Деловодна информация
00496РДСП - Видин
05-12-00-0573 25/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00496-2019-0073 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане чрез Регионална дирекция за социално подпомагане - Видин 1210150560230
пл. Бдинци № 3, ет. 3
Видин BG311 3700 България
Венцислав Томов Боянов +359 94601126
vidin-rdsp@asp.government.bg +359 94601653

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2515&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2515&_pprocou_WAR_asp_delta=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Извършване на СМР в адм. сгради, ползвани от териториалните структури на АСП в област Видин" - основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания"
45000000      
Строителство

Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане в област Видин – основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания за три обособени позиции:
1. Обособена позиция № 1 – Извършване на строително-монтажни работи /основен и текущ ремонт/ в административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане” – Видин, находяща се на адрес: гр. Видин, ул. „Еделвайс” № 5.
2. Обособена позиция № 2 – Извършване на строително-монтажни работи /основен и текущ ремонт/ в административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане” – Димово, находяща се на адрес: гр. Димово, ул. „Васил Коларов” № 1.
3. Обособена позиция № 3 – Извършване на строително-монтажни работи /текущ ремонт/ в административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане” – Кула, находяща се на адрес: гр. Кула, ул. „Възраждане” № 40.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
92500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  3

II.2) Описание 1

Извършване на СМР - основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания за обект - Дирекция "Социално подпомагане" - Видин 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

гр. Видин, ул. "Еделвайс" № 5

Предвиденият ремонт на сградата е в обхвата на § 5, т. 42 и т. 43 от допълнителните разпоредби от ЗУТ. Ще бъдат изпълнявани следните групи строително ремонтни работи - бояджийски работи, подмяна на дограма, санитарни дейности, изграждане на рампа, изграждане на ел. инсталация съгласно подробно КСС. Предвидената преработка на ел. инсталация е в обхвата на чл. 147, ал. 1, т. 2 от ЗУТ. Ще бъдат изпълнявани следните дейности – преработка на съществуващата електроинсталация, нови захранващи кабели, контакти и ключове.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
60000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на СМР - основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с уврежданияза обект: Дирекция "Социално подпомагане" - Димово 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

гр. Димово, ул. "Васил Коларов" № 1

Предвиденият ремонт на сградата е в обхвата на § 5, т. 42 и т. 43 от допълнителните разпоредби от ЗУТ. Ще бъдат изпълнявани следните групи строително ремонтни работи – проектиране и подмяна на вътрешна ел. инсталация, бояджийски работи, подмяна на дограма, съгласно подробно КСС. Предвидената преработка на ел. инсталацията е в обхвата на чл. 147, ал. 1, т. 2 от ЗУТ. Ще бъдат изпълнявани следните дейности – подмяна на съществуващата електроинсталация, нови захранващи кабели, контакти и ключове.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
24166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на строително-монтажни работи - текущ ремонт за обект - Дирекция "Социално подпомагане" - Кула 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

гр. Кула, ул. "Възраждане" № 40

Предвиденият ремонт на сградата е в обхвата на § 5, т. 43 от допълнителните разпоредби от ЗУТ. Ще бъдат изпълнявани следните групи строително ремонтни работи - бояджийски работи, подмяна на врати, санитарни дейности съгласно подробно КСС за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от Първа, Пета категория или да притежава такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен. При подаване на оферта съответствието с изискването за годност се декларира в еЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членове на обединения, подизпълнители или трети лица. Участникът попълва Раздел А "Годност" в Част IV "Критерии за подбор".
Преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи: заверено копие на Удостоверение за вписване в регистъра на Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка "Професионална отговорнаст" на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството за вреди, причинени от други участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, покриваща минималната застрахователна сума по този вид строеж. Участникът декларира тези обстоятелства, като попълни поле 5 на Раздел Б "Икономическо и финансово състояние" в Част IV на еЕЕДОП. При сключване на договор възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи заверено копие на валидна застраховка "Професионална застраховка" на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума по този вид строеж.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Уучастникът следва да разполага към момента на подаване на офертата и през целия период на осъществяване на обекта на поръчката със собстнвени или наети специалисти, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка, включващ минимум: Технически ръководител на обекта, който да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, притежаващ минимум 3 години професионален опит като строителен инженер или строителен техник;
- Проектант по част „Електро”, притежаващ пълна проектантска правоспособност съгласно Закона за камарата на архитектите и инженерите в България, вписан в съответния регистър;
- Координатор по ЗБУТ – сертифициран специалист, притежаващ минимален професионален опит - 2 години на длъжност „Координатор по безопасност и здраве”, както и валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ;
– Лице за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти, притежаващ валиден сертификат за завършен курс за контрол на качеството и притежаващо минимум 2 години професионален опит;
- Квалифицирани строителни работници в следните профили:
“Работник изграждане и ремонт на Ел. инсталации – ІІ-ра степен на професионална квалификация“ – минимум 4 /четири/ лица;
“Монтажник дограма“ – минимум 2 /две/ лица;
“Мазач“ – минимум 2 /две/ лица;
„Шпакловчик“ – минимум 1 /едно/ лице;
“Работник облицовки и настилки“ – минимум 2 /две/ лица;
“Бояджия“ – минимум 4 /четири/ лица;
“Общи работници в строителството“ – минимум 3 /три/ лица. Участникът декларира тези обстоятелства като попълни поле 2 на Раздел В "Технически и професионалн способности" в Част IV": "Критерии за подбор" на еЕЕДОП.
Преди сключване на договора възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението с посочване на професионалната компетенстност на лицата.
Участниците следва да разполагат с необходимите за изпълнение на строежа механизация, ръчни инструменти и помощни материали, декларира се в поле 9 на Раздел В "Технически и професионални способности" в Част IV на еЕЕДОП. Преди сключването на договор възложителят изисква изпълнителят да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
Участниците в процедурата следва да притежават внедрена система за управление на качеството - БДС EN ISO 9001:20хх или еквивалентен с обхват предмета на настоящата обществена поръчка. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.
Възложителят приема и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатите следва да са с предмет на насоящата обществена поръчка и да са издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.
/Част IV, Раздел Г от еЕЕДОП/. Участниците трябва да имат изпълнени през последните 5 години не по-малко от една дейност по строителството, идентична или сходна с предмета на обществената поръчка. /Част IV, Раздел В от еЕЕДОП/.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общите условия за изпълнение на поръчката са регламентирани в документацията на поръчката - Приложение № 2 - Техническа спецификация и № 7 - проет на договор. Изпълнителят представя на възложителя гаранция за добро изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС под формата на парична сума, банкова гаранция, или застраховка със срок на валидност 30 дни след изтичането на срока на договора, като документът се представя при сключването му. Гаранцията за изпълнението се освобождава в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/08/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Видин, пл. "Бдинци" № 3, ет. 3, стая № 29.

Минималният срок за подаване на оферти е 20 дни, който може да бъде удължен.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите на участниците не подлежат на отваряне в мястото на получаване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всеки участник в обществената поръчка трябва да декларира следните обстоятелства в еЕЕДОП: деклариране по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /част III, раздел Г на еЕЕДОП/, деклариране по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /част III, раздел Г на еЕЕДОП/, деклариране по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ) – декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /Част III, Раздел Г на еЕЕДОП/, деклариране в еЕЕДОП на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 – 7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки – декларираните обстоятелства се попълват в Част III на еЕЕДОП, съгласно чл. 67 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва