Деловодна информация
00212
92-00-2073 26/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00212-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ПЕТРИЧ 000024916
ул.Цар Борис III№ 24
Петрич BG413 2850 България
инж.Минка Салагьорова +359 74569123
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 74562090

Интернет адрес/и

www.petrich.bg

http://info-m.eu/petrichnew/?p=6948


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://info-m.eu/petrichnew/?p=6948
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в село Първомай, Община Петрич по обособени позиции
45233142      
Строителство

Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в село Първомай, Община Петрич по обособени позиции:
Обособена позиция № 1 - Реконструкция и рехабилитация на улица „Хоризонт“ с. Първомай, Община Петрич и тротоари към улицата;
Обособена позиция № 2 - Реконструкция и рехабилитация на улица „Опълченска“ с. Първомай, Община Петрич и тротоари към улицата;
Обособена позиция № 3 - Реконструкция и рехабилитация на улица „Яне Сандански“ с. Първомай, Община Петрич и тротоари към улицата
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1134412.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Реконструкция и рехабилитация на улица „Хоризонт“ с. Първомай, Община Петрич и тротоари към улицата 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Първомай, Община Петрич

Дължината на улицата по оста на уличното платно от подробна точка № 1 до подробна точка № 63 е 1222,15 м, широчината на платното за движение е 6,00 м- две ленти по 3,00 м.
С проекта се предвижда отстраняване на 415м съществуващи бетонови бордюри и 973м2 тротоарни плочи, направа на 10 нови дъждоприемни шахти, изпълнение на 3060м нови бетонови бордюри и 2448м2 тротоарни настилки, полагане на нова асфалтобетонова настилка по пътното платно и направа на нова сигнализация.
Земни работи: Отстраняват се съществуващата тротоарна настилка. Извършват се изкопни работи до достигане на проектните нива за полагане на основния пласт за тротоарна нова настилка. Направа на дъждоприемни шахти. Земното легло за тротоарна настилка и пътно платно се уплътняват с валяк. Строителните отпадъци се извозват на посочено от общината място. Предвидено е повдигане или снижване на капаците на съществуващите шахти на канализационната мрежа.
Дъждоприемни шахти: Предвидено е изпълнение на 10 броя двойни дъждоприемни шахти за повърхностни води, които се заустват в шахтите та съществуващата канализация. Шахтите са модулни, полипропиленови с двоен отток. Доставят се в комплект с решетка и казанче за кал и се монтират на обекта в предварително подготвена основа. Шахтите се изпълняват само при съществуващите шахти на уличната канализация, като се заустват в тях с PVC тръба 160 мм.
Тротоарни настилки и бетонови улични бордюри: Предвидено е изпълнение на тротоарна настилка с пясъчен асфалтобетон, полагане на улични бетонови бордюри и градински бордюри в зоните на ограничение на зелените площи и ограничение около съществуващите дървета.
Тротоарна настилка от пясъчен асфалтобетон – предвиден е да се изпълни от двете страни на улицата. Върху уплътнената земна основа се полага дренажен слой от баластра с дебелина 10 см, уплътнена с валк или ръчна трамбовка, върху пласта се полага трошен камък със зърнометрия 0 – 63 мм с дебелина 20 см, който също се уплътнява. Върху тази основа се полага пясъчен асфалтобетон с дебелина 5 см.
Бетонови бордюри – полагат се два типа бордюри – улични с размери 35/18-15/50 см. и градински с размери 25/5/100 см. Градинските бордюри ограничават тротоарната площ в зоните на зелените площи и около съществуващите дървета. Напречният наклон на тротоарната настилка е 2 % към пътното платно, широчината варира от 125 до 300 см, в зависимост от съществуващите тротоари. В зоните на съществуващите гаражи се изпълнява скосяване на тротоарната настилка съгласно приложените детайли към проекта.
Кръстовищата с другите прилежащи улици се оформят с тротоарна и улична настилка с дължина по 5,00 м. след края на бетоновите бордюри.
Асфалтобетонова настилка пътно платно: Широчината на платното за движение е 6,00 м, две ленти с ширина по 3,00 м и двустране напречен наклон 2,5%. Полага се в един пласт с дебелина 6 см.
Асфалтовата настилка е типова, тип „В“, категория на движението „много леко“, състояща се от покривен пласт – пътен асфалтобетон, основен пласт – минералбетон – 30 см.
Сигнализация: Организацията на движението се изпълнява с пътни знаци за вертикална сигнализация и бяла боя за хоризонтална сигнализация.
Пътните знаци I типоразмер. Поставят се на метални тръби, като местоположението им е съгласно плана за сигнализация на проекта.
Временна организация и безопасност на движението: Строителните работи са дълготрайни. Предвид технологичното изпълнение на обекта улицата се затваря за движение на пътни транспортни средства.
Пътните знаци се поставт на преносими стоки на разстояние от земята минимум 60 см, като броят им е не повече от два знака и една табеа за една стойка.
След приключване на всички строителни и ремонтни дейности пътните знаци от временната сигнализация се премахват.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Качество на техническото предложение“ (КТП)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
432540.28      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Програма за развитието на селските райони 2014 – 2020 г.“, Подмярка 7.2, Договор № BG06RDNP001-7.001-0034-C01/20.05.2019г.

Срокът за изпълнение започва да тече от датата на съставяне на Протокола за откриване на строителната площадка и за определяне на строителна линия и ниво (Акт образец 2а от Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва с подписване на протокол за предаване и приемане на изпълнението на поръчката съгласно условията на Договора.

II.2) Описание 1

Реконструкция и рехабилитация на улица „Опълченска“ с. Първомай, Община Петрич и тротоари към улицата 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Първомай, Община Петрич

Дължината на улицата по оста на уличното платно от подробна точка № 1 до подробна точка № 23 е 491,47 м, широчината на платното за движение е 9,00 м- две ленти по 4,50 м.
С проекта се предвижда отстраняване на съществуващите бетонови бордюри и тротоарни плочи, направа на нови дъждоприемни шахти, изпълнение на 1360м нови бетонови бордюри и 1576м2 тротоарни настилки, полагане на нова асфалтобетонова настилка по пътното платно и направа на нова сигнализация.
Земни работи: извършват се изкопни работи до достигане на проектните нива за полагане на основния пласт за тротоарна нова настилка. Земното легло за тротоарна настилка и пътно платно се уплътняват с валяк. Строителните отпадъци се извозват на посочено от общината място.
Тротоарни настилки и бетонови улични бордюри: Предвидено е изпълнение на тротоарна настилка с пясъчен асфалтобетон, полагане на 900м улични бетонови бордюри и 460м градински бордюри в зоните на ограничение на зелените площи и ограничение около съществуващите дървета.
Тротоарна настилка от пясъчен асфалтобетон – предвиден е да се изпълни от двете страни на улицата. Върху уплътнената земна основа се полага дренажен слой от 160,00м3 баластра с дебелина 10 см, уплътнена с валк или ръчна трамбовка, върху пласта се полага 320,00м3 трошен камък със зърнометрия 0 – 63 мм с дебелина 20 см, който също се уплътнява. Върху тази основа се полага 197т пясъчен асфалтобетон с дебелина 5 см.
Бетонови бордюри – полагат се два типа бордюри – улични с размери 35/18-15/50 см. и градински с размери 25/5/100 см. Градинските бордюри ограничават тротоарната площ в зоните на зелените площи и около съществуващите дървета. Напречният наклон на тротоарната настилка е 2 % към пътното платно, широчината варира от 125 до 300 см, в зависимост от съществуващите тротоари. В зоните на съществуващите гаражи се изпълнява скосяване на тротоарната настилка съгласно приложените детайли към проекта.
Кръстовищата с другите прилежащи улици се оформят с тротоарна и улична настилка с дължина по 5,00 м. след края на бетоновите бордюри.
Асфалтобетонова настилка пътно платно: Широчината на платното за движение е 6,00м, две ленти с ширина по 3,00 м и двустране напречен наклон 2,5%. Полага се в два пласта с дебелина по 4 см.
Асфалтовата настилка е типова, тип „В“, категория на движението „много леко“, състояща се от долен покривен пласт – 423т неплътен асфалтобетон, горен покривен пласт – 423т пътен асфалтобетон, основен пласт – минералбетон – 30 см.
Сигнализация: Организацията на движението се изпълнява с пътни знаци за вертикална сигнализация и бяла боя за хоризонтална сигнализация.
Пътните знаци I типоразмер. Поставят се на метални тръби, като местоположението им е съгласно плана за сигнализация на проекта.
Временна организация и безопасност на движението: Строителните работи са дълготрайни. Предвид технологичното изпълнение на обекта улицата се затваря за движение на пътни транспортни средства.
Пътните знаци се поставт на преносими стоки на разстояние от земята минимум 60 см, като броят им е не повече от два знака и една табеа за една стойка.
След приключване на всички строителни и ремонтни дейности пътните знаци от временната сигнализация се премахват.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Качество на техническото предложение“ (КТП)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
260011.37      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Програма за развитието на селските райони 2014 – 2020 г.“, Подмярка 7.2, Договор № BG06RDNP001-7.001-0034-C01/20.05.2019г.

Срокът за изпълнение започва да тече от датата на съставяне на Протокола за откриване на строителната площадка и за определяне на строителна линия и ниво (Акт образец 2а от Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва с подписване на протокол за предаване и приемане на изпълнението на поръчката съгласно условията на Договора.

II.2) Описание 1

Реконструкция и рехабилитация на улица „Яне Сандански“ с. Първомай, Община Петрич и тротоари към улицата 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Първомай, Община Петрич

Дължината на улицата по оста на уличното платно от подробна точка № 1 до подробна точка № 44 е 953,03 м, широчината на платното за движение е 6,50 м- две ленти по 3,25 м.
С проекта се предвижда отстраняване на 1740м съществуващи бетонови бордюри и 3823м2 тротоарни плочи, направа на нови дъждоприемни шахти, изпълнение на нови бетонови бордюри и тротоарни настилки, полагане на нова асфалтобетонова настилка по пътното платно и направа на нова сигнализация.
Земни работи: Отстраняват се съществуващата тротоарна настилка и бордюри. Извършват се изкопни работи до достигане на проектните нива за полагане на основния пласт за тротоарна нова настилка. Направа на дъждоприемни шахти. Земното легло за тротоарна настилка и пътно платно се уплътняват с валяк. Строителните отпадъци се извозват на посочено от общината място. Предвидено е повдигане или снижване на капаците на съществуващите шахти на канализационната мрежа.
Дъждоприемни шахти: Предвидено е изпълнение на 18 броя двойни дъждоприемни шахти за повърхностни води, които се заустват в шахтите та съществуващата канализация. Шахтите са модулни, полипропиленови с двоен отток. Доставят се в комплект с решетка и казанче за кал и се монтират на обекта в предварително подготвена основа. Шахтите се изпълняват само при съществуващите шахти на уличната канализация, като се заустват в тях с PVC тръба 160 мм.
Тротоарни настилки и бетонови улични бордюри: Предвидено е изпълнение на тротоарна настилка с 510т пясъчен асфалтобетон, полагане на 2030м улични бетонови бордюри и 24м градински бордюри в зоните на ограничение на зелените площи и ограничение около съществуващите дървета.
Тротоарна настилка от пясъчен асфалтобетон – предвиден е да се изпълни от двете страни на улицата. Върху уплътнената земна основа се полага дренажен слой от баластра с дебелина 10 см, уплътнена с валк или ръчна трамбовка, върху пласта се полага трошен камък със зърнометрия 0 – 63 мм с дебелина 20 см, който също се уплътнява. Върху тази основа се полага пясъчен асфалтобетон с дебелина 5 см.
Бетонови бордюри – полагат се два типа бордюри – улични с размери 35/18-15/50 см. и градински с размери 25/5/100 см. Градинските бордюри ограничават тротоарната площ в зоните на зелените площи и около съществуващите дървета. Напречният наклон на тротоарната настилка е 2 % към пътното платно, широчината варира от 125 до 300 см, в зависимост от съществуващите тротоари. В зоните на съществуващите гаражи се изпълнява скосяване на тротоарната настилка съгласно приложените детайли към проекта.
Кръстовищата с другите прилежащи улици се оформят с тротоарна и улична настилка с дължина по 5,00 м. след края на бетоновите бордюри.
Асфалтобетонова настилка пътно платно: Широчината на платното за движение е 6,50 м, две ленти с ширина по 3,25 м и двустранен напречен наклон 2,5%. Полага се в един пласт с дебелина 6 см.
Асфалтовата настилка е типова, тип „В“, категория на движението „много леко“, състояща се от покривен пласт – пътен асфалтобетон, основен пласт – минералбетон – 30 см.
Сигнализация: Организацията на движението се изпълнява с пътни знаци за вертикална сигнализация и бяла боя за хоризонтална сигнализация.
Пътните знаци I типоразмер. Поставят се на метални тръби, като местоположението им е съгласно плана за сигнализация на проекта.
Временна организация и безопасност на движението: Строителните работи са дълготрайни. Предвид технологичното изпълнение на обекта улицата се затваря за движение на пътни транспортни средства.
Пътните знаци се поставт на преносими стоки на разстояние от земята минимум 60 см, като броят им е не повече от два знака и една табеа за една стойка.
След приключване на всички строителни и ремонтни дейности пътните знаци от временната сигнализация се премахват.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Качество на техническото предложение“ (КТП)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
441861.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Програма за развитието на селските райони 2014 – 2020 г.“, Подмярка 7.2, Договор № BG06RDNP001-7.001-0034-C01/20.05.2019г.

Срокът за изпълнение започва да тече от датата на съставяне на Протокола за откриване на строителната площадка и за определяне на строителна линия и ниво (Акт образец 2а от Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва с подписване на протокол за предаване и приемане на изпълнението на поръчката съгласно условията на Договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В съответствие с чл. 60 ал. 1 от ЗОП Възложителят изисква участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, за изпълнение на строежи от „Втора група: Строежи от транспортната инфраструктура” - строежи от „Четвърта категория”, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Забележка: Участниците следва да имат предвид, че съгласно чл.25а, ал.1 от Закона за камарата на строителите в случаите на временно или еднократно предоставяне на строителни услуги лицата, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, уведомяват комисията по чл. 26 от закона за пълното и точно наименование на строежа съгласно издаденото разрешение за строеж на основание чл. 148 от Закона за устройство на територията или пълното и точно наименование на строителните и монтажните работи по сключения с главния изпълнител договор и следва да се снабдят с удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на това изискване преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от втора група, четвърта категория или удостоверение, издадено по реда на чл.25а от Закона за камарата на строителите или екв. документ съгл. закон на държавата, в която участникът е установен.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ЦПРС/документът по чл.25а от Закона за камарата на строителите, се изисква от членове на обединението, който ще изпълняват строителни дейности.
ВАЖНО: Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171от ЗУТ, за цялостно изпълнение на строителството, с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за дейността съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ (т. 5 от ЕЕДОП във формат .doc).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, следва да представи доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, или еквивалентни документи за чуждестранните участници, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за отделните видове строителни и монтажни работи, които ще извършват, с лимит на отговорност, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
ВАЖНО: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ВАЖНО: Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171от ЗУТ, за цялостно изпълнение на строителството, с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за дейността съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ (т.1а) от ЕЕДОП.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, преди сключването на договора следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с персонал с необходимата проф. компетентност за изпълнението на поръчката, отговарящ на съответните минимални изисквания, както следва:
2.1 Технически ръководител;
2.2. Отговорник Контрол по качеството;
2.3. Отговорник по безопасност и здраве в строителството.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. „Технически лица или органи за контрол на качеството“ и „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“ (т. 2 от ЕЕДОП), като задължително посочва:
а) лице (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
б) Образование (специалност/проф. квалификация, № на диплома/№ на издадения документ, учебно заведение);
в) Опит (месторабота, период, длъжност/осн. функции).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, преди сключването на договора следва да представи: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
Предложеният от участника персонал трябва да отговаря на подробно описаните изисквания.
Всяка промяна в персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, се извършва при спазване на разпоредбите на договора за изпълнение на обществената поръчка.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV Критерии за подбор, раздел Г – Стандарти за осигуряване на качеството.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, преди сключването на договора следва да представи: заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или екв.
ВАЖНО:
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Съгл. чл.67, ал.5 ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Съгл. чл.64 ал.2 ЗОП Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл.54 ЗПКОНПИ


1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Под строителство с предмет, идентичен или сходен, с тези на поръчката се разбира:
Изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на път от републиканската и/или общинска пътна мрежа, и/или на улица от първостепенната и/или второстепенната улична мрежа, и/или на пътища и/или улици с еквивалентни характеристики извън страната.
2. Участникът трябва да разполага с персонал със следната професионална компетентност за изпълнението на поръчката:
2.1 Технически ръководител, който има квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит като технически ръководител минимум 3 години;
2.2. Отговорник Контрол по качеството, който притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник Контрол по качеството или еквивалент минимум 2 години;
2.3. Отговорник по безопасност и здраве в строителството, който притежава удостоверение за Експерт за безопасност и здраве съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник по безопасност и здраве в строителството или еквивалент минимум 2 години.
ВАЖНО: По отношение на техническите лица не се допуска едно и също лице да съвместява повече от една позиция, т.е. участникът следва да предложи за различни експерти със съответната професионална компетентност.
ВАЖНО: По отношение експертите - чужденци се прилагат разпоредбите на ДИРЕКТИВА 2005/36/ЕО НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации (Консолидирана версия), придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България, Закона за признаване на професионалните квалификации и др. приложими актове, уреждащи условията и реда за признаване на професионални квалификации.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискванията.
В съответствие с чл. 59, ал. 6 и чл. 66, ал. 2 ЗОП изискването за прилагане на система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството се прилага към участниците, както и към всеки от членовете на обединения (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) и подизпълнителите, които ще изпълняват строителни дейности.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Избраният изпълнител преди сключване на договора за поръчката следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията може да се предостави като Парична сума, Банкова гаранция или Застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранция. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция/вносител на сумата по гаранцията/титуляр на застраховката. Когато гаранцията е под формата на парична сума или банкова гаранция, тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Условията и сроковете за представяне, за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за поръчката. Като условие за извършване на авансовото плащане по Договора изпълнителят трябва да представи гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Петрич, ул.Цар Борис III№ 24, Общинска администрация-Петрич

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото е налице и някое от следните обстоятелства, посочени в обявлението, възникнали преди или по време на процедурата:
а) обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
б) лишен е от правото да изпълнява строителство съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
в) сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
г) доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
д) опитал е да:
аа) повлияе на вземането на решение от страна на Възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
бб) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
2. Основанията по т. 1, б. д) се отнасят за лицата, посочени в чл. 54, ал. 2 и 3 на ЗОП.
3. Отстранява се и участник в процедурата - обединение от физически и/или юридически лица, когато за член на обединението е налице някое от посочените по т.1 основания за отстраняване.
4. Основанията за отстраняване по т.1, б. б) и в) се прилагат до изтичане на 3 г. от влизането в сила на акт на компетентен орган, с който е установено наличието на обстоятелствата, освен ако в акта е посочен друг срок, а по т.1, б. г) до изтичане на 3 г. от влизането в сила на съдебно решение или на друг документ, с който се доказва наличието на обстоятелствата.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т.1 се попълва в Част ІІІ, Раздел В от ЕЕДОП.
5.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
5.1. Участници, които са свързани лица.
5.2. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона.
5.3. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 69, ал. 1 и ал. 2 ЗПКОНПИ.
5.4. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията.
5.5. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.
5.6. Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5 от ЗОП.
5.7. Участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин и срок.
5.8. Участник, който след покана от Възложителя, не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си за определен от Възложителя нов срок.
5.9. Участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т. 5.1, 5.2 и 5.3 се попълва в Част ІІІ, Раздел Г от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва