Деловодна информация
56
ОХ-11-136 02/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
56-2019-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли - Кмет 000903939
пл.Възраждане №1
Харманли BG422 6450 България
Яница Георгиева +359 37382015
obshtina@harmanli.bg +359 37382525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

www.harmanli.nit.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/stroitelen-nadzor-2019-g/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли - Кмет 000903939
ул.Петко Каравелов № 4 (Информационен център)
Харманли BG422 6450 България
Снежана Йорданова, Златка Иванова, Петя Делева +359 37382015
obshtina@harmanli.bg +359 37382525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

www.harmanli.nit.bg

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Упражняване на строителен надзор на обект: "Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи) за обект: Рехабилитация и реконструкция на улици на територията на гр.Харманли
71521000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка касае: "Упражняване на строителен надзор на обект: "Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи) за обект: Рехабилитация и реконструкция на улици на територията на гр.Харманли, Община Харманли, Област Хасково" на следните подобекти: обект: ”Рехабилитация и реконструкция на ул. „Христо Смирненски“ в участъка между ул. „Н. Петков“ и ул.”Балкан“.
обект: ” Рехабилитация и реконструкция на ул. „Чайка“ между о.т. 826 и 827”.
обект: ” Рехабилитация и реконструкция на ул. „Родопи“ между о.т. 53 и 842”.
обект: ” Рехабилитация и реконструкция на улица между о.т. 123В и 119В по ПУП на гр. Харманли (промишлена зона)”.
обект: ” Рехабилитация и реконструкция на улица между о.т. 503, 505 и 527 (бивше ДЗС)”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Поръчката ще се изпълнява на територията на гр.Харманли, общ. Харманли, обл.Хасково.

В обхвата на обществената поръчка се включват дейностите по упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ в задължителния обхват, регламентиран в чл.168 от ЗУТ.
В съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството изпълнителят следва да:
? Участва в съставяне на протокол за предаване и приемане на одобрения инвестиционен проект и разрешение за строеж за изпълнение на конкретния строеж;
? Съставя протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила Разрешение за строеж. В 3 дневен срок от съставянето на този протокол заверява Заповедна книга на строежа, а в 7 дневен срок от заверката уведомява писмено общината, специализираните контролни органи и Регионална дирекция за национален строителен контрол (РДНС) за заверената книга (когато това се изисква от нормативен акт);
? Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът;
? Да съставя и организира подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления, и други документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване;
? Да изготви и представи на окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвен в съответствие с Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжение и строителни обекти;
? Да изготви технически паспорт на обектите, съгласно Наредба №5 от 28.12.2003г. за техническите паспорти на строежите.
Дейностите в обхвата на поръчката ще се изпълняват по отношение на строително монтажни работи, свързани с рехабилитация и реконструкция на улици на територията на град Харманли, община Харманли, област Хасково.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
190

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валиден Лиценз/ Удостоверение за извършване на дейностите по чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (параграф 128 от Преходни и заключителни разпоредби на ЗИДЗУТ) или валидно Удостоверение за извършване на дейностите по чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на чл. 166, ал. 2 и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, съгласно чл.166, ал.7 от ЗУТ.
1.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствието с изискването като попълва раздел А: „Годност" в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 2), Раздел А: „Годност" в т. 2) При поръчки за услуги: Необходимо ли е специално разрешение или членство в определена организация, за да може икономическият оператор да изпълни съответната услуга в държавата на установяване? . Участниците, освен изискуемата информация, съгласно това поле в ЕЕДОП, следва да посочат вида, номера, дата и обхват на документа, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
2.ДОКАЗВАНЕ: При необходимост на основание чл.67, ал.5 от ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП горното изискване се доказва със заверено копие на валидно Удостоверение/Лиценз за извършване на дейностите по чл.166,ал.1,т.1 от ЗУТ, издадено от министъра на регионалното развитие и благоустройството или валидно Удостоверение за извършване на дейностите по чл.166,ал.1,т.1 от ЗУТ, издадено от началника на ДНСК, придружено от поименен списък на технически правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, издадено на името на Изпълнителя (участника/ците в обединението, съобразно разпределението на участието при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението), представляващ неразделна част от него или еквивалентен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност", покриваща минималната застрахователна сума за консултант, извършващ строителен надзор за строежи втора група, четвърта категория или еквивалентна за целия срок на договора, съгласно чл.171 от ЗУТ и чл. 5, ал. 4, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
В случай, че участникът участва като обединение, валидна застраховка „Професионална отговорност" трябва да има всеки член на обединението, който ще упражнява строителен надзор, съобразно разпределението на участието при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Изискването се прилага и за подизпълнителите, които ще извършват съответните дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителен надзор.1.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствието с изискването като попълва раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2), като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.2.ДОКАЗВАНЕ: При необходимост на основание чл.67, ал.5 от ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП горното изискване се доказва със следните документи:
- Доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност", съгласно чл.171 от ЗУТ и чл. 5, ал. 4, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност", покриваща минималната застрахователна сума за консултант, извършващ строителен надзор за строежи втора група, четвърта категория или еквивалентна за целия срок на договора, съгласно чл.171 от ЗУТ и чл. 5, ал. 4, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
В случай, че участникът участва като обединение, валидна застраховка „Професионална отговорност" трябва да има всеки член на обединението, който ще упражнява строителен надзор, съобразно разпределението на участието при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Изискването се прилага и за подизпълнителите, които ще извършват съответните дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителен надзор.
1.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствието с изискването като попълва раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2), като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
2.ДОКАЗВАНЕ: При необходимост на основание чл.67, ал.5 от ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП горното изискване се доказва със следните документи:
- Доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност", съгласно чл.171 от ЗУТ и чл. 5, ал. 4, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил услуги с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години от датата на подаване на офертата.
2.Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката.


1.Участникът трябва да е извършил минимум 1 (една) услуга, идентична или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си. 1.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствието с изискването като попълва Част IV „Критерии за подбор", Раздел В „Технически и професионални способности", т. 16) от ЕЕДОП за дейностите с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, като се посочват услугата/ите с кратко описание, вида на услугата, получателите, за които е изпълнена услугата, стойността, датите на които е започнало и приключило изпълнението па услугата (когато е приложимо се посочат публичните регистри, в които се съдържа информацията).
2.ДОКАЗВАНЕ: При необходимост на основание чл.67, ал.5 от ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП горното изискване се доказва със Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга (референции, удостоверения за добро изпълнение и др.)
2.Участникът трябва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
•Ръководител екип – строителен инженер или еквивалентно образование, притежаващ минимум 5 години професионален опит и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
•Експерт част „Пътна” – лице, участвало в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
•Експерт част „Геодезия” – лице, участвало в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
•Експерт „Координатор по безопасност и здраве” – лице, участвало в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката, което да притежава валидно удостоверение за „Координатор по безопасност и здраве в строителството“, съгласно Наредба № от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен документ.
ВАЖНО!!! Всеки от експертите в екипа следва да е взел участие в съответното експертно качество, за което е предложен, в изпълнението на дейности (един брой дейност) с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
*По преценка участникът включва в списъка и допълнителни експерти освен минимално определените.
1.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствието с изискването като попълва Част IV, Раздел В от ЕЕДОП като посочи информация за всяко едно от лицата в ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число: •Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка) •Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение) •Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател) •Професионален опит (месторабота, години по периоди, през които стажът е бил придобит, длъжност, основни функции, участие в проекти/обекти, сходни с предмета на поръчката).
Информацията за лицата от екипа, който са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6 от ЕЕДОП.
2.ДОКАЗВАНЕ: При необходимост на основание чл.67, ал.5 от ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП горното изискване се доказва със Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Определения за изпълнител следва да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора в размер на 3 (три) на сто от стойността му.
2.Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
? парична сума преведена по сметка на Община Харманли;
?банкова гаранция;
?застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
3.Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
4.Участникът, определен за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
5.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
6.Условията и сроковете зазадържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/07/2019 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

18/01/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Харманли, пл.Възраждане №1, сградата на общинска администрация, в Конферентната зала, етаж №4.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ВАЖНО!!! Комуникацията между Възложителя и участниците ще се осъществява чрез електронната поща. В тази връзка участниците следва да предоставят активен имейл адрес за връзка с Възложителя. За контакт с Възложителя са налични следните имейл адреси:
q.georgieva@harmanli.bg
g.kitov@harmanli.bg

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

1. Обжалването се извършва по реда на глава двадесет и седма „Производство по обжалване” от Закона за обществените поръчки.
2. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване не подлежи решението за откриване в частта относно мотивите за невъзможността за разделяне на предмета на поръчката на обособени позиции.
3. Жалба може да се подаде от всяко заинтересовано лице при условията и в сроковете по чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва