Деловодна информация
00044АПИ
 
да
да
09/05/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0030 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура 000695089
бул. Македония 3
София BG411 1606 България
Клара Бомбалова/Ирина Йорданова/Силяна Станкова +359 29173382
k.bombalova@api.bg +359 29522563

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1094
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство, поддръжка и ремонт на републикански пътища

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ПОЛАГАНЕ НА ХОРИЗОНТАЛНА МАРКИРОВКА ПО РЕПУБЛИКАНСКИ ПЪТИЩА ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ..продълж. поле II.1.4.
45233221      
Строителство

ПРОДЪЛЖАВА ОТ ПОЛЕ II.1.1. ...на територията на страната, стопанисвани от АПИ, съгласно чл. 19, ал. 1, т. 1 от Закона за пътищата“, по обособени позиции, както следва :
• ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – СЕВЕРОЗАПАДЕН РАЙОН, ВКЛЮЧВАЩ ОБЛАСТИ ВИДИН, ВРАЦА, МОНТАНА, ЛОВЕЧ И ПЛЕВЕН;
• ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – СЕВЕРЕН ЦЕНТРАЛЕН РАЙОН, ВКЛЮЧВАЩ ОБЛАСТИ ВЕЛИКО ТЪРНОВО, ГАБРОВО, РАЗГРАД, РУСЕ И СИЛИСТРА;
• ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 – СЕВЕРОИЗТОЧЕН РАЙОН, ВКЛЮЧВАЩ ОБЛАСТИ ВАРНА, ДОБРИЧ, ТЪРГОВИЩЕ И ШУМЕН;
• ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 – ЮГОИЗТОЧЕН РАЙОН, ВКЛЮЧВАЩ ОБЛАСТИ БУРГАС, СЛИВЕН, СТАРА ЗАГОРА И ЯМБОЛ;
• ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 – ЮЖЕН ЦЕНТРАЛЕН РАЙОН, ВКЛЮЧВАЩ ОБЛАСТИ КЪРДЖАЛИ, ПАЗАРДЖИК, ПЛОВДИВ, СМОЛЯН И ХАСКОВО;
• ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 –ЮГОЗАПАДЕН РАЙОН,ВКЛЮЧВАЩ ОБЛАСТИ БЛАГОЕГРАД,КЮСТЕНДИЛ,ПЕРНИК.Целта на обществената поръчка е да бъдат определени изпълнители за всяка обособена позиция за полагането на хоризонтална маркировка по републиканските пътища на територията на страната, стопанисвани от АПИ
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
63000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

Северозападен район, включващ области Видин, Враца, Монтана, Ловеч и Плевен 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233221      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311
BG312
BG313
BG314
BG315

Области Видин, Враца, Монтана, Ловеч и Плевен

Изпълнението на обществената поръчка включва дейности, които са свързани с полагането на хоризонталната маркировка по републиканските пътища, отговарящи на изискванията на „Технически правила и изисквания за поддържане на пътища” на Национална агенция „Пътна инфраструктура” от 2009 г.и представляват условие, следствие или допълнение към него, а именно:
? доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации маркировъчни материали и/или продукти за пътна маркировка:
• основни материали: акрилатна боя; студен спрей пластик; спрей термопластик; структурен пластик (релефна шумна маркировка със студен пластик);
• добавъчни материали: светлоотразителни стъклени перли; добавки за повишаване на сцеплението или смеси от тях;
? подготовка на маркировъчните материали за полагане;
? подготовка на пътното покритие преди полагане на маркировка;
? очертаване осите на отделните линии на пътната маркировка чрез точкуване;
? полагане на материалите за постоянна пътна маркировка върху осова линия, линии за ленти на движение, крайни (ограничителни линии) и други части на пътното платно;
? отстраняване на остатъци от стари пътни маркировки (демаркиране);
? доставка и монтиране на постоянни светлоотразителни пътни кабари;
? извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
? отстраняване на проявени дефекти през гарантираните експлоатационни срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка.
Необходимо е наличието на:
? минимум 2 бр. комплект шаблони и приспособления за полагане на напречна пътна маркировка (стрелки, букви, числа, знаци и символи);
? минимум 2 бр. термометри с обхват до 100?С и точност 1.0?С с валидни свидетелства за калибриране;минимум 2 бр. влагомери с валидни свидетелства за калибриране;
? Комплект пътни знаци за въвеждане на временна организация и безопасност на движение (ВОБД) при изпълнение на полагането на хоризонтална маркировка, в съответствие с изискванията на „Наредба № 3 от 16 август 2010 г. за временна организация и безопасност на движението при извършване на строителни и монтажни работи по пътищата и улиците” на МРРБ (обн. ДВ. бр. 74 от 21 септември 2010 г.; изм. и доп. ДВ бр.34 от 12.05.2015г.)
Критериите по-долу
 
ДА Б-Оценка на нивото на изпълнение на дейността за полагане на хоризонтална маркировка    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
10500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общ. поръчка се възл. въз основа на „икон. най-изгодна оферта“, на база на критерий за възл.„оптимално съотношение качество/цена“.Компл.оценка(КО):КО=А+Б,където:А-ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ за полагане на хоризонтална маркировка И Б–Оценка нивото на изп-е на дейността по полагане на хориз.маркировка.

II.2) Описание 1

Северен централен район, включващ области Велико Търново, Габрово, Разград, Русе и Силистра 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233221      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG322
BG323
BG324
BG325

Области Велико Търново, Габрово, Разград, Русе и Силистра

Изпълнението на обществената поръчка включва дейности, които са свързани с полагането на хоризонталната маркировка по републиканските пътища, отговарящи на изискванията на „Технически правила и изисквания за поддържане на пътища” на Национална агенция „Пътна инфраструктура” от 2009 г.и представляват условие, следствие или допълнение към него, а именно:
? доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации маркировъчни материали и/или продукти за пътна маркировка:
• основни материали: акрилатна боя; студен спрей пластик; спрей термопластик; структурен пластик (релефна шумна маркировка със студен пластик);
• добавъчни материали: светлоотразителни стъклени перли; добавки за повишаване на сцеплението или смеси от тях;
? подготовка на маркировъчните материали за полагане;
? подготовка на пътното покритие преди полагане на маркировка;
? очертаване осите на отделните линии на пътната маркировка чрез точкуване;
? полагане на материалите за постоянна пътна маркировка върху осова линия, линии за ленти на движение, крайни (ограничителни линии) и други части на пътното платно;
? отстраняване на остатъци от стари пътни маркировки (демаркиране);
? доставка и монтиране на постоянни светлоотразителни пътни кабари;
? извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
? отстраняване на проявени дефекти през гарантираните експлоатационни срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка.
Необходимо е наличието на:
? минимум 2 бр. комплект шаблони и приспособления за полагане на напречна пътна маркировка (стрелки, букви, числа, знаци и символи);
? минимум 2 бр. термометри с обхват до 100?С и точност 1.0?С с валидни свидетелства за калибриране;минимум 2 бр. влагомери с валидни свидетелства за калибриране;
? Комплект пътни знаци за въвеждане на временна организация и безопасност на движение (ВОБД) при изпълнение на полагането на хоризонтална маркировка, в съответствие с изискванията на „Наредба № 3 от 16 август 2010 г. за временна организация и безопасност на движението при извършване на строителни и монтажни работи по пътищата и улиците” на МРРБ (обн. ДВ. бр. 74 от 21 септември 2010 г.; изм. и доп. ДВ бр.34 от 12.05.2015г.)
Критериите по-долу
 
ДА Б-Оценка на нивото на изпълнение на дейността за полагане на хоризонтална маркировка    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
10500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общ. поръчка се възл. въз основа на „икон. най-изгодна оферта“, на база на критерий за възл.„оптимално съотношение качество/цена“.Компл.оценка(КО):КО=А+Б,където:А-ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ за полагане на хоризонтална маркировка И Б–Оценка нивото на изп-е на дейността по полагане на хориз.маркировка.

II.2) Описание 1

Североизточен район, включващ области Варна, Добрич, Шумен и Търговище; 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233221      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331
BG332
BG333
BG334

области Варна, Добрич, Шумен и Търговище

Изпълнението на обществената поръчка включва дейности, които са свързани с полагането на хоризонталната маркировка по републиканските пътища, отговарящи на изискванията на „Технически правила и изисквания за поддържане на пътища” на Национална агенция „Пътна инфраструктура” от 2009 г.и представляват условие, следствие или допълнение към него, а именно:
? доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации маркировъчни материали и/или продукти за пътна маркировка:
• основни материали: акрилатна боя; студен спрей пластик; спрей термопластик; структурен пластик (релефна шумна маркировка със студен пластик);
• добавъчни материали: светлоотразителни стъклени перли; добавки за повишаване на сцеплението или смеси от тях;
? подготовка на маркировъчните материали за полагане;
? подготовка на пътното покритие преди полагане на маркировка;
? очертаване осите на отделните линии на пътната маркировка чрез точкуване;
? полагане на материалите за постоянна пътна маркировка върху осова линия, линии за ленти на движение, крайни (ограничителни линии) и други части на пътното платно;
? отстраняване на остатъци от стари пътни маркировки (демаркиране);
? доставка и монтиране на постоянни светлоотразителни пътни кабари;
? извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
? отстраняване на проявени дефекти през гарантираните експлоатационни срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка.
Необходимо е наличието на:
? минимум 2 бр. комплект шаблони и приспособления за полагане на напречна пътна маркировка (стрелки, букви, числа, знаци и символи);
? минимум 2 бр. термометри с обхват до 100?С и точност 1.0?С с валидни свидетелства за калибриране;минимум 2 бр. влагомери с валидни свидетелства за калибриране;
? Комплект пътни знаци за въвеждане на временна организация и безопасност на движение (ВОБД) при изпълнение на полагането на хоризонтална маркировка, в съответствие с изискванията на „Наредба № 3 от 16 август 2010 г. за временна организация и безопасност на движението при извършване на строителни и монтажни работи по пътищата и улиците” на МРРБ (обн. ДВ. бр. 74 от 21 септември 2010 г.; изм. и доп. ДВ бр.34 от 12.05.2015г.)
Критериите по-долу
 
ДА Б-Оценка на нивото на изпълнение на дейността за полагане на хоризонтална маркировка    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
10500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общ. поръчка се възл. въз основа на „икон. най-изгодна оферта“, на база на критерий за възл.„оптимално съотношение качество/цена“.Компл.оценка(КО):КО=А+Б,където:А-ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ за полагане на хоризонтална маркировка И Б–Оценка нивото на изп-е на дейността по полагане на хориз.маркировка.

II.2) Описание 1

Югоизточен район, включващ области Бургас, Сливен, Стара Загора и Ямбол 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233221      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341
BG342
BG343
BG344

области Бургас, Сливен, Стара Загора и Ямбол

Изпълнението на обществената поръчка включва дейности, които са свързани с полагането на хоризонталната маркировка по републиканските пътища, отговарящи на изискванията на „Технически правила и изисквания за поддържане на пътища” на Национална агенция „Пътна инфраструктура” от 2009 г.и представляват условие, следствие или допълнение към него, а именно:
? доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации маркировъчни материали и/или продукти за пътна маркировка:
• основни материали: акрилатна боя; студен спрей пластик; спрей термопластик; структурен пластик (релефна шумна маркировка със студен пластик);
• добавъчни материали: светлоотразителни стъклени перли; добавки за повишаване на сцеплението или смеси от тях;
? подготовка на маркировъчните материали за полагане;
? подготовка на пътното покритие преди полагане на маркировка;
? очертаване осите на отделните линии на пътната маркировка чрез точкуване;
? полагане на материалите за постоянна пътна маркировка върху осова линия, линии за ленти на движение, крайни (ограничителни линии) и други части на пътното платно;
? отстраняване на остатъци от стари пътни маркировки (демаркиране);
? доставка и монтиране на постоянни светлоотразителни пътни кабари;
? извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
? отстраняване на проявени дефекти през гарантираните експлоатационни срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка.
Необходимо е наличието на:
? минимум 2 бр. комплект шаблони и приспособления за полагане на напречна пътна маркировка (стрелки, букви, числа, знаци и символи);
? минимум 2 бр. термометри с обхват до 100?С и точност 1.0?С с валидни свидетелства за калибриране;минимум 2 бр. влагомери с валидни свидетелства за калибриране;
? Комплект пътни знаци за въвеждане на временна организация и безопасност на движение (ВОБД) при изпълнение на полагането на хоризонтална маркировка, в съответствие с изискванията на „Наредба № 3 от 16 август 2010 г. за временна организация и безопасност на движението при извършване на строителни и монтажни работи по пътищата и улиците” на МРРБ (обн. ДВ. бр. 74 от 21 септември 2010 г.; изм. и доп. ДВ бр.34 от 12.05.2015г.)
Критериите по-долу
 
ДА Б-Оценка на нивото на изпълнение на дейността за полагане на хоризонтална маркировка    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
10500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общ. поръчка се възл. въз основа на „икон. най-изгодна оферта“, на база на критерий за възл.„оптимално съотношение качество/цена“.Компл.оценка(КО):КО=А+Б,където:А-ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ за полагане на хоризонтална маркировка И Б–Оценка нивото на изп-е на дейността по полагане на хориз.маркировка

II.2) Описание 1

Южен централен район, включващ области Кърджали, Пазарджик, Пловдив, Смолян и Хасково 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233221      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422
BG421
BG423
BG424
BG425

области Кърджали, Пазарджик, Пловдив, Смолян и Хасково

Изпълнението на обществената поръчка включва дейности, които са свързани с полагането на хоризонталната маркировка по републиканските пътища, отговарящи на изискванията на „Технически правила и изисквания за поддържане на пътища” на Национална агенция „Пътна инфраструктура” от 2009 г.и представляват условие, следствие или допълнение към него, а именно:
? доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации маркировъчни материали и/или продукти за пътна маркировка:
• основни материали: акрилатна боя; студен спрей пластик; спрей термопластик; структурен пластик (релефна шумна маркировка със студен пластик);
• добавъчни материали: светлоотразителни стъклени перли; добавки за повишаване на сцеплението или смеси от тях;
? подготовка на маркировъчните материали за полагане;
? подготовка на пътното покритие преди полагане на маркировка;
? очертаване осите на отделните линии на пътната маркировка чрез точкуване;
? полагане на материалите за постоянна пътна маркировка върху осова линия, линии за ленти на движение, крайни (ограничителни линии) и други части на пътното платно;
? отстраняване на остатъци от стари пътни маркировки (демаркиране);
? доставка и монтиране на постоянни светлоотразителни пътни кабари;
? извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
? отстраняване на проявени дефекти през гарантираните експлоатационни срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка.
Необходимо е наличието на:
? минимум 2 бр. комплект шаблони и приспособления за полагане на напречна пътна маркировка (стрелки, букви, числа, знаци и символи);
? минимум 2 бр. термометри с обхват до 100?С и точност 1.0?С с валидни свидетелства за калибриране;минимум 2 бр. влагомери с валидни свидетелства за калибриране;
? Комплект пътни знаци за въвеждане на временна организация и безопасност на движение (ВОБД) при изпълнение на полагането на хоризонтална маркировка, в съответствие с изискванията на „Наредба № 3 от 16 август 2010 г. за временна организация и безопасност на движението при извършване на строителни и монтажни работи по пътищата и улиците” на МРРБ (обн. ДВ. бр. 74 от 21 септември 2010 г.; изм. и доп. ДВ бр.34 от 12.05.2015г.)
Критериите по-долу
 
ДА Б-Оценка на нивото на изпълнение на дейността за полагане на хоризонтална маркировка    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
10500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общ. поръчка се възл. въз основа на „икон. най-изгодна оферта“, на база на критерий за възл.„оптимално съотношение качество/цена“.Компл.оценка(КО):КО=А+Б,където:А-ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ за полагане на хоризонтална маркировка И Б–Оценка нивото на изп-е на дейността по полагане на хориз.маркировка

II.2) Описание 1

Югозападен район, включващ области Благоевград, Перник, Кюстендил и София. 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233221      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413
BG414
BG412
BG415

области Благоевград, Перник, Кюстендил и София.

Изпълнението на обществената поръчка включва дейности, които са свързани с полагането на хоризонталната маркировка по републиканските пътища, отговарящи на изискванията на „Технически правила и изисквания за поддържане на пътища” на Национална агенция „Пътна инфраструктура” от 2009 г.и представляват условие, следствие или допълнение към него, а именно:
? доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации маркировъчни материали и/или продукти за пътна маркировка:
• основни материали: акрилатна боя; студен спрей пластик; спрей термопластик; структурен пластик (релефна шумна маркировка със студен пластик);
• добавъчни материали: светлоотразителни стъклени перли; добавки за повишаване на сцеплението или смеси от тях;
? подготовка на маркировъчните материали за полагане;
? подготовка на пътното покритие преди полагане на маркировка;
? очертаване осите на отделните линии на пътната маркировка чрез точкуване;
? полагане на материалите за постоянна пътна маркировка върху осова линия, линии за ленти на движение, крайни (ограничителни линии) и други части на пътното платно;
? отстраняване на остатъци от стари пътни маркировки (демаркиране);
? доставка и монтиране на постоянни светлоотразителни пътни кабари;
? извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
? отстраняване на проявени дефекти през гарантираните експлоатационни срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка.
Необходимо е наличието на:
? минимум 2 бр. комплект шаблони и приспособления за полагане на напречна пътна маркировка (стрелки, букви, числа, знаци и символи);
? минимум 2 бр. термометри с обхват до 100?С и точност 1.0?С с валидни свидетелства за калибриране;минимум 2 бр. влагомери с валидни свидетелства за калибриране;
? Комплект пътни знаци за въвеждане на временна организация и безопасност на движение (ВОБД) при изпълнение на полагането на хоризонтална маркировка, в съответствие с изискванията на „Наредба № 3 от 16 август 2010 г. за временна организация и безопасност на движението при извършване на строителни и монтажни работи по пътищата и улиците” на МРРБ (обн. ДВ. бр. 74 от 21 септември 2010 г.; изм. и доп. ДВ бр.34 от 12.05.2015г.)
Критериите по-долу
 
ДА Б-Оценка на нивото на изпълнение на дейността за полагане на хоризонтална маркировка    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
10500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общ. поръчка се възл. въз основа на „икон. най-изгодна оферта“, на база на критерий за възл.„оптимално съотношение качество/цена“.Компл.оценка(КО):КО=А+Б,където:А-ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ за полагане на хоризонтална маркировка И Б–Оценка нивото на изп-е на дейността по полагане на хориз.маркировка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания по чл. 60 от ЗОП за доказване на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност на участниците за настоящата обществена поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания по чл. 61 от ЗОП за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците за настоящата обществена поръчка.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Изисква се участникът в процедурата за всички обособени позиции през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката, свързани с полагане на хоризонтална маркировка на минимум 100 000 ( сто хиляди) кв.м. по републиканските пътища или пътища с еквивалентни характеристики извън страната.УТОЧНЕНИЕ по т.1: При попълване на ЕЕДОП, участникът в процедурата трябва да има предвид, че:*Забележка 1: При участие за повече от една обособена позиция, участникът следва да отговаря на изискването по т.1. без да се сумират изискуемите се квадратни метра за всяка една от обособените позиции, за които се представя оферта.Забележка 2: Минималното изискване може да бъде доказано с изпълнението на едно или няколко възлагания.
2.Изисква се участникът в процедурата, за всяка една от обособените позиции поотделно, да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. УТОЧНЕНИЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ИЗИСКВАНЕТО ПО Т.2: При попълване на ЕЕДОП, участникът в процедурата трябва да има предвид, че:*Забележка: Предложените за изпълнение на обществената поръчка инструменти, съоръжения и техническо оборудване за една обособена позиция не могат да бъдат включени за другата обособена позиция, за което обстоятелство участникът следва да посочи в ЕЕДОП вид, инвентарен №, рег. №/ ДКН № или друг подходящ начин на идентифициране на предложените инструменти, съоръжения и техническо оборудване за съответната обособена позиция, за която подава оферта за участие!
3.Изисква се участникът в процедурата за всяка обособена позиция да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, удостоверени в други държави членки).УТОЧНЕНИЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ИЗИСКВАНЕТО ПО Т. 3: При попълване на ЕЕДОП, участникът в процедурата трябва да има предвид, че:*Забележка 1: При доказване на минималното изискване е в сила разпоредбата на чл. 64, ал. 3, ал. 5, ал. 7 и ал. 8 от ЗОП!
*Забележка 2: В случай, че участник в процедурата участва за две обособени позиции, той може да посочи, че прилага една и съща система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 и за двете обособени позиции, за които участва!
4.Изисква се участникът в процедурата за всяка обособена позиция да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки).УТОЧНЕНИЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ИЗИСКВАНЕТО ПО т. 4: Забележка 1: При доказване на минималното изискване е в сила разпоредбата на чл. 64, ал. 3, ал. 5, ал. 7 и ал. 8 от ЗОП!
*Забележка 2: В случай, че участник в процедурата участва за две обособени позиции, той може да посочи, че прилага една и съща система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 и за двете обособени позиции, за които участва!


1.Изисква се участникът в процедурата за всички обособени позиции през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката, свързани с полагане на хоризонтална маркировка на минимум 100 000 ( сто хиляди) кв.м. по републиканските пътища или пътища с еквивалентни характеристики извън страната.За дейности, сходни с предмета и обема на поръчката, се приемат дейности по полагане на хоризонтална маркировка по автомагистрали и/или пътища от републиканската пътна мрежа, които може да са извършени в рамките на едно и/или няколко възлагания, и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната.
2.Изисква се участникът в процедурата, за всяка една от обособените позиции поотделно, да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, но не по-малко от:2.1. За полагане на надлъжна пътна маркировка:
1.за полагане на надлъжна пътна маркировка с акрилатна боя: минимум 2 бр. Машини
2.за полагане на надлъжна пътна маркировка със студен спрей пластик: минимум 2 бр. машини
Забележка: Изискваните машини по т. 2.1,подточки 1 и т. 2 могат да се заменят с: 2 броя комбинирани машини за полагане на надлъжна пътна маркировка както с акрилатна боя, така и със студен спрей пластик
3.за полагане на надлъжна пътна маркировка със структорен пластик (релефна шумна маркировка със студен пластик) или спрей термопластик: минимум 1 бр. машина.
2.2. За полагане на напречна пътна маркировка:
за полагане на напречна пътна маркировка, както с акрилатна боя, така и със студен спрей пластик: минимум 1 бр. комбинирана машина
ИЛИ
за полагане на напречна пътна маркировка със спрей термопластик: минимум 1 бр. машина.
3.Изисква се участникът в процедурата за всяка обособена позиция да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, удостоверени в други държави членки), с обхват, включващ полагане на хоризонтална и/или пътна маркировка.
4.Изисква се участникът в процедурата за всяка обособена позиция да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки), с обхват, включващ полагане на хоризонтална и/или пътна маркировка. При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
*по т.1-Списък на дейностите, идентични или сходни с предмета на обществената поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
*по т.2-Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, съдържаща и съответния вид, инвентарен №, рег. №/ ДКН № за същите, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
по т.3 и т. 4- Валидни сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответния стандарт.
Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.....Продължава в т. VI.3)...
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


• Възл.отстранява от участие участник:за когото са налице основанията по чл.54,ал.1от ЗОП,чл.55,ал.1,т.1,т.3,т.4 и т.5от ЗОП, усл.по чл.107 от ЗОП,обстоят.по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ,който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си след отправяне на покана от страна на Възложителя или представи оферта с по-кратък срок на валидност от определения в Обявлението за обществената поръчка;чието Ценово предл.по отн.на предл.от него един.цени надвиш.пределните такива,опред.от Въз-ля за наст.Общ.поръчка,и/или по какъвто и да е начин е вкл.някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ за наст.поръчка елементи, свързани с предлаган. цена(или части от нея);Изп-лят представя ГОИД-1% от прогнозн. ст-ст за съотв. об.п. без ДДС и ГОАПС (ако е приложима)- 35% от стойността на възложеното задание в лв. с ДДС, съгл.усл-ята на проекта на договор и срещу предст.ГОАПС
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/06/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Македония 3, сградата на Агенция Пътна инфраструктура

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от II.1.3): ...Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по Т.1 и Т.2 се доказва от обединението участник, а по Т. 3 и Т.4 от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете по подаване на жалба по процедурата са съгласно чл. 197, ал.1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва