Деловодна информация
56
ОХ-11-134 01/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
01/07/2019 (дд/мм/гггг)
56-2019-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли- Кмет 000903939
пл. Възраждане № 1
Харманли BG422 6450 България
Гергана Стоилова +359 373-82015
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/uliczi-2019/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли (Информационен център) 000903939
ул. Петко Каравелов № 4
Харманли BG422 6450 България
Гергана Стоилова +359 373-83383
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ИНЖЕНЕРИНГ – ПРОЕКТИРАНЕ, ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР И АВТОРСКИ НАДЗОР НА ОБЕКТ: „РЕХАБИЛИТАЦИЯ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА УЛИЦИ В ГРАД ХАРМАНЛИ, ОБЩИНА ХАРМАНЛИ, ОБЛАСТ ХАСКОВО“
45000000      
Строителство

Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на обект: „Рехабилитация и Реконструкция на улици в град Харманли, Община Харманли, Област Хасково“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
210833.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71220000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Поръчката ще се изпълнява в гр. Харманли, адреса на съответния подобект.

С изпълнението на настоящата обществена поръчка Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи) за обект: „РЕХАБИЛИТАЦИЯ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА УЛИЦИ В ГРАД ХАРМАНЛИ, ОБЩИНА ХАРМАНЛИ, ОБЛАСТ ХАСКОВО“; включва следните подобекти:
- Рехабилитация и реконструкция на ул. „Христо Смирненски“ в участъка между ул. „Н. Петков“ и ул.”Балкан"- 216м.
- Рехабилитация и реконструкция на ул. „Чайка“ между о.т. 826 и 827- 100м
- Рехабилитация и реконструкция на ул. „Родопи“ между о.т. 53 и 842- 120м
- Рехабилитация и реконструкция на улица между о.т. 123В и 119В по ПУП на гр. Харманли (промишлена зона)- 105м
- Рехабилитация и реконструкция на улица между о.т. 503, 505 и 527 (бивше ДЗС)- 198м
Дължина в метри общо за всички подобекти- 739 м.
При изпълнението на настоящата обществена поръчка се предвиждат следните видове дейности:
1. Изработване на работен проект за обект: „Рехабилитация и реконструкция на улици в град Харманли, Община Харманли, Област Хасково“.
При изработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като Изпълнителят се съобрази с изискванията на Възложителя, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация. Всички чертежи в „работния проект“ следва да бъдат изготвени в DWG и PDF формат или еквивалентни, в подходящи мащаби. Към изготвения проект, следва да се представи и количествено- стойностна сметка. Изискванията към съдържанието на отделните проектни части в състава на „работния проект“ са посочени в Техническата спецификация. Съгласуването и одобряването на „работния проект“ от Възложителя, консултанта по чл. 166 от ЗУТ, специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж е ангажимент на Възложителя. **Необходимото време за съгласуване на инвестиционния проект и получаване на разрешение за строеж не се включва в срока за изпълнение на поръчката.
2. Изпълнение на СМР за обект: „Рехабилитация и реконструкция на улици град Харманли, Община Харманли, Област Хасково“.
Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба и техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обектите съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър.
3. Авторски надзор по време на строителството на обект: „Рехабилитация и реконструкция на улици в град Харманли, Община Харманли, Област Хасково“.
В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на работен проект- П1    30
Срок за изпълнение на СМР- П2    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
210833.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
130

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – II група, ІV категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказва се:
Доказването се извършва при условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т. 2 от ЗОП, с представяне на:
1.Заверено от участника копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането” ;
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”.


1. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането” за лицата, които ще осъществяват проектирането, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
Доказва се:
Доказването се извършва при условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т. 2 от ЗОП, с представяне на:
Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
Доказва се:
Доказването се извършва при условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т. 2 от ЗОП, с представяне на:
Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата поръчка;
2. Участникът следва да разполага с технически лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка;
3.Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката.


1.През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум: един обект с предмет, идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата поръчка, а именно: строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или и или ремонт на улици или еквивалентна дейност на път/пътища и/или улица/улици, с дължина минимум 1000 м.
Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Доказва се: Доказването се извършва при условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т. 2 от ЗОП, с представяне на: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.- За изпълнение на дейностите проектиране и авторски надзор:
1.Проектант по част Пътна-инженер „Пътно строителство“ или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя:да притежава ППП по ЗКАИИП;2.Проектант по част Геодезия-инженер Геодезист или еквивалент отговарящ на следните минимални изисквания:да притежава ППП по ЗКАИИП;3.Проектант по част „ПВОД”–инженер или еквивалентна, който да отговаря на следните минимални изисквания:да притежава ППП по ЗКАИИП;4.Проектант по част „Пожарна безопасност”–инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания:да притежава ППП по ЗКАИИП;5.Проектант по част „ПБЗ” и Проект за управление на отпадъците–инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания:да притежава ППП по ЗКАИИП;
Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Доказва се:Доказването се извършва при условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т. 2 от ЗОП, с представяне на: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
- За изпълнение на строителството:
1.Технически ръководител–да има квалификация„строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна;да притежава минимум 3 години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;2.Експерт„Контрол по качеството”–да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, да притежава минимум 1 година опит на длъжност,свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР или еквивалентно;3.Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството:притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно;
Участникът попълва поле 2 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Доказва се:Доказването се извършва при условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т. 2 от ЗОП, с представяне на:Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията се представя при подписване на договора за обществената поръчка.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/08/2019 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/08/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на администрацията на Община Харманли- Конферентната зала на ет.4, гр.Харманли, пл. Възраждане № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3) Технически и професионални възможности
3. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката минимум, както следва:
багер с челен товарач-1 бр.;самосвал–1 бр.;фреза за фрезоване на асфалтови настилки–1 бр.;асфалтополагаща машина–1 бр.;валяк–1 бр.;фугорезачка–1 бр.;водоноска за измиване–1 бр.
Участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Доказва се: Доказването се извършва при условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т. 2 от ЗОП, с представяне на: Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Възложителя отстранява от участие участник, който не отговаря на изискванията за лично състояние по чл.54 и на основанията по чл.107от ЗОП.
Освен на горните основания Възложителя отстранява от процедурата:
1. Участник, за когото са налице обстоятелства съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС), освен ако не е налице изключението по чл. 4 от същия закон;
2. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпления, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които имат характер на национални /специфични/ основания за изключване /тези основания за изключване не се съдържат в член 57, параграф 1 от Директива 2014/24/ЕС, а само в нашето национално законодателство. Това са осъждания за престъпления по: чл. 194 — 208 /престъпления против собствеността/, чл. 21За -217/изнудване, вещно укривателство, злоупотреба на доверие/, чл. 219-252 /престъпления против стопанството/ и чл. 254а - 260 НК /престъпления против данъчната, финансовата и осигурителна система/. Посочва се информация и за престъпления, аналогични на описаните, когато лицата са осъдени в друга държава членка или трета страна;
3. При наличие на свързаност по смисъла на параграф 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура;
4. Участник, за когото са налице обстоятелства съгласно чл.69 от ЗПКОНПИ.
ВАЖНО!!! Комуникацията и обмена на документи между Възложителя и участниците ще бъдат осъществени посредством следните електронни пощи: g.kitov@harmanli.bg и g.stoilova@harmanli.bg .

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва