Деловодна информация
00721
47-00-89 27/03/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
27/03/2019 (дд/мм/гггг)
00721-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тополовград 000024713
пл. Освобождение 1
Тополовград BG422 6560 България
Красимира Атанасова +359 885305268
oba_top.grad@abv.bg +359 47054157

Интернет адрес/и

www.topolovgrad.net

www.topolovgrad.nit.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://topolovgrad.nit.bg/profil-na-kupuvacha-ot-15.04.2016g/obshhestveni-porchki-po-reda-na-glava-devet/blagoustroyavane-na-uliczi-i-podobryavane-na-gradskata-sreda-na-teritoriyata-na-obshhina-topol
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Благоустрояване на улици и подобряване на градската среда на територията на Община Тополовград през 2019г. “
45233252      
Строителство

„Благоустрояване на улици и подобряване на градската среда на територията на Община Тополовград през 2019г. “
Предмета на настоящата обществена поръчка включва следните обекти:
1. Благоустрояване на ул."Москва" в с. Орешник
2. Благоустрояване на ул."Родопи" в с. Орешник
3. Благоустрояване на част от ул.”Демокрация” в с.Устрем, общ. Тополовград
4. Благоустрояване на ул.”Бакаджик” в с.Устрем, общ. Тополовград
5. Благоустрояване на ул.”Димитър Деспов” в с. Българска поляна, общ. Тополовград II етап
6. Благоустрояване на ул. "Христо Ботев" в с. Мрамор
7. Благоустрояване на улици в с. Радовец
8. Изграждане на паркинг и благоустрояване на терен на нов гробищен парк в гр. Тополовград
9. Изграждане на стълби и благоустрояване на площадки до УПИ III, кв. 33 в с. Орешник
10. Изграждане на стълби в кв. 139 на гр. Тополовград
11. Изграждане на канализация на ул. "Драва", гр. Тополовград
12. Поддръжка на Републиканската пътна мрежа в регулацията на гр.Тополовград
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
221995.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45236290      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

град Тополовград; село Орешник; село Радовец; село Устрем; село Българска поляна; село Мрамор.

Пълно описани на естеството и количеството на строителните работи е предоставено от Възложителя в Техническата спецификация, неразделна част от Докумнетацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на строителството    70%
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
221995.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За доказване наличие на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, Участникът трябва да има валидна регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя, поддържан от Камарата на строителите в Република България, а за чуждестранни лица - в аналогичен регистър (съгласно националното им законодателство и при условията на взаимно признаване) за изпълнение на строежи от IIра (втора) група, ІVта (четвърта) категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1. и т. 2.4.2. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ и буква „д“ от ЗУТ. При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с този от критерите за подбор и поставените с него минимални изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, само като попълва изискуемата информация в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел А „Годност“, т. 1) на представяния от него Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), включително и представяйки информация, относно: (1) документа за регистрация (наименование на документа; номер на вписване на документа в съответния Регистър; срок на валидност на контролния талон, неразделна част от Удостоверението за вписване в Регистъра или друг еквивалентен документ; групата и категорията/ите строеж/и), (2) професионален или търговски регистър (наименование на професионалния или търговски регистър; посочване на наименованието на органа или службата, извършила регистрацията и издала документа за упражняване на професионална дейност). В случай, че Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, съответно посоченото минимално изискване важи и следва да бъде доказано от този/тези член/ове на Обединението, който/които, според направеното разпределение на дейностите в договора за Обединение ще е/са ангажиран/и с изпълнението на конкретните СМР/СРР. Когато Участникът предвижда ползване на подизпълнител/и, изискването се доказва от този подизпълнител, който ще изпълнява строителни дейности, съобразно дела от поръчката, възложен му от Участника.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние, т. 5) на представяния от него ЕЕДОП, предоставяйки данни и информация относно: (1) застрахователната полица/еквивалентен документ - вид, номер и дата на издаване; (2) застрахованото лице; (3) професионалната дейност, която е предмет на застраховката; (4) срок/валидност на застраховката; (5) общ лимит на отговорност и валута. На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, за доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представят документите по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Заверено копие на валидна застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с изискуемото покритие, или еквивалентно доказателство за наличие на изискуемата застраховка.

Всеки Участник трябва да е застрахован с валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на категорията на строежите, обект на поръчката - IIра (втора) група, ІVта (четвърта) категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1. и т. 2.4.2. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ и буква „д“ от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Участник или партньо в Обединение, който е установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанския субект.
Участникът следва да има и Коефициент на обща ликвидност (Текущи Активи/Текущи задължения)? 3,5 /да е равен или по-голям от три цяло и пет десети/ за последната приключила финансова година.Коефициент за бърза ликвидност (Вземания + Краткосрочни инвестиции + Парични средства/Краткосрочни задължения) ? 3,0 /да е равен или по-голям от три/, за последната приключила финансова година.Коефициент на абсолютна ликвидност (Краткосрочни парични средства/Краткосрочни задължения) ? 2,5 /да е равен или по-голям отдве цяло и пет десети/, за последната приключила финансова година.
За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в поле 4 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, като при изчисленията на коефицентите спазва Методиката по Приложение № 2, към чл.31, ал.2 от ППЗОП.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, следва да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП - доказателства за наличието на декларираните данни и обстоятелства относно посочените коефициенти - Годишни финансови отчети или техни съставни части за последната приключила финансова година.
На основание чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да се възползва от правото си да поиска от участниците да представят всички или части от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с първото от минималните изисквания, поставено по-долу, само посредством попълване на изискуемата информацията в ЕЕДОП - Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а), като за всяка, посочена като изпълнена от него строителна дейност предостави данни и информация относно: (1) строителните работи, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката, чрез посочване на вида и категорията на обекта; (2) лицето, получило строителните дейности (Възложител/Инвеститор); (3) стойност на изпълнените строителни работи; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителните дейности (датата, на която е съставен Констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа – обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството/съответен друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя).В случаите, в които Участникът декларира строителни дейности, при изпълнението на които е участвал като партньор в Обединение или като подизпълнител, се описва само тази част от дейностите, които Участникът сам е изпълнил и за които може да представи съответните доказателства.
2. При подаването на офертата, Участникът декларира съответствие с второто от минималните изисквания, поставено по-долу, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6) от ЕЕДОП, като предостави данни и информация относно: : (1) три имена на всяко едно от предложените от него лица от изискуемия инженерно-технически състав, които ще изпълняват дейностите, предмет на възлагане; (2) позиция, за която е предложено всяко едно от лицата, членове на изискуемите екипи, съобразно минималните изисквания на Възложителя, посочени по-горе; (3) професионална квалификация, съгласно информацията, съдържаща се притежаваната от съответното лице диплома за придобито образование - номер и дата на издаване, наименование на учебното заведение, издало дипломата; професионалната квалификация, записана в дипломата; образование - вид образование/образователно-квалификационна степен и специалност; 4) допълнителна професионална квалификация – сертификат, валидно удостоверение или друг еквивалентен документ – индивидуализира се наименованието на документа; номер и дата на издаването му; издател на документа, обхват и валидност (когато е приложимо); (5) правоотношението, в което са експертът и Участникът; (6) професионален опит – конкретен период в изпълнение на съответната професионална дейност (от конкретна дата до конкретна дата), заемана длъжност или изпълнявани функции, работодател, посочване на строежа/жите, предмет на изпълнените експертни дейности (когато е приложимо).
3. При подаването на офертата, Участникът декларира съответствие с третото от минималните изисквания, поставено по-долу, единствено попълвайки Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП, като по отношение на всеки притежаван от него Сертификат за прилагане на съответен от горепосочените Стандарти впише информация относно: (1) наименование на Стандарта, който прилага, (2) неговия обхват, (3) дата на издаване, (4) срокът му на валидност и (5) публичния регистър, в които се съдържа информация за наличието на тези сертификати (в случай на приложимост).


1. Участникът трябва да докаже, че през предходните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата е изпълнил поне 2 (две) строителни дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на тази от поръчката. Под „строителна дейност с предмет, идентичен или сходен“ с предмета на поръчката, следва да се разбира: изпълнение на СМР/СРР за основен ремонт и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти на транспортната техническа инфраструктура - улици в населени места и съоръженията към тях.
2. Участникът трябва да разполага за целия срок на изпълнение на договора с инженерно-технически състав с определена професионална компетентност както следва: 2.1. Ръководител обект, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) има призната образователно - квалификационна степен „бакалавър” или „магистър”, с придобита специалност „Пътно/Транспортно строителство“, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност); б) притежава минимум 5 (пет) години професионален опит по признатата му специалност; в) има опит като ръководител на обект или ръководител на екип на минимум 2 (два) строителни обекта за основен ремонт и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти на транспортната техническа инфраструктура - улици в населени места и съоръженията към тях; 2.2. Технически ръководител, отговарящ на следните минимални изисквания: а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност); б) притежава минимум 3 (три) години професионален опит по признатата му специалност; в) има опит като технически ръководител на поне 2 (два) строителни обекта за основен ремонт и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти на транспортната техническа инфраструктура - улици в населени места и съоръженията към тях. 2.3. Отговорник/специалист по контрола на качеството, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност); б) има минимум 1 (една) година опит в осъществяването на контрол на качеството при изпълнение на строително-монтажни работи; в) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания по ЗУТ. 2.4. Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност);
б) има минимум 1 (една) година опит в областта на безопасността и здравето при работа в строителството; в) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс на обучение за Координатор по безопасност и здраве в строителството (по реда на Наредба №2/22.03.2004 г.) и/или за длъжностно лице по безопасност и здраве при работа (по реда на Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г.).
3.Участниците следва да имат разработени, внедрени и сертифицирани: 3.1. Система за управление на качеството по Стандарт ISO 9001:2008 (9001:2015), или еквивалентен, 3.2. Система за управление на околна среда по Стандарт ISO 14001:2004 (14001:2005), 3.3. Система за безопасни условия на труд в строителството по стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент, всички с предметен обхват в областта на строителството на обекти от транспортната инфраструктура.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Ползвайки се от правната възможност, предоставяна му с нормата на чл. 111, ал. 1 от ЗОП, Възложителят поставя изискване за представяне на гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 3% от стойността му, която меже да се представи в една от следните форми: Парична сума, Банкова гаранция;Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за задържането или освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за изпълнение на поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/04/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/05/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на ОбС Тополовград, находяща се на третия етаж в административната сграда на Община Тополовград, на адрес: град Тополовград, пл. „Освобождение“ № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва