Деловодна информация
01265
РНД19-ДИ05-399 01/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
01/07/2019 (дд/мм/гггг)
01265-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Надежда 0006963270598
район Надежда, ж.к. Надежда, ул. Кирил Дрангов 55
София BG411 1220 България
Анелия Георгиева - заместник-кмет +359 24951798
op@so-nadejda.com +000 00000000

Интернет адрес/и

http://so-nadejda.com/

http://so-nadejda.com/obschestveni-porchki.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://so-nadejda.com/obschestveni-porchki.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на месни и млечни продукти на едро за нуждите на детските градини на територията на район "Надежда"
15890000      
Доставки

Целта на настоящата открита процедура за избор на изпълнител е да бъде избран изпълнител, съответстващ на изискванията на възложителя, който да реализира дейности по доставка на месни и млечни продукти на едро за нуждите на детските градини на територията на район "Надежда".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1400000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Детските градини на територията на Столична община - район "Надежда", подробно описани в документацията за участие.

Доставките на млечни и месни продукти ще бъдат извършвани като се вземе предвид прогнозният финансов ресурс на Възложителя зв размер на 1 400 000. 00 лв. (един милион и четиристотин хиляди лева) без ДДС. Посочената стойност е индикативна и не задължава Възложителя да заяви доставката в прогнозните количества. Възложителят може да заяви по-малък брой доставки от прогнозните количества, в зависимост от необходимостта и в рамките на прогнозната стойност.
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за осигуряване на превантивен контрол за безопасността и съответствието на хранителни продукти при изпълнение предмета на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1400000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник трябва да разполага с обект, регистриран по чл. 12 от ЗХ за търговия на едро с храни от животински и от неживотински произход с обхват на регистрацията, включващ всички групи храни от предмета на поръчката, издадено от съответната ОДБХ.
При участник обединение на физически и/ или юридически лица всяко физическо/ юридическо лице, включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация, следва да притежава удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за търговия на едро с храни от животински и от неживотински произход, включващо групите храни от предмета на поръчката, за която обединението участва, съобразно с извършваната от лицето дейност, издадено от съответната ОДБХ. Националните регистри на обектите за производство и търговия на храни са публични и се публикуват в Интернет (чл. 14, ал. 3 от Закона за храните).
При участник чуждестранно лице, същото следва да разполага с обект, регистриран съгласно законодателството на съответната държава.
При подаване на оферта, в съответствието с изискването участникът декларира ссъответствието си с поставеното изискване в ЕЕДОП. В част IV, буква „А“ от ЕЕДОП всеки участник следва да представи информацията за обекта за търговия на едро с хранителни продукти, с който разполага с посочване на адрес, номер и дата на регистрация на обекта съгласно чл.12 от Закона за храните (за чуждестранните лица, съгласно законодателството на съответната държава), както и групите храни за които е валидна регистрацията му.
За доказване на изискването участникът избран за изпълнител преди сключване на договор в съответствие с разпоредбите на чл.67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП представя декларация-описание на обекта/обектите, регистрирани по чл. 12 ЗХ, от които се извършва дейността, както и удостоверение за регистрация по чл. 12 ЗХ за търговия на едро, с обхват, съответстващ на предмета на поръчката, на името на участника.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Всеки участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот на стойност не по-малка от прогнозната стойност на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - /търговия с хранителни продукти/, на стойност не по-малка от 1 200 000 лв. (един милион и двеста хиляди), изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
За доказване на изискването, участникът избран за изпълнител, преди сключване на договора представя копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл.67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП, както и справка за оборота от доставки. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
3. Участникът следва да е постигнал положително съотношение между определени активи и пасиви, както следва:
3.1.Коефициент на обща ликвидност (К ол) минимум 1,5
Участниците следва да са постигнали положително съотношение между определени активи и пасиви, а именно – между текущите активи и текущите задължения за последната отчетна година (2018г.).
Коефициентът на обща ликвидност се изчислява по Методиката към чл. 61, ал. 1, т. 3 ЗОП за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви, Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 ППЗОП въз основа на данни (в хил. лв.) от счетоводния баланс към 31 декември на последната финансова година (2018 г.).
За доказване на изискването по участникът избран за изпълнител, преди сключване на договора представя копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл.67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП, както и справка за оборота от доставки. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
3.2. Коефициент на бърза ликвидност (К бл) минимум 1 - Този показател изразява непосредствената способност на предприятието на участника да обслужва текущите си задължения с по-бързо ликвидните краткосрочни активи. Изчислява се по Методиката към чл. 61, ал. 1, т. 3 ЗОП, въз основа на данни (в хил. лв.) от счетоводния баланс към 31 декември на съответната година (2018)
За доказване на изискването, участникът избран за изпълнител, преди сключване на договора представя копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл.67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП, както и справка за оборота от доставки. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1.1.Всеки участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот на стойност не по-малка от прогнозната стойност на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
1.2.Участникът трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - /търговия с хранителни продукти/ , на стойност не по-малка от 1 200 000 лв. (един милион и двеста хиляди), изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Участникът следва да е постигнал положително съотношение между определени активи и пасиви, както следва:
2.1. Коефициент на обща ликвидност (К ол) минимум 1,5
2.2. Коефициент на бърза ликвидност (К бл) минимум 1
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Всеки участникът трябва да има внедрени:
1. Система за управление на качество по актуален към датата на подаване на офертата стандарт EN ISO 9001.. и/или еквивалентна с обхват доставка на хранителни продукти. Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
2. Система за управление на безопасността на храните по актуален към датата на подаване на офертата стандарт EN ISO 22000 и/или еквивалентна с обхват доставка на хранителни продукти. Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
3. Участникът да разполага с транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставка. Транспортните средства за превоз на храни от животински произход следва да разполагат с валидни удостоверения за регистрация на специализирани транспортни средства, издадени от ОДБХ.
Минимално изискване: Участниците да разполагат с минимум 2 /две/ специализирани транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставката, тъй като доставките се извършват до различни обекти на възложителя, посочени в документацията. Транспортните средства, предвидени от участника за доставка на продукти от животински произход, трябва да са регистрирани от ОДБХ по реда на чл. 246 ЗВМД. Специализираните транспортни средства трябва да осигуряват съответните температурни параметри и условия за превоз на различни групи храни от животински произход. Удостоверенията за регистрация за транспортиране на хранителни продукти следва да са издадени след 01.01.2007 г.


Доказване:
1. За доказване на изискването участникът избран за изпълнител при условията на чл.67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП представя копие на посочения сертификат, заверен „Вярно с оригинала“ и подпис на лице с представителни функции.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и/или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
2. За доказване на изискването при условията на чл.67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП участникът избран за изпълнител представя копие на посочения сертификат, заверен „Вярно с оригинала“ и подпис на лице с представителни функции.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и/или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Системите следва да са внедрени в обекта, от който ще се извършват доставките.
3. За доказване на изискването участникът избран за изпълнител при условията на чл.67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП представя декларция с описани транспортните средства, както и номерата на удостоверенията за регистрация, издадени от ОДБХ, когато е приложимо. В случай, че транспортните средства не са собствени, при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП се представя доказателство, че участникът ще разполага с тях за срока на договора за обществена поръчка.
Когато участник е чуждестранно лице, той представя съответен еквивалент на изискващите се документи за доказване на съответствието с критериите за подбор, съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, район „Надежда“, ж.к. „Надежда 1”, ул. „Кирил Дрангов” № 55, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява своята самоличност и представя пълномощно, освен ако е законен представител на участника. Присъстващите представители вписват имената си в списък
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (оригинал), парична сума, преведена по посочена от възложителя сметка или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията под формата на банкова гаранция или парична сума може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Разпоредбите на чл. 197 и сл. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва