Деловодна информация
2538
ОПИ-540 31/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
2538-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Мариан Вачевски +359 28036035
mvachevski@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://prb.bg/bg/

https://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-porychk-136


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-porychk-136
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
„Информационен център“ на Прокуратурата на Република България, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Мариан Вачевски +359 28036035
mvachevski@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://prb.bg/bg/

https://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-porychk-136

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт на Учебна база „Цигов чарк“, гр. Батак“ ОПИ-540/31.05.2019
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Основен ремонт на Учебна база „Цигов чарк“, гр. Батак“ и включва: Изработване на инвестиционен проект във фаза „Идеен проект“ и фаза „Технически проект“ по частите, посочени в Техническата спецификация за извършване на основен ремонт на Учебна база „Цигов чарк“, гр. Батак, при спазване на действащото българско законодателство; Упражняване на авторски надзор по време на извършване на СМР; Доставка на необходимите материали и оборудване за изпълнение на СМР; Извършване на предвидените за изпълнение СМР; Единични и комплексни 72-ва часови изпитания на машини и инсталации при експлоатационни условия; Изработване на изпълнителна и екзекутивна документация; Всички дейности по приемане на строежа и получаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2083333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Учебна база „Цигов чарк“, гр. Батак, местност „Цигов чарк“

Цел на настоящата обществена поръчка е извършване на основен ремонт на площадковите отоплителна, ВиК и електрическа мрежи и съоръжения, сградните отоплителна и водопроводна инсталации на всички вилни сгради (бунгала) – 19 броя с идентификатори от 02837.11.402.7 до 02837.11.402.26, битова сграда с идентификатор 02837.11.402.27, спортна сграда (фитнес център) с идентификатор 02837.11.402.28, административна сграда (блок А) с 02837.11.402.29 и три сгради с различно предназначение, съставляващи блок Б, с идентификатори от 02837.11.402.30 до 02837.11.402.32 в Учебна база „Цигов чарк“, гр. Батак. Също така извършване на основен ремонт на следните съоръжения – басейн, хидрофор, соларна инсталация и изградените към тях инсталации.
Предметът на настоящата обществена поръчка е „Основен ремонт на Учебна база „Цигов чарк“, гр. Батак“ и включва:
? Изработване на инвестиционен проект във фаза „Идеен проект“ и фаза „Технически проект“ по частите, посочени в Техническата спецификация за извършване на основен ремонт на Учебна база „Цигов чарк“, гр. Батак, при спазване на действащото българско законодателство. При разработване на проектната документация Изпълнителят е необходимо да извърши предварително проучване, включващо комплекс от задачи с цел оценка на моментното състояние на площадковите мрежи и инсталации, оборудване и съоръжения. Изработване на екзекутивна документация.
Важно: Проектът подлежи на съгласуване и одобряване по реда на чл. 142, ал. 1 от ЗУТ.
? Упражняване на авторски надзор по време на извършване на строително-ремонтните работи.
? Доставка на необходимите материали и оборудване за изпълнение на строителните и монтажни работи /СМР/.
? Извършване на предвидените за изпълнение СМР.
? Единични и комплексни 72-ва часови изпитания на машини и инсталации при експлоатационни условия.
? Изработване на изпълнителна и екзекутивна документация.
? Всички дейности по приемане на строежа и получаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА СИП „Срок за изпълнение на поръчката“. СИП се представя в календарни дни и се определя по формулата: СИП = С1+ С2 + С3, където:    30
Подпоказателят С1-"Срок за изработване на идеен проект" е с макс. бр. точки - 5 т. Оценката по този подпоказател се определя по формулата: С1 = (Срmin/Срi ) x 5    5
Подпоказателят С2-"Срок за изработване на технически проект“ е с макс. бр. точки - 5 т. Оценката по този подпоказател се определя по формулата: С2 = (Срmin/Срi ) x 5    5
Подпоказателят С3-"Срок за изпълнение на СМР“ е с макс. бр.точки - 20 т. Оценката по този подпоказател се определя по формулата: С3 = (Срmin/Срi ) x 20    20
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
2083333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
370

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оценките по показател ценово предложение(ЦП) се изчислява по формулата ЦП=П1+П2:
П1– "Обща цена за инвестиционно проектиране и упражняване авторски надзор " е с макс. бр. точки – 7 т. и се определя по формулата:П1=(Ц min/Цi) x 7;
П2 - „Обща цена за изпълнение на строително-монтажните работи (СМР)“ е с максимален бр. точки - 63 т. и се определя по формулата П2 = (Ц min/Цi) x 63
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците, включително подизпълнителите им, ако има такива, съобразно вида и дела на тяхното участие, следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на първа група четвърта категория и/или трета група четвърта категория и/или четвърта група четвърта категория или по-висока категория строежи, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или еквивалент.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, който/които ще извършва/т дейностите по строителство.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците попълват раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Необходимо е информацията да се представи по начин, позволяващ да се извърши преценка за съответствието им с поставените от Възложителя минимални изисквания.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП: Участникът следва да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от посочените по-горе изисквания към групи и категория строежи - за повече информация: http://register.ksb.bg/.
В случай че участникът е чуждестранно лице, на този етап той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която е установен, доказващ вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
В случаите на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от по-горе посочените групи и категория - за повече информация: http://register.ksb.bg/.
В случаите когато строителят е лице, което има право да извършва такава дейност по законодателството на държавата, в която е установено, във вр. с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди сключването на договора следва да се впише в ЦПРС по реда на Закона за камара на строителите и да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от по-горе посочените групи и категория или в случаите на чл.25а от Закон за камарата на строителите (ЗКС) - документа по чл. 25а, ал.4 от ЗКС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат застраховка "Професионална отговорност", когато такова изискване произтича от нормативен акт. (чл. 61, ал. 1, т. 2 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор в Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
Необходимо е информацията да се представи по начин, позволяващ да се извърши преценка за съответствието им с поставените от Възложителя минимални изисквания.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ (чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП), в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, а за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България - еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за четвърта категория строеж или по-висока, съгласно чл. 9, ал. 2 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и в размер съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, застраховката за професионална отговорност може да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. У-ът трябва да е изпълнил строителство (с-во) или инженеринг (в частта на с-вото), идентично или сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка (ОП), изпълнено през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата. В ЕЕДОП, у-ите декларират съответствието с мин. изискване, чрез посочване на изпълненото от тях с-во, през последните 5 г. от датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата ОП. В полето участниците следва да посочат предмет на изпълненото от тях с-во, с посочване на конкретните строително-монтажни/строителни дейности по тях, обем, стойност, крайна дата на изпълнение на с-вото и получателите. Документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор (КП) : Списък на с-вото, идентично или сходно с предмета на ОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. У-ът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност (ПК) за изпълнението на ОП. В ЕЕДОП, у-ците декларират съответствието с мин. изискване, чрез посочване на ПК /с посочване на придобитото образование/квалификация, посочване на дата, № и издател на документа за придобито образование/квалификация, както и данни за месторабота, период, длъжност, основни функции и др./ на членовете от ръководния състав, които ще отговарят при изпълнение на поръчката. Документ за доказване на съответствието с поставения КП: Списък на персонала, който ще изпълнява ОП, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват ПК на лицата. Посочените от участника лица в ръководно-експертния екип могат да съчетават не повече от две експертни позиции в предложения екип за техническото ръководство на с-вото, при условие че отговарят на поставените мин. изисквания към всяка от тях. У-ът по негова преценка може да посочи и други технически правоспособни лица, които да осъществяват специализирано техническо ръководство на отделни СМР, съобразно придобитата им специалност и образователно–квалификационна степен (ОКС). Не се допуска едно и също лице да бъде част от ръководно-експертния екип за изпълнение на строителството и част от екипа за изпълнение на проектирането и авторския надзор.
3. У-ът да прилага системи за управление на качеството (СУК). У-ът трябва да прилага внедрена и сертифицирана СУК, съгл. стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или екв., с обхват „Строителство“. При подаване на оферта участниците декларират в ЕЕДОП съответствието с мин. изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана СУК, с обхват „Строителство“. В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения КП: Заверено копие на валиден сертификат за съответствие на СУК на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или екв., с обхват „Строителство“.
4. У-ът следва да прилага система за управление на околна среда (СУОС) БДС EN ISO 14001:2015 или екв. или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството, с обхват „Строителство“. При подаване на оферта у-те декларират в ЕЕДОП съответствието с мин. изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана СУОС, в областта на строителството. В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Заверено копие на валиден сертификат за съответствие на СУОС на участника със стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен, с обхват „Строителство".


1. У-ът трябва да е изпълнил с-во или инженеринг (в частта на с-вото), идентично или сходно с предмета и обема на настоящата ОП, изпълнено през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата. За строителство „с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира изпълнението на: 1.1. Изграждане на проводи от техническата инфраструктура, свързани с топлоснабдяване и/ или водоснабдяване, с дължина мин. 2000 м.; 1.2. Изграждане на проводи от техническата инфраструктура, свързани със силнотоково електроснабдяване, с дължина мин. 1000 м.; 1.3. Изпълнение на вертикална планировка и благоустрояване на терени с площ мин. 5 000 кв.м., включващо полагане на настилки за алеи/тротоари и озеленяване и/или залесяване. Дейностите следва да са извършвани при изпълнение на един или няколко ново/и строителство/а, и/или реконструкция/и, и/или основен ремонт/и, и/или текущ ремонт/и на съоръжения от техническата инфраструктура.
2. У-ът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:
2.1. Мин. изисквания към управлението на изпълнението на ОП: У-ът следва да разполага с Ръководител на екип (РЕ) по изпълнението на ОП–1 бр. РЕ да има завършено висше образование, ОКС „бакалавър“ или „магистър“ в област на висше образование „Социални, стопански и правни науки“ или „Технически науки“ или еквивалент–за чуждестранни лица.
2.2. Мин. изискванията към екипът от проектантите, които ще изпълняват проектирането и авторски надзор по следните части: Част „Архитектура”–1бр.;Част „Конструктивна”–1бр.Част „В и К”–1бр.Част „Електрическа”–1бр. Част „ТОВК - Отоплителни мрежи и инсталации” – 1 бр.Част „Геодезия”–1 бр.Част „Паркоустрояване и благоустрояване“–1бр.Част „Пожарна безопасност”–1бр. Част „План по безопасност и здраве”–1бр.Част „План за управление на строителни отпадъци”–1бр.Част „План за организация и изпълнение на строителството”–1 бр. Членовете на проектантския екип следва да притежават пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица, съгласно чл. 10 от ЗКАИИП. Един проектант може да изработи повече от една проектна част, при условие че притежава необходимата квалификация. П-тите по части: „Електрическа”, „ВиК“ и „ТОВК - Отоплителни мрежи и инсталации” следва да притежават проф. опит като проектант по съответната проектна част, участвал в изработването на мин. един технически или работен проект за изграждане на проводи от техническата инфраструктура с дължина мин. 1000 метра.Към проектант по част „План за управление на отпадъците“: да притежава Сертификат за завършен курс на обучение по прилагане на Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали, а за участници чуждестранни лица - еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Към проектанта по част „Геодезия“: да е вписан в регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра (чл. 12, т. 8 от ЗКИР). 2.3. Мин. изисквания към ръководно-експертен екип за изпълнение на строителството: 2.3.1. Технически ръководител (ТР) по чл. 163а от ЗУТ–1бр.: ТР следва да притежава диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект" или диплома за завършено средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника". ТР следва да е участвал като ТР при изпълнението на строеж по изграждане на проводи от техническата инфраструктура, свързани с топлоснабдяване и/или водоснабдяване, с дължина мин. 2000 м. и изпълнение на благоустрояване на терени с площ мин. 5000 кв.м.
Продължава в Раздел VI.3. "Допълнителна информация:
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква солидарна отговорност от участниците в обединението – ако е приложимо.
В-лят отстранява от участие в процедурата у-к когато:
1. са налице основанията по чл.54, ал.1 ЗОП, чл.55,ал.1,т.1, 3, 4 и чл.107 от ЗОП. В-ят има право да не отстрани у-к, за който е налице обстоятелството по чл.55,ал.1,т.1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни п-та.
2. за когото е приложима забраната по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС освен ако не е налице изкл. по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;
3. за които е налице несъответствие с чл.101,ал.9-11 от ЗОП;
4. ако е налице забраната по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
У-те могат да се възползват от възможността по чл. 56 от ЗОП, като представят мерки за надеждност.
Липсата на основанията за отстраняване се декларира в ЕЕДОП.
Продължава в раздел VI.3).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

28/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 5, стая 503, Администрация на главния прокурор

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Действията на комисията ще се извършат в последователност, предвидена в чл. 61 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. Продължава от Раздел I.1.3.) "Технически и професионални възможности":
Дейностите следва да са извършвани при изпълнение на един или няколко ново/и строителство/а, и/или реконструкция/и, и/или основен ремонт/и, и/или текущ ремонт/и на съоръжения от техническата инфраструктура. 2.3.2. Специалист (отговорник) „Контрол по качеството“ (С/О“КК“) – 1бр. С/О“КК“ да е преминал професионално обучение по "Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност" или екв. 2.3.3. Отговорник (лице) по здравословни и безопасни условия на труд (О/Л ЗБУТ) – 1 бр. О/Л ЗБУТ съгласно изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ) и Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за ЗБУТ следва да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „отговорник (лице) по ЗБУТ“.
3. У-ът да прилага системи за управление на качеството (СУК). У-ът трябва да прилага внедрена и сертифицирана СУК, съгл. стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или екв., с обхват „Строителство“;
4. У-ът следва да прилага система за управление на околна среда (СУОС) БДС EN ISO 14001:2015 или екв. или други доказателства за екв. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството, с обхват „Строителство“.
II. На основание чл. 181, ал. 2 от ЗОП възложителят предвижда оценката на техническите и ценовите предложения на участниците в настоящата процедура за възлагане да се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
Действията на комисията ще се извършат в последователност, предвидена в чл. 61 от ППЗОП.
III. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% от стойността на Договора, без цена за непредвидени работи и без ДДС, от които 10% от размера на гаранцията е предназначена да обезпечи изпълнението на проектирането, 40% от размера на гаранцията са предназначени да обезпечат изпълнението на строителството и останалите 50% от размера на гаранцията са предназначени за обезпечаване на гаранционните задължения на Изпълнителя. Гаранцията се представя при подписването на Договора за обществена поръчка.
Гаранцията за авансово плащане е в размер на авансово предоставяните средства с ДДС или 30 % от цената за изпълнение на СМР (без цената на непредвидените разходи) с включен ДДС.
За гарантиране на авансово изплащаната сума за изпълнение на СМР по договора, у-ът избран за изпълнител, следва да представи на В-ля гаранция за авансово плащане. Гаранцията се представя от Изпълнителя в оригинал, в 5 дневен срок, считано от датата на започване на строително – монтажните работи (подписване на протокол обр. 2 за откриване на строителната площадка).
Гаранциите могат да бъде представени в една от формите предвидени в чл. 111, ал. 5 ЗОП.
IV. Начин на плащане – посочен в проекта на договор.
V. Начин на финансиране – бюджетни средства.
VI. При участие на клон на чуждестранно лице се спазват изискванията на чл.36 ППЗОП.
VII. Oт II.2.2.:
В-лят отстранява от участие (у-е) в процедурата у-к с:
1.предложение (п-е), което надвишава прогнозната стойност (ПС) на обществената поръчка;
2. предложена от у-к обща цена за изпълнение на инвестиционно проектиране и упражняване на авторски надзор, надхвърляща 10 % от предложената от същия у-к обща цена за изпълнение на ОП, се отстранява от у-е.
3. ценово п-е, при което са констатирани аритметични грешки.
4. ако у-к не представи П-е за изпълнение на поръчката или представеното от него п-е и/или приложенията към него не съответстват на насоките и изискванията от В-ля в документацията и приложенията към нея.
5. П-е за срока за изпълнение под 290 кал. дни и предложения с предлаган срок над 370 кал. дни.
6. П-е, което е извън установените, посочени от В-ля като минимални и максимални срокове за: изработване на идейния проект, изработване на техническия проект и за изпълнение на строителството.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал, 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва