Деловодна информация
00426Община Кюстендил
12-00-135 17/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00426-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кюстендил 000261517
пл. Велбъжд № 1
Кюстендил BG415 2500 България
Десислава Алайкова-Стоева +359 78551026
ob_porachki@kustendil.bg +359 78550875

Интернет адрес/и

www.kustendil.bg

http://192.168.0.200/imeon_web/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://212.122.172.114/imeon_web/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=rOuTTHpg4eY%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Благоустрояване и рехабилитиране на площи за обществено ползване"
45453000      
Строителство

Демонтаж на съществуващи бетонови бордюри с размери 18/35см и 15/20см -5000 м; Демонтаж на съществуващи бетонови бордюри с размери 8/20см-5000 м; Демонтаж на съществуваща тротоарна настилка-5000 м2;Механизирано разбиване на бетон от съществуващи настилки и бордюри-2500 м3; Натоварване и извозване на бетонови отпадъци, бордюри и плочки- 2500 м3;Направа изкоп за оформяне легло на бордюри и плочи, вкл. натоварване и извозване -3000 м3; Доставка и монтаж на видими бетонови бордюри 18/35 см -10000 м; Доставка и монтаж на видими бетонови бордюри 15/25 см-10000 м; Доставка и монтаж на видими бетонови бордюри 8/20 см -10000 м; Доставка и монтаж на настилка от бетонни плочи 40/40см -10000м2; Доставка и монтаж на настилка от бетонни павета 25/25/6 см -10000 м2.Посочените дейности и техните количества, се явяват прогнозни. Възложителят не се задължава да възложи всички предвидени дейности на Изпълнителя.Възлагането на конкретни дейности ще се осъществява посредством Възлагателни писма
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1529520      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

"Разбиване на съществуващи настилки, в т.ч. извозване на отпадъци" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45453000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

територията на община Кюстендил

Демонтаж на съществуващи бетонови бордюри с размери 18/35см и 15/20см -5000 м; Демонтаж на съществуващи бетонови бордюри с размери 8/20см-5000 м; Демонтаж на съществуваща тротоарна настилка-5000 м2;Механизирано разбиване на бетон от съществуващи настилки и бордюри-2500 м3; Натоварване и извозване на бетонови отпадъци, бордюри и плочки- 2500 м3; Посочените дейности и техните количества, се явяват прогнозни, а не константни за периода на изпълнение на договора. Възложителят не се задължава да възложи всички предвидени дейности на Изпълнителя. В рамките на изпълнение на договора, количествата от съответните дейности могат да бъдат както намалени, така и увеличени, във връзка с възникналата реална необходимост от тяхното изпълнение.
Възлагането на конкретни дейности ще се осъществява посредством Възлагателни писма
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
173400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка и монтаж на бетонови изделия, в т. ч. направа на изкопи и оформяне на легла за същите" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45453000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

територията на община Кюстендил

Направа изкоп за оформяне легло на бордюри и плочи, вкл. натоварване и извозване -3000 м3; Доставка и монтаж на видими бетонови бордюри 18/35 см -10000 м; Доставка и монтаж на видими бетонови бордюри 15/25 см-10000 м; Доставка и монтаж на видими бетонови бордюри 8/20 см -10000 м; Доставка и монтаж на настилка от бетонни плочи 40/40см -10000м2; Доставка и монтаж на настилка от бетонни павета 25/25/6 см -10000 м2
Посочените дейности и техните количества, се явяват прогнозни, а не константни за периода на изпълнение на договора. Възложителят не се задължава да възложи всички предвидени дейности на Изпълнителя. В рамките на изпълнение на договора, количествата от съответните дейности могат да бъдат както намалени, така и увеличени, във връзка с възникналата реална необходимост от тяхното изпълнение.
Възлагането на конкретни дейности ще се осъществява посредством Възлагателни писма
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1356120      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

не се изисква

не се изисква
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

17/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. Велбъжд №1, етаж 2, Заседателна зала

Заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.1 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Възложителят сключва с определеният по съответната обособена позиция изпълнител писмен договор за обществена поръчка, по реда и при условията на чл.112 от ЗОП. При подписване на договора определеният за изпълнител е длъжен да представи документи в съответствие с чл.112, ал.1 от ЗОПП, както декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 и по чл. 66, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП).
Възложителят изисква от определения за изпълнител по съответната обособена позиция гаранция за обезпечаване изпълнението на договора. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността договора. Гаранцията се представя в една от следните форми:
а) банкова гаранция;
б) парична сума по сметка на Възложителя;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията във формата на „парична сума“ може да се внесе по банков път по сметката на община Кюстендил:
IBAN: BG 22 SOMB 9130 33 42298600, BIC: SOMBBGSF
Банка: ОБЩИНСКА БАНКА АД, Финансов център КЮСТЕНДИЛ
В случай, че участникът избере да представи „банкова гаранция“, то същата следва да бъде в оригинал, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност минимум 30 (тридесет) календарни дни след срока на действие на Договора. Банковата гаранция трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.
В случай, че участникът избере да представи застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, всички разходи по сключване на застрахователния договор са за негова сметка. Той е длъжен да заплати дължимите премии към застрахователя, за да поддържа застрахователното покритие в размер на 5% от стойността на договора за срока на неговото действие и минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичането му, така че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане, в банковата гаранция или застраховката, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, изрично се посочва договора, за който се предоставя гаранцията.
Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“ или „банкова гаранция“ може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1 т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва