Деловодна информация
01954
ОП-4#1 01/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
01954-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ИНДУСТРИАЛНИ ЗОНИ ЕАД 121706255
ул. Ангел Кънчев № 1, ет. 4
София BG411 1000 България
инж. Десислава Симова +359 28902902
office@nciz.bg +359 29871684

Интернет адрес/и

http://www.nciz.bg/

http://op.nciz.bg/procurement.aspx?ProviderID=39c4025a-9507-4d0c-b79e-e105cc51003f&Guid=82c1dffb-27dd-448e-b373-ec4247dd945b


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.nciz.bg/procurement.aspx?ProviderID=39c4025a-9507-4d0c-b79e-e105cc51003f&Guid=82c1dffb-27dd-448e-b373-ec4247dd945b
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на проучване, проектиране, съгласуване на проекти, авторски надзор за изготвяне на проектна документация за нуждите на „Национална компания индустриални зони“ ЕАД“
71240000      
Услуги

Настоящата обществене поръчка с предмет: "Изпълнение на проучване, проектиране, съгласуване на проекти, авторски надзор за изготвяне на проектна документация за нуждите на „Национална компания индустриални зони“ ЕАД, включва следните дейности:
1.Изработка на отделните части на подробен-устройствен план (ПУП), план за регулация и застрояване (ПРЗ) и/или план за улична регулация (ПУР) в обема, предвиден в ЗУТ чл. 108.
2.Възложителят си запазва правото при необходимост да възлага следните дейности:
2.1. Изработване на проект за рехабилитация/реконструкция на съществуващи сгради в т.ч. упражняване на авторски надзор по време на реализацията на проектите;
2.2. Изработване на проект за изграждане на техническа инфраструктура, обслужваща инвеститорите в Икономическа зона София-Божурище в т.ч. упражняване на авторски надзор по време на реализацията на проектите.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
49000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71240000      
71241000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Божурище, Икономическа зона София-Божурище

1. Предмет на настоящата поръчка е избор на проектанти за разработка на отделни части на подробен устройствен план и схеми за инфраструктура към него.
2. В зависимост от задачата, която е възложена, ще се уточнят и конкретните изискуеми проекти и схеми, в съответствие с нормативната уредба и законови разпоредби.
3. При необходимост възложителят ще възлага изработка на проект за рехабилитация/реконструкция на съществуващи сгради и/или изработване на проект за изграждане на техническа инфраструктура, обслужваща инвеститорите в зоната, в т.ч. упражняване на авторски надзор. Инвестиционните проекти трябва да съдържат проекти по всички части в обхвата предвиден в Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническото предложение на участника    40%
Подпоказател Т1 „Подход и методология за изпълнение на задача”    70 т.
Подпоказател „Предложена от участника организация на екипа и разпределение на задачите”    30 т.
Цена
Оц.ценово предл.-60%
II.2.6) Прогнозна стойност
49000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване за годност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за проектант, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането, или съответен валиден аналогичен документ. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване в Част IV: Критерии за подбор, б. Б: „Икономическо и финансово състояние“, от еЕЕДОП.
Доказателствата за съответствие с изискването се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, включително и при подписване на договор, с копие на застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност в проектирането” и/или чрез посочване на публичен регистър.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането”, покриваща минималната застрахователна сума за съответната категория, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден еквивалентен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да са изпълнили дейности с предмет, сходен или идентичен с този на поръчката, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под сходни с предмета на поръчката следва да се разбира услуги за изработване на Общ устройствен план на община или Общ устройствен план на населено място, или Подробен устройствен план – План за регулация и застрояване на населено място, или Подробен устройствен план – План за регулация и застрояване на селищно образувание, или еквивалентни на тях. Информацията за съответствието с изискването участниците посочват в Част IV, Раздел В от еЕЕДОП. Съответствието с изискването се доказва със списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване в Част IV: Критерии за подбор, буква В: „Технически и професионални способности“, от еЕЕДОП.
Доказателствата за съответствие с изискванията по т. 1 и т. 2 се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, а именно: Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и трети лица, ако има такива. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен еЕЕДОП, който съдържа информацията по чл. 67, ал. 1 от ЗОП. При участие на обединения, които не са юридически лица, да се спазват изискванията на чл. 59, ал. 6 от ЗОП.


1. Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да разполага с персонал с необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката, отговарящ на съответните минимални изисквания, както следва:
2.1. Експерт - висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Архитектура" или „ Урбанизъм" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност;
2.2. Експерт - висше образование, с образователно- квалификационна степен „магистър, инженер със специалност „Геодезия" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност;
2.3. Експерт - висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър", инженер със специалност „Транспортно строителство" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност.
2.4. Експерт – висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър", инженер със специалност „Водоснабдяване и канализация" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност;
2.5. Експерт – висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър", инженер със специалност „Електроинженерство" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност;
2.6. Експерт – висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър", специалност „Газоснабдяване" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност;
2.7. Експерт - висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър", инженер със специалност „ Телекомуникации" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност;
2.8. Експерт – висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър", специалност „Ландшафтен архитект" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност;
2.9. Експерт „Конструктор“, с образователно-квалификационна степен „магистър", специалност “Строителен инженер” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Срокът за изработване на отделните части на подробен-устройствен план (ПУП), план за регулация и застрояване (ПРЗ) и/или план за улична регулация (ПУР) до 35 календарни дни. 1.1. Срокът за изготвяне на проектите, не включва срока за отстраняване на забележки, по предадения ПУП-ПРЗ, ПУР и/или проекти по т. 1.; 1.2. След разглеждане на проектите по т. 1, на заседание на Общински експертен съвет по устройство на територията (ОЕСУТ) и при констатирани забележки, на изпълнителя ще бъде предоставен срок до 10 (десет) дни за отстраняване на забележките, считано от датата на получаването им в писмен вид; 1.3. За начало на срока за изпълнение на дейностите по т. 1 се приема датата на получаване на възлагателно писмо на изпълнителя от възложителя или упълномощено от него длъжностно лице; 1.4. Срокът спира да тече при доказана необходимост от предоставяне на допълнителни изходни данни от проектанта. Продължава в раздел VI.3.) Доп. информация
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/04/2019 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

гр. София, ул. "Ангел Кънчев" № 1, ет. 4

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно/оригинал или копие,заверено "Вярно с оригинала" от участника/,даващо им възможност да представляват участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III.2.2) Условия за изпълнение на поръчката: 2. 2. Възложителят си запазва правото при необходимост да възлага следните дейности: Изработка на проект за рехабилитация/реконструкция на съществуващи сгради;Изработване на проект за изграждане на техническа инфраструктура, обслужваща инвеститорите в зоната, в т.ч. упражняване на авторски надзор по време на реализацията на проектите. 3. Срокът за изготвяне на проекта/проектите по т.2 е до 35 календарни дни.
1. Срок за изпълнение на поръчката: 12 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс. Услугите се извършват след предварително подадена писмена заявка от упълномощено от възложителя длъжностно лице.
2. Гаранция за изпълнение на поръчката е в размер на 2 % от стойността му без ДДС. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора.
3. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал. 1, чл.55, ал.1, т.1 и т.5, и чл.107 от ЗОП и по чл.3, т.8 без да са налице изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и по чл.69 от ЗПКОНПИ и по § 2, ал.1 от ДР на ЗПКОНПИ във връзка с чл. чл.69 от ЗПКОНПИ, както и участник, който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика "Предлагани ценови параметри" елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички или някое от изискванията на възложителя съгласно техническата спецификация.
4. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, допуснал аритметична грешка/неточност в ценовото предложение, както и участник, чието ценово предложение, превишава прогнозната стойност, посочена в обявлението. Всички образци, приложени към документацията за обществената поръчка са задължителни за участниците, като възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, който промени или не попълни образците в съответствие с указанията на възложителя.
5. Участниците в процедурата представят документите в запечатана, непрозрачна и надписана опаковка съгласно изискванията на чл. 47, ал. 3 от ППЗОП, опис на представените документи и отделен запечатан, непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри", който съдържа ценовото предложение по чл. 39, ал. 3, т. 2 от ППЗОП.
6. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността на членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Отдел Правно обслужване и управление на собствеността
ул. Ангел Кънчев № 1, ет. 4
София 1000 България
office@nciz.bg +359 8902902
http://nciz.bg/ +359 9871684

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва