Деловодна информация
00267Община Пловдив
19РОП-34(1) 15/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00267-2019-0038 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов № 1
Пловдив BG421 4000 България
Вероника Шеханова-юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 32656780
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg/

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190412AzHy8165164
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг за изграждане на ЦГЛФД и ЦГВХНС по проект № BG16RFOP001-5.002-0003-C01 в гр. Пловдив, ул. „Стойчо Мушанов” № 33
45000000      
Строителство

Изпълнението на инженеринг включва следните основни групи дейности:
-предварителни и обемно-устройствени проучвания за съставяне на техническо задание (при необходимост), съгласно чл. 138 от Закона за устройство на територията (ЗУТ),
- извършване на работно проектиране,
- съгласуване на изготвения инвестиционен проект – с всички институции, които имат отношение и с Министерството на труда и социалната политика (МТСП),
- изпълние на съответните СМР и дейности по въвеждане в експлоатация на обекта, както и
- осъществяване на авторски надзор, съгласно изискванията на Възложителя и условията на договора.
Индикативна разгърната застроена площ (РЗП)- Общо: 790 кв.м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
786747.87      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

В УПИ VIII от кв. 498 по плана на „Първа градска част” – гр. Пловдив, предназначен за имот с идентификатор 56784.520.889 по кадастралната карта на гр. Пловдив

Обект: Инженеринг (проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) и авторски надзор) за изграждане на Център за грижа за лица с различни форми на деменция (ЦГЛФД) и Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване (ЦГВХНС) в УПИ VIII от кв. 498 по плана на „Първа градска част” – гр. Пловдив, предназначен за имот с идентификатор 56784.520.889 по кадастралната карта на гр. Пловдив”, с административен адрес: ул. „Стойчо Мушанов” № 33 по проект № BG16RFOP001-5.002-0003-C01 „Осигуряване на подходяща и ефективна инфраструктура за предоставяне на нови социални услуги за лица с увреждания и възрастни хора в град Пловдив”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. (ОПРР 2014-2020).
Индикативна разгърната застроена площ (РЗП)
ЦГЛФД: 350 кв.м.
ЦГВХНС: 340 кв.м.
Основната цел на инвестиционното намерение на Община Пловдив е да се осигури подходяща и ефективна инфраструктура за предоставяне на две нови социални услуги за лица с различни форми на деменция и възрастни хора в невъзможност за самообслужване, в съответствие с Картата на резидентните услуги и Картата на услугите за подкрепа в общността, чрез изпълнение на инженеринг (проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) и авторски надзор) за изграждане на Център за грижа за лица с различни форми на деменция (ЦГЛФД) и Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване (ЦГВХНС)
Инвестиционният проект следва да бъде съобразен изцяло с целите на Процедура „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания“ в рамките на Приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура” на ОПРР 2014-2020, както и с Плана за действие за периода 2018-2021 г. за изпълнение на Националната стратегия за дългосрочна грижа.
Обемно-пространственото решение следва да изпълни всички посочени изисквания в Техническите спецификации, както и функционалните изисквания и насоки на Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 за посочената инфраструктура и е съобразено с релевантните европейски нормативи и национални рамки, относими към процесите на деинституционализация и преход към грижа и живот в общността.
Архитектурното решение следва да се фокусира и върху осигуряване на подходяща среда за обитаване и подобряване качеството на живот на тези лица, чрез осигуряване на интегриран подход при предоставянето на услугите.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на работен проект    5
Срок за изпълнение на СМР    25
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
786747.87      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-5.002-0003-C01 Осигуряване на подходяща и ефективна инфра-ра за предоставяне на нови соц. услуги за лица с увреждания и възрастни хора в гр. Пловдив“, финансиран от ОПРР 2014-2020г.

Изпълнителят на настоящата поръчка ще бъде определен въз основа на оценка на офертите по критерия „оптимално съотношение качество/цена”. Максималният брой точки, който може да бъде присъден на участник при определяне на комплексната му оценка, е 100 точки. КО = ЦИ х 0,70+ СП х0,05 + СС х0,25.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът (всяко лице, което ще извършва строителство) да има право да осъществява строителство на вида строеж, предмет на поръчката. За целта е необходима регистрация за съответната категория строежи – пета категория, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България и първа група съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Чуждестранните лица могат да докажат съответствието си с изискванията за годност с еквивалентни документи, издадени от държавата, в която са установени, като преди сключване на договор са длъжни да извършат всички необходими регистрации в Република България.
При подаване на оферта, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват съответния раздел в е-ЕЕДОП - част ІV, раздел А „Годност“.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, доказването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в е-ЕЕДОП, който е представен от тези членове на обединението, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности.Документът, с който се доказва изискването, е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара, освен ако същият не е достъпен в пряк и безплатен достъп в национална база данни. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване, се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 ЗОП и 112, ал.1, т.2 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.

Не се поставя.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, дейности –строителство с предмет, идентични или сходни с тези на обществената поръчка.
Под идентично или сходно с предмета на поръчката се разбира строителство: изграждане и/или реконструкция.
Под идентичен обем се разбира: обем 790 кв.м., под сходен обем се разбира: 690 кв.м.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването по се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП за строителство с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката.
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в е-ЕЕДОП на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители е-ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.


Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Доказателствата се представят при условията на чл. 67, ал. 5 чл. 112, ал.1 от ЗОП, т.е. при необходимост за законосъобразното провеждане на процедурата или преди сключване на договор за възлагане на поръчката.
Документите се представят за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Документи няма да бъдат изисквани, когато данните са налични в безплатен официален публичен регистър.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението трябва да бъде в съответствие с техническите спецификации, проекта на договор, техническото и ценовото предложение, както и в съответствие с цялата свързана с предмета на поръчката законова и подзаконова нормативна база, технически правила и норми, и приложими стандарти.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/11/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/05/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, административната сграда на Община Пловдив, етаж 3, зала № 36;

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От процедурата ще бъде отстранен всеки участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците, по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.
Основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1 от ЗОП се прилагат съобразно чл. 54, ал. 2 и ал. 3 и чл. 57 от ЗОП.
Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица или предвижда използването на трети лица или подизпълнител по смисъла на § 2, т. 34 от ДР на ЗОП, следва да се има предвид, че основанията за отстраняване, свързани с личното състояние се прилагат за всеки икономически оператор - член на обединение, трето лице и/или подизпълнител. Съгласно чл. 46 от ППЗОП участниците са длъжни да уведомяват писмено възложителя в 3-дневен срок от настъпване на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 101, ал. 11 от ЗОП.
Специфични национални и други основания за отстраняване:
-Осъждане за престъпления по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл.219-252 и чл.254а-255а и256-260 НК (чл.54, ал1, т.1 от ЗОП);
- Нарушения по чл. 61, ал.1, чл. 62, ал.1 или ал.3, чл.63, ал.1 или 2, чл.228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл.54, ал.1, т.6 от ЗОП);
- Нарушения по чл. 13, ал.1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл.54, ал.1, т.6 от ЗОП);
- Наличие на свързаност по смисъла на пар.2, т.44 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл.107, т.4 от ЗОП);
- Наличие на обстоятелство по чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮДРКТЛТДС). Наличието на изключение по чл.4 от ЗИФОДРЮДРКТЛТДС се посочва в полето относно инициирани мерки за реабилитиране.
- Обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
От процедурата ще бъде отстранен всеки участник, който при поискване от страна на възложителя, не потвърди и не удължи срокът на валидност на офертата си, когато този срок е изтекъл преди издаването на окончателно решение по процедурата.
От участие ще бъде отстранен и всеки участник, за когото се установи наличие на едно или или повече от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.Преди сключване на договор, определеният изпълнител следва да предостави гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС, както и актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.Преди сключване на договор избраният изпълнител следва да представи изискуемата гаранция за добро изпълнение.
Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора/на авансово предосаваните средства се представя в една от следните форми:
а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;
б) банкова гаранция в полза на Възложителя;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора/на авансово предоставените средства. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва