Деловодна информация
00496
BG12-П01-0035 24/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00496-2019-0039 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане 121015056
ул.Триадица№2
София BG411 1051 България
Ивайла Симеонова Касърова +359 882825975
ikasyrova_2.012@abv.bg +359 76603542

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg

http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2430&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2430&_pprocou_WAR_asp_delta=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Агенция за социално подпомагане 121015056
ул.Триадица№ 2
София BG411 1051 България
Ивайла Симеонова Касърова +359 882825975
ikasyrova_2.012@abv.bg +359 76603542

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg

http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2430&_pprocou_WAR_asp_delta=10

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Разработване на инструментариум за работа в новите интегрирани здравно-социални услуги и за оценка на индивидуалните потребности на децата и младежите, настанени в ДДЛРГ, ДМСГД и ЦНСТД МУ”
85310000      
Услуги

Предмет на обществената поръчка е „Разработване на инструментариум за работа в новите интегрирани здравно-социални услуги и за оценка на индивидуалните потребности на децата и младежите, настанени в ДДЛРГ, ДМСГД и ЦНСТД МУ” по проект BG05M9OP001-2.012 „Продължаваща подкрепа за деинституализация на децата и младежите“, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
123333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG

територията на Република България

Изпълнителят следва да разработи:
2.1. Инструментариум за оценка на индивидуалните потребности на деца и младежи, настанени в ДДЛРГ, ДМСГД и ЦНСТДМ, с който и да се проучат възможностите за реинтеграция на децата/младежите в семейна среда.
2.2. Стандарти за качество на предоставяне на услугата;
2.3. Методическо ръководство/методика за предоставянето на услуги и подкрепа в новоизградените центрове за деца с високорисково поведение;
2.4. Провеждане на обучения на членовете на мултидисциплинарните екипи (МДЕ), които ще прилагат разработения инструментариум за оценка на индивидуалните потребности на деца и младежи, настанени в ДДЛРГ, ДМСГД и ЦНСТДМ, както и ще извършат оценка на възможностите за реинтеграция на децата/младежите в семейна среда.
Целта е гарантиране правото на децата на семейна среда и на достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности.
Настоящето задание е в изпълнение на дейност 1 “Разработване на инструментариум за работа в новите интегрирани здравно-социални услуги и за оценка на индивидуалните потребности на децата и младежите, настанени в ДДЛРГ, ДМСГД и ЦНСТД МУ” от проект „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите”.
Критериите по-долу
 
ДА показателя „Екип за изпълнение на поръчката”    20
показателя „Организация за изпълнение на поръчката”    50
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
123333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M9OP001-2.012 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите”, финансиран по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.012 „Про

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има реализиран общ минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съгл. § 2, т. 67 от ДР на ЗОП "Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.), изчислен на база годишни обороти за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на не по-малък от 100 000 (сто хиляди лева) лв.
Под „сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира: извършване на изследвания, анализи и/или проучвания и/или оценки в социалната, образователна и/или здравна сфера.
Участникът следва да посочи информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква Б Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП. Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП - справка за оборота в сферата , попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Информацията обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.


Участникът трябва да има реализиран общ минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съгл. § 2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишни обороти за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на не по-малък от 100 000 (сто хиляди лева) лв.
Под „сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира: извършване на изследвания, анализи и/или проучвания и/или оценки в социалната, образователна и/или здравна сфера.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните 3 (три) години, назад, считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът, самостоятелно или съвместно, да е изпълнил дейности (минимум 1 (една) дейност) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под „сходен предмет и обем“ следва да се разбира: извършване на изследвания, анализи и/или проучвания и/или оценки в социалната, образователна и/или здравна сфера.
Посочените услуги трябва да са изпълнени преди датата на подаване на офертата от участника.
Забележка: „Изпълнена“ е тази услуга, която е приключила в рамките на 3-годишния период от датата на подаване на офертата, независимо от датата на възлагането на услугата, и резултатът от нея е надлежно приет от възложителя.
Участникът декларира съответствие с изискването чрез посочване на списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП.
На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка съответствието с минималните изисквания се доказва с представяне на списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.


През последните 3 (три) години, назад, считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът, самостоятелно или съвместно, да е изпълнил дейности (минимум 1 (една) дейност) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При сключване на договора за възлагане на обществената и за обезпечаване на неговото изпълнение, определеният за изпълнител представя гаранция в размер на 3% ( три на сто) от стойността му без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, внесена по сметката на възложителя или безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал, издадена в полза на възложителя, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

10/11/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/05/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ул. "Триадица" №2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл. 54, ал. 2 ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП.
Възложителят ще отстранява от участие в прцедурата и участник:
1. За когото са налице обстоятелства съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.), освен ако не е налице изключението по чл. 4 от същия закон.
2.Който е осъден с влязла в сила присъда, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които имат характер на национални /специфични/ основания за изключване.
3.При който е налице наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура.
4.Извършени нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда;
5. При наличие на обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
6. Извършени нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност
Плащането на цената по договора за обществената поръчка ще се извършва при условията и по реда, посочени в проекта на договор, неразделна част от документацията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

на основание чл. 196, ал. 1 , т. 1 ЗОП, във връзка с чл. 197, ал. 1 , т. 4 от ЗОП , решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва