Деловодна информация
00024
OE-299 07/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00024-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Елин Пелин 000776242
Пл. Независимост 1
Елин Пелин BG412 2100 България
инж. Велин Велинов +359 72560200
kmet.elinpelin@gmail.com +359 72560208

Интернет адрес/и

http://elinpelin.org/

http://elinpelin.org/section-13-content.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://elinpelin.org/section-13-content.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за извършване на Ремонт и обновяване на сградата на Oбщина Елин Пелин, находяща се в УПИ III-за административен център, кв. 165, по плана на гр. Елин Пелин, Oбщина Елин Пелин”
45210000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка e:
„Избор на изпълнител за извършване на Ремонт и обновяване на сградата на Община Елин Пелин, находяща се в УПИ III-за административен център, кв. 165, по плана на гр. Елин Пелин, Община Елин Пелин”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
276036.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Елин Пелин, УПИ III-за административен център, кв. 165, по плана на гр. Елин Пелин, община Елин Пелин.

Предмет на настоящата обществена поръчка e:
„Избор на изпълнител за извършване на Ремонт и обновяване на сградата на Община Елин Пелин, находяща се в УПИ III-за административен център, кв. 165, по плана на гр. Елин Пелин, Община Елин Пелин”.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация за изпълнение на поръчката” (ОП)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
276036.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва са вписани в Централния професионален регистър на строителя. Всеки участник трябва да представи валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за I група, строежи от четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС; Чуждестранните лица следва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да имат право да извършва такава дейност по законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
Участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.
Документи за доказване на поставеното изискване:
- Копие на валидно удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за I група, строежи от четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС.
Документите се представят от участника определен за изпълнител или при поискаване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да притежават задължително застраховане в проектирането и строителството.
Участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.
Документи за доказване на поставеното изискване:
- Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".
Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите се представят от участника определен за изпълнител или при поискаване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 от ЗОП.


Участниците трябва да притежават задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на заявлението или на оферта.
2. Участниците трябва са внедрили и да прилагат система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015, с обхват на действие включващ строителство или еквивалент;
3. Участниците трябва са внедрили и да прилагат мерки за опазване на околната среда при изпълнението на поръчката съгласно стандартите и изискванията към системата за управление на околната среда, приети с международен стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалент.
4. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Участниците декларират съответствието с поставените критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.
Документи за доказване на поставеното изискване:
- списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
- Копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015, с обхват на действие, включващ строителство или еквивалент.
- Копие на валиден сертификат за опазване на околната среда при изпълнението на поръчката съгласно стандартите и изискванията към системата за управление на околната среда приети с международен стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалент.
- списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
Документите се представят от участника определен за изпълнител или при поискаване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 от ЗОП.


1. Участниците трябва да са изпълнили минимум една дейност, идентична или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира дейности по изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или ремонтни дейности на сгради.
2. Участниците трябва са внедрили и да прилагат система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015, с обхват на действие включващ строителство или еквивалент;
3. Участниците трябва са внедрили и да прилагат мерки за опазване на околната среда при изпълнението на поръчката съгласно стандартите и изискванията към системата за управление на околната среда, приети с международен стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалент.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
4. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
Под персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката участниците трябва да докажат наличието на:
•Технически лица /работници и служители/:
а) най-малко 3 /три/ лица със завършено строително образование или обучение съгласно „Списък на професиите за професионално образование и обучение” на МОН към Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО) или аналогично образование или обучение (в случай, че образованието е придобито в друга държава);
б) най-малко 1 /едно/ технически правоспособно лица, съгласно чл. 163а от ЗУТ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката, както и подробната техническа спецификация са посочени в документацията за участие, публикувана в профила на купувача.
При подписване на договор по обществената поръчка изпълнителя представя гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора която е в размер на 5 на сто от стойността на договора, без ДДС. Гаранцията се предоставя под формата на парична сума, внесена по банковата сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава гаранцията за изпълнение след писмено искане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 дни в случай, че изпълнението на договора е удостоверено с двустранно подписан приемателно-предавателен протокол.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/05/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

Офертите ще бъдат отворени на 28.05.2019 г. в 16:30 ч. в административната сграда на Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост № 1, ет.2, заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и средствата на масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участниците в процедурата не следва да са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП. Възложителят предвижда Специфични национални основания за отстраняване.
1. осъждания за престъпления по по чл. 194 - 208, чл. 213а - 217, чл. 219 - 252 и чл.254а - 255а и чл.256 - 260 от Наказателния кодекс (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
2. нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
3. нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
4. наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
5. наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
6. обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Участниците декларират обстоятелствата относно наличието или липсата на специфичните национални основания за отстраняване в част III, буква „Г“ от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва