Деловодна информация
00418
42-01-69-(1) 19/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00418-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дупница 000261630
пл. Свобода 1
Дупница BG415 2600 България
Мария Пилева +359 70159270
admin_dupnitsa@dupnitsa.bg +359 70159257

Интернет адрес/и

http://www.dupnitsa.bg/

http://e-obp.eu/bp/Dupnitsa


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/%7BAEBBE949-1FED-4B0F-B76F-FB1206498DB5%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“ИНЖЕНЕРИНГ И ОСНОВЕН РЕМОНТ НА УЛИЦИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ДУПНИЦА“ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ:
45000000      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е “Инженеринг и основен ремонт на улици на територията на Община Дупница“ по обособени позиции.
С настоящата обществена поръчка се възлагат следните обособени позиции:
Обособена позиция №1: „Изпълнение на инженеринг за основен ремонт на улица „Жива вода“
Обособена позиция № 2: „Изпълнение на инженеринг за основен ремонт на улица „Николаевска“
Обособена позиция № 3: “Изпълнение на инженеринг за основен ремонт на улица „Седма Рилка Дивизия“
Обособена позиция 6: „Изпълнение на инженеринг основен ремонт на ул.”Александър Батенберг” и пресичането й с ул.”Петър Динеков”
Дейностите, включени в обхвата на всяка от обособените позиции включват:
1)Проектиране във фаза „технически проект“ 2)Изпълнение на строително-монтажни работи;3) Упражняване на авторски надзор по време на строителството. Пълно описание на предмета на поръчката е подробно представено в Техническите спецификации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1386082.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Изпълнение на инженеринг за основен ремонт на улица „Жива вода“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
45233161      
71000000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Община Дупница

Дейностите, включени в обхвата на обособената позиция включват: 1)Проектиране във фаза „технически проект“ включващ следните части: Пътна;Геодезия;Организация на движението;Пожарна безопасност;ПБЗ;Количествено-стойностна сметка за всички видове намеси; Техническа спецификация; 2)Изпълнение на строително-монтажни работи;3) Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Местоположение: гр. Дупница
Обем - общо: около 406 м.
Пълно описание на предмета на обособената позиция е подробно представено в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    10
Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
185734.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към поле II.2.5) П/л П1 вкл.: П1.1. Срок за проект. с мак. бр. 5 т. и П1.2. Срок за изп. на СМР с мак. бр. 5т. П/л П3 вкл.: П3.1. - Цена за проект. с мак. бр. 10 т.; П3.2. - Цена за СМР с мак. бр.20т. и П3.3. - Цена за упр. на авт. надзор с мак.бр. 10т.
Към поле II.2.7) Срокът за изготвяне на техн. проект е не повече от 15 кал. дни. Срок за изпълнение на СМР е не повече от 30 кал. дни.

II.2) Описание 1

Изпълнение на инженеринг за основен ремонт на улица „Николаевска“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233161      
45233252      
71000000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Община Дупница

Дейностите, включени в обхвата на обособената позиция включват: 1)Проектиране във фаза „технически проект“ включващ следните части: Пътна;Геодезия;Организация на движението;Пожарна безопасност;ПБЗ;Количествено-стойностна сметка за всички видове намеси; Техническа спецификация; 2)Изпълнение на строително-монтажни работи;3) Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Местоположение: гр. Дупница
Обем - общо: около 305 м.
Пълно описание на предмета на обособената позиция е подробно представено в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    10
Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
182646.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към поле II.2.5) П/л П1 вкл.: П1.1. Срок за проект. с мак. бр. 5 т. и П1.2. Срок за изп. на СМР с мак. бр. 5т. П/л П3 вкл.: П3.1. - Цена за проект. с мак. бр. 10 т.; П3.2. - Цена за СМР с мак. бр.20т. и П3.3. - Цена за упр. на авт. надзор с мак.бр. 10т.
Към поле II.2.7) Срокът за изготвяне на техн. проект е не повече от 15 кал.дни. Срок за изпълнение на СМР е не повече от 30 кал. дни

II.2) Описание 1

Изпълнение на инженеринг за основен ремонт на улица „Седма Рилка Дивизия“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233161      
45233252      
71000000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Община Дупница

Дейностите, включени в обхвата на обособената позиция включват: 1)Проектиране във фаза „технически проект“ включващ следните части: Пътна;Геодезия;Организация на движението;Пожарна безопасност;ПБЗ;Количествено-стойностна сметка за всички видове намеси; Техническа спецификация; 2)Изпълнение на строително-монтажни работи;3) Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Местоположение: гр. Дупница
Обем - общо: около 385 м.
Пълно описание на предмета на обособената позиция е подробно представено в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    10
Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
200001.91      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към поле II.2.5) П/л П1 вкл.: П1.1. Срок за проект. с мак. бр. 5 т. и П1.2. Срок за изп. на СМР с мак. бр. 5т. П/л П3 вкл.: П3.1. - Цена за проект. с мак. бр. 10 т.; П3.2. - Цена за СМР с мак. бр.20т. и П3.3. - Цена за упр. на авт. надзор с мак.бр. 10т.
Към поле II.2.7) Срокът за изготвяне на техн. проект е не повече от 15 кал. дни. Срок за изпълнение на СМР е не повече от 30 кал.дни.

II.2) Описание 1

Изпълнение на инженеринг основен ремонт на ул.”Александър Батенберг” и пресичането й с ул.”Петър Динеков” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233161      
45233252      
71000000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Община Дупница

Дейностите, включени в обхвата на обособената позиция включват: 1)Проектиране във фаза „технически проект“ включващ следните части: Пътна;Геодезия;Организация на движението;Пожарна безопасност;ПБЗ;Количествено-стойностна сметка за всички видове намеси; Техническа спецификация; 2)Изпълнение на строително-монтажни работи;3) Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Местоположение: гр. Дупница
Обем - общо: около 1350 м.
Пълно описание на предмета на обособената позиция е подробно представено в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    10
Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
817699.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към поле II.2.5) П/л П1 вкл.: П1.1. Срок за проект. с мак. бр. 5 т. и П1.2. Срок за изп. на СМР с мак. бр. 5т. П/л П3 вкл.: П3.1. - Цена за проект. с мак. бр. 10 т.; П3.2. - Цена за СМР с мак. бр.20т. и П3.3. - Цена за упр. на авт. надзор с мак.бр. 10т.
Към поле II.2.7) Срокът за изготвяне на техн. проект е не повече от 15 кал. дни. Срок за изпълнение на СМР е не повече от 30 кал.дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи Втора група – четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за по-висока категория строежи от същата група, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Когато участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който съобразно посоченото в договора за създаване на обединението разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, ще изпълнява строителство.
При участие на подизпълнител или трети лица, изискването се прилага към тези подизпълнители и трети лица, които ще изпълняват строителство.
Участникът декларира съответната информация в Част IV, Раздел А от ЕЕДОП.
За доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представя следния документ, чрез който се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС или валиден еквивалентен документ, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство – при чуждестранни лица) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за проектант по чл.171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл.5, ал.1, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за строител по чл.171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
Изискването по горните две точки се прилага към всеки член на обединение и към всеки подизпълнител съобразно дейностите, които ще изпълняват. Възложителят може да изиска от изпълнителя сключването на допълнителна застраховка, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ.
Изискването за застраховка „Професионална отговорност“ на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор в Част IV, Раздел Б в ЕЕДОП
За доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представят документите по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Заверено копие на валидна застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с изискуемото покритие за проектант и/или строител, или еквивалентно доказателство за наличие на изискуемата застраховка.


1. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за проектант по чл.171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл.5, ал.1, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за строител по чл.171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Опит в изпълнението на дейности, ид. или сх. с пред. на поръчката
1.1 Уч. трябва да е изпълнил за последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата, строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Уч. попълва информация за съответствие с изискването в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП.
1.2 Уч. трябва да е изпълнил за последните 3 год. считано от датата на подаване на офертата услуга с предмет, ид. или сх.с този на поръчката.
Уч. попълва инф. за съотв. с изискв. в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП. Уч. може да докаже мин. изисквания по т.1 с един договор изпълнен през последните 5 год. от датата на подаване на офертата. За доказване съотв. с поставеното мин. изискване в т. 1 се представят док. по чл. 64, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП инф., а именно: (1) Сп. на услугите, които са ид. или сх. с предмета на общ. поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с док., които доказват извършената услуга; (2) Сп. на строителството, ид. или сх. с пред. на поръчката, придружен с у-ния за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Уч, трябва да разполага със следния ръководен състав и технически лица за изпълнение на предмета на поръчката
2.1. Екип за проект. и авт. надзор: Проектант по част „Геодезия“; Проектант част „Пътна”
2.2.Екип за изпълнение на строителството: 1). Р-л обект; 2). Техн. р-л; 3). Експерт по контрол на качеството; 4). Длъжностно лице по БЗ.
Уч. попълва инф.за съотв. с изискв. в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП, в която предоставя инф., от която да е видно съответствието с поставените изисквания. За доказване съотв. с поставеното мин. изискв. в т. 2 се представят док. по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП инф., а именно: Сп. на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и док., които доказват проф. комп. на лицата.
3. Системи и/или стандарти – Уч. трябва да има внедрени системи съгласно стандарти: EN ISO 9001 и ISO 14001.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини, при условие че участникът е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
При подаване на офертата уч. декларират съответствие с изискванията, като попълнят съответната част от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV “Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
За доказване съответствие с поставеното минимално изискване в т. 3 се представят документите по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Копия на валидни Сертификати за разработени и внедрени от Участника системи за: (1) управление на качеството, (2) управление на околната среда.


1.Опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката
1.1 Уч. тр. да е изп. за посл. 5 год, считано от датата на подаване на офертата, строителни дейности с предмет, ид. или сх. с този на поръчката.За „строителни дейности с предмет ид. или сх. с пред. на поръчката“ се приема: дейности по изграждане/ново стр. и/или осн. ремонт и/или рехаб. и/или реконстр.и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или ул. от 2степенната ул. мрежа V и VI клас и/или съоръж.към тях. В-ят не поставя изискване за обем.„Изпълнен“ е този обект, който е приключил в рамките на 5-год. период от датата на подаване на оф., независимо от датата на възлагането, и обектът е надлежно приет от в-ля.
1.2 Уч. тр. да е изп. за посл. 3 год., считано от датата на подаване на офертата услуга с предмет, ид. или сх. с този на поръчката. За „усл. с пред. ид. или сх. с пред. на поръчката“ се приема изработване на инв. проект във фаза „техн.“ или „раб.“ по см. на ЗУТ и Наредба №4/21.05.2001 г. за изпълнение на стр., с свързано с изграждане/ново стр. и/или осн. ремонт и/или рехаб. и/или реконстр.и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или ул. от 2степенната ул. мрежа V и VI клас и/или съоръж.към тях. В-ят не поставя изискване за обем.
2. Уч. трябва да разполага със сл. ръководен състав и техн. лица за изпълнение на пред. на поръчката:
2.1. Екип за проект. и авт. надзор:
1). Проектант част „Пътна” - да прит. вал. у-ние за ППП или екв. док. Спец. опит: като проектант по част „Пътна” при разраб. на поне 1 инв. проект във фаза „техн.“ или „раб.“ по см. на ЗУТ и Наредба №4/21.05.2001 г. за изп. на стр., свързано с изграждане/ново стр. и/или осн. ремонт и/или рехаб. и/или реконстр.и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или ул. от 2степенната ул. мрежа V и VI клас и/или съоръж.към тях.
2). Проектант по част „Геодезия“ – да прит. вал. у-ние за ППП или екв.док. Спец. опит: като проектант по част „Геодезия” при разраб. на поне един инв. проект във фаза „техн.“ или „раб.“ по см. на ЗУТ и Наредба №4/21.05.2001 г. за изп. на стр., свързано с изграждане/ново стр. и/или осн. ремонт и/или рехаб. и/или реконстр.и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или ул. от 2степенната ул. мрежа V и VI клас и/или съоръж.към тях.
2.2.Екип за изп. на стр.
1). Р-л обект - да има призната образ. – квалиф. стенен „баалавър или „магистър”, с придобита спец. „Пътно/Транспортно строителство“, или екв. (вкл. и за чужд. експерти и/или експерти, с придобита в чужбина спец.). Спец. опит: като р-л на обект или р-л на екип или екв. на поне 1 обект за изп. на строеж, свързан с изграждане/ново стр. и/или осн. ремонт и/или рехаб. и/или реконстр. и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или ул. от 2степенната ул. мрежа V и VI клас и/или съоръж. към тях.
2). Техн. р-л – техн.правоспособно лице с в.о. с квалиф. „арх.“ или „стр. инж.“ или „инж.“ или лице със с.о. с 4-год. курс на обучение и придобита проф. квалиф. в обл. „Арх.и стр.“ и „Техника“. Спец. опит: техн. р-л или екв. на поне 1 обект за изп. на строеж, свързан с изграждане/ново стр. и/или осн. ремонт и/или рехаб. и/или реконстр. и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или ул. от 2степенната ул. мрежа V и VI клас и/или съоръж. към тях.
3). Експерт по контрол на кач. - лице, притежаващо у-ние за преминато обучение за к-л върху кач. на изпълнение на стр. и за к-л за съотв. на стр. продукти със съществените изискв. за безопасност или екв. док.
4). Дл. лице по БЗ – лице, притежаващо у-ние за преминато обуч. по безоп. и здрав. усл. на труд
Едно ФЛ може да изпълнява функции само в 1 екип и не се допуска да съвместява функции на експерт в различни екипи.
3. С-ми и/или стандарти:
3.1. С-ма за управление на качеството, с/но стандарт EN ISO 9001 в обх/ „строителство“
3.2. С-ма за управление на околната среда, с/но стандарта ISO 14001 в обх„строителство“
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В-лят изисква от определения и-л да предостави гаранция за обезпечаване на авансовото плащане и гаранция, която да обезпечава изпълнението на договора. Гаранцията, обезпечаваща авансовото плащане е в пълния размер на предоставените авансово средства. По отношение на гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 (едно) на сто от стойността му без ДДС. Гаранциите се представят от и-ля преди скл. на дог. под формата на: 1) парична сума, внесена по сметката на в-ля, или 2) безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал, издадена в полза на в-ля, или 3) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на и-ля. След приключване срока на дог. и преди освобожд. на гаранцията за изп. на дог., и-лят е длъжен да представи на в-ля гаранция обезпечаваща гаранционното поддържане на договора (гаранционните срокове), в размер на 1% от стойността на договора за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/05/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

"Кръгла зала" на Община Дупница на адрес: гр. Дупница, пл. Свобода 1, ет.4

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1)В-ят ще отстранява от участие в процедурата уч., за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 4 от ЗОП. Относно обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП в-ят има право да не отстрани от процедурата уч. на посоч. основ., ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в с-ние да изпълни поръчката съгласно приложимите нац. правила за продължаване на стоп. дейност в държавата, в която е установен.
2) В-ят ще отстранява от участие в проц. и уч.: 2.1.Които са свързани лица по см. на § 1, т. 13 от ДР на ЗППЦК; 2.2. Който няма право да участва в обществени поръчки на основ.е чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. 2.3.За който важат забраните по чл. 69 от ЗПКОНПИ; 2.4.Който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни др. усл., посочено в обявлението за общ. пор. или в документацията; 2.5. Който е представил оферта, която не отг. на предв. обявените усл. за изп. на поръч. и/или на правила и изискв., свързани с опазване на околната среда, соц. и трудовото право, приложими колект. спор-ния и/или разпоредби на междун. екологично, соц. и трудово право, които са изброени в п-ние № 10 от ЗОП; 2.6.Подал оферта, която не отговаря на усл. за представяне, вкл. за форма, начин и срок; 2.7.Който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 2.8.Който след покана от възложителя и в определения в нея срок не е удължил срока на валидност на офертата си; 2.9.Чието Техн. предл. за изп. на поръч. не отг. на изискв., посоч. в докум-я; 2.10.Чието Ценово предл. надвишава опр. от в-ля максимална прогн. Ст. на поръчката в нейната цялост, така и по посочените прогн. Ст. за отд. позиции; 2.11.Който предложи срокове за изп. на поръч. над опр. от в-ля максимални срокове за изп.
3. В-лят се възползва от възможността, предоставена от чл. 21, ал. 6 от ЗОП и ще възлага обособени позиции № 4, 5 и 7 по реда, валиден за индивидуалната стойност на всяка от тях, а именно: събиране на оферти с обява по реда на глава 26 от ЗОП, както следва:
ОП 4 с предмет: „Изпълнение на инженеринг основен ремонт на ул.”Васил Левски”, участък от пресичането с ул.”Опълченска” до ул.”Отец Паисий” – с обем 115 м. и с прогнозна стойност в размер на 54 172.02 лв. без ДДС;
ОП 5 с предмет: „Изпълнение на инженеринг основен ремонт на ул.”Метоха” и ул.”Генерал Георги Тодоров”, с обем: 305 м. и водопроводна мрежа с обща дължина около 565 м., в участък от о.т.2111 до о.т.2264 и с прогнозна стойност в размер на 164 194.63 лв. без ДДС;
ОП 7 с предмет: „Изпълнение на инженеринг за основен ремонт на ул.”Бабуна Планина” в участъка от ул."Драгой Болярин" до ул.”Баба Тонка”, град Дупница.", с обем: 170 м. и с прогнозна стойност в размер на 65 640,30 лв. без ДДС.
Общата им прогнозна стойност е в размер на 284 006.95 без ДДС, което представлява 17.01 % от общата стойност на поръчката. Общата прогнозна стойност за цялата поръчка е в размер на 1 670 089.09 лева без ДДС, разпределена по седем обособени позиции. Остатъчната прогнозна стойност на поръчката е в размер на 1 386 082.14 лева без ДДС и представлява сбор от стойностите на обособените позиции, които се възлагат с настоящата процедура, а именно: ОП 1: „Изпълнение на инженеринг за основен ремонт на улица „Жива вода“; ОП 2: „Изпълнение на инженеринг за основен ремонт на улица „Николаевска“; ОП 3: “Изпълнение на инженеринг за основен ремонт на улица „Седма Рилка Дивизия“ и ОП 6: „Изпълнение на инженеринг основен ремонт на ул.”Александър Батенберг” и пресичането й с ул.”Петър Динеков”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва