Деловодна информация
00053
04-00-135 02/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00053-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Средец 000056878
пл.България №8
Средец BG341 8300 България
инж.Маргарита Стойчева +359 55516996
info@sredets.bg +359 55517725

Интернет адрес/и

www.sredets.bg

http://sredets.bg/publicOrders.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sredets.bg/publicOrders.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР НА ПРОЕКТ ЗА ТЕХНИЧЕСКА И БИОЛОГИЧНА РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ОБЩИНСКО ДЕПО ЗА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ В ОБЩИНА СРЕДЕЦ“
45222110      
Строителство

Обхватът на строително–монтажните работи включва изграждане на обект ТЕХНИЧЕСКА И БИОЛОГИЧНА РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ОБЩИНСКО ДЕПО ЗА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ В ОБЩИНА СРЕДЕЦ, включително:
1. Предепониране на наличните отпадъци.
2. Уплътняване на предепонираните отпадъци и запръстяването им с местни земни почви.
3. Изграждане на газов дренажен слой, 2 броя газови кладенци през 65 метра и 2 бр газови факли за тях.
4. Полагане на слоевете от техническата рекултивация описани в съответната част.
5. Изграждане на обходните канавки и канавките по бермите, както и два броя заскалявки за заустване на обходните канавки.
6. Изграждане на пътищата по бермите на депото.
7. Мониторинг на съществуващото депо – предвижда се изграждане на 3 броя мониторингови кладенци извън тялото на депото от ?200 с дълбочина 5 метра. Точните им координати са дадени в ситуация. Също ще се изградят 12 броя нивелачни репери по бермите и билото на депото и по ограждащата дига за следене на деформациите
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
961236.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45221100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

град Средец, община Средец

Обхватът на строително–монтажните работи включва изграждане на обект ТЕХНИЧЕСКА И БИОЛОГИЧНА РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ОБЩИНСКО ДЕПО ЗА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ В ОБЩИНА СРЕДЕЦ, като дейностите свързани с изпълнението на проекта като видове и количества са подробно разписани в техническата спецификация и КС приложени към документациата, публикувана в профила на купувача
Критериите по-долу
 
ДА Професионалната компетентност на персонала    5
Качество на техническото предложение    65
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
961236.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
42

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът, трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от: Четвърта група, втора категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4 от ПРВВЦПРС, а за чуждестранен участник в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка в която е установен или на друга държава страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ на Част IV: „Критерии за подбор“ в еЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът в обществената поръчка следва да има реализиран общ оборот (нетни приходи от продажби) за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер равен или надвишаващ: 1 800 000.00 (един милион и осемстотин хиляди) лева.Обстоятелствата се удостоверяват в еЕЕДОП. /попълва се част IV раздел Б от еЕЕДОП/.
Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 62, ал. 1 от ЗОП, а именно: заверено копие на годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и/или справка за реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години.
Когато по основателна причина, участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
2.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл.171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са регистрирани.
Минималната застрахователна сума съгласно чл.5, ал.2 т.1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.) за строителство на строежи от втора категория.


1.1.Участникът в обществената поръчка следва да има реализиран общ оборот (нетни приходи от продажби) за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер равен или надвишаващ: 1 800 000.00 (един милион и осемстотин хиляди) лева.Обстоятелствата се удостоверяват в еЕЕДОП. /попълва се част IV раздел Б от еЕЕДОП/.
2.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл.171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са регистрирани.
Минималната застрахователна сума съгласно чл.5, ал.2 т.1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.) за строителство на строежи от втора категория.Обстоятелствата се удостоверяват в еЕЕДОП /попълва се част IV раздел Б, от еЕЕДОП/.
Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, а именно: Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, придружена от декларация от участника в свободен текст, че за целия срок на изпълнение на договора ще осигури валидна застрахователна полица, отговаряща на категорията на предмета поръчката. Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са регистрирани. В случай на участие на обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението, при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите и/или третите лица, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил строителство, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, на минимум 1 (един) обект, с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
2.Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по стандарти EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен и Система за управление на околната среда ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация – строителство.


Участникът трябва да е изпълнил строителство, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, на минимум 1 (един) обект, с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
За „обект, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се приема: изпълнение на СМР за техническа и биологична рекултивация на депо за отпадъци.
„изпълнен обект“ е обект, приет с Акт обр. 16, съгласно Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството или еквивалентно.
УТОЧНЕНИЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ИЗИСКВАНЕТО: При попълване на ЕЕДОП, уч-кът в процедурата трябва да има предвид, че:
Стр-вото се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя, за което обстоятелство уч-кът следва да посочи в еЕЕДОП вид, № и дата на съотв. документ!
Посочените дейности (строителство), може да са изпълнени и при изпълнението на повече от един договор/обект.
Обстоятелствата се удостоверяват в ЕЕДОП /попълва се част IV раздел В, от еЕЕДОП/.
2.Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по стандарти EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен и Система за управление на околната среда ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация – строителство.При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП, раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
Участникът, определен за изпълнител представя копия на сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При сключване на договор участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията се представя в една от следните форми:
А) Банкова гаранция – безусловна и неотменяема - в оригинал
Б) Парична сума внесена по сметка на Община Средец – заверено от банката платежно нареждане:
IBAN: BG 53 BPBI 79373347649603
BIC: BPBIBGSF
при банка: „Юробанк и Еф Джи България” АД
В) застраховка, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на изпълнителя - в оригинал.
В нареждането за плащане следва да бъде записан текстът: „Гаранция за добро изпълнение на Обществена поръчка с предмет: „ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР НА ПРОЕКТ ЗА ТЕХНИЧЕСКА И БИОЛОГИЧНА РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ОБЩИНСКО ДЕПО ЗА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ В ОБЩИНА СРЕДЕЦ“
Банковата гаранция трябва да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Продължава в раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/05/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

град Средец, община Средец

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Застраховката, която обезпечава изпълнението, трябва да съдържа клаузи относно задължителното изплащане на застрахователното обезщетение при предявена писмена претенция на Възложителя.
Застрахователната сума трябва да е равна на размера на гаранцията. Застраховката трябва да е за конкретния договор и в полза на конкретния Възложител. Застрахователната премия трябва да е платима еднократно.
Когато гаранцията за изпълнение е предоставена под формата на банкова гаранция или застраховка, срокът на валидността ? следва да бъде не по-малко от 60 календарни дни след изтичане срока на изпълнение на договора.
Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Гаранцията по буква А и Б може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице гарант.
Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя.
Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за обезпечаване на гаранционния срок се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Разходите по откриването и поддържането на гаранцията за обезпечаване на гаранционния срок са за сметка на изпълнителя.
Във връзка с възможността, която чл.114 от ЗОП предвижда, Възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране. В този смисъл и изпълнението се отлага до датата на подписване на Договора за финансиране за изпълнение на дейностите с Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда, Сектор „Управление на отпадъците“
Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на шест месечен срок от сключването му в случай на неосигурено финансиране. В този случай не се дължат никакви плащания по договора, неустойки, пропуснати ползи или други обезщетения от какъвто и да било характер. Допълнителна информация се съдържа в проекта на договор

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва