Деловодна информация
2716Югоизточно държавно предприятие Териториално поделение Държавно горско стопанство Ново Паничарево
ПО 00-100 10/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
10/07/2019 (дд/мм/гггг)
2716-2019-0101 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Югоизточно държавно предприятие Териториално поделение Държавно горско стопанство Ново Паничарево 2016176540275
ул.Девети май №43
с.Ново Паничаерво BG341 8152 България
Катя Димитрова +359 889815798
dgsnovopanicharevo@uidp-sliven.com +359 000000000

Интернет адрес/и

http://www.uidp-sliven.com/procedures/3263

http://www.uidp-sliven.com/procedures/3263


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.uidp-sliven.com/procedures/3263
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управление, стопанисване и опазване на горски територии

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ДОСТАВКА, МОНТАЖ И БАЛАНС НА ГУМИ И ДЖАНТИ ЗА ЛЕКИ И ЛЕКОТОВАРНИ АВТОМОБИЛИ ЗА СРОК ОТ 24 МЕСЕЦА”
34350000      
Доставки

ДОСТАВКА, МОНТАЖ И БАЛАНС НА ГУМИ И ДЖАНТИ ЗА ЛЕКИ И ЛЕКОТОВАРНИ АВТОМОБИЛИ ЗА СРОК ОТ 24 МЕСЕЦА”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34350000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

сервиз на изпълнителя/ собствен или нает/ находящ се на територията на община Бургас или община Приморско

Доставените гуми трябва да отговарят на изискванията за качество в Република България и/или в Европейския съюз. Доставяните гуми следва да са оригинални и нови да отговарят за съответната марка автомобил, със съответната щампа, доказваща годината на производство, като същите следва да са произведени през предходна година спрямо датата на заявяване.
Гумите следва да притежават експлоатационни характеристики гарантиращи сигурност, стабилност в завой при различни пътни условия, спирачен път, управляемост и др. Да са изработени от качествена каучукова смес за постигане на по-добър контакт при движение като на сух така и на мокър и заснежен път. Издържливи на киселинни и алкални въздействия на вещещества с които се обработват пътните платна - /отнася се за зимни гуми/. Доставяните гуми следва да бъдат от висок клас. Доставяните гуми следва да са с широка контактна повърхност и да осигуряват равномерно разпределение на налягането върху нея.
Ремонт на употребявани гуми и джанти - Ремонтът на употребявани гуми и джанти включва: демонтаж на стара гума, монтаж на нова гума, лепене /ремонт на гума, обработка на джанта - демонтаж, изправяне и/или др. и монтаж, смяна на вентил, баланс на гума приложим към автомобилите собственост на ТП ДГС Ново Паничарево
Забележка:Дейностите по ремонт на употребяваните гуми и джанти са неизчерпателно изброени.Възложителя запазва правото си да изискава и други дейности пряко свързани с предметният обхват на поръчката, като същите ще бъдат запалщани съгласно единичните цени на Изпълнителя .
Смяна на гуми-/демонтаж,монтаж баланс и изправяне на джанти/- извършва се при подготовка на автомобила за пролетно–летния и есенно-зимния период и в случай на необходимост.
Възложителят ще заявява периодично по електронна поща или по телефон, възникналите потребности от нови автомобилни гуми и джанти, като срока за доставката ще е съгласно предложението на Изпълнителя но не по-дълъг от 5/пет/ работни дни, считано от датата на заявката. При доставката Изпълнителят представя гаранционни карти и се подписва приемо-предавателен протокол. Минималния гаранционен срок на доставените гуми е 12/дванадесет/ месеца.Гаранционния срок започва да тече от датата на подписване на приемателно предавателния протокол за извършената доставка и монтаж на съответният вид гуми. При забелязани дефекти на гумите при доставката и/или монтажа при проявени такива през гаранционния срок, същите се заменят от изпълнителя с нови иденични на дефектната стока,както следва-при доставка-до подписване на приемателно предавателния протокол,по време на гаранционния срок- не по късно от 10/десет/ календарни дни от дата на получаване на уведомлението за констатирания дефект.Всички дефекти и скрити недостатъци се отстраняват от и за сметка на Изпълнителя.
При необходимост от ремонт на гуми и джанти изпълнителя ще приема автомобила в рамките на 1/един/ ден без предварително записване, като срока за извършване на ремонтните дейности е 1/един/ден, считано от датата на приемане на автомобила.
В случай, че „ЮИДП”ДП – гр. Сливен придобие нови МПС, които се стопанисват от ТП ДГС Ново Паничарево, през срока на действие на договора, Изпълнителят се задължава да извършва доставка на гуми и джанти и ремонт на гуми и джанти и на новопридобитите МПС.Гаранционния срок започва да тече от датата на подписване на приемателно предавателния протокол за извършената доставка и монтаж на съответният вид гуми .При забелязани дефекти на гумите при доставката и/или монтажа или при проявени такива през гаранционния срок, същите ще подменя с нови идентични на дефектната стока и ще монтирам за моя сметка, в срок от:-при доставка-до подписване на приемателно предавателния протокол
-по време на гаранционния срок- не по късно от 10/десет/ календарни дни от дата на получаване на уведомлението за констатирания дефект.Всички дефекти и скрити недостатъци се отстраняват от и за сметка на Изпълнителя.Доставяните гуми ще бъдат от висок клас, с широка контактна повърхност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Доставяните гуми ще бъдат от висок клас, с широка контактна повърхност, с цел осигуряване равномерно разпределение на налягането върху нея.Ремонтът на употребявани гуми и джанти включва: демонтаж на стара гума,монтаж на нова гума, лепене /ремонт на гума, обработка на джанта - демонтаж, изправяне и/или др. и монтаж, смяна на вентил, баланс на гума приложим към автомобилите собственост на ТП ДГС Но
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да разполага със сервизна база (собствена или наета) с възможност за монтаж и ремонт на гуми и джанти, находяща се на територията на община Бургас или община Приморско и работното време да е не по-малко от 8ч. на ден, като и да разполага с необходимото за предмета на поръчката оборудване
Забележка: Обстоятелството по т.3.1 се удостоверява в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП с посочване на техническото оборудване което ще бъде на разположение за изпълнение на договора.
Всеки участник трябва да има на разположение за срока на изпълнение на поръчката лица , притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на дейността – минимум едно лице за демонтаж и монтаж на гуми и джанти, ремонт на гуми и джанти.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

с.Ново Паничарево, ул. „Девети май“ №43, заседателна зала на ТП „ДГС Ново Паничарево“

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание , на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, а именно:
1. който е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
Офертата и придружаващите я документи се представят в общата запечатана непрозрачна опаковка от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер на адрес: Административната сграда на Териториално поделение „Държавно горско стопанство Ново Паничарево”, адрес: с.Ново Паничаерво, ул.“Девети май “ №43
Оферти, подадени по пощата или с куриер, следва да бъдат получени при възложителя ТП „ДГС Ново Паничарево” в срока, определен за подаване на офертите, посочен в обявлението, в противен случай те не се разглеждат.
Предложението за участие в процедурата следва да бъде изготвено на български език и подписано от представляващия участника или от изрично упълномощено от него лице.
Офертата задължително следва да съдържа всички изискуеми документи, съгласно образеца на офертата, приложена към документацията на поръчката и документи (брошури, каталози, проспекти и др.) от които да са видни предлаганите артикули.Ценовото предложение се представя в съответствие с приложения към документацията образец.
Гаранция за изпълнение съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 5% от стойността на договора.Същата може да се предостави в една от следните форми:
1. Парична сума;
2. Банкова гаранция;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Възложителят ще заплаща само за реално извършените доскавки, остойностени по единичните цени за всеки артикул.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. „Витоша“ № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП, Решението подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10 - дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва