Деловодна информация
00474
05-46-89 22/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00474-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Иваново 000530536
ул.Олимпийска №75
с.Иваново BG323 7088 България
Ивелина Лозанова +359 81162253
obshtina@ivanovo.bg +359 81162870

Интернет адрес/и

www.ivanovo.bg

http://www.ivanovo.bg/index.php?act=116


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ivanovo.bg/index.php?act=116
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на компрометирани участъци от водопроводната мрежа в с.Свaленик, община Иваново, област Русе – етап 1“
45231300      
Строителство

Предметът на настоящата поръчка е "Реконструкция на компрометирани участъци от водопроводната мрежа в с.Свaленик, община Иваново, област Русе – етап 1“. Изпълнителят ще изпълнява строително-монтажни работи въз основа на одобрен инвестиционен технически проект за реконструкция на част от водопроводната мрежа на с. Сваленик, като четвърта група, трета категория строеж съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „ж“ от Закона за устройство на територията (ЗУТ). В предмета на поръчката се предвижда изпълнението на подмяна на част от водопроводната мрежа на с.Сваленик, община Иваново. Включват се следните основни дейности:
- Земно-изкопни работи
- Водопроводни работи
- Насипни работи
- Разваляне и възстановяване на настилката
С оглед спецификите на водопроводната мрежа на населеното място и в съответствие с разработеното в одобрения за изпълнение инвестиционен проект, в предмета на поръчката се включва изпълнението на клонове от 1 до 9.1. включително на водопроводната мрежа.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1452000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

с.Сваленик, община Иваново, област Русе

Предметът на настоящата поръчка е "Реконструкция на компрометирани участъци от водопроводната мрежа в с.Свaленик, община Иваново, област Русе – етап 1“. Изпълнителят ще изпълнява строително-монтажни работи въз основа на одобрен инвестиционен технически проект за реконструкция на част от водопроводната мрежа на с. Сваленик, като четвърта група, трета категория строеж съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „ж“ от Закона за устройство на територията (ЗУТ). В предмета на поръчката се предвижда изпълнението на подмяна на част от водопроводната мрежа на с.Сваленик, община Иваново. Включват се следните основни дейности:
- Земно-изкопни работи
- Водопроводни работи
- Насипни работи
- Разваляне и възстановяване на настилката
С оглед спецификите на водопроводната мрежа на населеното място и в съответствие с разработеното в одобрения за изпълнение инвестиционен проект, в предмета на поръчката се включва изпълнението на клонове от 1 до 9.1. включително на водопроводната мрежа. Ще се извърши подмяна на 4165,45 линейни метра водопроводна мрежа с нови ПЕВП тръби с диаметри съгласно инвестиционния проект на възложителя, техническата спецификация за изпълнение на настоящата поръчка и количествена сметка по клонове. Подробно описание на дейностите по изпълнение на поръчката е изложено в техническата спецификация и изготвения инвестиционен проект за обекта – част от настоящата документация за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    10
Организация на персонала и начин на изпълнение    30
Професионална компетентност на експерт 1    5
Професионална компетентност на експерт 2    5
Професионална компетентност на експерт 3    5
Професионална компетентност на експерт 4    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1452000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
210

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към момента на обявяване на настоящата обществена поръчка, финансиране за обекта не е осигурено. В случай, че за изпълнението на обекта не бъдат осигурени финансови средства в срок до 3 месеца от сключването на договора за възлагане на обществена поръчка, то всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие на основание чл. 114 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя в Република България съгласно Закона за камарата на строителите за извършване на дейности, съответно от ІV ГРУПА строежи за ІIІ КАТЕГОРИЯ или еквивалентно, съгласно националното законодателство в държавата в която е установен, за участници чуждестранни лица.
Доказване на професионална годност:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел А: ГОДНОСТ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)
Преди сключване на договор участниците представят Удостоверения, Сертификати или друг документ доказващи съответното членство, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните 3 приключили финансови години или в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.Участникът трябва да има валидна застраховка Професионална отговорност или еквивалентна съгласно националното законодателство в държавата в която е установен.


1.Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на изпълнение на поръчката,за последните 3 приключили финансови години или в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си не по-малък от 1 400 000,00 лв.
2.Участникът трябва да има валидна застраховка Професионална отговорност или еквивалентна съгласно националното законодателство в държавата в която е установен съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), покриваща минималната застрахователна сума за минимум ІII КАТЕГОРИЯ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Доказване на икономическо и финансово състояние:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор участниците представят следните документи:
1. Документите отразени в чл.62, ал.1, т.3, т.4 и ал.2 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
2.Документите, отразени в чл.62, ал.1, т.2 и ал.2 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да имат опит в изпълнение на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните 5 години от датата на подаване на офертата- за строителство.
2.Участникът следва да притежава валидни, към датата на подаване на офертата сертификати за следните въведени системи:
а)EN ISO 9001:2015 – „Система за управление на качеството“ или еквивалент.
б)EN ISO 14001:2015 – „Системата за управление на околната среда“ или еквивалент.


1.Участниците трябва да имат опит в изпълнение на поне една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
а)Под дейности с предмет сходни с тези на поръчката следва да се разбира:
Строителни дейности, които попадат в обхвата на Код 42.21 (42.21 – Строителство на преносни и разпределителни проводи), съгласно „Класификация на Икономическите Дейности“ - КИД-2008, респективно Код 4220 (4220 – „Изграждане на комунални проекти“/„Construction of utility projects“), съгласно „Статистическа класификация на икономическите дейности за Европейската общност“/„International Standard Industrial Classification“ ISIC – Rev.4;
Под дейности с обем сходни с тези на поръчката следва да се разбира:
обект/строеж с линейна дължина от 4 000 л.м.
2.2.Участникът следва да притежава валидни, към датата на подаване на офертата сертификати за следните въведени системи:
а)EN ISO 9001:2015 – „Система за управление на качеството“ или еквивалент.
б)EN ISO 14001:2015 – „Системата за управление на околната среда“ или еквивален
Доказване:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
Преди сключване на договор участниците представят следните документи:
1.Документите отразени в чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
2.Документите отразени в чл.64, ал.1, т.10 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата могат да участват всички български или чуждестранни физически или юридически лица, или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява обекта на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчката. За участниците в процедурата следва да не са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП. Отстраняват се участници, за които са нилице следните основания за отстраняване: -осъждания за престъпления по чл. 194 - 208, чл. 213а - 217, чл. 219 - 252 и чл. 254а - 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);-нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);-нарушения по чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, an. 1, т. 6 от ЗОП); продължавa в VI.3.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/08/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

11/10/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

В сградата на Община Иваново, заседателна зала, ет.3, адрес: с.Иваново, ул. Олимпийска № 75

Възложителят назначава комисия за провеждане на процедурата след изтичането на срока за получаване на офертите. Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължава от III.2.2. -наличие на свързаност между участниците в процедурата (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
-наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
-обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка и за обезпечаване изпълнението на договора за възлагането на обществената поръчка, определеният за Изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора в лв. без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва