Деловодна информация
00383
12-24- 112 12/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
12/07/2019 (дд/мм/гггг)
00383-2019-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община град Добрич 000852932
ул.България №12
Добрич BG332 9300 България
инж.Станка Василева и Маргарита Илиева +359 58600001
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/319bfe77-b2d4-4a27-b316-49de01285a27


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/319bfe77-b2d4-4a27-b316-49de01285a27
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община град Добрич 000852932
ул.България №12, Център за услуги и информация, ет.1
Добрич BG332 9300 България
Пенка Илиева и Севдалина Борисова +359 58600395
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/319bfe77-b2d4-4a27-b316-49de01285a27

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на Инженеринг- проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор на сграда с административен адрес: ул.Кубадин №1
45000000      
Строителство

1.Изг.на инвестиц.проект във фаза "Работен проект"в обхват и с-е съгласно ЗУТ и Н-ба №4 за обхв.и съдърж.на инвестиц.проекти;2.Изпълн.на СМР съгл.Раб. п-т, предписанията и заповедн.книга, в т.ч. предвидените в колич.стойн.сметка СМР, и съгл.Линейния график;3.Дост. и влагане в строит.на необходимите и съответств.на инвестиц.проект строит.продукти;4.Производство и/или доставка на строит.детайли/елементи и оборудване и влагането им в строежа;5.Уведомяване на В-я за възникнала необход.от допълнително проектиране;6.И-не на необходимите изпитвания и лаборат.изследв.;7.Съставяне на стр.книжа и изготв.на екзекутивна документ. на строежа;8.Участие в процед.по въвеждане на строежа в експлоат.;9.Отстран. на нанесени щети прич. от изпълн.при извършване на СМР,установ.с констат.протокол;10.Отстр. на недост., установени при предаването на с-жа и въвежд. му в е-я;11.Отстр. на проявени дефекти през гаранц. с-ве,определени с договора за в-не на общ.п-ка в съотв.с офертата.12.Извършв.на авторски надзор.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
679658.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71500000      
71300000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

На територията на Община Добрич с административен адрес: ул."Кубадин" №1

При изпълнение на поръчката следва да се извърши изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на Община Добрич, съгласно техническата спецификация, техническия паспорт и доклада от обследването за енергийна ефективност на сграда с административен адрес: гр.Добрич, ул.Кубадин №1 с РЗП - 5048,72 кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране    20
Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
679658.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност: Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя: “Първа група: строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения”: строежи от “трета категория” съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ. Ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ следва да има регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
* Мотиви: Това изискване е наложено от вида на работите, които се налага да се извръшват: Предвид това е необходимо потенциалните изпълнители – строители да имат регистрация в КСБ за изпълнение на строежи от съответната категория съгласно Наредба №1 за номенклатурата на видовете строежи. Липсата на такъв документ у строителя ще постави възложителя в невъзможност да изпълни задълженията си съгласно чл..157, ал.2 ЗУТ – изречение второ.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „А“, точка 1 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 ЗОП се представя: копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара- “Първа група: строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения”: строежи от “трета категория”. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

(2) Икономическо и финансово състояние: Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в проектирането и строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ за чуждестранните участници:за проектант и за строител с покритие в размер съгласно минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.) в зависимост от категорията на обекта, напр.за трета категория миним.застр.сума за строителя е 200 000 лв., а за проектанта - 100 000 лв.Изискването за застраховка "Професионална отговорност" на лицата по чл.171, ал.1 от ЗУТ не се прилага за лица от държави - членки на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна зъстраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава-член на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“, точка 5 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП се представя: копие на валидна застраховка “Професионална застраховка в проектирането и строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Забележка: В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава застраховка трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителство и/или проектиране.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава валидна застраховка "Професионална застраховка в проектирането и строителството" по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ за чуждестранните участници:за проектант и за строител с покритие в размер съгласно минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл.5, ал.2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ бр.17 от 02.03.2004 г.) в зависимост от категорията на обекта, например за трета категория миним.застр.сума за строителя е 200 000 лв., а за проектанта - 100 000 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Уч-ът следва да д-же, че има опит в изп. на с-тво, идентично или сходно с предм. и обема на общ. п-ка, изп. през посл. 5 год, с-но от датата на подаване на о-та и м-мум 1 услуга – проектиране, идентична или сходна с п-та на общ. п-ка, изпълнена през посл. 3 год, считано от датата на п-не на оферт.ИЛИ
У-ът следва да докаже, че има опит в изп. на с-тво (пълен инженеринг), идентично или сходно с п-та и обема на общ. п-чка, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на п-не на о-та.
У-ът следва да п-ви (декларира) в част ІV., буква „В“ от ЕЕДОП тези изисквания. В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП се представя: -списък на строит, и-но или сходно с п-та на п-та, придружен с удостов. за добро и-е, които съдържат ст-та, датата, на която е приключило и-то, мястото, вида и обема, както и дали е изп. в с-е с нормативните изисквания; и/или -Списък на услугите, които са идентични или сходни с предм.на общ. п-ка, с посочв. на предмета и обема, стойн., датите, получателите, заедно с доказ. за извършената услуга.2.У-ът следва да разполага със следните екипи:2.1.За и-е на проектните дейности:Р-л на екипа - проектант по част "Архитектурна";п-нт по част "Конструктивна";п-нт по част "ВиК";п-нт по части "ОВК";проектант по част "Електрическа";проектант по част "ПБ- техническа записка и графични материали";проектант по част "Енерг.ефективност";проектант по част "План за безопастност и здраве" и проектант по част "План за у-е на строит. о-ци".Всички проектанти следва да притежават проектантска правоспосопос., а за у-те чуждестр. лица-в аналог.р-ри,съгл.законодателств.на д-вата, в която са установени.Уточнение: Допустимо е при наличие (притежание) на съответните сертификати и удостоверения за п-ка правоспособност, един проектант да изработи повече от една проектна част. Например Проектанта по част „Конструктивна“ да изготви и проекта по част ПБЗ и/или ПУСО, или Проектантът по част „ОВК” да изготви също проекта по част „ПБ – техническа записка и графични материали“ и/или ПУСО и т.н. Предложените проектанти следва да разполагат и със съответните сертификати и/или удостоверения. 2.2.За изпълнение на строителството:2.2.1.Ръководни технически лица:Технич. р-л-1 бр.;Експерт контрол по качеството- 1 бр.;Специалист по здр. и безоп.условия на труд -1 бр;2.2.2.Общи работници:Работници топлоизолация-мин.8 бр.;Работници хидроизолация -мин.2 бр.;Ел.работници-мин.2 бр.;ВиК работници -мин.2 бр.;Работници монтаж дограма -мин.5 бр. и общи работници - мин.4 броя.Участникът попълва (декларира) в раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП, в който подробно описва данните за образованието и за общия и специфичен професионален опит, наличието на съответните сертификати и удостоверения за всяко от лицата ангажирани с изпълнението на поръчката, така че да се удостовери съотв. с миним. поставените из-я за п-на к-ст.Един експерт не може да изпълн.повече от една длъжност.В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, се представя: списък на техническите лица (за изпълнение на проектните дейности, за изпълнение на строителството и Общи работници), които ще отговарят за изпълнението на поръчката.3.У-ът да разполага с оборудване (механизация)минимум кактоо следва:1.Оградни пана -мин.200 м.л.2.Фасадно рамково скеле с площ мин.1000 кв.м. и/или мачтова подемна платф.с в-на мин.40м.3.Тов. а-ли - мин.2 бр.Уч. попълва (д-ра) в р-л В: Техн. и профес.способн.в Част IV:Критер.за подб.от ЕЕДОП;В случ.на чл.67,ал.5 и ал.6 се препредст.списък на техн.с-ва и с-я.4.У-кът следва да има въвед.с-ма за у-е на качеств.EN ISO9001:2008/ISO 9001:2015(или еквивалентна) с обхв.строителство-сходно с предм.на п-та.У-ка декларирав част IV,буква "Г"от ЕЕДОП.В случ.на чл.67,ал.5 от ЗОП да се предст.Сертиф.на у-каза въвед.с-ма за у-е на качеств.EN ISO 9001-2008/ISO 9001:2015(или еквив.) с обхв.стр.сходно с предм.на п-та.Съгл.чл.64,ал.6 ЗОП се дава възм.за предост. и др.д-ва за еквив.мерки за у-е на к-во.


1.Участикът следва да докаже, че има опит в изп.на строителство, идентично или сходно с предмета и обема на общ.п-ка,изпълнени през посл.5 години,считано от датата на подавене на оферта и минимум 1 услуга-проектиране, идентична или сходна с предмета на поръчката, изпълнена през последните 3 години,считано от датата на подаване на оферта.Забележка:Идент.или сходно с предмета и обема на поръчката строителство се счита СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в сгради-новопостроени или съществув.(работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради)с РЗП минимум 1000 кв.м.Забележка:Идентична или сходна с предм.и обема на п-та услуга се счита проектантски дейности за изготвяне на технич.инвестиц.проекти свързани с реализация на енергоефективни мерки в сгради-новопостроени или съществув.(работа по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради) с РЗП минимум 1000 кв.м.ИЛИ Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на строителство(пълен инженеринг), идентично или сходно с предм.и обема на п-та,изпълнени през посл.5 години, считано от датата на подавене на офертата.Забележка:Идентично или сходно с предм.и обема на п-та строителство се счита пълен инженеринг(проектиране и строителство):Проектиране и СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в сгради-новопостроени или съществуващи(работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради)с РЗП минимум 1000 кв.м.2.Участникът следва да разпол.със следния екип:2.1.За изпълн.на проектните д-ти:Ръководител на екипа-Проектант по част "Архитектура";Проектант по час "Конструктивна";по част "ВиК";по част "ОВК";по част "Електрическа";по час "Пож.безопасност-техническа записка и граф.материали";по част "Енерг.ефект.";по част "ПБЗ";проектант по част "План за управление на строителните отпадъци";2.2.За изпълнение на строителството:Ръководни технич.лица:Технич.р-л-1 бр.Да има квалиф. "строит.инженер" или "стр.техник", съгласно чл.163а от ЗУТ или еквивалентна;професион.опит - 3 години като технич.ръководител по смисъла на чл.163а, ал.4 от ЗУТ;Експерт Контрол по качеството-1 бр.Висше образование с профес.квалификация "стр.инженер" или еквивалентна.Правоспособност за контрол в-у качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.1(една)година опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР.;Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - 1 бр.притежаващ съответната правоспособност за това.Уточнение: Един експерт не може да изпълнява повече от една длъжност.2.2.2.Общи работници:Работници топлоизолация - мин.8 бр.;Работници хидроизолация - мин.2 бр.;Ел.работници - мин.2 бр.;ВиК работници - мин.2 бр.;Работници монтаж дограма - мин.5 бр.; Бояджии - мин.2 бр.;Общи работници - мин.4 бр.3.Участникът да разполага с оборудване (механизация) минимум както следва:Оградни пана-мин.200 м.л.;Фасадно рамково скеле с площ мин.1000 кв.м. и/или Мачтова подемна платформа с височина мин.40 м;Товарни автомобили - мин 2 бр.;4.Участникът да има въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008/ ISO 9001:2015 (или еквивалентна) с обхват строителство - сходно с предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Срокът на договора: до 12 месеца.2.Изпълнението на обществената поръчка е със следните срокове:За изготвяне на инвестиционен проект във фаза "Работен" до 45 календарни дни; За изпълнение на СМР - до 180 календарни дни.3.Разход за изработване на инвестиционен проект и за извършване на авторскиш надзор - до 4.95 лв/кв.м. без ДДС.Разход за строително монтажни работи - до 129.67 лв/кв.м. без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

10/01/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община град Добрич, ул.България №12, Заседателна зала, ет.2

Внасянето на компл. офертни д-ти се изв. на адрес: гр.Д-ч, 9300, ул.България №12, Община град Добрич, ЦУИ,ет.1.На публ. з-я на к-та могат да прис.у-ля на ф-та уч. или упълном. от него лице, представило п-но.Могат да присъстват и п-ли на с-та за масово осведомяване.При промяна на д-та и часа на отв. на о-те, уч. се уведом.писмено,чрез съобщ.на профила на купув.най-малко 48 часа преди новоопред.час.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал1, чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП.Освен посочените основания, възложителят отстранява от процедура участници, при условията на чл.107 ЗОП, както и участници, които не удължат или не потвърдят срока на валидност на офертата си, след покана от Възложителя.За участниците не трябва да са налице и специфичните основания за отстраняване, посочени в Документацията за общ.поръчка(на основание чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, ЧЛ.69 ЗПКОНПИ) в противен случай те се отстраняват от процедурата за възлагане на общ.п-ка.Участникът декларира липсата на основания за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).В него се предоставя съответната информация, изискана от Възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Гаранцията за изпълнение на договора и гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто (3 %) от стойността на договора без ДДС.Валидността на банковата гаранция/застраховка следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане на срока на договора.40% от гарацията за изпълн.да бъде задържана за обезпечаване на гаранционното поддържане на изпълнените дейности и се освобождава след изтичане на последния от гаранционните срокове.Гаранция, която обезпечава целия размер на авансовото плащане, което е 35% от възнаграждението за СМР по договора се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса и е с валидност като предложения срок за изпълнението на предмета на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 ЗОП.В 10 - дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва