Деловодна информация
00072
 
да
да
17/06/2019 (дд/мм/гггг)
00072-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
Ул. Петко Събев № 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

http://www.karlovo.bg/currentNews-5534-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.karlovo.bg/currentNews-5534-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Обществен автобусен превоз на пътници по утвърдени маршрутни разписания от областна и общинска транспортни схеми“
60112000      
Услуги

Дейността е свързана с осъществяване на дейностите по обществен превоз на пътници по утвърдени маршрутни разписания от областна и общинска транспортни схеми на община Карлово.Съгласно утвърдените маршрутни разписания се изпълняват следните услуги:1.Обществен превоз на пътници, състоящ се в изпълнение на Междуселищна автобусна линия: КАРЛОВО–КАЛОФЕР–КАРЛОВО на общинска транспортна схема на Община Карлово, следва да бъде изпълнявана в работни и неработни(почивни)дни, както следва:•В работни дни–5 курса В неработни дни–5 курса.2. Обществен превоз на пътници, състоящ се в изпълнение на Междуселищна автобусна линия:КАРЛОВО–СОПОТ–КАРЛОВО на общинска транспортна схема на Община Карлово, следва да бъде изпълнявана в работни и неработни дни, както следва:-В работни дни-15 курса;•В неработни дни-15 курса.3.Обществен превоз на пътници, състоящ се в изпълнение на ВЪТРЕШНОГРАДСКА ЛИНИЯ №1 на общинска транспортна схема на Община Карлово,както следва:•В работни дни–4 курса;•В неработни дни –4 курса.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
192739.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово и Община Сопот

Дейността е свързана с осъществяване на дейностите по обществен превоз на пътници по утвърдени маршрутни разписания от областна и общинска транспортни схеми на община Карлово.Съгласно утвърдените маршрутни разписания се изпълняват следните услуги:1.Обществен превоз на пътници, състоящ се в изпълнение на Междуселищна автобусна линия: КАРЛОВО–КАЛОФЕР–КАРЛОВО на общинска транспортна схема на Община Карлово, следва да бъде изпълнявана в работни и неработни(почивни)дни, както следва:•В работни дни–5 курса В неработни дни–5 курса.2. Обществен превоз на пътници, състоящ се в изпълнение на Междуселищна автобусна линия:КАРЛОВО–СОПОТ–КАРЛОВО на общинска транспортна схема на Община Карлово, следва да бъде изпълнявана в работни и неработни дни, както следва:-В работни дни-15 курса;•В неработни дни-15 курса.3.Обществен превоз на пътници, състоящ се в изпълнение на ВЪТРЕШНОГРАДСКА ЛИНИЯ №1 на общинска транспортна схема на Община Карлово,както следва:•В работни дни–4 курса;•В неработни дни –4 курса.
Критериите по-долу
 
ДА Европейски стандарти за изгорели газове на предложените автобуси    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
192739.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в обществената поръчка трябва да притежават Лиценз за извършване на обществен превоз на пътници на територията на Република България или лиценз за извършване на международен превоз на пътници (лиценз на Общността), издаден по реда и при условията на Закона за автомобилните превози или еквивалент, като лицензите следва да се поддържат валидни през целия срок на действие на съответния договор.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП информация за обстоятелствата по отношение на притежавания лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на Република България или лиценз на Общността или еквивалент, а именно: орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на притежавания документ, номер на документа, дата на издаване и неговата валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, декларираната в ЕЕДОП информация се доказва със заверено копие на валиден лиценз за извършване на обществен превоз на пътници на територията на Република България или лиценз за извършване на международен превоз на пътници (лиценз на Общността), издаден по реда и при условията на Закона за автомобилните превози или еквивалент.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки или до тях има достъп по служебен път или чрез публичен регистър, Възложителят не изисква такъв документ при сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изискване

няма изискване
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага със собствена и/или наета и/или ползвана на друго валидно правно основание, сервизна база за обслужване и ремонт на автопарка и предпътен технически преглед.
2. Участникът следва да разполага със собствена и/или наета и/или ползвана на друго валидно правно основание, гаражна площ.
3. Участник следва да разполага със собствени, наети и/или ползвани на друго валидно правно основание: минимум 6 броя автобуси.
4. Участник следва да разполага със Сертификати:
? Система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват автобусен превоз на пътници;
? Система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват автобусен превоз на пътници;
? Системи за управление на безопасността на движението по пътищата EN ISO 39001:2012 или еквивалент, с обхват автобусен превоз на пътници;
? Системи за управление на здравето и безопасността OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с обхват автобусен превоз на пътници.
Съгласно чл. 65, ал. 1 от ЗОП участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
В съответствие с чл. 66, ал. 1 от ЗОП участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.


1. Участникът следва да разполага със собствена и/или наета и/или ползвана на друго валидно правно основание, сервизна база за обслужване и ремонт на автопарка и предпътен технически преглед.
Удостоверяване: При подаване на оферта, за удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности.
Доказване: При подписване на договор с избрания за изпълнител, същият следва да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
2. Участникът следва да разполага със собствена и/или наета и/или ползвана на друго валидно правно основание,гаражна площ.
Удостоверяване: При подаване на оферта, за удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности.
Доказване: При подписване на договор с избрания за изпълнител, същият следва да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
3. Участник следва да разполага със собствени, наети и/или ползвани на друго валидно правно основание: минимум 6 броя автобуси.
Удостоверяване: При подаване на оферта, за удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности.
Доказване: При подписване на договор с избрания за изпълнител, същият следва да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4. Участник следва да разполага със Сертификати:
1. Система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват автобусен превоз на пътници;
2.Система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват автобусен превоз на пътници;
3. Системи за управление на безопасността на движението по пътищата EN ISO 39001:2012 или еквивалент, с обхват автобусен превоз на пътници;
4. Системи за управление на здравето и безопасността OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с обхват автобусен превоз на пътници.
Удостоверяване: При подаване на оферта, за удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.
Доказване: При подписване на договор с избрания за изпълнител, същият следва да представи копия на декларираните сертификати.
В случай, че не притежава сертификат или удостоверение, участникът може да представи други доказателства за еквивалентни системи, когато не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП ще бъдат приемани и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по не зависещи от него причини.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Карлово

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, техни обединения, както и всяко друго образувание, което има правото да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
2. За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, както и да не са налице и основанията за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 1-5 от ЗОП.
3. За участниците следва да не са налице и следните обстоятелства:
1. Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
2. Наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
3. Обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
4. Избраният заизпълнител следва да представи гаранцията за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет процента) от прогнозната стойност на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
5. Финансирането на договора е от предвиденото компенсиране и субсидиране на превозвача в размер на утвърдените и отпуснати средства от републиканския бюджет за тази цел. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на услугата до 10-то число на месеца следващ отчетния и след издадена фактура за съответния месец.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не носи отговорност за забавено плащане, ако средствата не са осигурени своевременно от републиканския бюджет.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва