Деловодна информация
00126
Н2-УОП-3753 28/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00126-2019-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Несебър 000057122
ул. Еделвайс №10
Несебър BG341 8230 България
Сюрея Исуф +359 55429399
uopnesebar@abv.bg +359 55429399

Интернет адрес/и

www.nessebarinfo.com

https://nesebar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=148Igfky%2foA%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nesebar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=148Igfky%2foA%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци в местност
45112350      
Строителство

Обхватът на обществената поръчка включва изпълнението на всички мероприятия по закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци в местност„Чешме тарла“ в ПИ20.108, ПИ20.109 и ПИ86.21, в землището на с. Равда, община Несебър, обл. Бургас“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3090736.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112350      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

община Несебър

Проектно решение
Част “Технологична“
Поектът е предназначен за извършване на техническа и биологична рекултивация на сметището на община Несебър. Площа предвидена за рекултивиране е с нарушена структура и почвено плодородие в резултат на дългогодишното натрупване на отпадъци.
Рекултивацията на сметището има за цел максимално да ограничи неблагоприятното въздействие на натрупаните отпадъци върху околната среда.
С предвидените рекултивационни мероприятия на съществуващото сметище ще се осигури:
• Минимизиране на строителните разходи
• Опазване на атмосферния въздух и повърхностните води от замърсяване,
• Защита от проникването на повърхностни води в отпадъчното тяло на депото
• Прекратяване на разпрашаването на леките фракции отпадъци
• Вписване в релефа на околния терен на тялото на отпадъците,
• Създаване на условия за контрол(мониторинг) на процесите протичащи в тялото на депото и въздействието му върху околната среда
Методите за закриване на депата за отпадъци са два основни:
1.Метод “ex-situ”:
При този метод се предприемат мерки за отстраняването на старото замърсяване чрез изгребване и депониране на изгребаните отпадъци на подходяща за целта площадка. Чрез изгребването на отпадъците от депата се постига:
? пълното премахване на отпадъците и възстановяване на земите за алтернативно ползване;
? възможност за намаляване на размера на депото и степента на въздействието му върху защитавани обекти и територии;
? избягване на високите разходи за закриване и последващ мониторинг;
? възможност за повторно използване на мястото.
Така разработеният модел е приложим за депа с много висок и висок риск, както и за депа със среден риск, при които обемът на натрупаните отпадъци е под 5000 m3.
2. Метод “in situ”:
При този метод се предприемат мерки за капсулиране на отпадъците, които в зависимост от морфологичния състав на депонираните отпадъци се постигат чрез повърхностно запечатване чрез полагане на минерален запечатващ пласт и/или запръстяване, чрез което се предотвратява достъпа на повърхностни води до отпадъците, както и прекия контакт на хора и животни с тях. Крайното оформяне на повърхността на депото е под формата на купол с подходящ наклон, което позволява безопасното оттичане на повърхностните води.
Мярката е приложима за депа с минимално съдържание на отпадъци с органичен произход и оценка на риска за защитавани обекти и територии от среден до много висок.
Когато рискът за защитавани обекти и територии не е голям, куполното покритие е най-често срещания метод за закриване на депата.
С използването на минерални и/или синтетични материали като глина, земни маси с повишено съдържание на глинести частици, хумусна почва, синтетични геомембрани и др. се цели: предотвратяване разпиляването на отпадъците; събиране и отвеждане с дренажна система на повърхностните води; предотвратяване проявите на ветрова и дъждова ерозия и като цяло възможната миграция на замърсители към подземните и повърхностните води, почвата, въздуха, както и създаване на условия за поява на растителност. Дебелината на необходимия рекултивиращ пласт варира в зависимост от последващата употреба на територията на депото.
При депата със смесени отпадъци и преобладаващо участие на органична компонента, пълното разпадане на отпадъците в депото и постигане на неговото стабилно състояние се достига за период от 50-100 години. Скоростта на разпадане зависи от достъпа на вода в депото, влажността на самите отпадъци в момента на депонирането им, участието на органични отпадъци и постигнатата степен на уплътняване на отпадъците и запечатването. В бюлетина на Световната Здравна Организация – Регионален офис за Европа (1995), се препоръчва обезвреждане на такива депа, чрез контролирано задържане на инфилтрата. Този вариант позволява на част от повърхностните води да проникнат в отпадъците, с което подпомагат процесите на разлагане, като инфилтратът се събира и отвежда с дренажна система проектирана за отвеждане на инфилтрата от тялото на депото.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение на СМР    10
начин на изпълнение на строителството    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3090736.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на поръчката е осигурено от ПУДООС в размер на 2 571 663лв. без ДДС, а остатъка до пълната стойност на поръчката се осигурява от Община Несебър
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния регистър на Камарата на строителите за четвърта група, втора категория строежи или по висока, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
За доказване на професионалната годност участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за втора категория строеж, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Документ за доказване на изискването, съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доказателство за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.


Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за втора категория строеж, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За последните пет години от датата на подаване на офертата, участникиците да са изпълнили обем СМР идентично или сходно с предмета на поръчката минимум 3 500 000 лева.
Под „сходни“ да се разбира изпълнение на изкопи, насипи, бетонови работи, както и вертикална планировкаи/или рекултивация на сметище
3.2. Участниците да са изпълнили дейности с предмет идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ да се разбира изпълнение на изкопи, насипи, бетонови работи, както и вертикална планировка и/или рекултивация на сметище
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е Списък на строителството, идентично и/или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.3. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:
- 1 /един/ брой Ръководител обект
- 1 /един/ брой Отговорник по контрола на качеството
- 1 /един/ брой Координатор по безопасност и здраве
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
3.3. Участниците трябва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, съобразно техническото предложение, при следните минимални изисквания:
- самосвали за извозване на изкопаните земни маси- 6бр.
- булдозер и/или компактор за разстилане, валиране и оформяне на проектния профил – 2бр.
- Комбиниран багер товарач – 2 бр.
- челен товарач – 1 бр.
- верижен багер с обем на кофата 1 м3 -2 бр.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
3.4. Участниците следва да прилагат:
3.4.1. система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват „строителство”
3.4.2. ISO 14001:2004 за внедряване на системи за опазване на околната среда или еквивалентна с обхват „строителство”
Документи за доказване на изискването са Сертификати по чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП, удостоверяващи съответствието с изискуемия се стандарт. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" и/или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.


За последните пет години от датата на подаване на офертата, участникиците да са изпълнили обем СМР идентично или сходно с предмета на поръчката минимум 3 500 000 лева.
Под „сходни“ да се разбира изпълнение на изкопи, насипи, бетонови работи, както и вертикална планировкаи/или рекултивация на сметище
3.2. Участниците да са изпълнили дейности с предмет идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ да се разбира изпълнение на изкопи, насипи, бетонови работи, както и вертикална планировка и/или рекултивация на сметище
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е Списък на строителството, идентично и/или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.3. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:
- 1 /един/ брой Ръководител обект – с професионална квалификация Строителен инженер /ПГС, ССС или друга строителна инженерна специалност/ и/или ландшафтен архитект или аналогична, с опит като ръководител на строителство „идентично или сходно” с предмета на поръчката
Под „сходно“ да се разбира изпълнение на изкопи, насипи, бетонови работи, както и вертикална планировкаи/или рекултивация на сметище
- 1 /един/ брой Отговорник по контрола на качеството - с професионална квалификация минимум средно специално техническо образование и да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалент.
- 1 /един/ брой Координатор по безопасност и здраве – с професионална квалификация минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за Координатор по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и /или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
3.3. Участниците трябва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, съобразно техническото предложение, при следните минимални изисквания:
- самосвали за извозване на изкопаните земни маси- 6бр.
- булдозер и/или компактор за разстилане, валиране и оформяне на проектния профил – 2бр.
- Комбиниран багер товарач – 2 бр.
- челен товарач – 1 бр.
- верижен багер с обем на кофата 1 м3 -2 бр.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
3.4. Участниците следва да прилагат:
3.4.1. система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват „строителство”
3.4.2. ISO 14001:2004 за внедряване на системи за опазване на околната среда или еквивалентна с обхват „строителство”
Документи за доказване на изискването са Сертификати по чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП, удостоверяващи съответствието с изискуемия се стандарт. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" и/или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгл
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54 от ЗОП и условия по чл. 107 ЗОП.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Несебър, ул. Еделвайс №10, Заседателна зала

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Финансирането на поръчката е осигурено от ПУДООС в размер на 2 571 663лв. без ДДС, а остатъка до пълната стойност на поръчката се осигурява от Община Несебър
начин на плащане:
Текущи плащания до 80% от предложената цена за техническа рекултивация след представяне на посочените в договора изискуеми документи
Междинно плащане в размер до 15% от предложената цена за техническа рекултивация, след завършване на техничекста рекултивация и представяне на следните документи:
- заповед на основание чл.23, ал.1, т.1, ал.2 и 3 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи.
- одобрен от кмета на общината протокол на комисия за приемане на техническата рекултивация съгл. раздел V от Наредба №26 от 02.10.1996г. за рекултивация на нарущени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оплзотворяване на хумусния пласт
- акт обр. 15
- представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Междинни плащания за биологична рекултивация –след извършване на рекултивацията за съответната година съответно: 1-ва година -30%, 2-ра година – 30% и 3-та година -40% след приемане на работата и издадена фактура.
Окончателно плащане в размер до 5% от предложената цена за техническа рекултивация след завършване на биологичната рекултивацияи след предтавяне на следните документи:
- заповед на основание чл.23, ал.1, т.1, ал.2 и 3 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи.
- одобрен от кмета на общината протокол на комисия за приемане на техническата рекултивация съгл. раздел V от Наредба №26 от 02.10.1996г. за рекултивация на нарущени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оплзотворяване на хумусния пласт
- акт обр. 16
- представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението за откриване на процедура подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва