Деловодна информация
00496
РД07-0024 29/05/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
29/05/2019 (дд/мм/гггг)
00496-2019-0041 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане 121015056
ул. Триадица № 2
София BG411 1051 България
Светла Тюркеджиева +359 28119608
sveskova@asp.government.bg +359 29861198

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2435&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2435&_pprocou_WAR_asp_delta=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Отпечатване и доставка на нормативно регламентирани формуляри и ваучери за изпълнение на дейности по закон от Агенция за социално подпомагане
22820000      
Услуги

Обект на обществената поръчка е отпечатването и доставянето до ЦУ на АСП и до 28-те РДСП в страната на нормативно регламентираните видове формуляри и ваучери във връзка с изпълнение дейностите по закон от Агенцията за социално подпомагане: Правилник за прилагане на Закона за социално подпомагане, Правилник за прилагане на Закона за семейни помощи за деца, Правилник за прилагане на Закона за хората с увреждания, Правилник за прилагане на Закона за закрила на детето, Наредба № РД07-5 на МТСП за отпускане на целева помощ за отопление, Наредбата за условията и реда за осъществяване на мерки за предотвратяване изоставянето на деца и настаняването им в институции, както и тяхната реинтеграция, Наредбата за условията и реда за кандидатстване, подбор и утвърждаване на приемни семейства и настаняване на деца в тях, Наредба № РД-07-7 от 05.10.2010 г. за условията и реда за водене и съхраняване на регистрите за пълно осиновяване, Методика за извършване на индивидуална оценка на потребностите и др
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22820000      
79800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На територията на Република България - на местата за доставка - ЦУ на АСП и 28-те РДСП, надлежно индивидуализирани в списък - неразделна част от документацията на възложителя.

Отпечатване и доставка до 28-те РДСП в областните градове на страната и до ЦУ на АСП, въз основа на централизирани периодични писмени заявки от възложителя, на нормативно регламентирани формуляри и ваучери за изпълнение надейности по закон от Агенцията за социално подпомагане. Видовете формуляри и ваучери и техните характеристики са индивидуализирани в техническите спесификации към документацията на поръчката. Предлаганите образци на формуляри следва да съответстват на посочените изисквания в техническите спецификации /Приложения № 5.1 и 5.2 към документацията/, съгласно документацията по настоящата процедура - по видове, брой страници и място на доставяне. Възложителят си запазва правото да променя реквизитите или вида на формулярите и на ваучерите в случай на законодателни, административни и/или организационно – структурни промени, броя на образците на формулярите и на ваучерите, броя на страниците и местата на доставка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да притежават правото да отпечатват ценни книжа, съгласно Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа. Съответствието с критерия за подбор в хода на процедурата се доказва с копие валидни писмени доказателства, че е специализирана печатница, съгласно чл. 3, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа. Доказателствата се посочват в еЕЕДОП /Част IV, Раздел А/, а самите писмени доказателства се прилагат към еЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не дефинира изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Възложителят не дефинира изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да имат изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертите, не по-малко от 1 (една) услуга с доставка, идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка, придружена с доказателства за изпълнението. За доказване на техническите и професионалните способности на участниците представят списък на услугите в еЕЕДОП, идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за изпълнението /еЕЕДОП - Част IV, Раздел В/.
Забележка: За целите на тази обществена поръчка под „услуги с идентичен или сходен предмет“ следва да се разбират услуги, без значение от източника на финансирането им, чийто предмет и обем включва предоставянето на периодични услуги по отпечатване и доставка на образци на документи /формуляри, ваучери, заявления, регистри, декларации, пътни книжки и др./ или други печатни материали в значителни количества.
2.Участниците трябва да докажат, че разполагат с минимум 5 /пет/ служители, както и минимум 2 /две/ ръководни лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. Участниците следва да докажат, че разполагат със служители с опит и квалификация в областта на печатарските услуги. За ръководните лица участниците следва да докажат поне 1 година опит в управлението и мениджмънта на печатарските услуги. В еЕЕДОП се попълва списък с имената, длъжностите на ръководните лица и служителите на участника, които ще отговарят за изпълнението на поръчката с информация за опита и квалификацията и за правно-регламентираните отношения между участника и служителите (трудови, облигационни и др.). Участниците декларират сответствието с критерия за подбор в /еЕЕДОП -Част IV, Раздел В/.
3.Участниците трябва да притежават внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт БДС EN ISO 27001:20ХХ и или еквивалентни документи, издадени на участника – декларира се в еЕЕДОП на съответното систематично място /еЕЕДОП - Част IV, Раздел Г/.Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на информационната сигурност. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за управление на информационната сигурност, съгласно чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП.
***Сертификатът по т.3 трябва е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


1.Участниците трябва да имат изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертите, не по-малко от 1(една) услуга с доставка, идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка, придружена с доказателства за изпълнението. За доказване на техническите и професионалните способности на участниците представят списък на услугите в еЕЕДОП, идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за изпълнението /еЕЕДОП - Част IV, Раздел В/.
Забележка: За целите на тази обществена поръчка под „услуги с идентичен или сходен предмет“ следва да се разбират услуги, без значение от източника на финансирането им, чийто предмет и обем включва предоставянето на периодични услуги по отпечатване и доставка на образци на документи /формуляри, ваучери, заявления, регистри, декларации, пътни книжки и др./ или други печатни материали в значителни количества.
2.Участниците трябва да докажат, че разполагат с минимум 5 /пет/ служители, както и минимум 2 /две/ ръководни лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. Участниците следва да докажат, че разполагат със служители с опит и квалификация в областта на печатарските услуги. За ръководните лица участниците следва да докажат поне 1 година опит в управлението и мениджмънта на печатарските услуги. В еЕЕДОП се попълва списък с имената, длъжностите на ръководните лица и служителите на участника, които ще отговарят за изпълнението на поръчката с информация за опита и квалификацията и за правно-регламентираните отношения между участника и служителите (трудови, облигационни и др.). Участниците декларират сответствието с критерия за подбор в /еЕЕДОП -Част IV, Раздел В/.
3.Участниците трябва да притежават внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт БДС EN ISO 27001:20ХХ и или еквивалентни документи, издадени на участника – декларира се в еЕЕДОП на съответното систематично място/еЕЕДОП - Част IV, Раздел Г/.Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на информационната сигурност. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за управление на информационната сигурност, съгласно чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП.
***Сертификатът по т.3. трябва е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общите условия за изпълнението предмета на поръчката са детайлно регламентирани в документацията на обществената поръчка, и по конкретно в приложение № 5.1 и 5.2 - техническа спецификация и в проекта на договор - приложение № 7.
ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 3 /три/ на сто (3 %) от стойността на договора без ДДС, под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора, като документът за гаранцията се представя при сключването на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ЦУ на АСП - гр. София, ул. Триадица № 2

В съответствие с изискванията на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите на участниците не подлежат на отваряне в мястото на получаване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Други критерии за подбор, свързани с личното състояние на участниците:
1. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.т. 1,2,3,4,5,6 и 7 и по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
2. Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените обстоятелства по чл. 55, ал.1, т. 1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване, по предвидения в ЗОП ред.
3. Деклариране по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /част III, раздел Г на еЕЕДОП/.
4. Деклариране по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /част III, раздел В на еЕЕДОП/.
5 Деклариране по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество - декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /Част III, Раздел В на еЕЕДОП/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Участниците в настоящата процедура могат да обжалват подлежащите на обжалване актове на възложителя по реда на Раздел I от глава двадесет и седма от ЗОП в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП , съгласно чл. 197, ал. , т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва