Деловодна информация
01139община Георги Дамяново
9000-0238 10/04/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
10/04/2019 (дд/мм/гггг)
01139-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Георги Дамяново 000320694
ул.Единадесета № 2
с.Георги Дамяново BG312 3470 България
Десислава Йорданова +359 095512220
gd3470@mail.bg +359 095512340

Интернет адрес/и

www.georgidamyanovo.com

www.georgidamyanovo.com


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.georgidamyanovo.com
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Извършване на СМР за ремонтни дейности на пътна мрежа, улици и тротоари на община Георги Дамяново", разделена на две самостоятелно обособени позиции.
45000000      
Строителство

"Извършване на СМР за ремонтни дейности на пътна мрежа, улици и тротоари на община Георги Дамяново", разделена на две самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 1: „Ремонт на общински път "MON 2113 /III – 1024, Георги Дамяново-Говежда/ - Копиловци, от км. 0+000 до км 2+400 и от км. 3+310 до км. 6+650“. Обособена позиция 2: "Ремонт на общинска пътна мрежа, изграждане, ремонт и поддържане на уличната мрежа и ремонт на тротоари в населените места на община Георги Дамяново".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1625110.36      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Ремонт на общински път "MON 2113 /III – 1024, Георги Дамяново-Говежда/ - Копиловци, от км. 0+000 до км 2+400 и от км. 3+310 до км. 6+650“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233200      
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Територията на община Георги Дамяново, област Монтана - общински път "MON 2113 /III – 1024, Георги Дамяново-Говежда/ - Копиловци, от км. 0+000 до км 2+400 и от км. 3+310 до км. 6+650.

Предмета на обособената позиция включва: ремонт на общински път "MON 2113 /III – 1024, Георги Дамяново-Говежда/ - Копиловци, от км. 0+000 до км 2+400 и от км. 3+310 до км. 6+650. Строително-монтажните работи включват възстановяване и подобряване на част от съществуващата пътна основа, пътното тяло и отводняването, с цел осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите и удължаване на експлоатационния живот на пътя.
Строително монтажните работи се извършват по конкретно възлагане от Възложителя за определен/и участък/ци.
В зависимост от необходимостта изпълнението включва: възстановяване на цели участъци с компрометирана носимоспособност, възстановяване на пътна основа, фрезоване на асфалтовите пластове и подмяната им с нови, подобряване на параметрите на хоризонталните и вертикални криви и нивелетата. Необходимо е отстраняване на възникналите повреди по пътното платно и възстановяване на транспортно-експлоатационните качества на трасето на пътя в съответствие с изискванията на действащата нормативна база в Република България.
Предметът на обществената поръчка включва и изпълнението на следните дейности, които са свързани с изпълнение на СМР:
- Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни продукти (строителни материали, включително асфалтови смеси, изделия, елементи, детайли, комплекти и др.)
- Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания.
- Участие в процедурата по приемане на строежа – приемо – предавателен протокол за установяване на качествено изпълнени СМР.
- Гаранционно поддържане включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционния срок.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    50 т.
Цена
50 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
1419548.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Ремонт на общинска пътна мрежа, изграждане, ремонт и поддържане на уличната мрежа и ремонт на тротоари в населените места на община Георги Дамяново" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Населените места на община Георги Дамяново, област Монтана.

Предметът на обособената позиция предвижда изпълнение на строително-монтажни работи и/или строително-ремонтни работи, свързани с ремонт на улици и тротоари на територията на община Георги Дамяново.
Конкретните дейности с количества и видове работи по извършване на СМР/СРР са подробно описани в количествено-стойностните сметки изготвени за отделните обекти неразделна част от настоящата обществена поръчка.
Видовете дейности се възлагат с възлагателно писмо, изпратено от Възложителя до Изпълнителя, с което се уточняват конкретните обекти (улици, тротоари), видовете дейности (СМР/СРР), тяхното количество и срок за изпълнение. Изпълнението на всяка от строително-ремонтните дейности следва да бъде извършено в определения от възложителя срок.
СМР/СРР, предмет на поръчката, следва да се изпълняват в съответствие с изискванията на Правилник за изпълнение и приемане на СМР (ПИПСМР) – раздел „Пътища и улици ", Правила и норми за проектиране на улични настилки (публ., БСА, кн. 2 от 1970 г.); Технически правила и изисквания за поддържане на пътища/ НА "Пътна инфраструктура ", 2009г./Техническа спецификация НАПИ 2014 г.
Обособената позиция включва извършване на ремонт на улици и тротоари на следните обекти:
1. „Асфалтиране на площад“ с.Меляне, община Георги Дамяново;
2. „Възстановяване на ул.Тринадесета“, с.Видлица, община Георги Дамяново;
3. „Ремонт на площада“ с.Меляне, община Георги Дамяново;
4. „Асфалтиране на улици“, с.Копиловци, община Георги Дамяново;
5. „Асфалтиране на улици“, с.Видлица, община Георги Дамяново;
6. „Ремонт на тротоари ул.Втора“ с.Говежда, община Георги Дамяново;
7. „Ремонт на тротоари ул.Първа“ с.Говежда, община Георги Дамяново;
8. „Асфалтиране на улици“ с.Георги Дамяново, община Георги Дамяново;
9. „Асфалтиране на улици“ с.Гаврил Геново, община Георги Дамяново;
10. „Ремонт на тротоари“ с.Дива Слатина, община Георги Дамяново;
11. „Асфалтиране на улици“ с.Чемиш, община Георги Дамяново;
12. „Асфалтиране на общинска пътна мрежа“ на община Георги Дамяново;
Строително-монтажните дейности включват ремонт на част от уличната мрежа в населените местта на община Георги Дамяново, като целта е възстановяване и подобряване на съществуващите улични настилки и ремонт на съществуващи и изгреждане на нови тртотоари, с цел осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите и пешеходците и удължаване на експлоатационния живот на уличната мрежа на общината.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    50 т.
Цена
50 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
205561.56      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от втора група, трета категория, съгласно чл. 5 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) или за по-висока категория строежи от втора група, към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство.Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство. Удостоверяване: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ
съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език. При участие на обединение, което не е юридическо лице доказването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, които е представен от тези членове на обединението, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители доказването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП,
който е представен от подизпълнителя/ите, които ще изпълняват строителство. Доказване на посоченото изискване. Документът, с който се доказва изискването е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от втора група, трета категория, или за по-висока категория строежи от същата група, освен ако документът вече не е бил предоставен на възложителя или му е служебно известен, или може да бъде осигурен чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки. – по арг. от чл. 67, ал. 8 от ЗОП. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално покритие в размер на минималните застрахователни суми за строежи от трета категория, определени с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна
на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Удостоверяване: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т.5 на ЕЕДОП (с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно озоваване на документа) за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в
проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица).
Забележка: В случай на участие на обединение, спазването на горното изискване може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство.Доказване на посоченото изискване: Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството" съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с изискуемото покритие съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за
условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава – членка на ЕС или в страна по Споразумението за ЕИО, освен ако документът вече не е бил предоставен на възложителя или му е служебно известен, или може да бъде осигурен чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки – по арг. от чл. 67, ал. 8 от ЗОП. В случай, че срокът на
валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора, се представя и заверено копие на новата застрахователна полица.Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. ВАЖНО: Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.Съгласно чл. 67, ал. 8 от ЗОП, Възложителят няма право да изисква документи, които вече са му били предостави или са му служебно известни, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до
националните бази данни на държавите членки.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално покритие в размер на минималните застрахователни суми за строежи от трета категория, определени с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.За участник, тановен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна
на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, дейности по строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. За удостоверяване на този критерий, при подаване на офертата обстоятелството се декларира в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а), като се попълва Списък на изпълненото строителство през последните 5 години, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите. Документи за доказване (в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП) – съгл. чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на СМР.
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав, отговорен за изпълнението на строителството.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, No на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, No на издадения документ, издател); Професионален опит/опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).Документи за доказване на изискването (в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП) – съгл. чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството - стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват строителство, сходно с предмета на поръчката. При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.Документи за доказване на изискването (в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП): валиден сертификат за система за управление на качеството по
стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент или др.доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват строителство, сходно с предмета на поръчката.
4. Участникът следва да прилага система за опазване на околната среда - стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват строителство, сходно с предмета на поръчката. При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
Документи за доказване на изискването (в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП): валиден сертификат за система за опазване на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент.


1.Участникът следва да е изпълнил през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, дейности по строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на съответната обособена позиция подробно описани в документацията за обществената поръчка.
Забележка: Поставеното изискване не е кумулативно, като участник може да покрие изискването за извършено идентично или сходно строителство заедно или поотделно, с един или няколко обекта. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав, отговорен за изпълнението на строителството, както следва: •Технически ръководител – технически правоспособно лице с квалификация съгласно чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с професионален опит минимум 3 години като технически ръководител;•Специалист „Контрол на качеството“ – лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато професионално обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ за чуждестранни лица, съгласно законодателството на държавата, в която са установени; с професионален
опит в сферата на контрол на качеството не по-малко от 2 години;•Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“– лице, притежаващо валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по безопасност и здраве или еквивалентен документ, а за чуждестранни лица - еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, в която са установени; да притежава професионален опит като длъжностно лице по здраве и безопасност (или заемана еквивалентна
позиция) - най-малко 2 години. Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите на повече от
един експерт в предложения в офертата на участника екип за изпълнение на строителството, при условие че притежава необходимата правоспособност и квалификация.
3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана по стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват строителство, сходно с предмета на поръчката.
4. Участникът следва да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана по стандарт EN ISO 9001:2004/2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен бхват строителство, сходно с предмета на поръчката. Забележка: Сертификатите по т.3 и т.4 трябва да са валидни и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от друг орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и др. доказателства.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/05/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/05/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

с.Георги Дамяново, област Монтана, ул."Единадесета" № 2, етаж 2, заседателна зала.

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, както и в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Георги Дамяново
ул.Единадесета № 2
с.Георги Дамяново 3470 България
gd3470@mail.bg +359 095512220
www.georgidamyanovo.com +359 095512340

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва