Деловодна информация
00368
 
не
00368-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Главиница 000565380
ул. Витоша 44
Главиница BG325 7630 България
Донка Куртева +359 086362040
obshtina@glavinitsa.bg +359 086362060

Интернет адрес/и

https://glavinitsa.bg/

https://sop.bg/glavinitsa-177/proceduri-20-2-zop/a2-0005183.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/glavinitsa-177/proceduri-20-2-zop/a2-0005183.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строително-монтажни работи за изпълнение на проект: „Енергийна ефективност, обзавеждане и оборудване на сградите на ЦДГ "Св. Св. Кирил и Методий“ в гр. Главиница“,
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на строително-монтажни работи по проект: „Строително-монтажни работи за изпълнение на проект: „Енергийна ефективност, обзавеждане и оборудване на сградите на ЦДГ "Св. Св. Кирил и Методий“ в гр. Главиница“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
717017.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Главиница

Подобряването на образователната инфраструктура по подмярка 7.2. включва:
ОБЕКТ 1: Енергийна ефективност, обзавеждане и оборудване на ЦДГ"Св. Св. Кирил и Методий“, филиал в УПИ II , кв.13 , с. Богданци, общ. Главиница, обл. Силистра:
1.Демонтиране на съществуваща дограма и външни врати;
СМР
1.Доставка и монтаж на нова външна дограма и врати;
2.Доставка и монтаж на нова топлоизолация по фасада 10см.;
3.Полагане на покрив на:
-топлоизолация между гипскартон и плоча;
-улуци;
-водостоци;
4.Оформяне на тераса и прекъсване на термомост:
-полагане на 5 см.топлоизолация в долната част;
-полагане на 5 см.топлоизолация в горната част;
-полагане на замазка;
-полагане на хидроизолация;
-полагане на гранитогрес.
ОБЕКТ 2: Енергийна ефективност, обзавеждане и оборудване на ЦДГ"Св. Св. Кирил и Методий“ в ПИ 15031.501.479, кв.501, гр. Главиница,общ. Главиница, обл. Силистра:
1.Демонттиране на съществуваща дограма и външни врати;
2.Демонтиране на съществуваща изолация;
3.Демонтиране на хидроизолацията на покрива;
СМР
1.Доставка и монтаж на нова външна дограма и врати;
2.Доставка и монтаж на нова топлоизолация по фасада 10см.;
3.Полагане на покрив на :
-пароизолация;
-топлоизолация;
-РЕ фолио;
-арм.бетон за наклон;
-два пласта топлоизолация;
-монтаж на нови ламаринени шапки по покривите;
4.Оформяне на тераса и прекъсване на термомост:
-полагане на 5 см.топлоизолация в долната част ;
-полагане на 5 см.топлоизолация в горната част;
-полагане на замазка;
-полагане на хидроизолация;
-полагане на гранитогрес;
5.Оформяне на козирки и прекъсване на термомост:
-полагане на 5 см.топлоизолация в долната част ;
-полагане на 5 см.топлоизолация в горната част;
-полагане на замазка;
-полагане на хидроизолация;
6.Полагане на два цвята външна мазилка.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
717017.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ с ид. BG06RDNP001—7.004-0015-С01/08.05.2019г. по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малк

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистриция в Централния професионален регистър на строителя за първа група строежи, четвърта категория, в съответствие с чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС (Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
На етап подаване на оферта, обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност, с посочване на данните за вписване в ЦПРС, вкл. уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен.
При подписване на договора, изискването се удостоверява с представяне на заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от първа група, четвърта категория или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон, за участниците – чуждестранни лица, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът в обществената поръчка следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за застрахователен риск „Професионална отговорност на строителя”, съгласно чл.171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
На етап подаване на оферта, обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние информация относно застраховката за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа.
При подписване на договора изискването се удостоверява с представяне на заверено копие на застрахователна полица за застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ.


Участникът в обществената поръчка следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за застрахователен риск „Професионална отговорност на строителя”, съгласно чл.171 от ЗУТ, с минимално покритие на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, пред последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
На етап подаване на оферта, обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, като се посочва строителството/вата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, вида на изпълнените дейности, датите и получателите.
При подписване на договора за изпълнение изискването се удостоверява с представяне на документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, а именно:списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.6).
При подписване на договора изискването са удостоверява със списък на персонала за изпълнение на обществената поръчка, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът трябва да прилага:
- Система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен) с обхват в областта на строителството.
- Система за опазване на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен) с обхват в областта на строителството.
На етап подаване на оферта обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, Част ІV: Критерии за подбор, раздел Г.
При подписване на договор изискването се удостоверява с представяне на заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1. Участникът, пред последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил поне едно строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
Забележка: За „строителство с предмет, сходен с този на поръчката“, следва да се разбира СМР при изпълнение на мерки за енергийна ефективност на обществена/и сграда/и и /или жилищна/и сграда/и.
2. Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- Технически ръководител - Висше/средно образование, квалификация „строителен инженер”, „инженер“ и „архитект“ и/ или лица със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника"., съгласно чл. 163а ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; опит като технически ръководител на минимум 1 обект – изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда.
- Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството – Да притежава валидно Удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. Опит като контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност на минимум 1 обект – изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда.
- Специалист безопасност и здраве /ЗБУТ/ – Да притежава валидно Удостоверение за да притежава валидно удостоверение за Специалист по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба РD -07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент. Опит като Координатор по безопасност и здраве в строителството на минимум 1 обект – изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда.
3. Участникът трябва да има въведена:
- Система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен) с обхват в областта на строителството;
- Система за опазване на околната среда по стандарт ISO 14001:2015 (или еквивалентен) с обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС.
Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
- парична сума внесена чрез банков превод по банкова сметка на Община Главиница:
Банка: ,,Централна кооперативна банка АД” , клон Силистра, офис Главиница.
IBAN: BG96CECB 9790 33 47 8356 00
BIC код: CECBBGSF
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/08/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Главиница, сградата на община Главиница, ул.Витоша 44

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, какро и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т.1, т. 3, 4 и т. 5 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ и условията по чл. 107 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва