Деловодна информация
00752МВР
12491оп-106 08/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
08/07/2019 (дд/мм/гггг)
00752-2019-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
улица 6-ти Сeптември №29
София BG411 1000 България
Борислава Дирекова +359 29824217
dop@mvr.bg +359 298224321

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/dop/

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Дирекция Обществени поръчки - Министерство на вътрешните работи 000695235
улица Г. С. Раковски №112
София BG411 1000 България
Борислава Дирекова +359 29824217
dop@mvr.bg +359 29824321

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/dop/

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Обществени поръчки - Министерство на вътрешните работи 000695235
улица Г. С. Раковски №112
София BG411 1000 България
Павлинка Иванова +359 29824198
dop@mvr.bg +359 29824321

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/dop/

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт и разширяване на структурно кабелната система в две заседателни зали в сградата на ДПУБ - МВР“
45000000      
Строителство

Ремонт и разширяване на структурно кабелната система в две заседателни зали в сградата на ДПУБ - МВР
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
47200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Дирекция „Планиране и управление на бюджета“ – МВР, гр. София ул. „Ген. Йосиф Гурко“ № 32

Демонтажни дейности:-Демонтаж на балатум;Демонтаж на паркет и пренасяне до склад на възложителя;Демонтаж дървени прозорци и пренасяне до склад на възложителя;Демонтаж дървен подиум и пренасяне до склад на възложителя;Демонтаж на дървени врати двукрили, двойни с размери 1,70м./2,10м. и пренасяне до склад на възложителя;Стъргане на стара латексова боя от тавани и стени;Демонтаж на ключове и контакти;Демонтаж на осветителни тела ЛОТ 120/45/18 см.;Сваляне и пренасянена строителни отпадъци от 20м. височина;Натоварване и извозване на строителни отпадъци до 20 км.;
Част архитектура:-Гранитогресна облицовка по подпрозоръчен мозаечен плот, р-ри и цвят на плочи след съгласуване;Доставка и монтаж на метален ръбоохранител при облицовка;Направа на саморазливна замазка по под;Доставка и монтаж на ламинат 12мм., клас 32/ АС 4 подходящ за офис помещение;Доставка и монтаж на преходни лайсни за разнородни настилки;Затваряне на тръбен пакет с гипсокартон, 1х12,5мм, вкл. мет. конструкция за монтаж, мет.профили за оформяне на ъгли, оформяне на фуги с РVС лента и шпакловка до готов вид къдете е необходимо;Изграждане на предстенна обшивка от гипсокартон, 1х12,5мм, вкл. мет. конструкция за монтаж, мет.профили за оформяне на ъгли, оформяне на фуги с РVС лента и шпакловка до готов вид по таван къдете е необходимо;Затваряне на отвори с гипсокартон на таван, 1х12,5мм, вкл. мет. конструкция за монтаж, оформяне на фуги с РVС лента и шпакловка до готов вид къдете е необходимо;Шпакловане по стени и тавани, вкл. грундиране основа;Боядисване с латекс по стени и тавани /трикратно/, вкл. грундиране на основата- цветно;Боядисване с латекс по стени и тавани /трикратно/, вкл. грундиране основа бяло;Блажна боя по радиатори и тръби, двукратно;Шлайфане на стара дървена ламперия по стени и радиаторни решетки и запълване на отвори с кит;Боядисване с универсален лак на дървена ламперия по стени и радиаторни решетки – двукратно;Доставка и монтаж на PVC дограма, бяла, петкамерна със стъклопакет 24мм. с вътрешно ниско емисионно стъкло, вкл. обков и уплътняване с пяна, вкл. външен алуминиев и вътрешен пластмасов перваз, отваряеми;Доставка и монтаж на интериорни врати, плътни, платна MDF фолирани, вкл. обков, секр.брава с дръжки и уплътняване с пяна, р-ри 170/210см.Обръщане около врати и прозорци с вкл. ъгли за обръщане;Доставка и монтаж на радиатони решетки, прегради и плотове от ПДЧ кантирано;Доставка и монтаж на вертикални щори 130 см./215 см.;Доставка и монтаж на вертикални щори 150 см./150 см.;Доставкака и монтаж на окачен растерен таван (60/60см), вкл. конструкцията за монтаж;Вкопаване на гофрирани тръби Ф19 и Ф23 в плоча;Вкопаване в мазилка на силови кабели размери 6 см. / 6см. и замазване;Вкопаване на подови кутии в плоча;Замонолитване на отвори 20/20 см.
Част електро:-Доставка и монтаж на ел. контакти тип "Шуко"- двойни;Доставка и монтаж на ел. контакти тип "Шуко"- единични;Доставка и монтаж на сериен ключ ;Доставка и изтегляне на проводник СВТ 3*1,5 мм?;Доставка и изтегляне на проводник СВТ 3*2,5 мм?;Доставка и монтаж на гофрирана тръба Ф19;Доставка и монтаж на гофрирана тръба Ф23;Доставка и монтаж на осветително тяло, ЛЕД с размери 60 / 60 см. за монтаж в окачен таван;Доставка и монтаж на осветително тяло, ЛЕД с размери 120 / 45 см. за външен монтаж; Доставка и монтаж на кабелни канали 40 мм./ 20мм.;Доставка и монтаж на кабел 5*4 мм?;Доставка и монтаж на ел. табло АП за монтаж на 6 бр. предпазители ;Доставка и монтаж на автоматичен предпазител 3Р, 32 А;Доставка и монтаж на автоматичен предпазител 1Р, 16 А.
Част ОВиК:-Преработка на тръбно трасе за включване към радиатор до 3м.;
Разширение на структурна кабелна система:-Да бъде разширена структурната кабелна система на сградата; Електрозахранването на подовите кутии да се осъществи чрез разширение на съществуващата електроинсталация на СКС;Доставка и монтаж на комплект оборудвана подова кутия за вграждане.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
47200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
В рамките на Механизма за спешно подпомагане по фонд „Вътрешна сигурност“ и фонд „Убежище, миграция и интеграция“

Идентификация на проекта: Споразумения № HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0033, № HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0035,
№ HOME/2016/ AMIF/AG/EMAS/0044, № HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0046 и
№ HOME/2016/ AMIF/AG/EMAS/0046 в рамките на Механизма за спешно подпомагане по фонд „Вътрешна сигурност“ и фонд „Убежище, миграция и интеграция“
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване към участниците относно годност/правоспособност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване към участниците относно икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.3.1.Участникът следва да е изпълнил дейност/дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
* За сходна дейност с предмета на обществената поръчка се приемат дейност/дейности по извършване на ремонт на помещения.Възложителят не поставя изискване за обем.
Документи за доказване на изискванията по т.1.3.1.:
На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част IV, б. „В“ в електронен вариант на ЕЕДОП.
Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, ЕЕДОП се подава както от самия участник, така и от всеки от участниците в обединението.
Преди сключване на договор участникът, определен за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
1.3.2.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват включващ дейност/и от предмета на поръчката.
*Обхват включващ дейност от предмета на поръчката e дейност/дейности по извършване на ремонт на помещения.
Документи за доказване на изискванията по т.1.3.2:
На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част IV, Раздел В от приложения електронен ЕЕДОП.
Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, ЕЕДОП се подава както от самия участник, така и от всеки от участниците в обединението.
Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител следва да представи валидни сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "БСА" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини, като в този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1.3.1.Участникът следва да e изпълнил 1 (една) дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
1.3.2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват включващ дейност от предмета на поръчката, а именно дейност/дейности по извършване на ремонт на помещения.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/08/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

град София, улица Г. С. Раковски №112

Съгласно изискванията на чл. 54, ал. 1 и чл. 57, ал.3 от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публични заседания, на които могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е 5 % от стойността му без ДДС и се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
2. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП, както и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3 и т.5, чл. 101, ал. 11 и чл. 107 от ЗОП, чл. 69 от ЗПКОНПИ и по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и участник, който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плик „Предлагани ценови параметри“ елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея.
3.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник чието предложение за изпълнение на поръчката не е в съответствие с техническите спецификации и изискванията на Възложителя, както и участник, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си след покана от Възложителя.
4. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва