Деловодна информация
2716Югоизточно държавно предприятие Териториално поделение Държавно горско стопанство Ново Паничарево
ПО 00-96 01/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
01/07/2019 (дд/мм/гггг)
2716-2019-0096 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Югоизточно държавно предприятие Териториално поделение Държавно горско стопанство Ново Паничарево 2016176540275
ул.Девети май №43
с.Ново Паничаерво BG341 8152 България
Катя Димитрова +359 889815798
dgsnovopanicharevo@uidp-sliven.com +359 000000000

Интернет адрес/и

http://www.uidp-sliven.com/procedures/3229

http://www.uidp-sliven.com/procedures/3229


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.uidp-sliven.com/procedures/3229
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управление, стопанисване и опазване на горски територии

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка чрез закупуване и монтаж на офис обзавеждане / бюра, столове, секции и др./ и на мебели и други материали за обзавеждане на сгради
39130000      
Доставки

„Доставка чрез закупуване и монтаж на офис обзавеждане / бюра, столове, секции и др./ и на мебели и други материали за обзавеждане на сградиза нуждите на ТП ДГС Ново Паничаерво“. Артикулите, предмет на обществената поръчка, подробно описани по вид, брой и изисквания в Техническата спецификация - Приложение № 11 към документацията за участие в порцедурата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

административната сграда на ТП „ДГС Ново Паничарево” находяща се на адрес: с.Ново Паничаерво, ул. „Девети май” №43

Избор на изпълнител за закупуване и доставка на ново, неупотребявано офис обзавеждане за нуждите на ТП ДГС Ново Паничарево“.„Доставка чрез закупуване и монтаж на офис обзавеждане / бюра, столове, секции и др./ и на мебели и други материали за обзавеждане на сградиза нуждите на ТП ДГС Ново Паничаерво“. Артикулите, предмет на обществената поръчка, подробно описани по вид, брой и изисквания в Техническата спецификация - Приложение № 11 към документацията за участие в порцедурата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участникът трябва да разполага с необходимия персонал за извършване на доставката и монтажа на доставеното оборудване.
Срокът за доставка е до 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня следващ датата на направена заявка от Възложителя.
От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да разполага с необходимия персонал за извършване на доставката и монтажа на доставеното оборудване. Минимум 1 (едно) лице, притежаващо необходимите умения, на което ще бъде възложено изпълнението, което при нужда да е на разположение на възложителя през целия период на гаранцията на офис обзавеждането.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за доставка е до 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня следващ датата на направена заявка от Възложителя.
Изпълнителите на ОП следва да доставят и монтират всички артикули с размери и параметри, описани в техническото предложение, в съответствие с техническата спецификация на възложителя.
Изпълнителите следва да осигурят гаранционна поддръжка за срок от минимум 24 месеца на доставяните артикули;
доставката на артикулите следва да обхваща всички дейности по изпълнение на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности франко мястото на изпълнение: с.Ново Паничарево, ул. „Девети май“ №43 и всички разходи по изпълнение на поръчката до мястото на изпълнение, в т.ч. транспортни разходи, такси, мита, застраховки, спомагателни материали и др.;
Учасникът задължително трябва да представи документи (брошури, каталози, проспекти и др.) от които да са видни предлаганите артикули.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

с.Ново Паничарево, ул. „Девети май“ №43, заседателна зала на ТП „ДГС Ново Паничарево“

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание , на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, а именно:
1. който е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
Офертата и придружаващите я документи се представят в общата запечатана непрозрачна опаковка от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер на адрес: Административната сграда на Териториално поделение „Държавно горско стопанство Ново Паничарево”, адрес: с.Ново Паничаерво, ул.“Девети май “ №43
Оферти, подадени по пощата или с куриер, следва да бъдат получени при възложителя ТП „ДГС Ново Паничарево” в срока, определен за подаване на офертите, посочен в обявлението, в противен случай те не се разглеждат.
Предложението за участие в процедурата следва да бъде изготвено на български език и подписано от представляващия участника или от изрично упълномощено от него лице.
Офертата задължително следва да съдържа всички изискуеми документи, съгласно образеца на офертата, приложена към документацията на поръчката и документи (брошури, каталози, проспекти и др.) от които да са видни предлаганите артикули.Ценовото предложение се представя в съответствие с приложения към документацията образец.
Гаранция за изпълнение съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 5% от стойността на договора.Същата може да се предостави в една от следните форми:
1. Парична сума;
2. Банкова гаранция;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Възложителят ще заплаща само за реално извършените доскавки, остойностени по единичните цени за всеки артикул.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. „Витоша“ № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП, Решението подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10 - дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва