Деловодна информация
00594
 
не
00594-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университетска многопрофилна болница за активно лечение /УМБАЛ/ Свети Иван Рилски ЕАД - София 000715054
бул. Акад. Иван Гешов №15
София BG411 1431 България
Весела Динева +359 29520879
op@rilski.com +359 28519309

Интернет адрес/и

www.rilski.com.

http://moderal.org/rilski2/ProfilePageMain#663


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://moderal.org/rilski2/ProfilePageMain#663
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг на помещения в сградата на УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ ЕАД за монтаж на ядрено-магнитен резонанс и ангеограф“
45000000      
Строителство

„Инженеринг на помещения в сградата на УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ ЕАД за монтаж на ядрено-магнитен резонанс и ангеограф“, Обособена позиция № 1 „Инженеринг на помещения в сградата на УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ ЕАД за монтаж на ядрено-магнитен резонанс“;
Обособена позиция № 2 „Инженеринг на помещения в сградата на УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ ЕАД за монтаж на ангеограф“.
Предметът на поръчката включва проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
660000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Инженеринг на помещения в сградата на УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ ЕАД за монтаж на ядрено-магнитен резонанс“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

бул. Акад. Иван Гешов №15

Обществената поръчка има за цел изтотвяне на инвестиционен проект, авторски надзор и извършване на строителни и монтажни работи за монтаж на ядрено-магнитен резонанс на бул. Акад. Иван Гешов №15, УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ ЕАД
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на персонала за изпълнение на строителството” (ОПсмр)    30
„Организация на персонала за изпълнение на проектирането” (ОПпроект.)    20
„Срок за изготвяне на проекта“ (СП)    5
„Срокът за изпълнение на строителството“ (СС)    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
330000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
235

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Строително – монтажните работи започват след сключване на договор за доставка на ядрено-магнитен резонанс и уведомление от страна на възложителя за начало на изпълнението им.
На основание чл. 114 от ЗОП всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му в случая, че възложителя не може да осигури необходимото финансиране.

II.2) Описание 1

„Инженеринг на помещения в сградата на УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ ЕАД за монтаж на ангеограф“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Сградата на УМБАЛ „ Св. Иван Рилски„ ЕАД на бул. „Акад. Иван Гешов” 15

Обществената поръчка има за цел изтотвяне на инвестиционен проект, авторски надзор и извършване на строителни и монтажни работи за монтаж на ангеограф на бул. Акад. Иван Гешов №15, УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ ЕАД
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за изготвяне на проекта“ (СП)    5
„Срокът за изпълнение на строителството“ (СС)    5
„Организация на персонала за изпълнение на строителството” (ОПсмр)    30
„Организация на персонала за изпълнение на проектирането”    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
330000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
235

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите /ЗКС/, за изпълнение на строежи от Първа група, Трета категория, а за участниците – чуждестранни лица - да притежава такава регистрация в търговски или професионален регистър в държавата, в която е установен.
Изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите.
Годността за упражняване на професионална дейност се доказва с представянето на копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл.3, ал.2 от ЗКС, за изпълнение на Първа група, Трета категория. За чуждестранни лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 300 000 /триста хиляди / лева без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Минималният общ оборот се доказва с представянето на:
1. удостоверения от банки или
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и
3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Изисква се участника да има валидна застраховка „Професионална отговорност”. Изискването произтича от нормативен акт – чл.171, ал.1 от ЗУТ.
При подаване на оферта изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата
Изискването се доказва с представянето назаверено копие на застрахователната полицата.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 300 000 /триста хиляди / лева без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Минималният общ оборот се доказва с представянето на:
1. удостоверения от банки или
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и
3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Изисква се участника да има валидна застраховка „Професионална отговорност”. Изискването произтича от нормативен акт – чл.171, ал.1 от ЗУТ.
При подаване на оферта изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Изискването се доказва с представянето назаверено копие на застрахователната полицата.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
2. списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съгласно чл. 64, ал.1, т.1 от ЗОП.
3. списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата
Изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата


за обособена позиция № 1:
1. Участникът трябва да има опит в проектирането на обекти, сходни с предмета на поръчката (медицински обекти), изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на оферта: да е изготвил или участвал в изготвянето на технически и/или работни инвестиционни проекти за сходни обекти (медицински обекти). Поне един от проектите трябва да включва част „МЕДИЦИНСКА ТЕХНОЛОГИЯ“. Поне един от проектите трябва да включва част „МЕДИЦИНСКИ ГАЗОВЕ”.
2. Участникът трябва да има опит в извършването на дейности, свързани със изграждане и/или преустройство и/или ремонт медицински обекти за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Поне един от обектите по изграждане и/или преустройство и/или ремонт медицински обекти трябва да включва част „МЕДИЦИНСКИ ГАЗОВЕ”
Изисква се от участникът в процедурата да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТИРАНЕТО И АВТОРСКИ НАДЗОР:
• Ръководител на проектантски екип – 1 брой с опит, като ръководител на проектантски екип или главен проектант в проектиране на поне един медицински обект
• Проектант по част „Архитектурна“ – 1 брой ;
• Проектант по част „Конструктивна“ – 1 брой;
• Проектант по част „Медицинска технология“ – 1 брой с опит в проектиране на поне един медицински обект по част „МЕДИЦИНСКА ТЕХНОЛОГИЯ“;
• Проектант по част „Медицински газове“ – 1 брой с опит в проектиране на поне един медицински обект по част „МЕДИЦИНСКИ ГАЗОВЕ“;
• Проектант по част „Електро – силнотокови инсталации“ и „Електрозахранващи трасета“ – 1 брой;
• Проектант по част „Електро – слаботокови инсталации“ – 1 брой;
• Проектант по част „ОВК“ – 1 брой;
• Проектант по част „Водопроводни и канализационни инсталации“ – 1брой;
• Проектант по част „Пожарна безопасност“ – 1брой;
• Проектант по част „ПБЗ“ – 1 брой;
• Проектант по част „ПУСО“ – 1брой.
Забележка: Ръководител на проектантски екип и членовете на проектантския екип трябва да притежават пълна проектантска правоспособност и да са регистрирани в Регистъра на инженерите с пълна проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП), Регистъра на архитектите, ландшафтните архитекти и урбанистите с пълна проектантска правоспособност към Камарата на архитектитеили съответен регистър на държавата в която са установени;
Забележка: Допустимо е един проектант да заема до три позиции.
ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО:
• Ръководител на обекта: строителен инженер със степен магистър, със специалност „ПГС” или еквивалент и да има професионален опит по специалността не по-малко от 5 г.;
• строителен инженер – отговорник по качеството- да има придобито образование и професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, да притежава минимум 3 г. професионален опит като контрол по качеството в строителството; да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството.
• инженер – координатор по безопасен труд, отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
• Работници – 4(четири) броя. Лицата, които ще извършват дейностите по ремонта, трябва да притежават опит за извършване на подобен вид дейности.
Забележка: Допустимо е един и същи екип да бъде включен в експертния състав на участника за изпълнение на проектирането и за изпълнение на строителството.
Участникът следва да прилага Система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалентна, с обхват, включващ изпълнение на проектиране и изграждане и/или строителство и/или преустройство и/или ремонт.Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна п
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на Договор, като гаранция за точното изпълнение на задълженията по Договора, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в оригинал Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три) от стойността на Договора , без цена за непредвидени работи и без ДДС, от които една пета от размера на гаранцията е предназначена да обезпечи изпълнението на проектирането, две пети от размера на гаранцията са предназначени да обезпечат изпълнението на строителството и останалите две пети от размера на гаранцията са предназначени за обезпечаване на гаранционните задължения на Изпълнителя;
При липса на възражения по изпълнението на Договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава гаранцията за изпълнение на Договора на етапи и при условия подробно описани в него
При подписването на Договор, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/07/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/07/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

УМБАЛ "Св. Иван Рилски" ЕАД, София, бул. "Акад. Ив. Гешов" № 15, ет. 2, Рапортна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от III.1.3.
Технически и професионални способности по чл. 63 от ЗОП за обособена позиция № 2: Участникът трябва да има опит в проектирането на обекти, сходни с предмета на поръчката (медицински обекти), изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на оферта: да е изготвил или участвал в изготвянето на технически и/или работни инвестиционни проекти за сходни обекти (медицински обекти). Поне 1 от проектите трябва да включва проектиране на мероприятия за лъчезащита. Поне един от проектите трябва да включва част „МЕДИЦИНСКА ТЕХНОЛОГИЯ“. Поне един от проектите трябва да включва част „МЕДИЦИНСКИ ГАЗОВЕ”. Поне един от проектите трябва да включва част „ЛЪЧЕЗАЩИТА.Участникът трябва да има опит в извършването на дейности, свързани със изграждане и/или преустройство и/или ремонт медицински обекти с включени мероприятия по лъчезащита за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Поне 1 от обектите по изграждане и/или преустройство и/или ремонт медицински обекти трябва да включва мероприятия за лъчезащита. Поне един от от обектите по изграждане и/или преустройство и/или ремонт медицински обекти трябва да включва част „МЕДИЦИНСКИ ГАЗОВЕ”. Поне един от от обектите по изграждане и/или преустройство и/или ремонт медицински обекти трябва да включва част „ЛЪЧЕЗАЩИТА”.Изисква се от участникът в процедурата да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТИРАНЕТО И АВТОРСКИ НАДЗОР:
Ръководител на проектантски екип – 1 брой с опит, като ръководител на проектантски екип или главен проектант в проектиране на поне един медицински обект
Проектант по част „Архитектурна“ – 1 брой ;
Проектант по част „Конструктивна“ – 1 брой;
Проектант по част „Медицинска технология“ – 1 брой с опит в проектиране на поне един медицински обект по част „МЕДИЦИНСКА ТЕХНОЛОГИЯ“;
Проектант по част „Медицински газове“ – 1 брой с опит в проектиране на поне един медицински обект по част „МЕДИЦИНСКИ ГАЗОВЕ“;
Проектант по част „Лъчезащита“ – 1 брой с опит в проектиране на поне един медицински обект по част „Лъчезащита“;
Проектант по част „Електро – силнотокови инсталации“ и „Електрозахранващи трасета“ – 1 брой;
Проектант по част „Електро – слаботокови инсталации“ – 1 брой;
Проектант по част „ОВК“ – 1 брой;
Проектант по част „Водопроводни и канализационни инсталации“ – 1брой;
Проектант по част „Пожарна безопасност“ – 1брой;
Проектант по част „ПБЗ“ – 1 брой;
Проектант по част „ПУСО“ – 1брой.
ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО:
Ръководител на обекта: строителен инженер със степен магистър, със специалност „ПГС” или еквивалент и да има професионален опит по специалността не по-малко от 5 г.;
строителен инженер – отговорник по качеството- да има придобито образование и професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, да притежава минимум 3 г. професионален опит като контрол по качеството в строителството; да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството.
инженер – координатор по безопасен труд
Работници – 4(четири) броя
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП, чл.55, ал.1, т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва