Деловодна информация
56
ОХ-11-68 02/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
56-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли-Кмет 000903939
пл.Възраждане № 1
Харманли BG422 6450 България
Яница Георгиева +359 37382015
obshtina@harmanli.bg +359 37382525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

www.harmanli.nit.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли-Кмет 000903939
ул.Петко Каравелов № 4 (Информационен център)
Харманли BG422 6450 България
Снежана Йорданова, Петя Делева, Златка Иванова, Янка Бакалова +359 37382015
obshtina@harmanli.bg +359 37382525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

www.harmanli.nit.bg

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Упражняване на строителен надзор на обект: „Рехабилитация и реконструкция на път HKV 1217 /II-76, Богомил-Харманли-Българин-Шишманово, от км. 0+000-1+300“
71521000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка касае : „Упражняване на строителен надзор на обект: „Рехабилитация и реконструкция на път HKV 1217 /II-76, Богомил-Харманли-Българин-Шишманово, от км. 0+000-1+300“ като включва дейност по упражняване на строителен надзор по време на строителство.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Път HKV 1217 / II -76, Богомил - Харманли /- Българин – Шишманово, от км. 0+000 - 1+300 на територията на Община Харманли, Област Хасково.

В обхвата на обществената поръчка се включват дейностите по упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ в задължителния обхват, регламентиран в чл.168 от ЗУТ.
В съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството изпълнителят следва да:
? Изготви доклад за съответствие на инвестиционните проекти;
? Участва в съставяне на протокол за предаване и приемане на одобрения инвестиционен проект и разрешение за строеж за изпълнение на конкретния строеж;
? Съставя протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила Разрешение за строеж. В 3 дневен срок от съставянето на този протокол заверява Заповедна книга на строежа, а в 7 дневен срок от заверката уведомява писмено общината, специализираните контролни органи и Регионална дирекция за национален строителен контрол (РДНС) за заверената книга (когато това се изисква от нормативен акт);
? Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът;
? Да съставя и организира подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления, и други документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване;
? Да изготви и представи на окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвен в съответствие с Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжение и строителни обекти;
? Да изготви технически паспорт на обектите, съгласно Наредба №5 от 28.12.2003г. за техническите паспорти на строежите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валиден Лиценз/ Удостоверение за извършване на дейностите по чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (параграф 128 от Преходни и заключителни разпоредби на ЗИДЗУТ) или валидно Удостоверение за извършване на дейностите по чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на чл. 166, ал. 2 и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, съгласно чл.166, ал.7 от ЗУТ.
1.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствието с изискването като попълва раздел А: „Годност" в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 2), Раздел А: „Годност" в т. 2) При поръчки за услуги: Необходимо ли е специално разрешение или членство в определена организация, за да може икономическият оператор да изпълни съответната услуга в държавата на установяване? Участниците, освен изискуемата информация, съгласно това поле в ЕЕДОП, следва да посочат вида, номера и срока на валидност на Удостоверението за извършване на строителен надзор, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
2.ДОКАЗВАНЕ: При необходимост на основание чл.67,ал.5 от ЗОП или при сключване на
договора на основание чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП горното изискване се доказва със заверено копие на
валидно Удостоверение/Лиценз за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1,
т. 1 от ЗУТ, издадено от министъра на регионалното развитие и благоустройството или валидно
Удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издадено от началника
на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК) , придружено със списъка на
правоспособните физически лица, представляващ неразделна част от него или еквивалентен
документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото да извършват такава дейност,
издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава-
страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност" на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителен надзор за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката „Професионална отговорност", следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор, покриваща минималната застрахователна сума за консултант, извършващ строителен надзор за строежи втора група, трета категория или еквивалентна за целия срок на договора, съгласно чл. 5, ал. 4, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, а за участник чуждестранно лице- съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
1.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствието с изискването като попълва раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2), като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
2.ДОКАЗВАНЕ: При необходимост на основание чл.67,ал.5 от ЗОП или при сключване на
договора на основание чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП горното изискване се доказва със следните документи:
-за участниците регистрирани в Република България, заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ
-или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност" на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителен надзор за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката „Професионална отговорност", следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор, покриваща минималната застрахователна сума за консултант, извършващ строителен надзор за строежи втора група, трета категория или еквивалентна за целия срок на договора, съгласно чл. 5, ал. 4, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, а за участник чуждестранно лице- съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
1.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствието с изискването като попълва раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2), като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
2.ДОКАЗВАНЕ: При необходимост на основание чл.67,ал.5 от ЗОП или при сключване на
договора на основание чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП горното изискване се доказва със следните документи:
-за участниците регистрирани в Република България,завеверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ
-или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил услуги с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години от датата на подаване на офертата.
2.Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката.


1.Участникът трябва да е извършил минимум 1 (една) услуга, идентична или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си.
Под „услуга идентична или сходна с предмета на поръчката“ да се разбира: услуга по упражняване на строителен надзор по смисъла на чл.166, ал.1 от ЗУТ, извършена при изпълнение на строителство и/или инженеринг, свързана с изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа.
1.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствието с изискването като попълва Част IV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП за дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, като представи и информация за стойностите, датите и получателите на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката.
2.ДОКАЗВАНЕ: При необходимост на основание чл.67,ал.5 от ЗОП или при сключване на
договора на основание чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП горното изискване се доказва със Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга (референции, удостоверения за добро изпълнение и др.)
2.Участникът трябва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
• Ръководител екип – строителен инженер или еквивалентно образование, притежаващ минимум 5 години професионален опит и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
• Експерт част „Пътна” – лице, участвало в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
• Експерт част „Геодезия” – лице, участвало в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
• Експерт „Координатор по безопасност и здраве” – лице, участвало в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
Под „услуга идентична или сходна с предмета на поръчката“ да се разбира: услуга по упражняване на строителен надзор по смисъла на чл.166, ал.1 от ЗУТ, извършена при изпълнение на строителство и/или инженеринг, свързана с изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа.
Всеки от експертите в екипа следва да е взел участие в съответното експертно качество, за което е предложен, в изпълнението на дейности (един брой дейност) с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
*По преценка участникът включва в списъка и допълнителни експерти освен минимално определените.
ВАЖНО!!!
*Участникът да отговаря на изискването на чл.166, ал.3 от ЗУТ – консултантът не може да сключва договор за строителен надзор за строежи, за които той или наетите от него по трудово правоотношение физически лица са строители и/или доставчици на машини, съоръжения, технологично оборудване, както и свързаните с тях лица по смисъла на Търговския закон.
1.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствието с изискването като попълва Част IV, Раздел В от ЕЕДОП като посочи лицата от ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, години по периоди, през които стажът е бил придобит, длъжност, основни функции, участие в проекти/обекти, сходни с предмета на поръчката).
Информацията за лицата от екипа, който са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6 от ЕЕДОП.
Текстът продължава в Раздел VI. Допълнителна информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката, при подписване на договора, в размер на 2 % (две на сто) от стойността на договора.Участникът определен за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Гаранцията за изпълнение се представя по един от следните начини:
- под формата на банкова гаранция – в оригинал;
- парична сума (платежно нареждане в копие);
-застраховка (оригинал на полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/04/2019 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр.Харманли, пл.Възраждане №1, в сградата на общинска администрация,в Конферентната зала , етаж 4

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

2.ДОКАЗВАНЕ: При необходимост на основание чл.67,ал.5 от ЗОП или при сключване на
договора на основание чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП горното изискване се доказва със заверено копие
на Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, включващ:
- Специалист/експерт - трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка;
- Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
- Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
- Професионален опит (месторабота, години по периоди, през които стажът е бил придобит, длъжност, основни функции, участие в проекти/обекти, сходни с предмета на поръчката).
както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата (копия на дипломи/удостоверения, документи, удостоверяващи професионален опит).
ВАЖНО!!! Комуникацията между Възложителя и участниците ще се осъществява чрез електронната поща. В тази връзка участниците следва да предоставят активен имейл адрес за връзка с Възложителя. За контакт с Възложителя са налични следните имейл адреси:
q.georgieva@harmanli.bg
g.kitov@harmanli.bg
Документацията за участие в настоящата процедура е безплатна и всеки участник може да я изтегли от „Профила на купувача” чрез следния линк: https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/%E2%80%9Euprazhnyavane-na-stroitelen-nadzor-na-obekt-%E2%80%9Erexabilitacziya-i-rekonstrukcziya-na-pt-hkv-1217-/ii-76,-bogomil-xarmanli-blgarin-shishmanovo,-ot-km.-0000-1300%E2%80%9C/

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

1. Обжалването се извършва по реда на глава двадесет и седма „Производство по обжалване” от Закона за обществените поръчки.
2. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване не подлежи решението за откриване в частта относно мотивите за невъзможността за разделяне на предмета на поръчката на обособени позиции.
3. Жалба може да се подаде от всяко заинтересовано лице при условията и в сроковете по чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва