Деловодна информация
5846
1749 10/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
5846-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НПМГ АКАД. ЛЮБОМИР ЧАКАЛОВ 000669308
кв. Лозенец, ул. Бигла № 52
София BG411 1000 България
Галина Иванова +359 884203684
galina.ivanova@npmg.org +359 884203684

Интернет адрес/и

https://npmg.org/

https://sop.bg/npmg-369/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/npmg-369/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА НПМГ "АКАД. ЛЮБОМИР ЧАКАЛОВ"“ ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
39200000      
Доставки

Обществената поръчка включва доставка на обзавеждане за нуждите на НПМГ "Акад. Любомир Чакалов“, с която се цели обновяване на материалната база, осигуряване на здравословна среда и качество на учебната база. За Първа обособена позиция, доставката включва модулен долен шкаф с размери (Ш/Д/В) 3600/600/900 мм. и 3600/350/600 мм., двоен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1200/500/760 мм., троен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1800/500/760 мм., учителско бюро с размери (Ш/Д/В) 1500/700/760 мм., ученически стол със седалка и облегалка, метален шкаф, библиотечна етажерка, работни маси, конферентна маса, етажерка за документи с размери 900/400/2000, подпрозоречен шкаф на крачета, модулен шкаф (Ш/В/Д) 1800/1800/400, кухненски модул (долни и горни шкафове, вкл. вградена мивка със стояща батерия и сифон), обща дължина 2400 мм., работен стол с подлакътници, свободно стоящ параван, стенна закачалка с 15 куки, свободно стояща закачалка и щори с ръчно управление. За Втора обособена..прод.в доп.инф..
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
216797.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА НПМГ "АКАД. ЛЮБОМИР ЧАКАЛОВ" – ЕТАП 1" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
39120000      
39136000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Обществената поръчка включва доставка на обзавеждане за нуждите на НПМГ "Акад. Любомир Чакалов“, с която се цели обновяване на материалната база, осигуряване на здравословна среда и качество на учебната база. За Първа обособена позиция, доставката включва модулен долен шкаф с размери (Ш/Д/В) 3600/600/900 мм. и 3600/350/600 мм., двоен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1200/500/760 мм., троен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1800/500/760 мм., учителско бюро с размери (Ш/Д/В) 1500/700/760 мм., ученически стол със седалка и облегалка, метален шкаф, библиотечна етажерка, работни маси, конферентна маса, етажерка за документи с размери 900/400/2000, подпрозоречен шкаф на крачета, модулен шкаф (Ш/В/Д) 1800/1800/400, кухненски модул (долни и горни шкафове, вкл. вградена мивка със стояща батерия и сифон), обща дължина 2400 мм., работен стол с подлакътници, свободно стоящ параван, стенна закачалка с 15 куки, свободно стояща закачалка и щори с ръчно управление.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок /А/    30
Срок на доставка /Б/    20
Срок за отстраняване на гаранционни дефекти /В/    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
92487.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
50

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят предвижда и опция за 100% (сто процента) авансово плащане, в зависимост от осигурените средства. Същото се извършва до 10 дни след получаване на съответното финансиране, издадена фактура и предоставяне на гаранция за авансово плащане, на стойността на аванса.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА НПМГ "АКАД. ЛЮБОМИР ЧАКАЛОВ" – ЕТАП 2" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
39120000      
39136000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Обществената поръчка включва доставка на обзавеждане за нуждите на НПМГ "Акад. Любомир Чакалов“, с която се цели обновяване на материалната база, осигуряване на здравословна среда и качество на учебната база. двоен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1200/500/760 мм., учителско бюро с размери (Ш/Д/В) 1500/700/760 мм., ученически стол със седалка и облегалка, метален шкаф с размери (Ш/Д/В) 900/400/1900 мм., работни маси, етажерка за документи с размери (Ш/Д/В) 900/400/2000, кухненски модул (долни и горни шкафове, вкл. вградена мивка със стояща батерия и сифон), обща дължина 2400 мм., конферентен стол без подлакътници, работен стол с подлакътници, стенна закачалка с 15 куки, свободно стояща закачалка, щори с ръчно управление, пейка без облегалка, с размери 1500 х 400 х 300 мм., рафтове и страници от ламинирани ПДЧ плоскости с дебелина 19мм и ширина около 350мм. и мебелни витрини от закалено стъкло с размери 1000x400x6мм.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок /А/    30
Срок на доставка /Б/    20
Срок за отстраняване на гаранционни дефекти /В/    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
124310.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
50

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят предвижда и опция за 100% (сто процента) авансово плащане, в зависимост от осигурените средства. Същото се извършва до 10 дни след получаване на съответното финансиране, издадена фактура и предоставяне на гаранция за авансово плащане, на стойността на аванса.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

неприложимо
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

неприложимо

неприложимо
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1) Участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП т. 1б. Участникът, определен за изпълнител представя списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка . 2)Участникът попълва раздел Г: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от eЕЕДОП. Участникът, определен за изпълнител представя Копие на сертификат EN ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват доставка на обзавеждане.

1) Участниците трябва да са изпълнили доставки, през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен с този на обществената поръчка. За доставка, „идентична или сходна с предмета на поръчката“ се приема: ”доставка и монтаж на мебели и/или обзавеждане за училища и/или сгради за обществено обслужване.2) Участникът трябва да има система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват доставка на обзавеждане.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без ДДС.Гаранцията се представя в една от следните форми:
А) Банкова гаранция – безусловна и неотменяема Б) Парична сума внесена по сметка на НПМГВ) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, в оригинал.Авансово плащане в размер до 50 % от общата стойност на договора. Междинни плащания: ПЛАЩАНИЯ до достигане на 90% от стойността на конкретно възложените видове и обем доставки.Окончателно плащане. Възложителят предвижда и опция за 100% (сто процента) авансово плащане, в зависимост от осигурените средства. Същото се извършва до 10 дни след получаване на съответното финансиране, издадена фактура и предоставяне на гаранция за авансово плащане, на стойността на аванса.
Втора обособена позиция ще се изпълняава при условията на отложено изпълнение, по реда на чл. 114 предл. 1 от ЗОП
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

НПМГ, гр. София, кв. Лозенец, ул. Бигла № 52

На заседанието могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

прод от разд II.1.4. позиция: двоен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1200/500/760 мм., учителско бюро с размери (Ш/Д/В) 1500/700/760 мм., ученически стол със седалка и облегалка, метален шкаф с размери (Ш/Д/В) 900/400/1900 мм., работни маси, етажерка за документи с размери (Ш/Д/В) 900/400/2000, кухненски модул (долни и горни шкафове, вкл. вградена мивка със стояща батерия и сифон), обща дължина 2400 мм., конферентен стол без подлакътници, работен стол с подлакътници, стенна закачалка с 15 куки, свободно стояща закачалка, щори с ръчно управление, пейка без облегалка, с размери 1500 х х 400 х 300 мм., рафтове и страници от ламинирани ПДЧ плоскости с дебелина 19мм и ширина около 350мм. и мебелни витрини от закалено стъкло с размери 1000x400x6мм.
Възложителят отстранява участник, когато: 1. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от НК2. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК и лихвите по тях към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган;4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;5. е установено, че:а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от КТ или чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен8. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;9. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност, свързана със строителство, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;10. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;11. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;12. опитал е да:а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.• Наличие на свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура:участник, за който важат забраните по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;лица, за които са налице обстоятелствата съгласно чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 198, от ЗОП в 10-дневен сроки от зтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация и решението за прекратяване на процедурата; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва