Деловодна информация
00041Община Ивайловград
12-00-155 03/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00041-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ивайловград 000235870
ул. България №49
Ивайловград BG422 6570 България
Диана Овчарова - кмет +359 36616090
oba_ivaylovgrad@abv.bg +359 36616022

Интернет адрес/и

http://ivaylovgrad.bg/

http://e-obp.eu/bp/Document/%7BDD78CA42-D530-46CB-85C2-C1565849DE51%7D


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/%7BDD78CA42-D530-46CB-85C2-C1565849DE51%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонтни работи на общинската улична и пътна мрежа в Община Ивайловград през 2019 година"
45233142      
Строителство

Голяма част от транспортната инфраструктура в град Ивайловград е компрометирана. С цел осигуряване на безопасна експлоатация на уличната мрежа се налага извършване на ремонтни работи по възстановяване на експлоатационното състояние. Предвижда се извършване на ремонтни работи по тротоарна настилка и по уличното платно, което включва предварително изкърпване и машинно полагане на асфалтови пластове от плътен асфалтобетон. Изсичане на единични дървета и храсти се предвижда в участъците за осигуряване на видимост, включително почистване и извозване на изсечения материал.
Профилиране и попълване на банкетите на местата, където са по-ниски от асфалтовата настилка и престъргване на високите места за да се осигури необходимия напречен наклон за бързото отвеждане на водите от пътното платно във водоотводните съоръжения.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
462970      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

На територията на Община Ивайловград

Голяма част от транспортната инфраструктура в град Ивайловград е компрометирана. С цел осигуряване на безопасна експлоатация на уличната мрежа се налага извършване на ремонтни работи по възстановяване на експлоатационното състояние. Предвижда се извършване на ремонтни работи по тротоарна настилка и по уличното платно, което включва предварително изкърпване и машинно полагане на асфалтови пластове от плътен асфалтобетон. Изсичане на единични дървета и храсти се предвижда в участъците за осигуряване на видимост, включително почистване и извозване на изсечения материал.
Профилиране и попълване на банкетите на местата, където са по-ниски от асфалтовата настилка и престъргване на високите места за да се осигури необходимия напречен наклон за бързото отвеждане на водите от пътното платно във водоотводните съоръжения.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнени СМР    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
462970      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката: - строежи от втора група, трета или по-висока категория а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да разполага с валидна застраховка „професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


Застраховката професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, следва да бъде със застрахователно покритие за трета или по-висока категория строежи.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да има изпълнени не по-малко от 2 обекта за строителство за последните 5 години (считано от датата за подаване на офертата), с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.
2. Участниците трябва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на поръчката.
4. Участниците трябва да са сертифицирани за дейности свързани със строителство, ремонт или поддържане на пътища, улици или пътни съоръжения по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалентен;
5. Участниците трябва да са сертифицирани за дейности свързани със строителство, ремонт или поддържане на пътища, улици или пътни съоръжения по стандарт EN ISO 14001:2008 или еквивалентен.
6. Участниците трябва да са сертифицирани за дейности свързани със строителство, ремонт или поддържане на пътища, улици или пътни съоръжения по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен;


1. Участникът да има изпълнени не по-малко от 2 обекта за строителство за последните 5 години (считано от датата за подаване на офертата), с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП);
2. Участниците трябва да разполагат със следния екип за изпълнение на поръчката:
-Ръководител на обект – притежаващ висше образование, степен „магистър“, квалификация строителен инженер или еквивалентна, специалност „Транспортно строителство“ / ”Пътно строителство” или еквивалентна с професионален опит минимум 5 години.
-Двама технически ръководители - с придобита образователно-квалификационна степен, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2, във връзка с чл. 163а, ал. 4, изр. първо от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит минимум 5 години;
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Участниците следва да разполагат със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката:
- Асфалтова база – 1 бр.
- Асфалтополагаща машина – 2 бр.;
- Валяк пневматичен – 1 бр.;
- Валяк вибрационен –2 бр.;
- Пътна фреза –2 бр.;
- Автогудронатор – 1 бр.;
- Автогрейдер – 1 бр.;
- Багер– 1 бр.;
- Самосвали – 5 бр.;
-Акредитирана строителна лаборатория – 1 бр.
4. Участниците трябва да са сертифицирани за дейности свързани със строителство, ремонт или поддържане на пътища, улици или пътни съоръжения по стандарт EN ISO 9001:2008: Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен;
5. Участниците трябва да са сертифицирани за дейности свързани със строителство, ремонт или поддържане на пътища, улици или пътни съоръжения по стандарт: ISO 14001:2008 Система за управление на околната среда за дейностите или еквивалентен;
6. Участниците трябва да са сертифицирани за дейности свързани със строителство, ремонт или поддържане на пътища, улици или пътни съоръжения по стандарт: OHSAS 18001:2007 Система за управление на здравето и безопасността при работа за дейностите или еквивалентен. Изискването се доказва с информация в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от максималната прогнозна стойност на договора. Гаранцията се представя при подписване на договора за обществената поръчка.
Гаранциите може да се представят в една от следните форми:
Парична сума
Банкова гаранция
Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Когато участникът избере да внесе гаранциите като парична сума, тя се внася по сметка: Титуляр: Община Ивайловград Банка: „ОББ“ АД, клон Ивайловград IBAN: BG41UBBS80023300136333, BIC: UBBSBGSF
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала в сградата на Община Ивайловград

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от: 1.изтичането на срока по ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация 2.получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва