Деловодна информация
00753Община Свищов
12-00-960 25/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00753-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свищов 000133965
ул. Цанко Церковски №2
Свищов BG321 5250 България
Даниела Станкова - Н-к отдел ОП +359 63168111
op@svishtov.bg +359 63160504

Интернет адрес/и

www.svishtov.bg

http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=242


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=242
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Упражн. на СН по време на ремонт, обновяване, оборудване и прилагане на мерки за енерг. ефект. на Читалище Трудолюбие-Дунав с. Вардим, Читалище Ф. Станиславов с. Ореш и Нар. читалище Светлина-Царевец
71520000      
Услуги

Настоящата обществена поръчка е свързана с осъществяването на консултантска дейност за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1 от ЗУТ на всеки един от следните обекти:
• Обект: „Ремонт, обновяване, оборудване и прилагане на мерки за енергийна ефективност на Читалище "Трудолюбие - Дунав", с. Вардим“;
• Обект: „Ремонт, обновяване, оборудване и прилагане на мерки за енергийна ефективност на Читалище "Филип Станиславов", с. Ореш“;
• Обект: „Ремонт, обновяване, оборудване и прилагане на мерки за енергийна ефективност на Народно читалище "Светлина - Царевец 1927", с. Царевец“
Подробните изисквания за изпълнение са съгласно техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

с. Вардим, с. Ореш, с. Царевец, община Свищов

Настоящата обществена поръчка е свързана с осъществяването на консултантска дейност за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1 от ЗУТ на всеки един от следните обекти:
•Обект: „Ремонт, обновяване, оборудване и прилагане на мерки за енергийна ефективност на Читалище "Трудолюбие - Дунав", с. Вардим“;
•Обект: „Ремонт, обновяване, оборудване и прилагане на мерки за енергийна ефективност на Читалище "Филип Станиславов", с. Ореш“;
•Обект: „Ремонт, обновяване, оборудване и прилагане на мерки за енергийна ефективност на Народно читалище "Светлина - Царевец 1927", с. Царевец“, както следва:
1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР);
2. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Законовите разпоредби, включително Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн. ДВ. бр.72 от 15 август 2003г. с последващите изменения и допълнения);
3. Окомплектоване на цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на възложителя за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне;
4. Ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи и за спазване на изискванията по чл.169 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект, както и в случаите на възникнали допълнителни СМР на строежа;
5. Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи;
6. Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР;
7. Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация;
8. Управление на изпълнението на Строежа;
9. Заверка на екзекутивната документация;
10. Съставяне и подписване на констативен акт съгласно чл. 176, ал. 1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобреният инвестиционен проект, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169, ал. 1 и 3 от ЗУТ и условията на договора;
11. Осъществяване на геодезическо заснемане на обхвата на трите обекта, изготвяне на документация и осигуряване на удостоверение по чл. 54а от Закона за кадастъра и имотния регистър;
12. Съдействие за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, както и документ от Агенцията по кадастър за изпълнение на изискванията по чл. 175, ал. 5 от ЗУТ;
13. Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация;
14. Изготвяне на Техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г.;
15. Предприемане на необх. мерки за навременно получаване на Удостоверение за въвеждане на трите обекта в експлоатация;
16. Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби.
17. Консултантът е длъжен да упражнява строителен надзор и да извършва координация при изпълнение на строителството на обекта чрез технически правоспособни лица, съгласно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.
Подробните изисквания за изпълнение са съгласно техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Ремонт, реконструкция и мерки за подобряване на енергийната ефективност в обекти на културната инфраструктура на територията на Община Свищов“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“

Към датата на решението за откриване на поръчката не е осигурено финансиране. При условие, че не бъде осигурено финансиране по проект „Ремонт, реконстр. и мерки за подобряване на енерг. ефективност в обекти на културната инфрастр-ра на територията на Община Свищов“ по ОПРР, то Възложителят няма да възлага за изпълнение договора и съответно не дължи на Изпълнителя неустойки, обезщетения или др.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да притежава валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройство (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция, до ДВ бр.82, от 26.10.2012 година, или валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекция за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба №РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.
Лицензът трябва да е в срока на неговата валидност. В случай, че срокът на валидност на лиценза/ удостоверението изтича преди срока за изпълнение на поръчката, участникът трябва да представи декларация, че ще го поднови в установените в Наредбата за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.
Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейски съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) .
Документ, с който се доказва: Валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол, съобразно изискванията на Наредба №РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или еквивалент за чуждестранните участници - копие „Вярно с оригинала”.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изискване.

Възложителя не поставя изискване.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, следва да се разбира: минимум една услуга свързана с дейности по строителен надзор в съответствие с посочените в ЗУТ функции или аналогични такива (за консултантска услуга, предоставяна в други държави), във връзка с изпълнението на СМР на сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ минимум 1000 кв. метра и с капацитет минимум за 100 посетители или строителни дейности с еквивалентни характеристики извън страната.
Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
А) Инженер по част „Геодезия“ - 1 бр.:
Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Геодезия, фотограметрия и картография” или „Земеустройство”, или „Геодезия”, или „Маркшайдерство и геодезия”, или еквивалентна специалност.
Специфичен опит: извършване на дейности при упражняване на строителен надзор в минимум 1 (един) изпълнен обект за СМР на сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ минимум 1000 кв. метра и с капацитет минимум за 100 посетители или строителни дейности с еквивалентни характеристики извън страната.
Б) Инженер „Контрол на качеството“ - 1 бр.:
Професионална област (квалификация): строителен инженер или еквивалентна.
Специфичен опит: извършване на дейности при упражняване на строителен надзор в минимум 1 (един) изпълнен обект за СМР на сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ минимум 1000 кв. метра и с капацитет минимум за 100 посетители или строителни дейности с еквивалентни характеристики извън страната.
В) Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 бр.:
Професионална област (квалификация): професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент.
Специфичен опит: извършване на дейности при упражняване на строителен надзор в минимум 1 (един) изпълнен обект за СМР на сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ минимум 1000 кв. метра и с капацитет минимум за 100 посетители или строителни дейности с еквивалентни характеристики извън страната.
Участникът попълва поле 6) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Важно!!!
* Участникът трябва да посочи отделни лица, едно лице не може да съвместява две позиции.
** Участникът да отговаря на изискването на чл. 166, ал. 3 от ЗУТ – консултантът не може да сключва договор за строителен надзор за строежи, за които той или наетите от него по трудово правоотношение физически лица са строители и/или доставчици на машини, съоръжения, технологично оборудване, както и свързаните с тях лица по смисъла на Търговския закон.
*** Предложените от участника лица за позиции А); Б); В); да са технически правоспособни, съгласно изискванията на Наредба №РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор и чл. 167, ал. 1, т. 2 от ЗУТ и да са задължително включени в основния заверен списък от правоспособни физически лица, които упражняват дейността. Списъкът е неразделна част от лиценза/удостоверението за упражняване на дейността съгласно чл.166, ал.1, т.1 и ал.2 от ЗУТ.


Документи, с които се доказват критериите за подбор:
1. Списък по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга - копия заверени с гриф „Вярно с оригинала”.
2. Списък по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице:
- основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5 % от стойността на договора, която се представя в една от следните форми:•Банкова гаранция;•Парична сума;•Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

14/10/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала № 1 на административната сграда на Община Свищов, ул. "Цанко Церковски" № 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице:
- основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП и условията по чл. 107 ЗОП;
- обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;
- за когото не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията, чрез регламентираните в ЗМИП и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включ. когато участникът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП; - за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ;
- който, след покана от страна на Възложителя и в определения в нея срок, откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с по-кратък срок на валидност;
- чието Ценово предложение надвишава прогнозн. стойност на обществ. поръчка, и/или по какъвто и да е начин е вкл. някъде в офертата си извън плика „Предл. ценови параметри“ за наст. поръчка елементи, свързани с предлаг. цена (или части от нея);
- в случаите, предвидени в методиката за оценка на офертите - Критерий за възлагане на поръчката по чл. 70 от ЗОП.
- са свързани лица по смисъла на &1, т.13 и т.14 от допълн. разпоредби на Закона за публично предлагане на ценни книжа.
Отсъствието на посоч. обстоят. при подаване на офертата, участникът декларира в ЕЕДОП, а участникът, избран за изпълнител преди сключване на договора представя доказат. по чл. 58 ЗОП. Възложителят не изисква докум., до които има достъп по служ. път или чрез публ. регистър, или могат да бъдат осигур. чрез пряк и безплатен достъп до нац. бази данни на държавите членки.
2. Условия за изменение на договора за обществена поръчка.
2.1. Условия за замяна на изпълнителя с нов изпълнител съгл. чл.116, ал.1, т.4 и т.5 от ЗОП. Във всички случаи на прекратяване на договора посоч. в раздел VIII, чл.36, чл.37, чл.38, чл.39, чл.40, чл.41 от договора – обр. №4, неразд. част от докум. за участие Възложителят може да не прекрати договора, а да замени Изпълнителя съгл. чл.116, ал.1, т.4 и т.5 ЗОП при следните условия:
2.1.1. се налага замяна на изпълнителя с нов изпълнител, при условие че възможността за замяна е предвидена в документ. за обществ. поръчка и в договора чрез ясни, точни и недвусмислени клаузи, касаещи възникването на конкр. условия;
2.1.2. се налага замяна на изпълнителя с нов изпълнител, когато за първоначалния изпълнител е налице универсално или частично правоприемство, включ. при преобразуване на първоначалния изпълнител чрез вливане, сливане, разделяне или отделяне, или чрез промяна на правната му форма, както и в случаите, когато той е в ликвидация или в открито производство по несъстоятелност и са изпълнени едновременно следните условия:
а) за новия изпълнител не са налице основанията за отстраняване от процедурата и той отговаря на първоначално установените критерии за подбор;
б) промяната на изпълнителя не води до др.съществени изменения на договора за общ. поръчка и не цели заобикаляне на закона.
3. Изменение на договора на основание чл.116, ал.1. т.1 от ЗОП. В случай, че при подписване на договора за финансиране по Проект „Ремонт, реконструкция и мерки за подобряване на ен. ефективност в обекти на културната инфраструктура на територията на Община Свищов", финансиращия орган намали стойностите на предвидените СМР, и/или отпаднат видове дейности от инвестиц. проект и КСС, Възложителят ще предприеме действия за коригиране на ст-стта на договора, без да се променя предмета на договора.
Важно! Към датата на решението за откриване на поръчката не е осигурено финансиране за дейностите, предмет на същата. При условие,че не бъде осигурено финансиране то Възложителят няма да възлага за изпълнение договора и съответно не дължи на Изпълнителя неустойки, обезщетения или др. Договора с определеният изпълнител ще се сключва под условие на основание чл.114 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва