Деловодна информация
00717
K-2136 26/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00717-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Бойчиновци 000320566
ул. Гаврил Генов № 2
Бойчиновци BG312 3430 България
Петър Винешки +359 9513-2236 / +359 882-104724
munb@mail.orbitel.bg +359 9513-2236

Интернет адрес/и

http://boychinovtsi.bg/home.html

http://boychinovtsi.bg/section-150-content.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://boychinovtsi.bg/currentNews-929-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"РЕМОНТ НА УЛИЦИ И ОБЩИНСКИ ПЪТИЩА 2019г."
45230000      
Строителство

•Възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества на пътната настилка, с оглед осигуряване безопасността на движението.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
76039.57      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45230000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Община Бойчиновци

•Възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества на пътната настилка, с оглед осигуряване безопасността на движението.
Критериите по-долу
 
ДА Обща техническа оценка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
76039.57      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

4.3.1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, трета и четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да е реализирал през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, оборот от строително монтажни работи .

Минимум 70 000,00 лева без ДДС. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейности по строително-монтажни работи, идентична или сходна с предмета на поръчката.
Под идентични или сходни с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътна и/или улична мрежа.
2. Участникът да има внедрени система за управление на качеството и система за управление на околната среда.
3. За изпълнение на настоящата поръчка участникът трябва да предложи в своята оферта експерти, които да управляват и контролират изпълнението на отделните работи, предмет на поръчката.
Всеки участник, трябва да разполага с инженерно-технически състав от правоспособни лица, включващ минимум експертите посочени по долу.


1. През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност по строително-монтажни работи, идентична или сходна с предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът да има внедрени следните системи:
• система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват сходен на предмета на поръчката;
• система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват сходен на предмета на поръчката;
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи и вида, номера и дата на валидност на съответните сертификати.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копия на валидни сертификати за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен и система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен обхват сходен на предмета на поръчката.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и управление на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
При участие на обединение, изискването се прилага за тези съдружници в обединението, които ще изпълняват дейностите/работите по извършване на строително-монтажните работи, предмет на поръчката, т. е. валидни сертификати или еквивалентни трябва да притежават единствено и само, съдружниците в обединението, които ще изпълняват дейностите/работите по извършване на строително-монтажните работи, предмет на поръчката.
3. Всеки участник, трябва да разполага с инженерно-технически състав от правоспособни лица, включващ минимум експертите посочени по долу.
1. «Технически ръководител» (1 бр.):
? Да притежава диплома за завършено Висше образование, Степен «Магистър» – Строителен инженер по специалност «Пътно строителство» или еквивалентна за чуждестранни участници;
? Да притежава професионален опит по специалността в строителството, който е минимум 6 (шест) години, през които да е изпълнил като „Технически ръководител”, минимум 1 (една) дейност при извършване на строително-монтажни работи по изграждане и
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
•банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
•парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Бойчиновци: IBAN: BG64IABG74743300984400, BIC: IABGBGSF, при банка: "Интернешънъл Асет банк" АД, клон Монтана
•застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Изискванията на гаранцията за изпълнение, условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка и в Раздел Х "Гаранция за изпълнение на договор" от Указанията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/08/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Град Бойчиновци, ул. "Гаврил Генов" №: 2, Заседателна зала

На Публичното отваряне на офертите, имат право да присъстват, представляващите участниците или официално упълномощени с пълномощно техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други заинтересовани страни при регламентиран достъп до мястото за публичното отваряне на офертите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участниците в процедурата не следва да са налице посочените обстоятелства по чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1, т. 3 и т. 5 от ЗОП.
2. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и контролираните от тях лица и техните действителни собственици.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срока за подаване на жалби е съгласно чл. 197
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва