Деловодна информация
00037
Писмо - 2232 01/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
01/07/2019 (дд/мм/гггг)
00037-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тетевен 000291698
пл. Сава Младенов №9
Тетевен BG315 5700 България
инж Михаил Куманов +359 67852200
mayor@teteven.bg +359 67896111

Интернет адрес/и

www.teteven.bg

http://teteven.bg/index.php/component/k2/item/3184-profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://teteven.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=xmTma67T9yk%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за извършване на СМР за възстановяване на пропускната способност и подобряване на хидравличните елементи на река Градежница в селата Глогово и Градежница, на река Вит и река Черни
45200000      
Строителство

Обществената поръчка предвижда изпълнител за извършване на СМР за възстановяване на пропускната способност и подобряване на хидравличните елементи на река Градежница в селата Глогово и Градежница, на река Вит и река Черни Вит и възстановяване на техническа инфраструктура“ по три обособени позиции, като дейностите предвидени да се извършат по тях, са разписани в техническите спецификации към документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4567886.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Възстановяване на пропускната способност, подобряване на хидравличните елементи на река Бели Вит и възстановяване на прилежащата техническа инфраструктура на река Бели Вит, община Тетевен“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45246000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Територията на община Тетевен.

Дължината на участъка, в който се предвижда почистване и укрепване на речното корито е 1350,00м – от кръстовището но ул. „Пенка Михайлова“ с ул. „Иван Туйков“ до пешеходния мост при кръстовището на ул. „Христо Ботев“ и ул. „Лальо Пеев“. В разглеждания участък р. Бели Вит е коригирана с крайречни бетонови гравитационни стени. Предвидените мероприятия ще възстановят пропускната способност на речното корито и укрепят изградените съоръжения.
За целта Община Тетевен е изготвила проект за възстоновяване на пропускната способност на река Бели Вит. Проектът предвижда – изкоп земни маси (наноси) от коритото на реката включително натоварване и превоз до депо – указано от Община Тетевен, укрепване против изравяне на подпорните стени, посредством система от дънни шпори, направа на кофраж за шпори, доставка и полагане на бетон, машинно разриване и профилиране на речното корито, заскаляване с едроломен камък.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката - ОП    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
573334.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането към момента на откриване на процедурата не е осигурено и съгласно чл. 114 от ЗОП в договорът ще бъде под условие (с отложено изпълнение).
В случай, че в тримесечен срок след сключването му финансирането не бъде осигурено, договорът може да бъде прекратен без предизвестие от всяка една от страните.

II.2) Описание 1

Възстановяване на пропускната способност, подобряване на хидравличните елементи на река Градежница и възстановяване на техническа инфраструктура в селата Глогово и Градежница, община Тетевен 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45246000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Територията на община Тетевен

Община Тетевен е изготвила проект за възстановяване на пропускната способност и подобряване на хидравличните елементи на река Градежница в селата Глогово и Градежница, като освен реката са разгледани и засегнатите участъци от транспортната инфраструктура.
Проектът предвижда изграждане на гравитационна подпорна стена за укрепване на речния бряг, изпълнена от бетон В20. Дълбочината на фундиране е 1,50м. Фундаментие да бъдат изпълнени от бетон В15. На подпорните стени се монтира предпазен метален парапет с височина 1,00м. За стабилизиране на дъното и подпорните стени се изграждат напречни дънни прагове. След дънните прагове е предвидена заскалявка от едроломен камък. Съществуващите подпорни стени се укрепват с предпазно перде от монолитен бетон клас В15 с дълбочина на фундиране 1,50м.
За засегнатите участъци от транспортната инфраструктура се предвижда – фрезоване или разкъртване на част от съществуващата настилка и полагането на два пласта износващ пласт асфалтобетон с дебелина 4 см и биндер с дебелина 4 см. При местата, където има цялостно пропадане или свличане на настилката, се изпълняват локални ремонти с цяла конструкция за тип „леко движение“. Също така се предвижда профилиране и подравняване нивото на пътя. Извозване на земна маса и разтоварване на депо, указано от Община Тетевен. Предвижда се изграждане на банкет с дебелина от 30 см. Също така е предвидена за монтиране стоманена еластична ограда при всяко съоръжение и при високите откоси, граничащи в близост до пътното платно.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
3811895.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането към момента на откриване на процедурата не е осигурено и съгласно чл. 114 от ЗОП в договорът ще бъде под условие (с отложено изпълнение).
В случай, че в тримесечен срок след сключването му финансирането не бъде осигурено, договорът може да бъде прекратен без предизвестие от всяка една от страните.

II.2) Описание 1

Укрепване на ул. „Христо Ботев“, с. Черни Вит, Община Тетевен 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45246000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Територията на община Тетевен

Проектът обхваща два участъка от ул. Христо Ботев“:
- Ул. „Христо Ботев“ участък 1 от 0+000 до 0+033,10;
- Ул. „Христо Ботев“ участък 2 от 0+000 до 0+041,75;
За участък 1 се предвижда отстраняване на наноси от пътната настилка, профилиране и подравняване на нивото на пътя, след което полагане на основни пластове от несортиран трошен камък с дебелина по 20см. При участък 2 се предвижда пътната настилка да се разкъртва, след което се полагат на пласт биндер с дебелина 4 см и износващ пласт асфалтобетон с дебелина 4 см. При местата, където имаме цялостно пропадане, се изпълняват локални ремонти с цяла конструкция за тип „леко движение“. Предвижда се изграждането на банкет с дебелина 30см.
Проектното решение предвижда почистване на наноси и коритото на реката. Предвижда се оформяне на напречните наклони и изграждане на облицовъчна канавка зад новопректирана подпорна стена, отвеждаща оттичащите се води към реката. Превоз на излишните земни маси, включително натоварване и разтоварване на депо, указано от община Тетевен.
Проектът предвижда временна организация на движението – доставка и монтаж на светлоотразителни пътни знаци.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
182657.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането към момента на откриване на процедурата не е осигурено и съгласно чл. 114 от ЗОП в договорът ще бъде под условие (с отложено изпълнение).
В случай, че в тримесечен срок след сключването му финансирането не бъде осигурено, договорът може да бъде прекратен без предизвестие от всяка една от страните.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти – IV група, I категория, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Застраховката трябва да бъде с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за проектиране и строителство за съответната категория строеж, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството - за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ - 200 000.00 лв.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в строителството“ или еквивалентен документ .


Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Застраховката трябва да бъде с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за проектиране и строителство за съответната категория строеж, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството - за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ - 200 000.00 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнено най-малко едно строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка.
Под „строителство сходно“ с предмета на обществената поръчка се разбира СМР по укрепване на свлачища, изграждане и/или ремонтно-възстановителни работи (РВР) на корекции на реки и/или земно-насипни работи и/или бетонови работи, и/или изграждане на подпорни стени и/или изграждане, ремонт, реконструкция на пътна/улична мрежа.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
Технически ръководител – технически правоспособно лице съгласно изискванията чл. 163а, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Професионален опит: минимум пет години стаж, като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство.
Специалист за контрол върху качеството
- да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно;
- минимум 3 години професионален опит.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството;
3. Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството).
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.


1. Участникът следва да има изпълнено най-малко едно строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка;
2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
Технически ръководител – технически правоспособно лице съгласно изискванията чл. 163а, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Професионален опит: минимум пет години стаж, като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство.
Специалист за контрол върху качеството
- да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно;
- минимум 3 години професионален опит.
3. Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството).
Критериите за подбор на участниците важат за всички обособени позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранции за изпълнение на поръчката:
1. Гаранцията за обезпечаване на авансово предоставените средства е в размер на стойността на предоставения аванс.
Гаранцията може да бъде под формата на:
- парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя; или
- безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора; или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде под формата на: - парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя; или - безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора; или
-застраховка, която обезпечава изпълнението
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/10/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Тетевен, обл. Ловеч, сградата на Община Тетевен, ет.2, стая 217 - заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. При промяна на датата, часа или мястото на отваряне на офертите участниците се уведомяват чрез профила на купувача най-малко 48 часа преди новоопределения час.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Финансирането към момента на откриване на процедурата не е осигурено и съгласно чл. 114 от ЗОП в договорът ще бъде под условие (с отложено изпълнение).
В случай, че в тримесечен срок след сключването му финансирането не бъде осигурено, договорът може да бъде прекратен без предизвестие от всяка една от страните.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва