Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
1093-4 28/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00530-2019-0039 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Варна 1310631880146
бул. Осми приморски полк №128
Варна BG331 9002 България
Д. Къртов +359 52360997
d.kartov@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=3980
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуги по ремонт и поддържане на тел.централи и апарати с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/ в адм.-те сгради на офиси за обсл.-не: Добрич,Разград,Русе,Силистра,Търговище и Шумен
50334130      
Услуги

Предметът на поръчката „Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/ в административните сгради на офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна” включва: 1. Месечно техническо поддържане; 2. Извършване на ремонт; 3. Доставка на резервни части /при необходимост от подмяна/.
Предоставянето на услугите по ремонт и поддържане са подробно описани в Технически спецификации /Приложение №1/, неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
46000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50334140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

гр. Добрич, гр. Разград, гр. Русе, гр. Силистра, гр. Търговище и гр. Шумен

Предмет на поръчката е „Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/ в административните сгради на офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна” и включва:
1. Месечно техническо поддържане, включващо: 1.1. Посещение на обектите за извършване на профилактичен преглед на централите, телефонните линии и телефонните апарати – веднъж месечно; 1.2. Настройка на инсталацията – при необходимост; 1.3. Извършване на текущи промени при поискване от Възложителя – услуги по препрограмиране – смяна на номера, смяна на имена, ограничаване на абонати за достъп, премахване на ограничения, създаване на групи и др.; 1.4. Пускане на нови телефонни постове и преместване на съществуващи такива по изградена структурно кабелна система; 1.5. Извършване на всички дейности, които изисква производителят за текущо поддържане на централите и телефонните апарати, в зависимост от периода на експлоатация и функционалната им натовареност; 1.6. Извършване на ремонт при констатиране на неизправности в максимално кратък срок /съгласно т. 2 от предмета на поръчката/, като вложените резервни части и материали са за сметка на Възложителя; 1.7. Доставка и монтаж на резервни части /без допълнително оборудване/.
2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани от Изпълнителя или по сигнал на определения отговорник по изпълнение на договора за съответния офис, като вложените за това резервни части са за сметка на Възложителя. Всички операции на Изпълнителя по техническото поддържане и ремонт на телефонните централи и апарати трябва да започнат в срок до 4 /четири/ часа от получаване на писмена заявка от отговорника по изпълнението на договора за съответния офис /по e-mail или факс/ при проблем, с възможност за дистанционна намеса и най-късно на следващия работен ден при технически проблем, изискващ посещение на специалист на място. Ремонтните работи се извършват в максимално кратки срокове, но за не повече от 1 /един/ работен ден, при условие, че Изпълнителят разполага с всички необходими резервни части за конкретния ремонт. Ако частите не са налични, срокът се удължава с времето, необходимо за доставка, но с не повече от 4 /четири/ работни дни.Започването на аварийни ремонти на телефонните централи се извършва в срок до 4 /четири/ часа от получаването на писмена заявка за настъпило аварийно събитие от отговорника по изпълнението на договора за съответния офис /по e-mail или факс/. В случай, че ремонтните дейности не могат да бъдат извършени на място, а се налага да бъдат извършени в сервизната база на Изпълнителя, същият е длъжен да осигури оборотно оборудване за осигуряване, непрекъсваемостта на работния процес в съответния офис за обслужване. Стойността на всички ресурси, необходими за извършването на гореизброените дейности, както и на вложения труд за ремонт /без стойността на вложените при ремонт резервни части/, се включва в цената за месечното техническо поддържане.
3. Доставка на резервни части /при необходимост от подмяна/, при условията на т. 3 на раздел I от Технически спецификации.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
46000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на поръчката: 24 /двадесет и четири/ месеца или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размер на 46 000 лв. без ДДС или 55 200 лв. с ДДС, с начало на изпълнение 16.01.2020 г. или от датата на подписването му, ако е по-късно от тази дата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците да имат изпълнени дейности с предмет идентичен или сходен* с предмета на настоящата обществена поръчка за последните три години до датата на подаване на офертата.*Под предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, следва да се разбира изпълнени услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати. Забележка:„Изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на възлагането ?. Деклариране на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за изпълнените услуги, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата. Информацията следва да съдържа услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период с подробно описание на извършените дейности, с посочване на стойностите, период на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнението) и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са частни или публични субекти. Участниците попълват информацията в част ІV, раздел „В“„Технически и професионални способности“, т.1б на ЕЕДОП. 2.Участниците да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Деклариране на наличието на изискуемия от възложителя персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, се извършва чрез представяне от участниците на информация за лицата, които ще изпълняват поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, с посочване на имената на лицата, функцията, която ще изпълняват, професионалната компетентност на лицата /данни за придобитото от тях образование, включително дипломи и/или сертификати или еквивалентни документи за квалификация, посочват се вид и номер на диплом/сертификат или друг документ, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат/. Участниците попълват информацията в част ІV, раздел „В“„Технически и професионални способности“, т.6 на ЕЕДОП. 3. Участниците да прилагат система за управление на качеството, по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен документ за дейност с обхват, попадащ в обхвата на предмета на поръчката ,,Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати“, издаден от акредитирана сертифицираща институция. Деклариране на съответствието за прилагане на система за управление на качеството, участниците следва да представят информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт БДС EN ISO 9001:2015. Участниците следва да посочат органа или службата, издаващи документа.
Информацията се представя чрез попълване на част ІV, раздел „Г“ „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ на ЕЕДОП.


1. Минимално изискване по т. 1: Участниците да имат изпълнени минимум 3 /три/ услуги, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, придружени от препоръки за добро изпълнение.
2. Минимално изискване: Участниците трябва да разполагат с минимум 2 /двама/ специалисти /технически лица/, които да имат минимум три години професионален опит и квалификация, позволяващи техническо поддържане и ремонт на описаните автоматични телефонни централи и телефонни апарати. Същите следва да са със съответното техническо образование – инженери и монтьори по телекомуникационни системи с необходимата правоспособност за поддържането, ремонтирането и/или преустройването на телефонните централи.
3. Участниците да прилагат система за управление на качеството, по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен документ за дейност с обхват, попадащ в обхвата на предмета на поръчката ,,Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати“, издаден от акредитирана сертифицираща институция.
* В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица, като за тях не трябва да са налице основания за отстраняване от процедурата. В случай, че участник се позовава на ресурса на трети лица, следва да може да докаже, че ще разполага с този ресурс за целия период на изпълнение, като представи документи за поетите от третите лица задължения. По отношение на критерия, свързан с професионалната компетентност и опит за изпълнение на поръчката, участник може да се позовава на капацитета на трети лица само ако тези лица, с чиято компетентност и/или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
** Възложителят може по всяко време, след отваряне на офертите да изиска представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация,съгласно чл.67, ал.5 във вр. чл.64,ал.1,т.2 и т.6 и ал.3 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участниците са длъжни при поискване от страна на възложителя да представят необходимата информация относно правно-организационната форма, под която осъществяват дейността си, както и списък на всички задължени лица по смисъла на чл. 54, ал. 2 и 3 от ЗОП независимо от наименованието на органите, в които участват, или от длъжностите, които заемат.
*** Участникът определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя изисквания за годност за упражняване на професионална дейност/критерии за подбор, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП във вр. чл. 63 и чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 и ал. 3 от ЗОП, както и декларация по образец, съгласно чл. 59, ал. 1, т.3 от ЗМИП и копие от документ за самоличност на вписаните в декларацията лица, съгласно чл. 53, ал. 1 от ЗМИП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, определеният изпълнител представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3% от максимално допустимата стойност на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал.5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора- неразделна част от одобрената документация за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/08/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, зала 203

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I.Място на изпълнение:Адм.сгради на офис Добрич–адреси:гр.Добрич, ул.„Независимост”№7 и ул.„Независимост” №31; Офис Разград–адрес:гр.Разград, пл.”Независимост”№ 1; Офис Русе–адрес:гр.Русе, ул.„Майор Атанас Узунов” №19; Офис Силистра–адрес: гр.Силистра, ул.„Генерал Скобелев” №8; Офис Търговище–адрес: гр.Търговище, пл.”Свобода” №1; Офис Шумен–гр.Шумен, пл.”Освобождение”№2, ет.3 и ул.”Адам Мицкевич” №1, ет.1; II.Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл.55, ал.1, т.1,3,4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и ППЗМИП способи, вкл. когато клиентът е юрид. лице-на физ.лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на параграф 2, ал.1 от ДРЗМИП, чл.69 от ЗПКОНПИ, както и на предвидените в чл. 107 от ЗОП основания; III.Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 46000.00 лв. без ДДС; IV. Условия и начин на плащане-Плащането се извършва ежемесечно от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в съответния офис за обслужване на ТД на НАП Варна на следните документи: двустранно подписан приемателно-предавателен протокол, вида и количеството на вложените резервни части (ако са вложени такива), подписан от определените отговорници по изпълнение на договора за съответния офис и фактура. Фактурата за месечното техническо поддържане се издава след изтичане на съответния месец на името на териториалната дирекция с място на сделката съответния офис за обслужване и се подписва от определените отговорници по изпълнение на договора за съответния офис при ТД на НАП Варна. Стойността на вложените резервни части, с изключение на тези, посочени в т. 3.2 от раздел I на „Технически спецификации“, се заплаща от възложителя по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва с прилагане на копие от фактурата за закупуването им. Резервните части по т. 3.2 от раздел I на „Технически спецификации“ се заплащат от възложителя по посочените в „Ценовото предложение” цени за срока на действие на договора. Участниците могат да подават оферти за цялата поръчка, като не се допускат варианти. Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 46 000 лв. без ДДС или 55 200 лв. с ДДС. Общата стойност за техническо поддържане на всички телефонни централи и телефонни апарати за 1 месец не може да надвишава сумата от 1 800,00 /хиляда и осемстотин/ лв. без ДДС. Участник представил ценово предложение, надвишаващо посочената обща месечна стойност и/или максимално допустимата стойност за изпълнение се отстранява на основание чл.107, т.2, б.„а“ от ЗОП; V.Други условия: 1.Възложителят има право да прави размествания на АТЦ в рамките на обхвата на ТД на НАП Варна. 2.В срока на изпълнение на поръчката, Възложителят си запазва правото да намали броя на обслужваните обекти в случай на отчуждаване на имоти или бракуване на телефонни централи и телефонни апарати. 3.За срока на изпълнение, Възложителят не е длъжен да усвои цялата стойност по договора; VI. НАП предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително и за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва