Деловодна информация
00137
ОП-2955 20/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00137-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Лясковец 000133844
пл. Възраждане № 1
Лясковец BG321 5140 България
Даниела Маринова, Пенка Велкова +359 61922055
obshtina@lyaskovets.net +359 61922045

Интернет адрес/и

www.lyaskovets.net

http://www.lyaskovets.net/d4_adm_buyerprofile.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.lyaskovets.net/buyerprofile/bprofile.php?id=20190620-0123
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строително-монтажни работи (СМР) на имоти - общинска собственост на територията на Община Лясковец ОП-2019-010
45000000      
Строителство

Обществената поръчка включва изпълнение на строително-монтажни работи, представляващи основен ремонт и включващи строителни интервенции на сгради - общинска собственост
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
79937.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Територията на Община Лясковец

Обществената поръчка включва изпълнение на строително-монтажни работи, представляващи основен ремонт и включващи строителни интервенции на сгради - общинска собственост. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на СМР по следните обекти:
1. Обект I. Обслужваща сграда - стадион с. Козаревец. Дейностите, които са предмет на реализация на настоящия обект, включват:
- Премахване на хидроизолацията и замазката на покривната конструкция и направа на нова армирана замазка с хидроизолация на два пласта с газопламъчно залепване. Ламаринени обшивки. Изстъргване на компрометирани участъци от вътрешната мазилка, измазване и шпакловане. Боядисване с латекс на стени и тавани. Оформяне на околно пространство с пренареждане и частична подмяна на настилката. Измазване и боядисване на стрехата.
2. Обект II. Помещение за пенсионерски клуб в сградата на Кметство Добри дял. Дейностите, които са предмет на реализация на настоящия обект, включват:
- Облицовка на стените с гипсокартон 9.5 мм на метална конструкция. Боядисване двукратно на облицованите стени. Монтаж на четири лум. осветителни тела 4 х 18W, вкл. лампи и ЕПРА за скрит монтаж. Изграждане на окачена таванна система, тип Армстронг с пана 600х600х12. Премахване на дюшемето и направа на армирана замазка, като настилката трябва да бъде от гранитогрес. Монтаж на нова кутия за ел. таблото. Подмяна на водопровод.
3. Обект III. Сградата на Детска градина „Пчелица” – гр. Лясковец. Дейностите, които са предмет на реализация на настоящия обект, включват:
а). Укрепване на стълбище в ДГ „Пчелица“:
- Ще се подбият основите, като се изпълнят стоманобетонови фундаменти съгласно разрез 1-1 и 2-2 от конструктивния чертеж от бетон С 20/25 и стомана В 500. В местата на по-големите пропадания на стоманобетоновата плоча ще се пробият отвори и ще се инжектира (подлее) с циментов разтвор, след което отворите ще се замонолитят. Ще се изпълни нова циментова замазка с дебелина 4 см и мозайка върху плочата и по стъпалата. Ще се изкърпи бучарда на местата където е деформирана
б). Монтиране на козирки на тераси в ДГ „Пчелица“:
- Изграждане на метална конструкция от студено огънати квадратни тръби 40.40.3 мм, прикрепена с планки 60.100.4 мм към фасадата и 60.120.4 мм и анкерни болтове ф 12 към подовата конструкция съгласно приложения конструктивен чертеж. Покритието ще бъде с поликарбонат с дебелина 10 мм, цвят бял. Изграждане на снегозадържаща преграда. Грундиране и боядисване на металната конструкция.
4. Обект IV. Сградата на Детска градина „Славейче” – гр. Лясковец. Дейностите, които са предмет на реализация на настоящия обект, включват:
- Ремонт на корозирал бетон по стълбищните рамена.
- Демонтаж на настилката от страна на югоизточната фасада, профилиране и направа на нова настилка от вибропресовани плочи върху сипица и ограничителни бордюри.
- Монтаж на PVC тръби от водосточни тръби към сградните ревизионни шахти.
- Преизиждане на компрометирани сградни ревизионни шахти.
- Направа от бетон на отводнителен улеи и утайници, към ревизионните шахти.
5. Обект V. Сградата на НУ „Цани Гинчев: - гр. Лясковец“. Дейностите, които са предмет на реализация на настоящия обект, са подробно описани в изготвения инвестиционен проект, като същия е приложение към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
79937.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България, на основание чл. 3, ал. 2 и чл. 15, ал. 1 от Закона за камарата на строителите, за изпълнение на строежи от първа група, V категория съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 и ал. 4, т. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, в съответствие чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а” от ЗУТ, с обхват съобразно чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, или да притежават еквивалентен документ - за чуждестранни участници.
За доказване на годност (правоспособност) преди сключването на договора за обществена поръчка, участникът определен за изпълнител представя следните документи:
•Копие от удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с валиден контролен талон по чл. 22 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, удостоверено с еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен.
•Валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да обхваща категорията строеж съобразно предмета на поръчката, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, респ. еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За доказване на икономическото и финансовото състояние преди сключването на договора за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител представя следните документи*:
•Справка по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – Образец № 2 от документацията за участие и
•Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, с приложена Справка за приходите на строителни предприятия по видове строителство.
* Информацията в документите за доказване на икономическото и финансовото състояние обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
•Валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да обхваща категорията строеж съобразно предмета на поръчката, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, респ. еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.


1. През последните три приключили финансови години, участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот не по-малко от 158 000 лв. (сто петдесет и осем хиляди лева), включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 79 000 лв. (седемдесет и девет хиляди лева).
*Годишен общ оборот е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
„Нетни приходи от продажби” са сумите от продажба на продукция, стоки и услуги, намалени с търговските отстъпки, данъка върху добавената стойност и други данъци, пряко свързани с приходите.
**Оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка е сумата, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейности, попадащи в обхвата на поръчката.
***Дейностите, попадащи в обхвата на поръчката, са строително-ремонти и строително-монтажи работи (СМР/СРР).
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за строежи за изисканата категория.
*Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Забележка:
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на техническите и професионални способности преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя следните документи:
•Списък по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката - Образец № 3 от документацията за участие и
•Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.За доказване на техническите и професионални способности преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя следните документи:
•Списък – декларация по чл. 64, ал. 1, т. 3 и т. 6 от ЗОП на лицата, които ще изпълняват строителството и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, вкл. и контрола на качеството, в който е посочена професионалната компетентност на лицата – Образец № 4 от документацията за участие, както и
• Документи, които доказват професионалната компетентност* на лицата, които ще изпълняват строителството и на членовете на ръководния състав;
*Съгласно § 2, т. 41 от Допълнителните разпоредби на ЗОП, „професионална компетентност" е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.
*За техническите лица, ръководните служители и квалифицираните работници, в Списък - декларацията по чл. 64, ал. 1, т. 3 и т. 6 от ЗОП (Образец № 4) задължително се посочват: професионален опит съобразно изискванията за съответния специалист, номер на диплома и/или други документи, доказващи образованието, техническата правоспособност, професионалната квалификация и професионалния опит на посочените в списъка лица, както и други документи, които доказват наличието на горепосочените изисквания в раздела.
**За длъжностно лице (орган) по безопасност и здраве при работа се посочва номера на притежаваното удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на дейност като длъжностно лице по безопасност и здраве, съобразно изискванията на Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на регионалното развитие и благоустройството.
***Не се допуска едно и също лице физическо лице да съвместява повече от една ръководна/експертна позиция при изпълнение на обществената поръчка, с оглед компетентността и отговорностите, които всяко от тях ще има при изпълнение на поръчката.
Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.


1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил всички видове строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка.
* „Строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка” са следните строителни дейности:
- вътрешно-сградни ремонтни дейности, свързани с шпакловане, боядисване, ремонт и/или изграждане на подови настилки;
- изграждане на системи за сухо строителство;
- ремонт на покривни конструкции.
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой персонал, в т.ч. квалифициран технически ръководен и изпълнителски състав с определена професионална компетентност за изпълнение на строителството, със следното образование и квалификация или еквивалентни:
•Квалифициран технически ръководен състав:
а). Технически ръководител (едно лице), отговарящо на следните изисквания:
- строителен инженер, архитект или строителен техник, който ръководи строителните работи и осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 – 5 от ЗУТ,
- да притежава минимум 2 (две) години професионален опит като технически ръководител в областта на изграждането и/или преустройство и/или реконструкцията на строителни обекти.
б). Длъжностно лице (орган) по безопасност и здраве при работа* (едно лице), отговарящо на следните изисквания:
- да притежава удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на дейност като длъжностно лице по безопасност и здраве, съобразно изискванията на Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на регионалното развитие и благоустройството и
- да притежава минимум 1 (една) година професионален опит като специалист по безопасност и здраве при работа.
* Длъжностно лице по безопасност и здраве при работа е лице, на което е възложено да изпълнява функциите и задачите, определени в Наредба № 3 от 27 юли 1998 г. за функциите и задачите на длъжностните лица за организиране изпълнението на дейностите със защита от професионалните рискове и превенция на тези рискове.
в). Отговорник по контрола на качеството (едно лице), отговарящо на следните изисквания:
- да притежава професионална квалификация, която да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ* или еквивалентна;
- да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ и
- да притежава минимум 1 (една) година професионален опит като отговорник по качеството.
* Съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, технически правоспособни са лицата, получили дипломи от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер”, „инженер” или „архитект”, както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство” и „Техника”. Извън тези случаи, техническа правоспособност може да бъде призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред, и когато отговаря на изискванията на този закон.
•Квалифициран изпълнителски състав:
Квалифицираният изпълнителски състав включва квалифицирани работници с професия „Строителни работници и сродни на тях” с конкретно посочена професия съобразно видовете работи по КСС и Националната класификация на професиите и длъжностите в Република България.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


?Изпълнението на поръчката следва да се осъществява съобразно изискванията на действащото европейско и национално законодателство, както и съгласно условията и изискванията на възложителя, посочени в Техническата спецификация (Приложение № 1).
?При изпълнение на договора на обществената поръчка, изпълнителят и неговите подизпълнители (ако има такива) са длъжни да спазват всички приложими правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудово право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, съгласно Приложение № 10 към чл. 115 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

07/01/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/07/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Залата на общинския съветник в сградата на Община Лясковец на адрес: гр. Лясковец, пл. „Възраждане” № 1, ет. 1.

Получените оферти се отварят на датата, посочена в обявлението на обществената поръчка, на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.Възложителят ще се възползва и ще отсрани от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от обстоятелствана по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията за участие. 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а). предварително обявените условия за изпълнение на поръчката; б). правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в Приложение № 10 от ЗОП;3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;4. участници, които са свързани лица*.
5. участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин и срок.6. участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен когато не са на лице условията по чл. 4 от него.7. участник, който след покана от страна на възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, респ. не потвърди валидността на същата за определен от възложителя нов срок.8. участник, който е предложил цена за изпълнение на обществената поръчка, по-висока от определената от възложителя в документацията за участие прогнозна стойност на обществената поръчка.9. участник, който при проверка по реда на чл. 104, ал. 5 от ЗОП, при която е изискано да предостави разяснения или допълнителни доказателства за данните, посочени в офертата, извърши промени в техническото и/или ценовото си предложение.Участник се отстранява от процедурата ако: -не е представи Техн. предложение и/или някое от приложенията към него или същите не съответстват на изискванията на възложителя; -представи Техн. предложение, което не съдържа някое от приложенията към него или съдържа приложения, които не съответстват на изискванията на Техн. спецификация;-не е разработил техн. си предложение съгласно Техн. спецификация (Прил. № 1) и изискванията на възложителя; -представи предложение за изпълнение на поръчката, в което е допуснал вътрешно противоречие относно последователността на предлаганите дейности по изпълнение на поръчката;-представи Линеен календарен план - график със срок за изпълнение, различен от посочения в Техн. му предложение;-представи Линеен календарен план - график с липсващи позиции от КСС и/или технологична несъвместимост на отделните СМР и/или същите са в противоречие с Техн. спецификация или др. условия, заложени в документацията по възлагане на процедурата или в нормативен акт; -в Обяснителната записка не са отчетени вида и спецификата на възлаганите дейности и същите не са насочени към конкретната обществена поръчка, а са дейности от общ характер, т.е. са приложими към всяко едно строителство, без значение на неговия обхват и характерни особености,-в офертата на участника липсва някой от изисканите от възложителя документи към техн. му предложение;-се установи липса и/или несъответствие на/между някои от елементите на Обяснителната записка и Линейния календарен план – график; -се установи несъответствие между предлаганите от участника срокове, ресурси, последователност на изпълнение на дейностите и организация на работата в графика и техн. предложение. Участникът определен за изпълнител представя гаранцията за изпълнение в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва