Деловодна информация
00211
ОП-24 18/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
18/06/2019 (дд/мм/гггг)
00211-2019-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Хасково 000903946
пл. Общински №1
Хасково BG422 6300 България
инж. Венцислава Антонова +359 38603375
pnovk_haskovo@abv.bg +359 38664110

Интернет адрес/и

www.haskovo.bg

http://profil.haskovo.bg:1111/d/13a023db61ccb73f43cb0975a162c1d9


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profil.haskovo.bg:1111/d/13a023db61ccb73f43cb0975a162c1d9
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на два обекта: обект №1“Реконструкция с преустройство на бивша сграда на МО в многофункционална обществена сграда и..."
45000000      
Строителство

Настоящата обществена поръчка е с предмет „Изпълнение на Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на два обекта: обект №1“Реконструкция с преустройство на бивша сграда на МО в многофункционална обществена сграда и благоустрояване на терена в УПИ І-„за парк и общ. обсл.“, кв.360, гр. Хасково“ и обект №2:“Изграждане на паркова среда в УПИ I-„за парк“ в кв.864 и улица между осови точки 1224A и 38, гр. Хасково”. Предеметът на обществената поръчка за инженеринг обхваща четири дейности: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза идейни проекти за двата обекта поотделно /съгласно съответните задания за проектиране, приложени към настоящата спецификация/, изготвяне на инвестиционни проекти във фаза технически проекти за двата обекта поотделно /съгласно съответните задания за проектиране, приложени към настоящата спецификация/, изпълнение на СМР по двата одобрени технически инвестиционни проекти и изпълнение на авторски надзор по време на строителството на двата обекта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
8300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71315000      
71400000      
45236250      
45310000      
45332000      
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на гр. Хасково, Община Хасково

Предеметът на обществената поръчка за инженеринг обхваща четири дейности: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза идейни проекти за двата обекта поотделно /съгласно съответните задания за проектиране, приложени към настоящата спецификация/, изготвяне на инвестиционни проекти във фаза технически проекти за двата обекта поотделно /съгласно съответните задания за проектиране, приложени към настоящата спецификация/, изпълнение на СМР по двата одобрени технически инвестиционни проекти и изпълнение на авторски надзор по време на строителството на двата обекта. Обхват на обществената поръчка: Дейностите, предмет на възлагане за периода на изпълнение на поръчката са:
- Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза Идейни проекти за двата обекта, в това число съгласуване на изготвените технически инвестиционни проекти с всички компетентни органи и експлоатационни дружества /при необходимост/ до степен на готовност за възлагане на извършването на оценка за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ. Инвестиционните проекти трябва да се изготвят съгласно съответните технически задания за проектиране, които са неразделна част от настоящата спецификация.
-Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза Технически проекти за двата обекта, в това число съгласуване на изготвените технически инвестиционни проекти с всички компетентни органи и експлоатационни дружества /при необходимост/.
Изпълнителят следва да извърши след упълномощаване от страна на възложителя необходимите действия в съответствие с действащата нормативна уредба за съгласуване при необходимост на изготвените технически инвестиционни проекти с всички компетентни органи и експлоатационни дружества.
-Изпълнение на СМР на двата горепосочени обекта: изпълнението на СМР започва след одобряване на техническите инвестиционни проекти и издаване на съответнитя разрешения за строеж за двата обекта.
-Изпълнение на авторски надзор по време на строителството на двата обекта.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организация на участника    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
8300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
400

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискване за вписване в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за строежи от първа група, трета или по-висока категория и втора група, трета или по-висока категория, или еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в което е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с критериите за подбор единствено с попълване на съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква от участника определен за изпълнител документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – копие на посочените валидни удостоверения за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категориите строежи, в която попадат обектите на поръчката (или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди подписване на договор участника определен за изпълнител, когато е чуждестранно лице, следва да извърши съответна регистрация в ЦПРС.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да представят всички или част от посочените документи, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за проектантска и строителна дейност с покритие, произтичащо от чл. 171 от ЗУТ във връзка с чл. 5, ал. 1, т.3 и чл.5, ал.2, т.3 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството, в които е установен).
2. Участниците следва да са реализирали в сферата на строителството минимален оборот за последните 3 (три) приключили финансови години (2016г., 2017г., 2018г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, изчислен на база годишните обороти.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с критериите за подбор единствено с попълване на съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква от участника определен за изпълнител документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност" или еквивалентен документ, както и годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката или други. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


към т.1 - С покритие за строежи от трета или по-висока категория.
към т.2 - Реализираният оборот следва да е не по-малко 8 000 000 /осем милиона/ лева за референтния тригодишен период.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. За обект 1:За услуга „сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира осъществяване на услуга по изготвяне на инвестиционен проект за изграждане на сграда за обществено обслужване с РЗП над 5 000 кв.м. За обект 2: За услуга „сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира осъществяване на услуга по изготвяне на инвестиционен проект за изграждане на парк с площ над 10 000 кв.м.
2. Участниците следва да са изпълнили строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. За обект 1: За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Изграждане на сграда за обществено обслужване с РЗП над 5000 кв.м. За обект 2: За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира изграждане на парк с площ над 10 000 кв.м.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
4. Участниците следва да са сертифицирани в областта на строителството по стандарт EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството или еквивалентен, и по стандарт EN ISO 14001: 2015 Система за управление на околната среда или еквивалентен. Документът, с който се доказва е сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
При подаване на офертата участниците декларират съответствие с критериите за подбор единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за общ. пор-ка на осн. чл.112,ал.1 т.2 възложителят изисква от определения за изпълнител, да представи: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; Забележка: Когато участник е изпълнил Инженеринг, който включва поставените изисквания от възложителя, е достатъчно да представи единствено Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания); Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата; Копия на Сертификати, издадени от акредитирани лица.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възл. може да изисква от участниците по всяко време след отв. на заявл. или офертите, да представят вс. или част от док-те, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


към т.1 - Участниците трябва да са изпълнили точно и добросъвестно, съобр. нормативните изискв., в уговорените срокове поне 1 (една услуга) с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. към т.2 - Участниците трябва да са изпълнили точно и добросъвестно, съобразно норм. изискв. не по-малко от 1 (един) обект строит-во с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
към т.3 - Миним. изискв. за дейностите по изготвяне на инв-ни проекти: Проектант по част „Архитектурна“ – един
Проектант по част „Конструктивна“ – един; Проектант по част „Електрически инсталации“ – един; Проектант по част „ОВК“ – един
Проектант по част „ВиК“ – един; Проектант по част „Паркоустройство и благоустройство“ – един; Проектант по част „Вертикална планировка“ – един; Проектант по част „Алейна мрежа и улица“ – един; Проектант по част „Пожарна безопасност“ – един; Проектант по част „Озеленяване“ – един; Проектант по част „Транспортно строителство и транспортни съоръжения“ - един.
Проектите по части „Газоснабдяване и площадков газопровод“, „Енергийна ефективност“, „Пожаро-известителна инсталация“, „Проект за безопасност и здраве“ и „План за управление на строителните отпадъци“ може да се изготвят от проектанти от горепосочения екип и/или друг правосп. експерт. Всички проектанти следва да притежават проектантска правосп-ст по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране. Съгл. чл.142, ал.10, ЗУТ физическите лица, упражняващи техн-ки конт. по част „Конструктивна“, следва да са включени в Списък, изготвен и ежегодно актуализиран от КИИП, който се обнародва в Държ. в-к, или в еквивалентен списък или регистър, поддържан от Компетентен орган в държава- членка на Европейския съюз, или в друга държава-страна по Споразумението за европейското икономическо пространство.
Минимално изискване за дейностите по изпълнение на СМР: 1. Координатори дейности проектиране и СМР – двама (един за обект №1 и един за обект №2). Трябва да притежават висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Проф. квалиф. „строителен инженер“ или еквивалентна; 2. Технически ръководители – 2(по един за обект №1 и №2) - да притежават квалификация съгласно чл.163а, ал.2 във вр. ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; да притежават минимум 5 (пет) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ; 3. Инженер геодезист – един за двата обекта- необходимо е да притежава висше образование с образователно-квалиф. степен „бакалавър“ или „магистър” или еквивалентна образоват. степен, в случаите когато е придобита в чужбина, специалност „Геодезия” или еквивалентна. 4. Експерти „Контрол по качеството” – 2 (по един за обект №1 и обект №2). Експертите „Контрол по качеството” трябва да притежават квалиф-я съгласно чл.163а, ал.2 от ЗУТ или еквивалентна; да притежават валиден документ/удостоверение за преминат курс за осъществяване контрол върху кач-то на изпълнение в строит-то за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществ.изисквания за безопасност или еквивалент; 5. Експерт по безопасност и здраве в строит-то – един за 2 обекта, необх. да притежава актуално удостов-е съгл. Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. *Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности. Всеки от експ-те в екипа (с изкл. на техн.ръков-ли, следва да е взел участие в съотв. експертно кач-во в изп-то на строеж с предмет и обем сходен с този на поръчката.
т.4 - Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строит-то по стандарт EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството или еквивалентен и по стандарт EN ISO 14001: 2015 Система за управление на околната среда или еквивалентен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранция, покриваща пълния размер на стойността на аванса - 20% от общата стойност на договора се представя от Изпълнителя при превеждане на аванса.
2. При подписване на договора за обществена поръчка, определеният за Изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора, в размер на 3% от стойността на договора.
Условията, реда и срока за освобождаване и задържане на гаранцията са описани подробно в проекта на договор към документацията. За Гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл.111 от ЗОП. Гаранциите може да се представят в една от следните форми: 1.Парична сума; 2.Банкова гаранция; 3.Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

21/01/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Хасково, пл. Общински №1, заседателна зала 2 етаж

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците и техните упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване на участници - Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1,2,3,4,5,6 и 7 от ЗОП: 1. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс; 2. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна; 3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган; 4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5; 5. е установено, че: а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; 6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или чл.13, ал.1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
Съгласно чл.69 от ЗПКОНПИ лице, заемало висша публична длъжност, което в последната една година от изпълнението на правомощията или задълженията си по служба е участвало в провеждането на процедури за обществени поръчки или в процедури, свързани с предоставяне на средства от фондове, принадлежащи на Европейския съюз или предоставени от Европейския съюз на българската държава, няма право в продължение на една година от освобождаването си от длъжност да участва или да представлява физическо или юридическо лице в такива процедури пред институцията, в която е заемало длъжността, или пред контролирано от нея юридическо лице. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за който се установи нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.
Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от: изтичането на срока по чл. 100 ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва