Деловодна информация
00110Община Тервел
451 10/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00110-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тервел 000852925
ул.Св.Св.Кирил и Методий 8
Тервел BG332 9450 България
Дияна Илиева +359 57512070
tervel2000@yahoo.com +359 57512391

Интернет адрес/и

www.tervel.bg

http://www.tervel.bg/profil.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tervel.bg/profil_2016/PS43.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на обекти за обществено ползване в Община Тервел по дванадесет обособени позиции,като позиции с номера единадесет и дванадесет се възлагат по реда на чл.21,ал.6 от ЗОП
45210000      
Строителство

Ще бъдат изпълнени ремонти за възстановяване функциите на кметства, клубове, здравна служба,храмове, водоизточници, детска градина. Ще бъдат изпълнявани СМР за полагане на подови настилки, подмяна на дограма и измазване, боядисване на всякакъв тип повърхности,ремонт на водоизточници.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
45433.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Ремонт на кметство с.Кладенци 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Кладенци

демонтаж фаянс, частичен ремонт на покрив с подмяна на ламперия и стари цигли,обшивка стени и тавани с гипсокартон на метална конструкция , подмяна врати и прозорци с PVC и Ал.дограма ,обръщане около врати и прозорци,щпакловка , грундиране и боядисване с латекс стени и тавани в помещенията,ремонт на ел.инсталация,тухлена зидария 25 см.за затваряне на отвори ,външна гладка мазилка ,подмяна на подовото покритие с балатум,изработка и монтаж на метален капак за шахта, кофраж и презаливане стълби с бетон за достъп до сградата .
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
8333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на чешми в с.Коларци 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Коларци

Целта на настоящото възлагане е да се подравни терена пред чешмата ,за да се излее бетонова площадка за пране.Да се изработят и монтират лостове за отцеждане на килими.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
4166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на селска здравна служба в с.Жегларци 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Жегларци

Трябва да се подменят с PVC старите дървени дограми на 3 бр.прозорци - двата в кабинетите и един в чакалнята на здравната служба . Прозорците трябва да имат по едно отваряемо крило, с комарник. Няма изискване по отношение на вида на профила и вида на стъклопакета.Входната врата на здравната служба трябва да се подмени с такава от Ал.дограма . В обхвата на поръчката се включва и обръщането около вратите и прозорците, в т.ч. и боядисването в местата на интервенция.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
2500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Направа на подова настилка в клубна зала с.Каблешково 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Каблешково

В предмета на настоящата обществена поръчка попада полагането на гранитогрес по пода на залата.Гранитогресът следва да е с тактилна повърхност.Възложителят ще приеме и да е второ качество.Преди закупуването на гранитогреса, избраният изпълнител следва да съгласува с инвеститорския контрол на възложителя вида на настилката и да представи документ за качеството й.Фугите трябва да бъдат цветни, в тъмен цвят.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
6850      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на зала за клуб в с.Главанци 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Главанци

Ще се изпълнят:Вътрешна мазилка , шпакловка , грундиране и боядисване с латекс по стени и тавани на помещението . Ще се достави и монтира обикновена , фазерна врата към читалището. Ще се доставят и монтират ел.ключове ,контакти и осветителни тела .На пода ще се монтира нова настилка от балатум.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
3750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на джамия в с.Градница 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Градница

Доставка и монтаж на PVC дограма / врати и прозорци / на цялата сграда . Обръщане около врати и прозорци. Шпакловка , грундиране и боядисване с латекс стени . Изкърпване стени –външна гладка мазилка . Боядисване дървени части таван и парапет с блажна боя .
Прозорците са с арковидна форма, което следва да се има предвид при изработването на дограмата.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
5666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на детска градина“Мечо пух“ в с.Каблешково 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Каблешков

Ще се започне с очукване на вътрешна мазилка ,изкърпване на липсващите участъци , последвано от шпакловка , грундиране и боядисване с латекс стени и тавани на тоалетната и умивалника .Подпухналите участъци в коридора трябва да бъдат шпакловани на височина 1.40 см., след което да бъдат грундирани и боядисани с латекс .По външните стени: Трябва да се очука и измаже в подпухналите участъци мазилката на фасадните стени, след което да се грундира и боядиса повърхността.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
3833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на църква в с.Честименско 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Честименско

Целта на настоящото възлагане е да се осигури надеждно затваряне на сградата с нови дограми от PVC .За целта ще бъдат демонтирани 9 бр.прозорци с арковидна форма и същите ще бъдат подменени с прозорци с PVC дограма .Възложителят поставя изискване два от прозорците да бъдат отваряеми, с комарници. Няма изискване към вида на профила и стъклопакета.Ще се направи обръщане около ново поставените прозорци.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
2500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на чешма в с.Орляк 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Орляк

Трябва да се подравни терена пред чешмата , за да се излее бетонова площадка за пране. Трябва да се изработят и монтират лостове за отцеждане на прането .Необходимо е изработването на два бетонови капака с пръстени за поставяне на отворите на сондажите, които захранват чешмата.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
3666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на чешми в с.Полк.Савово 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Полк.Савово

Основни дейности, които ще се извършат за двете чешми са :
Подравняване на терена пред чешмата ,кофраж поставяне на подосновен слой от фракция, армировъчни мрежи и изливане на бетон за оформяне на площадка . Демонтаж на двулицева каменна зидария и иззиждането й отново /като ще се ползва същият камък / . Кофраж ,арматура и бетон за възстановяване на част от бетонна шапка на чешмата .
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
4166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в „Централeн професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за първа група строежи , без значение от категорията строежи или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Изискуемата информация относно изискването за годност, участникът попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т.1 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Доказателства относно наличието на Удостоверение за регистрация в ЦПРС за първа група и неговата валидност към датата на подаване на офертите.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да декларира в посочения раздел на ЕЕДОП регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, който е чуждестранно лице да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от първа група – без значение е категорията строежи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.

Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП,съгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Доказателство заналичието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие отговарящо на характера и обема на поръчката съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2,т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с този на обществената поръчка.
• Под "изпълнени дейности" се разбират такива, които са приключили в горепосочените периоди, считано от датата, определена като крайна за получаване на офертите и в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
• Под „идентични или сходни“ по отношение на предмета и обема на обществената поръчка дейности се разбират строителни работи по ремонт или реконструкция или изграждане на обособена част от сграда или сграда в нейната цялост, предназначена за предоставяне на публични услуги.
Критерият за подбор се отнася за участника и възложителят не поставя изискване за кумулативно прилагане на критерия съобразно броя на обособените позиции, за които участникът подава оферта.


Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.1а от ЕЕДОПсъгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Списък на изпълнените дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗП-Е НА ДОГОВОРА е в размер на 1% от стойността договора, без ДДС.Възлож. отстранява от пр-рата уч-к, за когото са налице осн. по чл. 54 ал. 1 от ЗОП , по чл. 55 ал. 1 от ЗОП, и нац. осн-я за отстраняване по чл.69 от ЗПКОНПИ, по ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и при конфликт на интереси с възложителя,негови служители или наети от него лица , участващи в някои от дейностите по подготовка и реализация на обществената поръчка.Възложителят отстранява от участие:а) уч-к, к.не отговаря на критериите за подбор или не изпълни др. усл-ие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;б) участник, който е представил оферта, която не отговаря на:-предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;-правила и изисквания в прил. № 10 към чл. 115 ЗОП,участници, които са свързани лица.Финансирането на изпълнението е по програмата за капитал. разходи на Община Тервел.Условията за плащане са уредени в проекта на договор.Ще бъде изплатен аванс от 20 % и ококч.плащане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/08/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Тервел, сграда на Общинска администрация, стая 201

Съгласно чл.54,ал.1 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Остатъчната стойност на поръчката ( на ОП № 11 и ОП№ 12) , които се възлагат по реда на чл.21,ал.6 от ЗОП е 7 916.67 лв. без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва