Деловодна информация
02709Витиня
621 20/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
02709-2019-0071 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение държавно ловно стопанство /ТП ДЛС/ - Витиня към Държавно предприятие - Северозападно държавно предприятие /ДПСЗДП/ - Враца 2016174760088
местност Витиня, п.к. № 7
Ботевград BG412 2140 България
Соня Митинска +359 72398745
ddsvitinia@abv.bg +359 884858496

Интернет адрес/и

www.szdp.bg

http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190620CSFZ11354260


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190620CSFZ11354260
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Дейности по чл. 165, ал. 1 от Закона за горите - дърводобив, лов, опазване на горски територии и други.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддръжка, ремонт и резервни части за компютърна техника за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДЛС Витиня
50323000      
Услуги

Поддръжка, ремонт и резервни части и консумативи на компютърна техника за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДЛС Витиня. Включва: поддръжка и ремонт на 13 (тринадест) броя компютърни конфигурации, 9 (девет) броя принтери, 3 (три) броя мултифункционални устройства, 1 (един) брой копирна машина, 2 (два) броя преносими компютри, с 2 (два) броя скенери, 13 (тринадесет) броя UPS, , включително доставка на резервни части, необходими за извършването им, както и на материали и консумативи, необходими за работата им.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
12000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50323000      
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Административната сграда на ТП ДЛС Витиня на адрес: гр. Ботевград, местност Витиня в работното време на ДЛС Витиня (всеки работен ден от 8:00 часа - 16:30 часа).

Изпълнението на предмета на поръчката се изразява в поддръжка на компютри /стационарни и преносими/; хардуер; софтуер; принтери; копирни машини; монитори; UPS устройства; мрежово оборудване; модеми; рутери и др. Периодична софтуерна и хардуерна проверка и настройка на компютърната и офис техника да се извършва един път месечно, като услугата да е изцяло за сметка на Изпълнителя; Ремонт на компютърна техника, компютри, преносими компютри, принтери, монитори и други; Инсталация и преинсталация на ново закупени компютърни модули и програмни продукти; Почистване от вируси; Инсталация и преинсталация на използваните операционни системи; Обновяване и инсталация на драйвери; Увеличаване скоростта на компютъра при проблемна работа; Премахване на ненужни файлове и изчистване на грешки; Оптимизация на цялата система;
Поддръжка на локалната мрежа в административната сграда на ТП ДЛС Витиня; Доставка на резервни части и принадлежности се извършва при необходимост. Дейностите по изпълнение на поръчката, следва да се извършват чрез задължително посещение в административната сграда на Възложителя, находяща се в гр. Ботевград, местност Витиня от специалист на Изпълнителя.
Ремонтът по компютърната и офис техника се извършва като част от абонаментната поддръжка, а Възложителя заплаща само стойността на подменените дефектирали компоненти. Предвидената прогнозна стойност е изчислена за срок от 36 (тридесет и шест) месеца, като в нея са включени труд, консумативи и резевни части за ремонт, които следва да са оригинални, нови и/или съвместим еквивалент за съответния вид продукт. Дейностите, предмет на тази обществена поръчка, ще се извършват от Изпълнителя в административната сграда на Възложителя. В случай, че техниката не може да бъде ремонтирана на място, доставянето на компютърната техника до сервизната база или офис на Изпълнителя и обратно е за негова сметка.
Забележка: Поради невъзможност за предвиждане на необходимите резервни части за срок от 36 месеца, поръчката ще е валидна до изчерпване на финансовия ресурс.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
12000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

Не се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерият за подбор, за който Възложителя поставя изискване, се отнася до професионалните способности на участниците и е следният: Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.

При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква документи,чрез които да доказва декларираната в ЕЕДОП информация – Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите, с приложени към него доказателства за извършените усуги.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срок на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца,считано от датата на сключване на договора за изпълнение или до изчерпване на финансовия ресурс.Обща прогнозна стойност на обществената поръчката за целия срок на договора е 12000,00лв. без ДДС /дванадесет хиляди лева без ДДС/. Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочения финансов ресурс и посочените видове и количества услуги, както и може да заявява допълнителни такива при възникнала необходимост,в рамките на общата стойност по сключеният договор.В посочената прогнозна стойност на обществената поръчка за поддръжка на компютърна техника се включват всички разходи, свързани с качественото и срочно изпълнение на услугата в описания вид и обхват.Дейностите, предмет на тази обществена поръчка,ще се извършват от Изпълнителя в администртивната сграда на Възложителя.В случай,че техниката не може да бъде ремонтирана на място,доставянето на компютърната техника до сервизната база или офис на изпълнителя е за е за негова сметка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/07/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/07/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТП ДЛС Витиня, местност Витиня

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, съгласно чл.54, ал.1 от ЗОП, когато:
?е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а- 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194-217, чл. 219-252, чл. 253-260, чл. 301 -307, чл. 321, 321а и чл. 352- 353е от Наказателния кодекс;
? е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;
? е налице конфликт на интереси по смисъла на § 2, т. 21 от ДР на ЗОП, който не може да бъде отстранен;
Забележка: Съгласно чл. 54, ал. 2 от ЗОП, основанията по т. 1, т. 2 и т. 3 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителните и надзорните му органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения на тези органи. Лицата по чл. 54, ал. 2 от ЗОП са посочени в чл. 40, ал. 1 и ал. 2 от ППЗОП.
? има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, към държавата или към общината по седалището на Възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган.
Забележка: Съгласно чл. 54, ал. 5 от ЗОП, Възложителят няма да приложи основанието за отстраняване по ал.1, т.3 от същия член, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е до 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година, но не повече от 50 000 лв.
?е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;
?е установено, че:
- е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
- не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
?е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл.61, ал.1, чл.62, ал. 1 или 3, чл.63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, съгласно чл.55,ал.1 от ЗОП, когато:
1. е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай, че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
Забележка: Съгласно чл. 55, ал. 4 от ЗОП, Възложителят има право да не приложи основанието за отстраняване по т. 1, ако участникът докаже, че не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
2. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
3. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
4. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съобразно чл.196 ,ал.1 от ЗОП,на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка.Решенията се обжалват пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност ,включително за наличие на дискриминационни ,икономически,финансови ,технически или квалификационни изисквания в обявлението,документацията или във всеки друг документ ,свързан с процедурата.Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалваният акт,съобразно регламентацията в чл.197,ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва