Деловодна информация
00267Община Пловдив
19РОП29(1) 28/03/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/03/2019 (дд/мм/гггг)
00267-2019-0031 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов №1
Пловдив BG421 4000 България
гл.юрк.Живка Джарова-юрк. в д-я СМСТИ, инж. Илияна Събкова-гл.експерт в д-я СМСТИ +359 32656447
smsti.op@gmail.com +359 32260398

Интернет адрес/и

www.plovdiv.bg

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190319mxfo8010593
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Пловдив 000471504
пл. Централен №1
Пловдив BG421 4000 България
Офелия Карагяурова-деловодител +359 32656403
smsti.op@gmail.com +359 32260398

Интернет адрес/и

www.plovdiv.bg

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в Детска градина "Д-р Едгар Бороу"
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е:Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в Детска градина "Д-р Едгар Бороу", находящ се в гр. Пловдив, р-н Тракия, ул. "Маестро Георги Атанасов" №16-УПИ ІІ-детска градина, кв.5 по плана на ЖР Тракия. СМР/СРР предвижда дейности по изпълнение на подмяна на дограма по външни стени; топлоизолационна система по външни стени; топлоизолиране и хидроизолиране на покрива на сградата, топлоизолиране на цокълни стени, СМР за подобряване външния вид на сградата, както и други съпътсващи дейности, подробно описани в Техническата спецификация на обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
275429.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр.Пловдив

Предмет на настоящата обществена поръчка е: Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в Детска градина "Д-р Едгар Бороу", находящ се в гр. Пловдив, р-н Тракия, ул. "Маестро Георги Атанасов" №16-УПИ ІІ-детска градина, кв.5 по плана на ЖР Тракия. СМР/СРР предвижда дейности по изпълнение на подмяна на дограма по външни стени; топлоизолационна система по външни стени; топлоизолиране и хидроизолиране на покрива на сградата, топлоизолиране на цокълни стени, СМР за подобряване външния вид на сградата, както и други съпътсващи дейности, подробно описани в Техническата спецификация на обществената поръчка.
Количеството за всеки вид строително-монтажни работи е посочено в количествено-стойностна сметка - Приложение КСС-оферта.
Приблизителни количества за основен вид работа:
-подмяна на дограма по външни стени - 7.00 м2;
-топлоизолационна система по външни стени - 2000.00 м2;
-топлоизолиране на покрива на сградата - 900.00 м2;
-хидроизолация на покрива на сградата - 200.00 м2;
-топлоизолиране на цокълни стени - 300.00 м2;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
275429.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи Четвърта категория /чл.137 ал.1, т.4, б.б) от ЗУТ/ или в съответен регистър на държавата, в която е учреден за участниците – чуждестранни лица.
Участникът декларира в ЕЕДОП,/Единен европейски документ за обществени поръчки, част IV: Критерии за подбор, Раздел А: Годност, т.1/, изпълнението на това изискване. Участникът посочва и съответните национални база данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
В случай, че участва обединение, изискването се отнася за всеки участник в обединението, който ще изпълнява дейности свързани със строителството.
Доказателствата се представят при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За доказване на икономическото и финансовото състояние, участникът предоставя - декларира в ЕЕДОП /Единен европейски документ за обществени поръчки/ в част IV: Критерии за подбор, Раздел Б, т.5/, нужната информация. Участникът представя доказателствата за наличието на застраховка „Професионална отговорност” при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП. /копие от притежаваната застраховка заверено с "Вярно с оригинала" и подпис на представляващия участника/

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност”, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт. Минималната застрахователна сума е за строежи Четвърта категория /чл.137 ал.1, т.4, б.б) от ЗУТ/, в размер на 100 000.00 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Списък на изпълненото строителство - За доказване на опита участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП /Единен европейски документ за обществени поръчки/ в част IV, буква В, 1а) информация в списък на изпълненото строителство, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Доказателствата се представят при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.
2. Списък на ръководния и технически персонал, предвиден за изпълнение на предмета на поръчката вкл. лице Координатор по безопасност и здраве, както и отговорник по контрол на качеството – За доказване наличието на ръководен и технически персонал, участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП /Единен европейски документ за обществени поръчки/ в част IV, раздел "В", т.6 информацията в списък, като се посочва професионалната компетентност на лицата. Списъкът трябва да бъде подробен (имена; образование - специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение, професионална квалификация, опит - месторабота, период, длъжност, основни функции; позиция, която ще заема лицето при изпълнение на поръчката).
Лицензии, удостоверения или еквивалентен документ на лицата включени в ръководния и технически персонал се посочват в списъка, а заверените копия с "Вярно с оригинала" и подпис на представляващия участника се представят при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.
3.Наличие на внедрена система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001 или еквивалент с обхват на действие: строителство. За доказване наличието на сертификат за внедрена система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001 или еквивалент, участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП /Единен европейски документ за обществени поръчки/ в част IV: Критерии за подбор, Раздел Г/, нужната информация. Заверено копие с "Вярно с оригинала" и подпис на представляващия участника на валиден сертификат се представя при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.
4.Наличие на внедрена система за управление на околната среда БДС ЕN ISO 14001 или еквивалент с обхват на действие: строителство. За доказване наличието на сертификат за внедрена система за управление на околната среда БДС ЕN ISO 14001 или еквивалент, участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП /Единен европейски документ за обществени поръчки/ в част IV: Критерии за подбор, Раздел Г/, нужната информация. Заверено копие с "Вярно с оригинала" и подпис на представляващия участника на валиден сертификат се представя при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.


1.Участникът трябва да притежава опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка, поради което следва през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата си за участие, да е изпълнил минимум един обект с предмет изпълнение на мерки за енергийна ефективност на сгради. Под "идентични или сходни дейности" следва да се разбира изпълнение на мерки за енергийна ефективност на сгради, които включват подмяна на дограма по външни стени на сграда, топлоизолационна система по външни стени, топлоизолиране и хидроизолиране на покриви на сграда. Под "идентичен и сходен обем" следва да се разбира топлоизолиране с площ минимум 2000.00 м2.
2. Участникът трябва да разполагат с ръководен и технически персонал, предвиден за изпълнението на поръчката вкл. лице Координатор по безопасност и здраве, както и отговорник по контрол на качеството. Минимални изисквания за лицата, вкл. в персонала, предвиден за изпълнение на поръчката:
-Технически ръководител на обекта - образователно-квалификационна степен „Магистър” или „Бакалавър“ в областта на строителството или строителен техник, който притежава опит като технически ръководител на минимум 3 обекта с предмет, сходен на настоящата поръчка;
-Координатор по безопасност и здраве – правоспособно лице с квалификация, професионален опит и техническа компетентност в областта на строителството и безопасното и здравословно изпълнение на СМР, доказани съответно с диплома, лицензи, удостоверения или еквивалентен документ. Лицето следва да отговаря на изискванията по чл.5, ал.2 от Наредба №2/22.03.2004 год. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;
-Отговорник по контрол на качеството – правоспособно лице с квалификация, професионален опит и техническа компетентност в областта на строителството, доказани съответно с диплома, лицензи, удостоверения или еквивалентен документ. Лицето следва да притежава съответното Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
3. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001 или еквивалент с обхват на действие: строителство.
4. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на околната среда БДС ЕN ISO 14001 или еквивалент с обхват на действие: строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предмета на поръчката, правата и задълженията на страните, са подробно разписани в проекта на договора на настоящата обществена поръчка, който е неразделна част от документация.
Преди сключване на договор, определеният изпълнител следва да предостави гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без включен ДДС, както и актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Финансиране: Съвместно между Община Пловдив и Министерството на труда и социалната политика (МТСП), съгласно Споразумение №РД 09-40/08.03.2019 г. по одобрено Решение №1/19.02.2019 г. на Управителния съвет на Проект „Красива България” (ПКБ) на проектно предложение на Община Пловдив по мярка М02 „Подобряване на социалната инфраструктура”
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Пловдив,Община Пловдив, пл.Централен №1, ет.12, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата и техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Изисквания към личното състояние на участниците: Възложителя отстранява от процедурата всеки участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците, по чл. 54, ал. 1 и по чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.4 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, посочените основания за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на сроковете предвидени в чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Когато участник предвижда използването на подизпълнител по смисъла на § 2, т. 34 от ДР на ЗОП или се позовава на капацитета на трети лица по чл. 65, ал. 1 от ЗОП, следва да се има предвид, че основанията за отстраняване посочени в закона са прилагат и за подизпълнителите и за третите лица.
Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и по чл. 55, ал. 1, т. 1 ит.4 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надежност, съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Когато мерките за доказване на надеждност са предприети преди подаване на офертата за участие, същите се описват в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Като доказателства за надеждността на участника се представят документите по чл. 45, ал. 2 от ППЗОП.
Възложителят отстранява от процедурата всеки участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.107 от ЗОП.
Възложителят отстранява от процедурата всеки участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 69, ал. 1 и/или ал. 2 във вр. с чл. 6, ал. 1 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
В съответствие с чл.67, ал.1 от ЗОП, при подаване на офертата, участникът декларира липсата на основание за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, а документите се представят при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП.
Изисквания на Проект Красива България:Избраният за изпълнител участник трябва да осигури наемане на регистрирани в ДБТ безработни при реализиране на обекта, които са част от общия състав работници, при спазване на следните изисквания:
А) При срок на изпълнение на договора за СМР 4 (четири) месеца:
-Да осигури 80 човекомесеца труд, положен от общия състав работници за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 20 среден месечен брой работници на обекта;
-Задължително да осигури 24 човекомесеца труд, положен от квалифицирани/неквалифицирани, наети от ДБТ безработни лица, за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 6 среден месечен брой наети от ДБТ за обекта безработни.
Б) Броят на общия състав работници, в т.ч. и на квалифицирани/неквалифицирани безработни лица са изчислени на база изготвената за обекта Експертна оценка.
-Избраният за изпълнител участник трябва да осигури изплащане на заплати и внасяне на осигурителни вноски, на база минимален месечен размер на осигурителния доход по основни икономически дейности и квалификационни групи професии, съгласно Приложение №1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване;
-Избраният за изпълнител участник трябва да осигури реалистично съотношение между квалифицирани и неквалифицирани работници;
-Избраният за изпълнител участник трябва осигури застраховане (валидно за целия период на договора за СМР) по Наредба за задължително застраховане на работници и служители за риска „трудова злополука” на всички работещи на обекта, вкл. наетите безработни лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва