Деловодна информация
1265
РНД19-ДИ05-303 21/05/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
21/05/2019 (дд/мм/гггг)
1265-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община район Надежда 0006963270598
район Надежда, ж.к. Надежда, ул. Кирил Дрангов 55
София BG411 1220 България
Анелия Георгиева - заместник кмет +359 24951798
op@so-nadejda.com +000 00000000

Интернет адрес/и

http://so-nadejda.com/

http://so-nadejda.com/obschestveni-porchki.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://so-nadejda.com/obschestveni-porchki.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Комплексно поддържане на зелени площи, разположени в паркове и междублокови пространства на територията на Столична община – район „Надежда“ по 2 (две) обособени позиции“
77300000      
Услуги

предмета на поръчката е включено изпълнението на дейности по биологично и битово почистване и поддържане на паркове,локални градини, зелени площи, междублокови пространства и дървесни насаждения на територията на Столична община-район „Надежда“, именно: косене на тревни площи и събиране на окосена трева; затревяване – всички операции; грапане на тревни площи; резитба на храсти; изсичане на подлест и гъсти храсти; резитба на жив плет; резитба на рози /зимна, лятна/; зазимяване на рози, отзимяване; прекопаване на рози; прекопаване на храсти; разтропяване на дървета; резитба на дървета; отсичане на дървета; изкореняване на дънери; раздробяване на клони с дробилна машина; събиране на шума; изнасяне на отсечени дървета, храсти, клони на разстояние повече от 50 м.; товарене и извозване с камион на растителни отпадъци до сметище /клони, шума, трева, цветя и др./; товарене и извозване с камион на дървен отпадък и трупи от отсечени дървета; цветно оформление /пролетни, летни/
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

„Поддръжка на парковите пространства , разположени на територията на СО район „Надежда“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
77300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

зелени площи в паркове с обща ориентировъчна площ 777,00 дка. в това число:
парк „Надежда“ – 37,50 дка.;
парк „Северен парк“ – 739,50 дка.;

В предмета на поръчката е включено изпълнението на дейности по биологично и битово почистване и поддържане на паркове на територията на Столична община-район „Надежда“, именно: косене на тревни площи и събиране на окосена трева; затревяване – всички операции; грапане на тревни площи; резитба на храсти; изсичане на подлест и гъсти храсти; резитба на жив плет; резитба на рози /зимна, лятна/; зазимяване на рози, отзимяване; прекопаване на рози; прекопаване на храсти; разтропяване на дървета; резитба на дървета; отсичане на дървета; изкореняване на дънери; раздробяване на клони с дробилна машина; събиране на шума; изнасяне на отсечени дървета, храсти, клони на разстояние повече от 50 м.; товарене и извозване с камион на растителни отпадъци до сметище /клони, шума, трева, цветя и др./; товарене и извозване с камион на дървен отпадък и трупи от отсечени дървета; цветно оформление /пролетни, летни/; засаждане и поливане на цветя; плевене на цветни фигури; поливане с водоноска на трева и цветни фигури; изкореняване на цветя; поддържане на чистота на масово посещавани места – оборки; метене на алеи преди и след листопад; тесане на алеи и площадки; почистване на сняг – ръчно или машинно; натоварване и извозване на камъни, бетонни отломки и др. строителни отпадъци до сметище и др.
Отделните дейности са изброени и подробно описани в техническата спецификация към настоящата документация.
Видовете работи ще се възлагат ежемесечно между първо и пето число от месеца от Възложителя на Изпълнителя според необходимостта и бюджетните средства. Възложителят си запазва правото да не възложи поръчката в пълен обем. Възложителят може да възлага или да не възлага отделни дейности (съобразно необходимостта). Възложителят ще заплаща само възложените видове дейности.
Критериите по-долу
 
ДА Технология за изпълнение на дейностите, включени в предмета на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Поддръжка на междублоковите пространства и градинки , разположени на територията на СО район „Надежда“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
77300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

зелени площи в междублоковите пространства и градини обща ориентировъчна площ 724,22 дка. в това число:
1). централни градинки – 75,31 дка.;
2). ж.к.“Надежда“-1ч. - 162,92 дка.;
3). ж.к.“Надежда“-

В предмета на поръчката е включено изпълнението на дейности по биологично и битово почистване и поддържане на локални градини, зелени площи, междублокови пространства и дървесни насаждения на територията на Столична община-район „Надежда“, именно: косене на тревни площи и събиране на окосена трева; затревяване – всички операции; грапане на тревни площи; резитба на храсти; изсичане на подлест и гъсти храсти; резитба на жив плет; резитба на рози /зимна, лятна/; зазимяване на рози, отзимяване; прекопаване на рози; прекопаване на храсти; разтропяване на дървета; резитба на дървета; отсичане на дървета; изкореняване на дънери; раздробяване на клони с дробилна машина; събиране на шума; изнасяне на отсечени дървета, храсти, клони на разстояние повече от 50 м.; товарене и извозване с камион на растителни отпадъци до сметище /клони, шума, трева, цветя и др./; товарене и извозване с камион на дървен отпадък и трупи от отсечени дървета; цветно оформление /пролетни, летни/; засаждане и поливане на цветя; плевене на цветни фигури; поливане с водоноска на трева и цветни фигури; изкореняване на цветя; поддържане на чистота на масово посещавани места – оборки; метене на алеи преди и след листопад; тесане на алеи и площадки; почистване на сняг – ръчно или машинно; натоварване и извозване на камъни, бетонни отломки и др. строителни отпадъци до сметище и др.
Отделните дейности са изброени и подробно описани в техническата спецификация към настоящата документация.
Видовете работи ще се възлагат ежемесечно между първо и пето число от месеца от Възложителя на Изпълнителя според необходимостта и бюджетните средства. Възложителят си запазва правото да не възложи поръчката в пълен обем. Възложителят може да възлага или да не възлага отделни дейности (съобразно необходимостта). Възложителят ще заплаща само възложените видове дейности.
Критериите по-долу
 
ДА Технология за изпълнение на дейностите включени в предмета на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 .Всеки участник в процедурата трябва да притежава регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) по реда на глава пета, раздел II от ЗУО и /или еквивалентно за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата, изпълнението на изискването по т.1. се декларира в Част IV раздел А от ЕЕДОП, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
За доказване на изискването по т. 1 участникът, избран за изпълнител преди подписване на договора представя копие от регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) по реда на глава пета, раздел II от ЗУО и /или еквивалентно заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 112 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват услугите по комплексно поддържане на зелените площи и между блоковите пространства . Всяко от лицата, изпълняващо тези дейности, трябва да имат съответната регистрация.
В случай , че участник в процедурата е чуждестранно лице , същия следва да съответства на изискването за годност съобразно националното законодателство на държавата по регистрацията си.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2
1.Всеки участникът трябва да е постигнал положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на участника към 31 декември 2017г. Стойността на коефициента за бърза ликвидност на участника, следва да е не по-малко от 1,00 и се изчислява, съгласно чл.61, ал.6 от ЗОП, чрез Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП.
Във връзка с настоящата точка участниците попълват съответната информация в част IV, раздел „Б“ от ЕЕДОП.
За доказване на изискването участникът избран за изпълнител, преди сключване на договора представя копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл.67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП, както и справка за оборота от услуги, която се попълва в част IV, раздел ,,Б“, от ЕЕДОП. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1.Всеки участникът трябва да е постигнал положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност (К бл)
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2
1.Участникът следва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която е създаден или е започнал дейността си, услуга с предмет и обем, идентичен и/или сходен с този на поръчката.
№ 1 следва да се разбират за целите на настоящата обществена поръчка дейности свързани с поддържане на паркове, градини, зелени площи на площ минимум 770 дка, и поддържане на дървесни насаждения минимум 100 бр. единични дървета, включващи: косене на тревни площи, събиране и извозване на окосената трева, засаждане на дървета, засаждане на храсти, засаждане на цветя и минимум още 2 (две) от изброените дейности:
• резитба на храсти и корони на дървета;
• отсичане на дървета;
• събиране на шума;
• поддържане на чистота;
*Под услуга с идентичен и/ или сходен предмет и обем на поръчката за обособена позиция № 2 следва да се разбират за целите на настоящата обществена поръчка дейности свързани с поддържане на паркове, градини, зелени площи на площ минимум 720 дка, и поддържане на дървесни насаждения минимум 200 бр. единични дървета.
Ще се признават услуги, при които са се изпълнявали косене на тревни площи, събиране и извозване на окосената трева, засаждане на дървета, засаждане на храсти, засаждане на цветя и минимум още 2 (две) от изброените дейности:
• резитба на храсти и корони на дървета;
• отсичане на дървета;
• събиране на шума;
• поддържане на чистота;
За доказване на изискването по т.1. участниците представят Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, който се попълва в част IV, раздел ,,В“ от ЕЕДОП и съдържа информация за стойността, датите и получателите на доставките , в съответствие с нормативните изисквания при условията на чл. 67 ал. 5 и чл.112 от ЗОП.
2.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
- 1 (един) квалифициран специалист (инж. озеленител или ландшафтен архитект), притежаващ опит по специалността не по-малко от 3 (три) години.
Участникът предоставя (декларира) в част IV, раздел ,,В“ Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по за инженерно-техническия персонал, в който посочва образователната и професионална квалификация, опит на лицето/лицата и когато е необходимо и данни за съответното удостоверение.
Участникът избран за изпълнител, преди сключване на договора за изпълнение следва да представи списък на персонала, придружен с доказателства за декларираните обстоятелства.
3. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум:
-Косачки: мин. 10 бр.;
-Моторни резачки: мин. 6 бр.;
-Автовишка: мин. 1 бр.;
-Дробилна машина: мин. 1 бр.;
-Товарно МПС камион до 3,5т.: мин 2 бр.
Участникът предоставя (декларира) в част IV, раздел ,,В“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата за разполагаемото техническо оборудване, което ще ползва за изпълнение на предмета на поръчката.
Преди сключване на договор за изпълнение участникът класиран на първо място следва да представи доказателства ,че разполага с декларираното техническо оборудване, в съответствие с нормативните изисквания при условията на чл. 67 ал. 5 и чл.112 от ЗОП.


1.Участникът следва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която е създаден или е започнал дейността си, доставка с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
2.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
- 1 (един) квалифициран специалист (инж. озеленител или ландшафтен архитект), притежаващ опит по специалността не по-малко от 3 (три) години.
3. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум:
-Косачки: мин. 10 бр.;
-Моторни резачки: мин. 6 бр.;
-Автовишка: мин. 1 бр.;
-Дробилна машина: мин. 1 бр.;
-Товарно МПС камион до 3,5т.: мин 2 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При изпълнение предмета на поръчката следва да се спазват изискванията на действащата нормативна уредба, ЗУТ, ЗУЗСО и Наредбата за изграждане, поддържане и опазване на зелената система на СО.
Видовете работи за изпълнение на поръчката следва да отговарят по обхват на описанието по ТНС или УСН, като за формиране на единичните цени на манипулациите се ползват посочените показатели НВ (норма време) в ТНС или УСН в случаите, в които са налични.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

17/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, район „Надежда“, ж.к. „Надежда 1”, ул. „Кирил Дрангов” № 55, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява своята самоличност и представя пълномощно, освен ако е законен представител на участника. Присъстващите представители вписват имената си в списък
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (оригинал) или парична сума, преведена по посочената в настоящата документация сметка на възложителя или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията под формата на банкова гаранция или парична сума може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
От участие в процедурата се отстранява участник, когато:
1.е осъден с влязла в сила присъда за:
а) престъпление по смисъла на чл. 108 а) от НK;
б) престъпление по смисъла на чл. 159 а)- 159 г) от НК;
в) престъпление против трудовите права на гражданите, по чл. 172 от НК
г) престъпление против младежта, по смисъла на чл. 192а от НК;
д) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК
е) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК;
ж) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система,
включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК;
з) подкуп по чл. 301 - 307 от НК;
и) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК;
й) престъпление против народното здраве и против околната среда, по смисъла на чл. 352-353е от НК.
2.е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;
3.има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган;
4.е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;
5.е установено, че:
5.1 е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
5.2 не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
6.е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
7.е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен;
8.обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Възложителят няма да отстрани от процедурата участник на посоченото основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен;
9.сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
10.доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
продължава в раздел VI.4.3

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197 и сл. от ЗОП
продължава от раздел VI.3.
11.опитал е да:
- повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация,
- получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
12. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници, за които са налице следните национални основания за отстраняване:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Когато участникът, избран за изпълнител, е чуждестранно лице, той представя съответните документи, издадени от компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. В този случай, когато в съответната държава не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение съгласно законодателството на съответната държава. Когато декларацията няма правно значение, участникът представя официално заявление, направено пред компетентен орган в съответната държава.
Възложителят няма право да изисква представянето на документи, когато обстоятелствата в тях са достъпни чрез публичен безплатен регистър или информацията или достъпът до нея се предоставя от компетентния орган на възложителя по служебен път.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва