Деловодна информация
00496РДСП-Пазарджик
13-12-00-0668 18/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00496-2019-0052 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане чрез Директора на Регионална дирекция за социално подпомагане - Пазарджик 1210150560092
бул. Генерал Гурко №3 А, ет. 3
Пазарджик BG423 4400 България
Димитрия Николова Гърдева +359 34-441688
pazardjik-rdsp@asp.government.bg +359 34-441688

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2502&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на строително-монтажни работи/СМР/в административни сгради ползвани от териториални структури на АСП в обл. Пазарджик–основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с уврждане
45210000      
Строителство

Обхвата на поръчката включва извършване на строително-монтажни работи в административни сгради ползвани от териториалните структури на АСП по пет обособени позиции-основен ремонт:отстраняване на боя и шпаковка от стени и тавани, Гипсова шпакловка по стени и тавани,грундиране на стени и тавани,двукратно боядисване с латекс,демонтаж на паркетна настилка,на керамични плочки,Пердашена циментова замазка, настилка от гранитогрес,алкидна (блажна)боя по стари цокли,доставка и монтаж на табло апартаментно,ремонт на главно табло,Подмяна кабели,Подмяна осветителни тела/нови, Доставка и монтаж на PVC дограма,Обрушване на компрометирани зони по фасада,полагане на топлоизолационна система, Електро-силова инсталация,Електро-слаботокова инсталация,Пожароизвестяване-първи етап,Климатизация,Покривни работи, Доставка и монтаж на безшевни улуци, керамични керемиди, Събиране и извозване на строителни отпадъци,Доставка и монтаж на тоалетна чиния комплект,Изграждане на достъпна среда на хора с увреждане.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
98333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административна сграда, ползвана от Дирекция за Социално подпомагане - Пазарджик, адрес , ул. Екзарх Йосиф №19 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Пазарджик, ул. Екзарх Йосиф №19

Ремонт на всяка стая, коридор и стълбище трябва да включва: отстраняване на боя и шпаковка от стени и тавани, грундиране на стени и тавани, двукратно боядисване с латекс, демонтаж на паркетна настилка, Демонтаж (къртене) на настилка от керамични плочки, Къртене на подови первази по коридори, Пердашена циментова замазка с фибри, при ремонти, Настилка от гранитогрес (с противоплъзгаща повърхност) на лепило, при ремонти, Подови первази от гранитогрес, Алкидна (блажна) боя по стари цокли, Настилка от гранитогрес (с противоплъзгаща повърхност) на лепило, при ремонти монтаж на ламиниран паркет, доставка и монтаж на первази PVC, доставка и монтаж на преходни лайсни на подови настилки, демонтаж, доставка и монтаж на алуминиева дограма – входна врата.
Предвидения ремонт на силова инсталация включва: доставка и монтаж на табло апартаментно, ремонт на главно табло, доставка и полагане кабел за захранване в офисите, доставка и полагане кабелни канали, подмяна на нагорели контакти.
Предвидения ремонт на осветителни тела включва: Подмяна кабели СВТ 3*1,5мм2, Подмяна осветителни тела /нови/, Ел. измервания от лицензирана лаборатория с протоколи.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Извършване на строително-монтажни работи/СМР/в административна сграда, ползвана от Изнесено работно място Лесичово на Дирекция за Социално подпомагане-Пазарджик, адрес, с. Лесичово ул. Кирил Стоев №4 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

с. Лесичово, ул. "Кирил Стоев" №4

Предмета на поръчката е: Архитектура- помещения включва: Демонтаж на стара дървена дограма и врати, Демонтаж на старо дюшаме, Демонтаж на дървена ламперия, Демонтаж на балатаум 2 пласта, Демонтаж на метални решетки/врати по прозорци и врати, Доставка и полагане на XPS - 6 cm по под в помещения, Доставка и полагане на циментова замазка с дебелина до 5 см по под в помещения, Направа на преградна стена с дебелина 10 cm от гипсокартон на метална конструкци, Гипсова шпакловка по стени и тавани, Грундиране преди боядисване, Боядисване с латексова боя по стени и тавани, Доставка и монтаж на плътна алумниева врата, Доставка и монтаж на PVC дограма, профил 5 камерен, цвят бял, стъклопакет, Доставка и монтаж на PVC подпрозоръчни плотове, Обръщане на отвори на прозорци и врати с гипсокартон на лепеж, Доставка и полагане на алуминиеви ръбохранители, Доставка и полагане на подови плочки (теракота, гранитогрес), Доставка и полагане на ламиниран паркет, Доставка и полагане на PVC первази, вкл. снадки, тапи и ъгли, Доставка и монтаж на преходни лайсни, Събиране, изнасяне и товарене на отпадъци, Депониране на отпадъци.
Архитектура- фасади включва: Обрушване на компрометирани зони по фасада, Измазване на обрушени зони с циментово лепило, Доставка и полагане на топлоизолационна система - EPS 10 cm, стъклофибърна мрежа, дюбели, лепилно-шпакловъчна смес, грундиране и полагане на полимерна мазилка (*изпълнява се по дългите страни до мозаечен цокъл, а по късата цялостно, *външно прозорците и вратите се обръщат с XPS 2-3 cm), Достака и монтаж на подпрозоръчна дъска от ламарина, Доставка и монтаж на шапка от ламарина за оформяне на детайла по горен ръб.
Електро - силова инсталация включва: Демонтаж на съществуваща инсталация, Направа на кабелни излази с кабел ПВВ МБ1 3х2,5 mm2 за контакти, Направа на кабелни излази с кабел ПВВ МБ1 3х1,5 mm2 за осветление, Направа на кабелни излази с кабел ПВВ МБ1 3х2,5 mm2 за захранване на климатици, Направа на кабелни излази с кабел ПВВ МБ1 3х2,5 mm2 за захранване на СОТ, Доставка и монтаж на ел. Табло за 12 позиции, Доставка и монтаж на автоматични предпазители, Доставка и монтаж на кабелни канали - различни размери, Доставка и монтаж на контакти шоко, Доставка и монтаж на ключове за осветление, Доставка и монтаж на ЛЕД осветително тяло за открит монтаж, вкл. крушки (пури), Доставка и монтаж на осветително тяло, IP44 (65), над входна врата.
Електро - слаботокова инсталация включва: Направа на кабелни излази с кабел FTP/UTP cat. 5e за интернет, Направа на кабелни излази с телефонен кабел, Направа на кабелни излази с сигнално-охранителен кабел, Ел. замервания.
Пожароизвестяване - първи етап включва: Доставка монтаж и свързваане на пожароизвестителна централа двузонова, Доставка монтаж на акумулатор за пожароизвестителна централа/ пиц/, Доставка монттаж и свързване на димооптичен датчик, Доставка монтаж и свързваане на бутон за известяване, Доставка и полагане на специализиран кабел 2*0,75мм2.
Климатизация включва: Инверторен сплит климатизатор 9000 BTU Qc=2.5kW (min 1.3-max 3.0)kW Qh=3.4kW (min 1.3-max 4.0)kW Тръбни връзки Cu 6.35/9.52mm-1/4"/3/8", Инверторен сплит климатизатор 12000BTU Qc=3.6kW (min 1.3-max 3.8)kW Qh=4.0kW (min 1.3-max 4.8)kW Тръбни връзки Cu 6.35/9.52mm-1/4"/3/8", Допълнителен тръбен път в комплект с изолация , комуникационен кабел и кондензна тръба над 3 метра до 18 000 BTU.
Рампа и парапет - достъпна среда включва: Доставка и монтаж на метален парапет, Изграждане на бетонова рампа с размери 350х120х40.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
41666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Извършване на строително-монтажни работи/СМР/в административна сграда, ползвана от Дирекция за Социално подпомагане-Панагюрище, адрес,гр.Панагюрище, ул. Д-р Лонг №3 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Панагюрище, ул. "Д-р Лонг" №3

Предмета на пърчката е: Покривни работи: Демонтаж на стари керемиди, Доставка и монтаж на дървена покривна конструкция, Доставка и направа на дъсчена обшивка и летвена скара с дебелина 2.5 см , Доставка и монтаж на дефузионно фолио, Доставка и монтаж на капандура, включително обшиване с поцинкована ламарина, Доставка и монтаж на керамични керемиди, Доставка и монтаж на челни дъски, Доставка и монтаж на на безшевни улуци от пластифицирана ламарина 0.53 мм, Доставка и монтаж на водосточни тръби ф 110 от пластифицирана ламарина 0.53 мм , Събиране и извозване на строителни отпадъци до 10 км.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
23333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Извършване на строително-монтажни работи/СМР/в административна сграда, ползвана от Изнесено работно място Стрелча на Дирекция за Социално подпомагане-Панагюрище, адрес, гр. Стрлча ул. Калавая №2 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Стрелча, ул. "Калавая" №2

Предмета на поръчката е: Ремонт на всяка стая включва: Полагане на грунт и двукратно боядисване с латекс по стени, Полагане на грунт и двукратно боядисване с латекс по тавани, Доставка и монтаж на ламиниран паркет , Демонтаж на осветителни тела, Доставка и монтаж на осветителни тела, Демонтаж на електрически ключове и контакти, Доставка и монтаж на електрически ключове и контакти , Демонтиране на врати, Демонтиране на прозорци, Доставка и монтаж на врати/0,95х2,00/, Доставка и монтаж на врата/0,85х2,00/, Доставка и монтаж на прозорци/1,90х2,20/, Доставка и монтаж на тоалетна чиния комплект/тип моноблок/ .
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административна сграда, ползвана от Дирекция за Социално подпомагане - Септември, адрес , бул. България №70 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Септември, бул. България №70

Предмета на поръчката е: Изграждане на достъпна среда на хора с увреждане вкючва: Кофраж за изливане на бетонни стени на рампа, Доставка на бетон В25 за изливане на стени на рампата, Доставка и насипване с баластра между стени на рампата, Доставка на бетон В25 за изливане на настилка на рампата, Доставка и изпълнение на пердашена циментова замазка, Доставка и монтаж на тактилни ивици с ширина 60 см и дължина 120 см, Доставка и монтаж на алуминиев ажурен парапет Н=1.05м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката І-ва група, минимум V-та /пета/ категория.
Забележка: Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, сключена за минимална застрахователна сума по застрахователната полица в размер на 70 000 лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Забележки: За участник, установен/регистриран в Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За участник установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът.
Чуждестранните участници следва да представят документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с горното изискване се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците трябва да имат изпълнени през последните 5(пет) години до датата на подаване на офертите, не по-малко от 1 (едно) строителство, идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, придружена с доказателства за изпълнението. За доказване на техническите и професионалните способности на участниците представят списък на строителството в еЕЕДОП, идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за изпълнението.Под „строителство с идентичен или сходен предмет на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира изпълнението на строителни дейности, свързани с ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт нежилищни и/или смесени и/или обществени сгради. Ако участникът участва за повече от една обособена позиция, минималният изискуем брой изпълнени поръчки се изчислява сумарно като сбор от минималния брой за всяка от позициите, а именно: ако участник подава оферта за пет обособени позиции, следва да докаже изпълнението на най-малко 5(пет) различни изпълнени поръчки с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката.За доказване на техническите и професионални способности на участниците представят списък на услугите в еЕЕДОП, идентични или сходни с предмета и обена на обществената поръчка, с посочването на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за изпълнението.Участникът следва да разполага с минимален брой,собствени или наети специалисти, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка, включващ минимум:Технически ръководител на обекта, който да отговаря на изискванията на чл.163а, ал.2 от ЗУТ,притежаващ минимум 3 години професионален опит като строителен инженер или строителен техник;Координатор по ЗБУТ–сертифициран специалист, притежаващ минимален професионален опит-2 години на длъжност„Координатор по безопасност и здраве", както и валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ;Лице за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти, притежаващ валиден сертификат за завършен курс за контрол на качеството, и притежаващо минимум 2 години професионален опит;
За всяка обособена позиция минимален брой лица съгласно техническата спецификация.Забележка:Обстоятелствата се декларират в еЕЕДОП.Участниците трябва да притежават внедрена система за управление на качеството-БДС EN ISO 9001:20хх или еквивалентни документи с обхват ремонт на нежилищни сгради.Участниците трябва да притежават внедрена система за управление на околната среда,съгласно стандарта EN ISO 14001:20хх или еквивалентен с обхват ремонт на сгради.Сертификатите следва да са издадени от акредитирани лица за сертификация и се декларират в еЕЕДОП на съответното систематично място/Част IV, Раздел Г.Изискването се доказва с документи за валидни сертификати EN ISO 9001:20хх и EN ISO 14001:20хх при подписване на договора. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Като в този случай участникът трябва да е в състояние да докаже,че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, по чл.171,ал.1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в строителството, І група V категория строеж, изисквания посочени в Раздел ІІ от Документацията.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общите условия за изпълнението предмета на поръчката са детайлно регламентирани в документацията на обществената поръчка, и по конкретно в Приложение № 2.1 Приложение №2.2, Приложение №2.3, Приложение №2.4 и Приложение №2.5 - техническа спецификация и в проекта на договор в приложение № 7.
ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 3 /три/ на сто (3 %) от стойността на договора без ДДС, под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора, като документът за гаранцията се представя при сключването на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/08/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Пазарджик, бул. Генерал Гурко №3А

В съответствие с изискванията на чл. 54, ал. 1 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите на участниците не подлежат на отваряне в мястото на получаване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Други критерии за подбор свързани с личното участие на участниците :
Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т.1-7 и по чл. 55, ал. 1, т.1 и т.2 от ЗОП.
Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените обстоятелства по чл. 55, ал. 1 и т.2 от ЗОП има право да представи доказателсвта, че е предприел мерки, които гарантират неговата надежност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване по предвидения в ЗОП ред.
Деклариране по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпиране на пари.
Деклариране по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Декларация по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество /ЗПКОНПИ/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196 във връзка с чл. 197, ал. 1 т.1 от ЗОП жалбата срещу решение за откриване на процедура може да се подаде в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва