стоки след достигане на посочените за тях прогнозни количества, до достигане на общата стойност на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
24800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Предвижда се договорът да бъде подновен при същите условия, включително срок, обем и обща стойност, при условията, посочени в на проекта на договор. Посочения срок в поле II. 2.7) - продължителност на поръчката се отнася за срока на договора без включената възможност за подновяване.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

За оферта с най-ниска цена ще се счита тази, получила най-голям сбор (К) , при максимални 100 точки, по следната формула: К= (Цена i/Цена i/n * Pi), съгласно обявената в документацията методика.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания относно годност за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания относно техническите и професионалните възможности на участиците.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на всички доставки по предмета на поръчката ще се осъществява след предварителна заявка от страна на общинското заведение, подадена на изпълнителя в писмен вид. Доставките ще се извършват франко на следния административен адрес: гр. Пловдив, ул. „Г. С. Раковски“ №13, КЗСУ „Света Петка“. Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, както правата и задълженията на възложителя и на изпълнителя, са съгласно проекта на договор, техническото и ценово предложения – неразделна част от документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Зала №36 на административна сграда на Община Пловдив, гр. Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1

Отвярянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Четири месеца преди изтичане срока на договора с който ще бъде възложена настоящата обществена поръчка. Предвид възможността за подновяване, максималният срок на договора е две години.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От процедурата ще бъде отстранен всеки участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците, по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Основанията за отстраняване, свързани с личното състояние се прилагат за всеки икономически оператор – участник, член на обединение, трето лице и/или подизпълнител. Основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1 от ЗОП се прилагат съобразно чл. 54, ал. 2 и ал. 3 и чл. 57 от ЗОП. От процедурата ще бъде отстранен всеки участник, за когото се установи наличие на едно или повече от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП. Обстоятелството по чл. 107, т. 4 от ЗОП представлява специфично национално основание за отстраняване.
От процедурата ще бъде отстранен всеки участник, който при поискване от страна на възложителя, не потвърди и не удължи срокът на валидност на офертата си, когато този срок е изтекъл преди издаването на окончателно решение по процедурата.
Няма право да участва или да представлява физическо или юридическо лице в процедурата, лице за което са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ). Обстоятелството представлява специфично национално основание за отстраняване.
Нямат право да участват в процедурата дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и лицата, контролирани от такива дружества по смисъла на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС). Основанието за отстраняване се прилага съобразно чл. 4, чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. Обстоятелството представлява специфично национално основание за отстраняване.
Предвижда се гаранция за добро изпълнение на договора, която се предоставя при условията на чл. 111, ал. 5 – 8 от ЗОП и е определена в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Преди сключване на договор избраният изпълнител следва да представи изискуемата гаранция за добро изпълнение.При разглеждането на офертите ще се прилага чл. 104, ал.2 от ЗОП, т.е. оценяването ще се извърши преди разглеждането на документите, свързани с личното състояние.
Договорът, който ще бъде сключен с участника, определен за изпълнител, ще е със срок на действие една година. Предвижда се договорът да бъде подновен при същите условия, включително срок, обем и обща стойност, при условията, посочени в проекта на договор. Предвид възможността за подновяване на договора, на основание чл. 21, ал.1 от ЗОП, посочената прогнозна стойност е с включено предвидено подновяване.
За оферта с най-ниска цена ще се счита офертата, получила най-голям сбор точки (К), при максимални 100 точки, по следната формула: К= Цена i / Цена i/n x Pi, където: Цена i – най-ниската предложена цена от участник за продукта от ред i от таблицата на ценовото предложение; Цена i/n - предложената от участника, чието предложение се разглежда, цена за продукта;
i – номер на ред от таблицата от ценовото предложение, в границата от 1 до 20; Рi – тегловен коефициент, както следва: /№ стока/Pi/
1/Мляко за кърмачета/2,38
2/Преходно мляко/4,3
3/Мляко за малки деца/2,86
4/Плодово пюре/28,64
5/Млечно-зеленчуково пюре/8,35
6/Месно-зеленчуково пюре/14,32
7/месно пюре/1,19
8/Разтворими млечни каши за деца/2,15
9/Разтворими безмлечни каши за деца/1,67
10/Сухари/4,77
11/Бебешки бисквити/5,01
12/Плодов бар за деца/2,39
13/Солети/7,16
14/Кроасан/7,16
15/Сироп арония/2,39
16/Натурален сок 100%/1,91
17/Безлактозно мляко/0,48
18/Хипоалергенно мляко за кърмачета с алергия към белтъка на млякото./0,48
19/Мляко за кърмачета с хабитуално повръщане./0,24
20/Лечебна храна за кърмачета и деца при диария с пробиотик./2,15

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва