Деловодна информация
00017
ОП-66-00-9/1/ 25/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00017-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмета на община Берковица -публичен възложител по чл.5, ал.2, т.9 от ЗОП 000320559
пл. Йордан Радичков №4
Берковица BG312 3500 България
инж. Мая Горанова-гл. експерт „ЕФПП“ при ОбА-Берковица +359 95389129
ob@berkovitsa.com +359 95388405

Интернет адрес/и

http://www.berkovitsa.bg/

http://berkovitsa.bg/profil_new/?p=7750


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://berkovitsa.bg/profil_new/?p=7750
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на СМР за обект: “Въвеждане на мерки за повишаване на енергийната ефективност на сграда на държавната и общинска администрация, находяща се в гр. Берковица, ул. „Антон Страшимиров“ № 2
45320000      
Строителство

Изпълнение на СМР за обект “Въвеждане на мерки за повишаване на енергийната ефективност на сграда на държавната и общинска администрация, находяща се в гр. Берковица, ул. „Антон Страшимиров“ № 2“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
531919.06      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45320000      
45321000      
45330000      
45331000      
45315100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

гр. Берковица, ул. „Антон Страшимиров“ № 2

градата се намира УПИ XІ, кв. 131 по плана на гр. Берковица, ПИ 03928.506.503 по КК на гр. Берковица. Обектът на СМР представлява многоетажна обществена сграда. Сградата е пусната в експлоатация през 1978 г. Покривът на сградата е четирискатен, с дървена покривна конструкция и покритие от керамични керемиди. По фасадите няма поставена до момента топлоизолация, дограмата на сградата е частично подменена. Сутеренът и първият етаж на сградата са облицовани с мраморни плочи. Сградата е с правоъгълен план. Централният вход е разположен на фасада Изток, където са разположени и изходите за пожарните коли. Вход към сградата има и на Фасада Запад. Теренът, на който е разположена сградата е равнинен. Достъпът до централния вход се осъществява посредством еднораменно, стоманобетоново стълбище. Сградата има общо четири етажа. Сутерен на кота -3,00м, и още три етажа – съответно на кота +0,00м, +3,70м и +6,80м. Сградата има неизползваемо подпокривно пространство. Покривът е многоскатен, с дървена покривна конструкция и покритие от керамични керемиди.
Застроена площ: 463 кв.м; Разгъната застроена площ без сутерен: 1389 кв.м; Разгъната застроена площ със сутерен: 1852 кв.м
Сградата е в експлоатация от 40 години.Въз основа на тези изводи мерките, които са заложени в Инвестиционния проект, инвестициите са насочени изцяло към повишаване енергийната ефективност на сградата на държавна и общинска администрация.
Предвиждат се:
- топлинно изолиране на външните стени на сградата, резултат от което ще е намаление на действителният обобщен коефициент на топлопреминаване на външните стени;
- поставяне на защитен слой от пароизолация и полагане на топлинна изолация от минерална вата по пода на таванското помещение., което ще доведе до намаляване на коефициента на топлопреминаване през покрива и ремонт на покривна конструкция;
- демонтаж на съществуващата дървена дограма и доставка, и монтаж на нова PVC с профили - пет камерна с двоен стъклопакет;
- дървените врати за пожарните коли ще бъдат подменени с алуминиеви, ролетни с пълнеж от минерална вата;
- Като съпътстващи енергоспестяващате мярка строително-монтажни работи са предвидени обръщане с топлоизолационна система около фасадните отвори 3см EPS, доставка и монтаж на външни алуминиеви подпрозоречни первази, подмазване вътрешно по страници на прозорци и врати, вкл. грундиране; - подмяната на съществуващите осветителни тела с нажежаема жичка с нови – енергоспестяващи осветителни тела и монтиране на датчици за движение.
Предвижда се изграждането на нова мълниеприемна и заземителна инсталация. - подмяна на нафтов котел и ОВК инсталация, ще се постигне ефективност, тъй като старият е с много по-голяма отоплителна мощност от необходимата и съответно има ниска ефективност;
-Осигуряване на достъпна среда
Дейностите по проекта ще спомогнат за намаляване разходите за поддръжката на материалната база и разходи за енергопотребление и отопление, като от друга страна ще подобри комфорта и енергийната характеристика на сградата.
Допълнителен ефект от мерките ще осигури рентабилната експлоатация, което ще позволи устойчивото й управление и поддръжка във времето.
За изпълнение на СМР е одобрен инвестиционен проект във фаза „Технически“ под №28/02.08.2018 г. с инженерни части на проекта: част „Архитектурна“, „Електро“, „Конструкции“, „ПБ“, „Енергийна ефективност“ с доклад за ОС по част „ЕЕ“, „ОВК“ и „ВИК“.За обекта е издадено Разрешение за строеж № 26/02.08.2018 г.
Пълната информация, относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описана и регламентирана в техническата специфкация и Инвестиционния проект във фаза „Технически“, неразделна част от настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА П1 Техническо предложение за изпълнение на поръчката    60 (шестдесет)точки
Цена
П2-40(четиридесет)т.
II.2.6) Прогнозна стойност
531919.06      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 08/06/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16RFOP001-2.002-0043„Повишаване на енергийната ефективност на сгради в гр. Б-ца” по ДБФП № BG16RFOP001-2.002-0043-С01 и № РД-02-37-41/08.03.2019 г. на МРРБ

В посочената прогнозна стойност на общ. поръчка са включени 8% /осем на сто/ непредвидени разходи в размер 39 401,41 лв. без ДДС. Възложителят ще заплати до 8% /осем на сто/ непредвидени разходи за СМР, включени в ценовата оферта на изпълнителя при изпълнение на поръчката, след доказана необходимост, направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник в процедурата трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ и да има издадено удостоверение за вписване от Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката първа група, четвърта категория по смисъла на чл.5, ал.6, т.1.4.3 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г. или за по-висока категория строежи от същата група, а за чуждестранни лица–участници в процедурата в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да имат право да извършва такава дейност по законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, които ще изпълняват съответните строителни и монтажни работи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите трябва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата участникът декларира годността за упражняване на професионална дейност чрез попълване на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (еЕЕДОП) с посочване на органа, издал документа, обхват, дата на издаване, и посочване на националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител, копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камара на строителите в България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държавата членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария, в която е установен, или на регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон доказващи, вписването на участника в съответен регистър на тази държава или че същият може да осъществява дейност по извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език, с който да докаже на основание чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП във връзка с чл.3 и чл.25а от Закона за камарата на строителите, че има право да изпълнява възлаганото строителство в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За изпълнението на поръчката е необходимо Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще изпълняват строителството, за вреди, причинени на другите участници в строителството или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при и по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора, съгласно чл.171 от Закона за устройство на територията, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват най-малко четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ по чл.5, ал.2, т.4 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от лицето/всяко от лицата, включено/и в обединението, което/ които ще изпълнява строителството съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват, и за тях не са налице основания за отстраняване от процедурата.


ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор , като попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние, в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи, актуални документи по чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП – доказателства за наличието на застраховка „Професионална отговорност“, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват най-малко четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ по чл.5, ал.2, т.4 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки. Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности (строителство) на минимум 1 (един) обект с предмет, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под дейности (строителство), идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, следва да се разбира: СМР / строителство, свързано с реализация на енергоефективни мерки, вкл. изграждане или ремонтни строителни работи или реконструкция на сгради по въвеждане енергоефективни мерки за обекти от четвърта категория, съгласно член 9, алинея 1 и ал.2 от НАРЕДБА № 1 ОТ 30 ЮЛИ 2003 Г. ЗА НОМЕНКЛАТУРАТА НА ВИДОВЕТЕ СТРОЕЖИ
Възложителят не изисква и не се интересува от обема на изпълненото строителство. За изпълнено строителство се счита такова прието с протокол Обр. 15, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата включени в него.
Когато участникът използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват, и за тях не са налице основания за отстраняване от процедурата.
2.За изпълнение на строителството участникът, следва да разполага със следните технически правоспособни лица:
2.1. Технически ръководител - лица, получили дипломи от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", „инженер", или "архитект", както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника", съгласно чл. 163а, ал.2 и ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна;
2.2.Специалист за контрол по качеството / отговорник по качеството - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;
2.3. Специалист по безопасност и здраве в строителството - Да притежава удостоверение за завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност, съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата включени в него.
Когато участникът използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват, и за тях не са налице основания за отстраняване от процедурата.
3. Участникът, следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват на сертификация строително-монтажни работи.
4.Участникът, следва да има внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент с обхват на сертификация строително-монтажни работи.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор по т.3 и т.4 се доказва от всяко от лицата, включени в него, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителството. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да имат съответните сертификати.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията по т.3 и т.4 се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.


1.При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т.1., като попълва раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.(посочва се проф. комп. на лицата в т. ч.: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, год. на дипломиране, № на диплома, уч.заведение, У-ние/Сертификат за преминато обучение № на документа, год. на издаване и издател); Проф. квалифик.(направление, год. на придобиване, № на издадения документ,издател). Преди сключване на д-р за общ. поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на техн. лица включени или не в структурата на участника, вкл. тези отговарящи за контрола на качеството.
3.При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т.3, като попълва раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти на екологично управление“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи копие на Сертификат БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай, участникът трябва да е в състояние да докаже, че прилаганите мерки са еквивалентни.
4.При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т.4, като попълва раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти на екологично управление“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договора участникът, определен за изпълнител представя Сертификат БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията по т.3 и т.4, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнителят да планира и извършва всички СМР и зад-та по д-ра за общ. поръчка в съответствие с условията за допустимост на дейностите и разходите по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.002 „Енергийна ефективност в периферните райони-2" и изготвения инвестиционен проект във фаза "Технически" за конкретната сграда.
2. Външния облик на сградата се решава в цвят – RAL 3000 основен и RAL 9006 допълващ.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

12/11/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/05/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Берковица пл. „Йордан Радичков“ № 4, ет.1, "Заседателна зала"

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите участниците се уведомяват чрез профила на купувача най-малко 48 часа преди новоопределения час.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Гаранцията за изпълнение на д-ра се представя от участника, определен за изпълнител, при подписването му, в размер 5% от стойността на д-ра без ДДС.Гаранцията се предоставят в една от следните форми:парична сума;банкова гаранция, застраховка. Гаранцията под формата на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице–гарант.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк. гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
2.Гаранция за авансово плащане.Възложителят предвижда авансово плащане за изпълнение на СМР в размер на 30% от сумата по д-ра.Във връзка с предвиденото авансово плащане Възложителят на основание чл.111, ал.1 от ЗОП изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпеча авансово предоставените средства. Гаранцията е до размера на тези средства и се освобождават до три дни след връщане или усвояване на предвидените аванси. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:парична сума;банкова гаранция,застраховка.Гаранцията под формата на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение и за аванс. В случай, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не се възползва от предоставената му възможност да получи авансово плащане то незаплатените и дължими плащания по договора за реално извършени дейности ще се изплатят към междинните и/или окончателното плащания по договора.
В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията по чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл.55, ал. 1, т. 1, т.3, т.4 и т. 5 от ЗОП и условията по чл.107 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС (не се прилага, когато са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), както и участници, за които са налице ограничения по чл.69 от ЗПКОНПИ. Свързани лица по смисъла на §2, т.45 от ДР на ЗОП във вр. с §1т.13 и т.14 от ДР на ЗППЦК не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата.
Финансирането на обществената поръчка е осигурено въз основа на ДБФП №BG16RFOP001-2.002-0043-С01 и № РД-02-37-41 /08.03.2019 г. на МРРБ.Схема на плащане:1.Авансово плащане: предвижда се извършване на авансово плащане в размер на 30%(тридесет на сто) от общата сума по д-ра без стойността на непредвидените разходи. Плащането се извършва в 30 (тридесет) дневен срок от сключване на д-ра след представяне на гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства и фактура в оригинал.2.Междинни плащания в размер до 50%(петдесет на сто) от стойността по д-ра без непредвидени разходи в срок до 30 дни от подписване на двустранен протокол за изпълнените към момента строително -монтажни дейности одобрен от лицето осъществяващо строителен надзор и инвеститорския контрол, както и фактура. Всяко междинно плащане се извършва след подписване и представяне на протокол – обр. №19 за действително извършени и подлежащи на разплащане СМР при минимум 20% /двадесет на сто/ изпълнени СМР.3.Оконч.плащане за действително извършените СМР/в т.ч. и непредвидените, след приспадане на аванс. и междинните плащания в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване без забележки на Акт обр.15, актове обр.19 и ф-ра в оригинал.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва