Деловодна информация
00057община
28-00-96 18/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00057-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Твърдица 000590704
пл.Свобода №1
Твърдица BG342 8890 България
Атанас Атанасов +359 45442311
oba_tv@abv.bg +359 45444049

Интернет адрес/и

http://www.tvarditsa.org

http://www.tvarditsa.org/index2.php?lang=bg&page=76


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.profilnakupuvacha.com/1483,13222
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на улици в община Твърдица, област Сливен”
45233252      
Строителство

Предметът на поръчката включва рехабилитация на улици в населени места на община Твърдица: гр. Твърдица, гр. Твърдица-кв. Козарево, гр. Шивачево, с. Сборище, с. Оризари и с. Боров дол”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
400833.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

община Твърдица

Предметът на поръчката включва рехабилитация на улици в населени места на община Твърдица: гр. Твърдица, гр. Твърдица-кв. Козарево, гр. Шивачево, с. Сборище, с. Оризари и с. Боров дол”.
Предметът на обществената поръчка включва ремонтни дейности в границите на следните населени места:
1. ОБЕКТ ГР. ТВЪРДИЦА:
- Подобект 1: ул. „Първи май ”, от т.49 до т.51
- Подобект 2: ул. „Антон Иванов ” от т.51 до т.151
- Подобект 3: ул. „Заводска”, от т.278 до т.221
- Подобект 4: ул. „Кирил и Методий”, от т.415 до т.417
- Подобект 5: ул. „Люляк”, от т.336 до т.551
- Подобект 6: ул. „Неофит Рилски”, от т.151 до т.150
- Подобект 7: ул. „Хан Аспарух”, от т.49 до т.28
- Подобект 8: ул. „Нов живот”, от т.266 до т.371
2. ОБЕКТ ГР. ТВЪРДИЦА, КВ. КОЗАРЕВО - ул. „Йордан Йовков”, от т. ъгъла на читалище на север
3. ОБЕКТ ГР. ШИВАЧЕВО
- Подобект 1: ул. „Г. Каравелов”, от кръстовище Младежки дом на изток
- Подобект 2: ул. „Петър Атларски”, от кръстовище Младежки дом към ж.п. гара
- Подобект 3: ул. „Ленин” от център на север
4. ОБЕКТ С. СБОРИЩЕ - ул. „Възрожденска”
5. ОБЕКТ С. ОРИЗАРИ - ул. „Димитър Благоев”, от т.29 до т.41
6. ОБЕКТ С. БОРОВ ДОЛ – вътрешна улица в ж.к. „Миньор“
Настилките на участъците от подлежащите на ремонт улици са в крайно лошо състояние, с многобройни дупки и слягания по трасето. С техния ремонт ще се подобрят транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката и пътното тяло, ще се осигури безопасност на движението и комфорт на пътуване, ще се повиши качеството на жизнената среда чрез осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура.
Критериите по-долу
 
ДА Работна програма за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
400833.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите или еквивалент, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, за втора група, четвърта категория съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер не по-малко от 800 000.00 лева. В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася общо за обединението.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, за четвърта категория строителство, съобразно строежа - предмет на обществената поръчка.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има опит в изпълнението на строителство, с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, за последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета на обществената поръчка, следва да се разбира: „Изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на пътища и/или улици“
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, състоящ се от минимум:
Технически ръководител: да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2, във връзка с чл.163а, ал.4, изр. първо от ЗУТ; следва да е назначен по трудов договор при участника и да има минимум 3 години опит като технически ръководител на строителни обекти.
Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителствота: притежаващо валидно удостоверение за координатор по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ.
Отговорник за контрола на качеството: да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
Допустимо е едно физическо лице да съвместява повече от една позиция от екипа и да изпълнява функциите на повече от един експерт, в случай че той отговаря на посочените по-горе изисквания за всяка една от позициите.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП – списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с посочения критерии за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При използване на капацитета на трети лица, съгласно чл. 65 от ЗОП, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионални способности. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
3.Участникът трябва да има на разположение минимум следната техника: багер – 1 бр., самосвал – 3 бр., бордова кола 3 тона – 1 бр., асфалтополагач – 1 бр., вибрационен валяк - 2 бр., пневматичен валяк – 1 бр., водоноска – 1 бр., гудрунатор– 1 бр.
4.Участникът да има внедрени следните системи:
• система за управление на качеството съгласно стандарта EN ISO 9001:2008(2015) или еквивалентен с обхват, съгласно предмета на поръчката;
• система за управление на околната среда съгласно стандарта EN ISO 14001:2004(2015) или еквивалентен с обхват сходен на предмета на поръчката.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/08/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

община Твърдица

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в плоцедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва