Деловодна информация
00965Община Върбица
12-00-81 10/04/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
10/04/2019 (дд/мм/гггг)
00965-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Върбица 000931415
ул.Септемврийско въстание № 40
Върбица BG333 9870 България
Бейсим Мустафа +359 53912131
beysim@ro-ni.net +359 53912005

Интернет адрес/и

http://www.varbitsa.org/.

http://www.varbitsa.org/bg/profkup


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.varbitsa.org/raw/uploads/UchilishteByalareka.rar
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строително-ремонтни работи и саниране на НУ "Св.Св.Кирил и Методий“ с.Бяла река,община Върбица“
45000000      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка е строителство.
Предмет на настоящата обществена поръчка строителство с предмет „Строително-ремонтни работи и саниране на НУ "Св.Св.Кирил и Методий“ с.Бяла река,община Върбица“, в обем и количество, съгласно приложената документация и техническа спецификация:
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
163333.21      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45321000      
45442000      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

с.Бяла река , община Върбица, област Шумен

Обект на настоящата обществена поръчка е строителство.
Предмет на настоящата обществена поръчка e „Строително-ремонтни работи и саниране на НУ "Св.Св.Кирил и Методий“ с.Бяла река,община Върбица“Доставка и монтаж скелe 665,00 м2;Доставка и монтаж топлоизолация фасада с пенополистирол EPS 100мм, лепена дюбели с ПВЦ шайби и мрежа армираща пластмасова 665м2;Доставка и полагане на цветна декорат. полимерна мазилка 2.5мм по мостри на фасада м2 665; Обръщане на отвори с Топлоизолация - 2см. (XPS)по фасади + лепило, дюбели, две ръце шпакловка с мрежа и + Ъгъл с мрежа и водооткапващ профил от горната страна м 270;Подмяна на отделни ел-ти по дървена покривна к-я м3 9,50;Доставка монтаж и измазване на капаци м 68;
Подмяна на стари с нови керемиди "Брамак" и летвена обшивка м2 465; Демонтаж на стари и монтаж на нови водосточни тръби м 66;Демонтаж на стари и монтаж на нови оллуци м84; Подмяна на водосточни казанчета бр6;Обшивка улами и комини с поцинкована ламарина м2 32;Доставка и обшивка на сачак с дъски включително изравняване и двукратно безиросване м2 84;Доставка и монтаж на челни дъски и двукратно безиросване м83;Доставка и монтаж врати и прегради ПВЦ м2 9,15;Окачен таван гиспкартон на мет.конструкция (вкл.трегери) м2 520,00;Преградни стени ГК бани-влагоустойчив двойна лагам262,00;Премахване на стара блажна боя по стени м2 155,;Грундиране стени с контактен грунд м2 1090;Гипсова шпакловка по ГК и стени м2 1580;Грундиране и боядисване двукратно с латекс м2 1580; Направа на армирана бетонова замаска 8см м212,50;Полагане на фаянс м2 54;Полагане на гранитогрес м2 12,50;Доставка и монтаж на тръби ППР топла/студена - ф20 м 24; Доставка и монтаж Тръби ПВЦ ф110 м 56,00;Доставка и монтаж на фасонни части до ф110 бр10 Доставка и монтаж тръби ПВЦ ф50 м5;Ръчен изкоп в земни почви м3 21,;Доставка и монтаж фасонни части ф50 бр3;Доставка и монтаж на комплект чугунено тоалетно клекало с ПВЦ казанче бр4,;Доставка и монтаж малка Мивка бр 2;Доставка и монтаж Батерия мивка бр2,;Доставка и монтаж Сифон мивка бр2;Доставка и монтаж спирателни кранове бр 2,;Прокарване на нов довеждащ кабел СВТ 4х3.5 гофр.тръби м 9,50;Подмяна на стари ел. Кабели с нови СВТ 2х1.5 гофр.тръби м 195,;Подмяна на стари ел. Кабели с нови СВТ 2х2,5 в гофр.тръби м 315;Доставка и монтаж контакт единичен бр 26;Доставка и монтаж ключ еденичен бр10;Доставка и монтаж ключ двоен бр6;Доставка и монтаж конзолна кутия бр48;Доставка и монтаж разкл. Кутия бр38;Доставка и монтаж LED осв. Тяло 4х9вт бр54; Доставка и монтаж плафониери влагоустойчиви бр 6,00;Блажна боя по дюшеме двукратно м2 115;Доставка и монтаж ламиниран паркет м2 57;Доставка и монтаж лайсна м12,;Доставка и монтаж ПВЦ первази м42;Обновяване на физкултурна стая Циментова мазилка по вътрешни стени маза и стълбище м2 115; Направа на циментова шпакловка и стени м2 543;Направа на циментови кърпежи таван м2 31,35Грундиране стени с контактен грунд м2 110;Грундиране и боядисване с фасаген стени и тавани м2 533;Доставка и монтаж на врати ПВЦ м2 6;Подмяна на стари ел. Кабели с нови СВТ 2х1.5 гофр.тръби 75;Подмяна на стари ел. Кабели с нови СВТ 2х2,5 в гофр.тръби м85;Доставка и монтаж LED осв. Тяло 4х9вт бр 7; Доставка и монтаж конзолна кутия бр 17; Доставка и монтаж разкл. Кутия бр18; Доставка и монтаж ключ еденичен бр7;Доставка и монтаж контакт единичен бр5, Премахване на стара блажна боя по стени м2 57,60;Тухлена зидария над 120мм от еденични плътни тухли м3 45;Полагане на армирана замазка 4 см м2 127;КотелноДоставка и монтаж на котел на твърдо гориво (дърва, екобрикети и др.) водотръбен Qот=90-110 kw бр.1;Доставка и монтаж на циркулационна енергоефективна помпа Q=4.6 m3/h, H=8.00 m, монофазна ; бр.1;Доставка и монтаж на разширителен съд отворен V=250 литра с топлоизолация бр.1;
Доставка и монтаж на манометър ?100, P= 0-4 Bar с проверка БИМ – ГД “МЕРКИ И ИЗМЕРВАТЕЛНИ УРЕДИ” бр.1 Доставка и монтаж на кран сферичен за манометър 1/2"бр. 1Доставка и монтаж на Серпентина за манометър,никелирана, мж
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
163333.21      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от: I - ра (първа) група, V-та (пета) категория, съгласно чл.4 и чл. 5, ал. 6, т. 1.5.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл.137, ал.1, т.5, буква „а” от ЗУТ и чл. 10, ал.3 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

а.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в e ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние, Застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“;
б. Участникът следва да представи доказателства за наличието на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на договора.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителстово за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
За участник, установен/регистриран в РБългария, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител, съгласно разпоредбите на чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Същата трябва да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на договора.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Доказване : При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в e ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, Технически лица или органи , които ще извършват строителството.
На основание чл.64, ал.1,т.6 от ЗОП участникът следва да представи в офертата си Списък на инженерно-техническия състав , който ще участва в изпълнението на поръчката - /Приложение № 9/.
3.Доказване
Участникът попълва от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: „Критерии за подбор“ e ЕЕДОП.
На основание чл.64, ал.1, т.10 от ЗОП следва да представи в офертата си и доказателства за наличие на внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.
4.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в e ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, Инструменти , съоръжения или техническо оборудване.
На основание чл.64, ал.1, т.10 от ЗОП следва да представи в офертата си Декларация за съоръженията и техническото оборудване , които ще бъдат използвани по време на изпълнение на поръчката - /Приложение № 8а/.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в e ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, Извършени строителни дейности от конкретния вид и представя в офертата си Списък на строителството идентично или сходно с предмета на поръчката /Приложение № 8/ , придружен с удостоверения за добро изпълнение , които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението , мястото , вида и обема , както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в e ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, Технически лица или органи , които ще извършват строителството и представя в офертата си Списък на инженерно-техническия състав , който ще участва в изпълнението на поръчката - /Приложение № 9/.
3.Участникът попълва от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: „Критерии за подбор“ e ЕЕДОП и представя в офератат си доказателства за наличие на внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в e ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, Инструменти , съоръжения или техническо оборудване и да представи в офертата си Декларация за съоръженията и техническото оборудване , които ще бъдат използвани по време на изпълнение на поръчката - /Приложение № 8а/.


1.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в e ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, Извършени строителни дейности от конкретния вид;
На основание чл.64, ал.1, т.1 участникът следва да представи в офертата си Списък на строителството идентично или сходно с предмета на поръчката /Приложение № 8/ , придружен с удостоверения за добро изпълнение , които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението , мястото , вида и обема , както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС.Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
- парична сума внесена чрез банков превод по банкова сметка на Община Върбица:
Банка ДСК ЕАД клон В.Преслав офис Върбица, IBAN: BG46STSA93003303000000,BIC: STSABGSF
- банкова гаранция- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Oпределеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

стая 206 на община Върбица в административната сграда на адрес: град Върбица, ул."Септемврийско въстание" №40

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.1.3: Изискано минимално ниво: III. Участникът да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда съгласно стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от
Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция, т.е. от една страна цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществената поръчка, а от друга страна да послужи като обезщетение при недобросъветсно поведение от негова страна.
Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на трудЗабележка: Участниците могат да получат необходимата информация от следните институции:
-Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:НАП: Информационен телефон - 0700 18 700; infocenter@nra.bg
-Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:МОСВ:1000 София, бул.“Мария Луиза“ № 22 – Централна сграда;1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 – Втора сграда;тел. 02/940 6000; http://www.moew.government.bg/
-Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
МTСП:София 1051, ул. Триадица №2;тел. 02/ 8119 443; Е-mail: mlsp@mlsp.government.bg
Възложителят поставя изисквания за лично състояние към участниците по чл. 54, ал.1 (основания за задължително отстраняване) от ЗOП, които са подробно разписани в документацията на ОП. Посочени са мерките за доказване на надежност, прилагането на основанията за отстраняване и доказване липсата на основания за отстраняване. Възложителят не поставя изисквания за лично състояние на участниците за обстоятелствата по чл. 55, ал.1 от ЗОП.
Продължение от раздел II.2.4): Доставка и монтаж на баланс вентил P= 1,5 бара -1 " бр.1;Димоход неръждаем ? 200, L=4м бр.1;
Направа и монтаж на комин черна ламарина В 3, L=3 m ?310 mm, неръждаем – 8. 00 m с изолация ф 310; L= до 11 м, с шапка, ревизия за почистване и топлоизолация до 5 м, фундамент, скоби за укрепване бр.1Доставка и монтаж на водосъбирател ?150 мм, L=1000 mm, с три извода на 1 ?“ бр1Доставка и монтаж на водоразпределител ?150мм, L=1000 mm, с три извода на 1 ?“ бр1Доставка и монтаж на кран сферичен 2", PN 4 бр.4Доставка и монтаж на филтър за вода 2", PN 4 бр. 1Доставка и монтаж на кран сферичен 11/4", PN 4 бр. 4Доставка и монтаж на кран сферичен 1", PN 4 бр.2Доставка и монтаж на кран сферичен 3/4", PN 4 бр.2Доставка и монтаж на кран сферичен 1/2", PN 4 бр. 5Доставка и монтаж на тръба стоманена 21/2"м.22Доставка и монтаж на тръба стоманена 11/2" м.18Доставка и монтаж на тръба стоманена 1 1/4"м.28Доставка и монтаж на тръба стоманена 3/4"м.5Доставка и монтаж на коляно черно 21/2"бр. 18Доставка и монтаж на коляно черно 11/2" бр.22Доставка и монтаж на коляно черно 11/4"бр12Доставка и монтаж на резба стоманена 2"бр.10Доставка и монтаж на резба стоманена до 1"бр.18Доставка и монтаж нафланци DN 50бр8 Електроди кг. 16Грунд кг.3 Направа и монтаж на метална конструкция за подвески, опори кг.90 Водна проба на на котелно к-т1 ;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението, с което се одобрява настоящото обявление, може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл. 198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Върбица.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва